Diskuze

Je 200 hodin veřejných prací adekvátní trest?

Mladík se naboural do počítačového systému amerického Ministerstva energetiky, které mimo jiné dohlíží také na jaderné zbraně. Hacker však netoužil po tajných informacích, jen hledal místo, kde by kamarádům vystavil ke stažení tuny warezu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

xcx

7. 2. 2004 19:48
At jde ator článku raději do redakce Blesku nebo TV NOVA !
Nadpis: pohrával si s jaderným arzenálem ... "se hack týkal pouze sedmnácti strojů, jejichž obsah nepodléhá zvláštnímu utajení." Toje úroveň :-/
0 0
možnosti

Roman

7. 2. 2004 5:08
Sasci
Vazeni vetsina z vas jste disgustovni kaspari. Sami kradete ja straky,jste svine nejtezsiho exkalibru,ale tady si hrajete na perzonifikovane moralky majici plnou drzku slusnosti,oucty k nedotknutelnosti ciziho majetku a ja nevim ceho vseho jeste a to jen proto,ze was to nic nestoji a gratis se muzete pokrytecky delat o sto procent lepsi nez-li ve skutecnosti jste. Je mi z vas na bliti.
0 0
možnosti

Pex_Magellanics

6. 2. 2004 17:22
No hustý
ale taky by se mi ghodil clovek kterej by mi nekde nekomu ukrad par giga diskovyho prostoru i kdys nemuselo by to byt zrovna u ministerstva energetiky :d:) nj tomu se rika pech :d:)
0 0
možnosti

mervin

15. 2. 2004 21:25
Re: No hustý

staci rict:-))

 

0 0
možnosti

Martin

6. 2. 2004 16:53
Klasika

Misto toho, aby spravce site Fermilabu vyhazeli, tak mu daji 200 hodin verejnych praci a imbecily ve Fermilabu nechali.

0 0
možnosti

Maty

6. 2. 2004 16:18
Jaderne zbrane???
Proc je v nadpisu,ze pronikl k jadernym zbranim,kdyz se naboural do Fermilabu,kterej nema s jadernejma zbranema absolutne co docineni...to je naprosty mateni.
0 0
možnosti

anonymity laboratories

15. 2. 2004 21:33
Re: Jaderne zbrane???
jaderna elektrarna muze byt mocna zbran
0 0
možnosti

hopyc

6. 2. 2004 14:35
Proč

to někdo zveřejňuje, když je to 2 roky starý?

Tohle je klasická metoda bulváru.

0 0
možnosti

bla

6. 2. 2004 14:58
Re: Proč
S tim, ze je to bulvar plne souhlasim a zverejnuji to ted, protoze teprve TED byl odsouzen.
0 0
možnosti

Jarda Horak

6. 2. 2004 14:18
Udiv
Nechapu, jak nekdo muze pripojit k siti svuj pocitac, aniz by jej zabezpecil a pak se divi a narika nad absenci lidske slusnosti :-/ Taky nechavate byt dokoran? Auto zasadne nezamykate? Kdyz vam nekdo vybere barak a vy priznate, ze jste nezamkli a okna byla dokoran, tak se s vami nebude bavit ani policie, natoz pak pojistovna. Proste je normalni zamykat. Proc si ale uzivatele jeste nezvykli, ze pripojit pocitac k internetu bez zabezpeceni je to same jako nechat pruchozi byt??? Kdyz je nekdo blby a pripoji pocitac se zakladni instalaci Windows na sit, tak si nezaslouzi nic jineho, nez aby jej nekdo cracknul. Natoz pak spravce site nebo dulezitejsiho systemu. Pokud kasle na bezpecnost, tak si zaslouzi akorat povesit do pruvanu. Vetsina uzivatelu ani nevi, co jim ze site hrozi a jak se branit. Coz ale neni chyba nikoho jineho nez prave uzivatele. Takze prestante narikat a zacnete se konecne chovat alespon trosku normalne :-/
0 0
možnosti

Lukáš Lánský

6. 2. 2004 18:18
Re: Udiv
A vy jste si nenajal osobního strážce? Ale to se, pane, pak nesmíte divit, že vám soused rozbil hubu a vyhnal na ulici... Ten váš barák si nechte vyklidit nějakou bezpečnostní agenturou, souseda můžete okrást o potřebné prostředky. Další!
0 0
možnosti

bobo

6. 2. 2004 13:03
hacking
Skutecnej hacking nespociva jen ve  vnejsim utoku pomoci internetu, je to jen jedna cast coz dela nebo se o to pokousi kazdej, dalsi cast je vyuzivani lidi kteri jsou do cele zalezitosti o ,kterou mate zajem (zamestnancu subjektu , firem ktere udrzuji system etc). To ze je system fyzicky oddelen od internetu neznamena ze se neda hacknout. Dnes je pocitacova bezpecnost na takove urovni , ze pokud neni v systemu vylozena chyba tak se do nej dostat nelze. K infiltraci se dnes vice mene vyuziva uzivatelske/administratorske neshopnosti . Poslednim prikladem byl napriklad my.doom. Dalsi z veci je , ze uzivatele nepouzivaji  adekvatni hesla. Napriklad pokud vezmete CD s telefonim seznamem od telecomu a pouzijete ho jako zdroj pro Brutal force atak  na nejakeho z free email poskytovatelu, urcite vas prekvapi uspesnost nabourani se do emailboxu.(Priklad UTO Praha , user name Kresnijmeno.Prijmeni    , heslo. jmeno or jmeno + "007") . atd atd, .... Bylo by opravdu zajimave si precist o metodach hackingu napriklad tajnych skluzeb s neomezenym zdrojem lidi a financi na nekolika GB line  .
0 0
možnosti

michal sjx

6. 2. 2004 12:50
pocet schlednuti & nadpis
Myslim, ze timto nadpisem se jiste zvedla navstevovanost clanku. Kdyz se podivam kolem sebe, tak vidim sousty vyfiltrovanych reklamnich banneru ;). Takze jsem rad, ze jsem neprispel jedinecnou IP ;).
0 0
možnosti

marek

6. 2. 2004 13:59
Re: pocet schlednuti & nadpis
nauč se česky a pak napiš shlédnul
0 0
možnosti

beda

6. 2. 2004 12:31
hlupaci!
"Hacker pronikl k jaderné zbrani" No to je nadpis. Kdo to vymyslel? Nejaky hlupak z redakce, jinak to nejde. Pronikl k jaderne zbrani a nejspis si nainstaloval program, aby ji mohl odpalit, HAHA. Nejdriv si prectete co jste napsali a pak napiste nadpis.
0 0
možnosti

6. 2. 2004 13:13
Re: hlupaci!
souhlas
0 0
možnosti