Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tomas Marny

No comment
"návštěvnost v kinech není tímto výrazně ohrožena"
0/0
31.1.2005 10:16

X

DVD za 150 Kč originál
To, že film na DVD může stát i 150 Kč není žádný problém, firma VAPET Productions prodává veškré filmy co má v nabídce za 150 Kč legální originál. Vím, že to nejsou poslední novinky a že nabídka je zatím omezená, ale i tak je to hezké a je vidět, že to lze. http://www.vapet.cz/
0/0
30.1.2005 19:48

X

Máte už film Aviator?
DVD rip XviD, parádní kvalita na 2 CD LOL. V kině mě nikdo neuvidí :-)
0/0
30.1.2005 19:04

luky

heh
Na jednu stranu neni mozne prodavat film za par babek protoze se proste musej platit heci a vybaveni a material a pod.... na druhou stranu ty dve verze koluji ještě o něco déle :-) já jsem byl svědkem klavitní i nekvalitní verze již začátkem prosince
0/0
30.1.2005 15:36

Kamil

No
ja jdu vzdycky do půjčovny (50,-Kč), abych to nemusel kupovat za několik set korun, po cestě z půjčovny je obchůdek s prázdnými DVD a vypalovačku mám doma. Akorát chybička asi je , že už si zase budu muset koupit novou vypalovačku - asi brzi dopálí... Papa, Kamil
0/0
27.1.2005 13:46

Mamut

Re: No
Milý Kamile, co se na to dá říct..snad jen že vyjmenovaná slova po Z jsou jen čtyři, tak by jsi si je mohl pamatovat! A k tomu pálení se ani vyjadřovat nebudu.. 
0/0
30.1.2005 11:56

farous

Re: Re: No
Tyhlety buzeranty s pravopisem mě fakt serou.
0/0
31.1.2005 11:24

Kaky

Re: Re: Re: No
Tihleti buzeranti - tlamo!
0/0
31.1.2005 11:54

DAN

zlevněte a krást se nebude
kdyby stálo DVD 500 Kč a VHS 250, počet nelegálních kopií by se výrazně snížil.
0/0
27.1.2005 13:39

Kamil

Re: zlevněte a krást se nebude
Si myslím, že i to pěťo za DVDčko je ještě dost hodně - to by asi nepomohlo... si to prostě myslím...
0/0
27.1.2005 13:47

niky

Re: zlevněte a krást se nebude
To je spatna uvaha. Nic takoveho by se nestalo.
0/0
30.1.2005 17:46

X

Re: zlevněte a krást se nebude
DVD může stát i 150 Kč legálně viz. VAPET.cz
0/0
30.1.2005 19:45

MPík

Krást či nekrást
Také se domnívám, že pes je zakopán v cenách za DVD a následné dlouhé prodlevě před vydáním. Cena za DVD medium je dnes minimální, tudíž skoro vše jde distribučním společnostem a filmařům. Dle mého názoru je načase snížit si zisky a prodávat více za méně! DVD za 1000,- si rozumný průměrný Čech těžko koupí.....
0/0
26.1.2005 13:42

Jarda

Naivita
Kdo tvrdí, že ceny CD a DVD jsou nehorázné a zlé labely by je měly snížit, aby si je chudáci zákazníci mohli dovolit, je nebetyčný naivka. Buďte si jistí, že vydavatelé prodávají své filmy a zpěváky za tak vysoké ceny jen a jen proto, že se jim to ještě pořád vyplatí. I přes vysokou úroveň pirátství. K nějaké změně se odhodlají jen tehdy, až nebudou vykazovat dostatečný zisk. Navíc je jasné, že cenu změní, až vyčerpají všechny ostatní možnosti a nic jiného jim nezbude. Takže kdo čeká na nějakou revoluci, ten si ještě počká :)))) ________Mimochodem, pokud někdo říká "nebudu přece platit stošede v kině a pak ještě osm kilo za DVD", tak na to je jediná odpověď - nikdo tě nenutí.
0/0
25.1.2005 20:51

standik007

Re: Naivita
nenuti pac si to stahne z netu nebo koupi za par petek vypaleny
0/0
26.1.2005 11:48

Max

Re: Naivita
Jardo, mas bohuzel pravdu. Nekdy loni (nebo uz predloni?) byla diskuse s nejakym typkem z Hollywoodu a ten rikal, ze je naprosto jasny ze by po zlevneni prodavali vic DVD, ale oni jsou spokojeni s tim co prodavaji ted. Cili jim asi to piratstvi zas moc nevadi.
0/0
26.1.2005 11:50

David

blesk
To je mi tedy novinka :-)). To, že kolují filmy na netu je proboha jasná věc a je to tak s každým filmem.
0/0
25.1.2005 18:04

bobo

Jo draho kua!!!
Taky jsou dve linie drahe filmy a levne filmy!Tem co prodavaji draho prej hrozi 10 let!!!A ne furt buzerovat lidi!!V parlamentu za sebe nekdo voli nahradu,voli to 5 hodin a po tech peti hodinach nikoho nezvolili,kdyby byli tam dva tak to odsejpa.A tak tady mame bordel a nevinni lidi za to muzou!!!!
0/0
25.1.2005 17:42

