Diskuze

Altiris 6; svěží vánek v oblasti řízení životního cyklu

Pořizovací cena IT majetku tvoří pouze zhruba 20 % celkových nákladů za dobu jeho životnosti; to je fakt, o kterém manažeři velmi dobře vědí. Nicméně někdy přehlížejí skutečnost, že udržování technické podpory s použitím směsice nástrojů na správu aktiv, instalace oprav a monitorování serverů může tyto náklady ohromným způsobem zvýšit v důsledku nekompatibilit mezi různými aplikacemi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petr V.

29. 8. 2004 11:06
Altiris a Infima???
Ahoj Mám takovou zkušenost se společností Infima. Před časem jsme od nich potřebovali nakoupit jeden z nástrojů, které dodávají. A co se nestalo - po ujištění obchodníka Infimy, že mi právě odesílá email s cenovou nabídkou, nejen že žádný email nepřišel, ale onen člověk mi již ani nebere telefony a na maily neodpovídá. Takhle se chovat k zákazníkům? To snad ne. Proto mě trochu zaráží, když se zde dočítám o tomto distributorovi a je zde uváděn jako jediný pro ČR. Stačí se podívat na stránky http://www.Altiris.com a naleznete další dva distributory, které na požadavky klientů podle mé zkušenosti reagují podstatně ochotněji a promptněji. Tolik můj postřeh. P.
0 0
možnosti