Diskuze

Apple iTunes pro Windows: mnoho neočekávejte

Přestože Apple na svých stránkách prohlašuje, že s příchodem aplikace iTunes do prostředí Windows „zmrzlo i peklo“, opak je zřejmě pravdou. Již dlouhou dobu nikdo nenabízel podobně nestabilní aplikaci uživatelům.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pavel

23. 10. 2003 9:52
:-)
Jsem rád, že už i uživatelé platformy PC mohou konečně okusit sladkých plodů firmy Apple, která jednozačně prokazuje vyšší míru tvůrčího přístupu v řešení HW i SW, a svými produkty vytyčuje cestu k zářné budoucnosti i jiným, zaostalejším firmám. :-))))))))))))) Pro ty, kteří mě vzápětí obviní z předpojatosti bych rád uvedl, že dlouhodobě pracuji na obou platformách a jsem si vědom kladů i záporů PC i Maců.. nicméně se nemohu zbavit pocitu že oproti MacOS jsou Win beznadějně nepřehledné, zaostalé, nestabilní, nekompaktní a komplikované.. Nelze říct, že vše pod MacOS je skvělé, to ani náhodou, každopádně i jen s údržbou Win mám asi 3x tolik práce proti MacOS.. iTunes pod MacOS šlapou fajn, pod Win jsem zatím nezkoušel, nicméně se domnívám že Apple mohl podle ohlasů odvést lepší práci, pokud to měla být opravdu bomba, ale i vlastní příspěvky PC uživatelů jsou evidetně rozporuplné.. pokud dosáhne Apple další verzí ke stejné kvalitě jako pod MacOS, nebude mít iT pod Win moc srovnatelných protivníků.. a teď mi sežerte.. :-))
0 0
možnosti

tervi

22. 10. 2003 22:32
iTunes

mam ho nainstalovany chvilku a zatim zadny vyznamny problem, uvidime dal, verim, ze apple pripadne potize vychyta, slecna slicna je totiz macistka a u mne odmita wmp:)

jinak hadani o tom, pod co se da a neda delat dobry soft... asi takhle, momentalne programuju pod .net, ale preci jen za tech par let mam jiste zkusenosti s ruznymi platformami. a zvasty o tom, ze to a to je na nic z 90% produkuji lide, kteri neumi ani udrzovat system, natoz napsat kulturni program:D 

 

0 0
možnosti

Al

22. 10. 2003 8:56
Zadne nedodelky

Nevim, zda autor clanku, otestoval iTunes poradne. Zadnych nedodelku jsem si nevsiml. Pri prehravani hudby na P4 2,4 GHz systemu je vytizenost 0-5 %.

Sprava iPodu pro Windows funguje uplne bez problemu. A je podstatne jednodusi uprava Playlistu nez v MMJ.

Jedine co jsem nezkousel je zatim vypalovani CD.

0 0
možnosti

Kubik Kubik

21. 10. 2003 10:39
Apple
Existuje vubec od Apple jakakoliv aplikace pro Windows, ktera by byla pouzitelna? Zatim sem narazil akorat na QuickTime a to je dost straslivy...
0 0
možnosti

Yaroukh

21. 10. 2003 15:01
Re: Apple
souhlasim
0 0
možnosti

21. 10. 2003 8:46
Deja-vu?
Nechci se hadat, ale mam pocit, ze jsem tu presne tohle cet uz vcera. Jak to, ze je teda na titulni strane oznaceni Vydano DNES a je to mezi novinkama?
0 0
možnosti

racoon

21. 10. 2003 4:26
Moc pekne!
Tak jsem to vyzkousel a musim potvrdit, ze bohuzel aplikace neni zatim z nejstabilnejsich (nekolikrat nahle vytuhla). Ma vsak velice pekne vyresenou praci s katalogizaci - to se mi moc libi. A co je myslim paradni, je nakupovani - hnedka jsem tam utratil nekolik desitek babek. Je to tak jednoduchy, ze se clovek az zapomene a dolarky jen naskakuji ;-). Perfektni tah od jablickaru - jen tak dal!
0 0
možnosti

FrankRyba

20. 10. 2003 18:00
Janecku jsi vedle jak ta jedle !!
je to prvni verze a NENI DULEZITE to srovnavat s Windows Media Playerem 9, ktery je vyvijen roky a za tu dobu by to mohlo byt taky lepsi! Dulezite je, ze se v US dostane mnoho lidi ke kvalitnimu obchodu s hudbou!! Pak si to stejne budou prehravat na mp3 kapesnim prehravaci, nebo v obyvaku na poradnym stroji...na PC to asi budou jenom neskodny hracickove jako TY..pro ty je asi Windows Media Player to nej for ever!!!
0 0
možnosti

Vladislav Janeček

20. 10. 2003 18:32
Re: Janecku jsi vedle jak ta jedle !!
Souhlasím s vámi až na jednu věc: pokud se nemýlím, žijeme v České republice a nemá tedy cenu zabývat se tím, co iTs přinese lidem v USA, ale lidem v Česku. Zkrátka jsem za leta používání produktů Applu zvyklý na to, že i první verze měly vždy svou úroveň a proto je nedotaženost iTs pro Windows zklamáním.
0 0
možnosti

20. 10. 2003 17:57
dog
podle teto "recenzicky" je iTs jednoznacny propadak. Nicmene jako jiz tradicne je realita na rozdil od te kterou prezentuji cesti IT specialiste na svet Apple a PC jina. Za prvni tri dny se prodalo 1,5 milionu pisni neboli mala domu za 1,5 milionu USD. Inu opet dalsi neuspech Apple
0 0
možnosti

Vladislav Janeček

20. 10. 2003 18:24
Re: dog
iTs není propadák, je to zajímavá aplikace (která je konečně windows pozitivní), jen je poněkud syrová. Pokud si v Apple dají záležet, mohla by být příští verze bezkonkurenční.
0 0
možnosti

marty

20. 10. 2003 13:30
windowz
treba se pro wokna nic poradnyho napsat neda :-)
0 0
možnosti

JiriN

20. 10. 2003 16:33
Re: windowz
Merane! Ze jsi to ty!?  Dobrej soft se urcite napsat da (viz Adobe), ale je fakt, ze z tohohle stromu (Mrkvosoft) dobry ovoce (jabka ) padat nebudou
0 0
možnosti

Milanek

20. 10. 2003 12:51
iTunes

Cilem iTunes na Windows neni soutezit s aplikacemi WinAmp nebo WMP jako s prehravacem mp3, ale nabidnout klienta pro internetovy obchod a iPod. A to ani WinAmp ani WMP neumi.

To ze nelze nakupovat z Evropy (presneji receno mimo USA) je jina kapitola, ale i tak to v U.S. znamena vstup 20x vetsi trh. Docela mne zajima, jaky to bude mit vliv na pocet prodanych skladeb - uz takhle to bylo povazovano za maly zazrak a to byla sluzba pristupna jen pro uzivatele Macu.

0 0
možnosti

miroslav.kucera

20. 10. 2003 19:55
Re: iTunes
No, kdyz to neni jeho cilem, tak proc tam tyto funkce CPOU?
0 0
možnosti