Yenin

Re: Jo draho kua!!!
 vyborne jsem se pobavil - sice jsem prispek nejak nepochopil, nepochopil jsem ani, proc je v teto diskuzi, ale na zasmani to stacilo
0/0
27.1.2005 13:07

Jenda Zlatoústý

Precedens
Takový případ tu již byl.Cd Rebelové za přijatelnou cenu se prodalo x desítek tisíc kusů.Přemýšlející člověk by se poučil a stanovil cenu filmu cca 200 Kč.Pak by nebyl důvod kupovat nekvalitní kopie za 100.Také datum vydání by měl být maximálně 6 týdnů po premiéře a ne 6 měsíců.
0/0
25.1.2005 13:11

Max

ceny ceskych filmu
Vydávejte český filmy do 290 a klidně si je koupím, ne jako Jednu ruku za 700 nebo Tmavomodrý svět za litr!!!
0/0
25.1.2005 10:36

Miloš Bíba

Líbí nelíbí!!!
Ta diskuze snad není o tom jestrli je to píčovina nebo ne, to prece musi posoudit kazdy sam a nejspis se to bude dost lisit, me je 27 a ten film se me libi a samozrejme sem ho napred videl v kine, na ukradenem DVD pak asi jeste desetkrat :-) Vetsina lidi co znam to povazuje za dobrou oddechovku a par jedincu to odsuzuje:-) Je to sice trochu komedie pro nováky, ale na druhou stranu, daleko lip si clovek odpocne iu tohoto filmu nez u nejaky superkomplikovany oskary ovenceny americky blbosti:-)
0/0
25.1.2005 9:11

Nicka

Re: Líbí nelíbí!!!
diskuse je o tom, že pirátské kopie snižují majitelům práv zisky. Já jsem udělal zkušební jízdu a nelíbilo se mi to=díky nelegální kopii ode mne neuvidí ani kč.
0/0
25.1.2005 9:42

Petr

Re: Líbí nelíbí!!!
Asi tak
0/0
25.1.2005 9:44

kenx

pane Melounku
Pane Melounku, až budete schopni dát DVD do půjčoven pár týdnů po premiéře filmu, máte vysokou šanci že většina lidí uvidí originál a ne kopii. Do téhle situace se dostáváte vlastní neschopností, vždy se najde někdo kdo nebude chtít čekat měsíce a nebude chtít ani platit přemrštěných 160Kč za návštěvu kina jako je třeba Palace Cinemas. Tohle si způsobujete sami, tak nesvádějte vinu na jiné!
0/0
25.1.2005 9:07

Nicka

Já jim také díky pirátské kopii nezaplatím
Nedávno jsem shlédl půjčenou kopii n-té kopie a stačilo mi to.  Teď už určitě vím, že si to nekoupím. Jsem na to moc starej.Každá generace má své vlastní "Sněženky a machry".
0/0
25.1.2005 9:05

Mbawu

kde?
dc, velikost 699.99 MB
0/0
25.1.2005 7:54

pepa

kde se to da stahnout?
Moh by mi nekdo poslat odkaz, kde se daj ty snowbordaci stahnout? nikde na internetu jsem to nenasel...
0/0
25.1.2005 7:03

tomcat

Re: kde se to da stahnout?
ani nenajdes:)
0/0
29.1.2005 18:15

hrp

která velokost souboru je ta pravá?
...a která velikost souboru je teda ta správná? To víte, unfair user policy je u nás jak za totáče, tak aby zájemci zbytečně nepřetěžovali dvojím stahováním  ty naše drahé páteře...
0/0
25.1.2005 3:33

Don_Alex

Re: která velokost souboru je ta pravá?
seš stupidní amater, tebe by měli odpojit
0/0
25.1.2005 11:55

Blp

Re: Re: která velokost souboru je ta pravá?
Dík za radu. Odpovědi rozumím tak, že Snowborďáci jsou takový brak, že nemá cenu řešit ani jednu z verzí ripu. Na straně druhé, je tady řada lačných co si to chtěli přece jen skouknout a neví ani jak na to:-)
0/0
26.1.2005 4:33

nic

kvalita
to jedno je vhs rip a je to fakt hruza...to druhy o cemz mluvej ze je dobra kvalita ma naproste nechutnej zvuk, a obraz taky nic extra, takze ja si pockam az vyjde dvd. byl jsem na tom v kine, takze na hnus se divat nepotrebuju
0/0
24.1.2005 22:10

luky

Re: kvalita
jeste kdyz jsem cetl i vas prispevek :-) i s dvd verzí sem měl tu čest
0/0
30.1.2005 15:41

