- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
S nefunčností pošty jsem se taky dnes potýkala celý den a pěkně mě to štvalo. Ale možná ještě víc mě S**E, že se téměř nedá dovolat na technickou podporu služby Quick. Pokud máte náhodou štěstí a je zrovna volná linka, tak je to dobrý.
Ovšem jestliže se dovoláte a už někdo tam hovoří před Vámi, tak Quick nedokáže frontovat čekající hovory v duchu známého "Nezavěšujte se, jste v pořadí :-) " Automatizovaný hlas na placeném čísle technické podpory Vám pouze oznámí, že služba Quick Vám děkuje za zavolání - a ozve se obsazovací tón.
To je dosti úděsná arogance k zákazníkům, kteří volají na placenou linku, nemyslíte? Volala jsem tam dneska víckrát, pokaždé se mi ozvalo totéž, že služba Quick děkuje atd. a zavěsilo se to. Jsem docela nas***á. Co Vy na to, Vám tohle připadá normální???