Nepřítel pirátů

To bude tou cenou
Nejsem příznivec vypalování a černého kopírování hudebních a filmových děl a chápu, že to působí veliké ekonomické škody filmovému průmyslu, ale na druhou stranu si za tento fakt mohou svou zcela falešnou cenovou politikou distributoři sami. Vůbec nechápu, proč DVD při nižších výrobních nákladech stojí neustále mnohem více než VHS kazeta a proč je vůbec vše tak drahé. Distributoři už snad předem s pirátstvím počítají a stanovují cenu, tak aby jim náklady a zisk pokrylo těch pár "hlupáků", kteří si originál koupí i za ty lidové ceny. Je jasné, že jsou lidé, kteří za originál nedají ani 150 Kč, ale domnívám se, že pokud by se hudební CD či DVD pohybovala v úměrné cenové hladině, pirátství by ubylo.
0/0
24.1.2005 20:27

Davidoff

Re: To bude tou cenou
Proc DVD stoji vice naopak zase chapu. Je pravda ze cena materialu je u DVD nizsi nez u VHS (ikdyz dneska spise par korun), ale na DVD jsou mnohem vetsi naklady co se tyce omacky kolem (menu, bonusy, atd.). A taky je vyssi pridana hodnota, protoze kvalitou obrazu se nedaji VHS a DVD srovnavat. To je jako kdyz clovek zaplati 130Kc v Palace Cinemas nebo 80Kc v nejakem mensim kine.
Ovsem na druhou stranu jsou ceny techto medii vysoke tak jako tak. Ale pokud treba DVD zlevni na 300, proda se min. 3x vice aby to vyneslo stejny zisk? Tezko rict, ale ja bych za nej treba nedal ani tech 300Kc. To by musel byt film na ktery se podivam rad opakovane a ne jen jednou.
0/0
25.1.2005 8:57

xdmr

Re: Re: To bude tou cenou
do kina bych na to nesel a DVD ani VHS nekoupil, takze ze mne zadna ztrata neni. A jeste jsem zaplatil autoru X Kc zapocitane v CD/DVD mediich.
0/0
25.1.2005 11:44

"omacka" naprosto zanedbatelne

Re: Re: To bude tou cenou
Na DVD vetsi naklady ??? Trochu uvazuj ! Kolik je na svete DVD pujcoven? Kazda si koupi alespon jednu kopii i toho nejvetsiho propadaku. A ted si uvedom kolik stoji vyroba menu a te "omacky". No a kdyz budes pocitat 10,- Kc naviseni u DVD tak pri nakladu 10.000ks mas 100.000,- na vyrobu omacky!!! 
PS: "Hleda se nemo" se v prvnich mesicich prodalo 6.000.000ks DVD
0/0
31.1.2005 9:59

Kenkaku

Re: To bude tou cenou
naprostý souhlas... jít do kina za 160kč? (a většinou ještě krát dva, protože nejdu sám), potom čekat nejméně 1/2 roku než se to dostane na DVD a za něj ještě vysolit okolo 800,- je dost přitažené za vlasy (obzvlášť když porovnám kupní sílu Kč).
0/0
25.1.2005 13:12

Jiri

magore
Koukam ze 2 ztech magoru pisou i do zive.
0/0
24.1.2005 20:13

X

Kdyby jenom Snowborďáci
těch českých filmů tam koluje spousta např. Post Coitum, Bolero, Horem Pádem, Pánská jízda a další, škody jsou nevýčislitelné a těch kopiíí Snowborďáků je rozhodně mnohem víc než 10 000. Mrknul jsem se na ně v DVD kvalitě doma, alespoň jsem ušetřil za kino :-) Ostatně jako to dělám u každýho filmu. Kdybych měl dát za každej cca 150 Kč za kino tak se nedoplatím, nebo bych musel vidět jen velmi málo filmů a nechci se o ně ochudit, musm vidět všechno.
0/0
24.1.2005 19:48

Tomik

Re: Kdyby jenom Snowborďáci
Meles blbosti, v DVD kvalite Snowbardaci zatim nejsou
0/0
27.1.2005 12:10

niky

Re: Re: Kdyby jenom Snowborďáci
Pochopitelne, ze jsou.
0/0
30.1.2005 17:50

Jen jáá

Re: Re: Kdyby jenom Snowborďáci
Na DVD kolují Snowboarďáci už od konce listopadu, chytrolíne :-)
0/0
31.1.2005 0:01

Mefisto

Re: Re: Kdyby jenom Snowborďáci
a jsou... prave se na ne divam. Cena 50,- i s DVD :)
0/0
6.2.2005 1:07

djdz

Já mam k možnosti 3
Momentálně mám k možnosti stažení 3 verze ale není to ono s kvalitou.DVD je nej a pak kino
0/0
24.1.2005 19:29

Jiri

magori
Jen magor si muze vysmahnout brak tipu snowbooardaci, jak je videt v CR je priblizne 10 000 magoru.
0/0
24.1.2005 16:37

:)

Re: magori
co to meleš ty smažko? hnij si doma ubožáku.
0/0
24.1.2005 16:41

qw

Re: magori
tys fakt pyca!!!
0/0
24.1.2005 17:18

Dežo Bán

Re: magori
Naprostý souhlas. Škoda cédéčka na takovou koninu.
0/0
24.1.2005 18:31







Najdete na iDNES.cz