Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zbavte se slídičů, kteří se usídlili bez pozvání ve vašem PC

Stále častěji se setkáváme se zákeřnými PC kódy. Proto vám představíme jednoduchý, leč velmi účinný produkt na jejich odstranění. Chcete-li mít dokonalý požitek z her, zkuste využít nástroje pro upravení systému pro potřeby her. Dochází-li ke hroucení Windows, zkuste prověřit paměť PC. A představíme český produkt, který prověří funkčnost aplikace hlídající způsob připojení k internetu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JBS

Nic moc
Zkusil jsem si to nainstalovat - nic nenasel (asi proto ze tam nic nemam, pouzivam vide dalsich lovcu) - ale pozor - zkouseli jste nekdo aktualizaci???? Takovy docela kratky programek a uz to tak skoro 20 MB jakychsi update - a to jsem teprv u 7 z 10 - no to je teda narez........... pryc stim
0/0
30.3.2005 18:58

mpixel

Nezkoušejte ho !!!!
EMCO Malware Bouncer  - pokud má někdo zvukovou kartu Audigy (možná i soundblaster) tak mu to smaže ovladače  CTHelper.exe - to detekuje jako nějaký malware a bez milosti smaže !!!!! Pokud chce te feeware tak zkuste spybot - ten se aspoň po detekci zeptá.
0/0
28.3.2005 20:18

wictor

článek
Chtěl jsem jenom upozornit, že problematika malware neni příliš jednoduchá a z tatko pozitivního článku se nezkušenému uživateli může jevit opak! Doporučil bych (pokud se to zde tedy rešilo) dát na konec článku odkazy pro podrobnější informace. Má přítelkyně si program stáhla a našlo jí to (prý) asi 200 položek. Program hned doporučila všem svým známým. Její pc mám za FW a má aktualizovaný AV. Zdá se mi to přinejmenším podezřelé.
0/0
21.3.2005 20:58

mosaic

do budoucna
Do budoucna bude hrozba spyware a viru velice vhodna pro instalace a dobrovolny provoz skenovacich programu na vykradani osobnich dat. nebo opravdu verite ze hledaji prave spyware a pripojuji se k aktualizaci? Tak to se dozvite ne na konci poradu ale za par let.
0/0
20.3.2005 20:16

pavel

bouncer
Ten bouncer neni spatny. Navic odhali opravdu vse. Kazdopadne vrele doporucuji spybota + spywareguard.
0/0
20.3.2005 10:27

Tom

http://www.emsisoft.com/en/
Ja osobne pouzivam uz rok a-squared Personal. Dokaze odhalit trojans, dialers, spyware, worms. Je opravdu vyborny, nechal jsem ho projet me DVD kde mam na 26 trojanu a vsechny do jednoho je vyhmatnul :-) V databazi tento program ma jen trojanu kolem 5000, celkem myslim na 9000. Navic tento program ma i CZ a je denne aktualizovan. Bezi na pozadi takze jste stale ppod ochranou, hlida vam system podobne jako Kerio, nedovoli komunikaci se siti nicemu, co sam nepovolite. Urcite si to vyzkousejte! http://www.emsisoft.com/en/
0/0
20.3.2005 10:07

Bubrak

Re: http://www.emsisoft.com/en/
Pokud jsem se dobre docetl na tech strankach, tak ten soft ve verzi zdarma neposkytuje prubeznou ochranu. Ja pouzivam asi 3 roky Ad-Aware, ted verzi SE, a jsem pomerne spokojeny, i kdyz nektere pocitace, ktere byly velmi zasvinene pred pouzitim AdAware, se tim nepodarilo dobre vycistit a musel se preinstalovat OS (napr. nefungoval preklad adres na IP), ani oprava OS z CD nepomohla. Nicmene diky za tip.
0/0
25.3.2005 14:43

conquistador

EMCO
Mne by spíše zajímalo,proč mně tento program vůbec nezačne skenovat PC a po chvíli se objeví, že: "program neodpovídá". A Spybot se chová úplně stejně.Buď také vůbec nezačne,nebo se kousne po pár vteřinách. Přitom Ad-Aware nebo MS AntiSpyware PC projedou bez problémů a nic nenajdou...
0/0
19.3.2005 18:25

Jakub Dvořák

Re: EMCO
Potom budete mít zřejmě chybu v nějaké komponentě, kterou pro svlj běh tyto programy vyžadují. Pokud vám však pracuje správně Ad-aware a MS Antispyware, potom by mělo stačit používat tyto dva nástroje.
0/0
19.3.2005 18:35

conquistador

Re: Re: EMCO
No,já spíše mám obavy jestli Ad-Aware či MS Antispyware jsou natolik důvěryhodné,aby šlo věřit jim a ne Spybotu nebo Emcu.
0/0
19.3.2005 19:24

ana

Re: Re: Re: EMCO
Ad-aware verit muzes pravidelne vyhrava testy antispyware. MS je novinka, ale ma program ma na svedomi Giant, ktery se mu venoval leta - takze by mel byt take v poradku. Emco je vubec nejlepsi, protoze dokaze odhalit veskery spyware. Spybot je take velmi dobry. Ja vsak jeste doporucuji spywareguard!
0/0
19.3.2005 19:36

Tom

Co z toho plyne?!
Co z toho plyne za ponauceni? Jednoduse receno, neinstalujte a nespoustejte kazdou blbost co vam poradi radoby chytrak D:- Kdyz se v tom nevyznate, tak pouzivejte jen overeny software!
0/0
19.3.2005 17:30

Martin

Re: Co z toho plyne?!
Diky Tome,konecne se me nekdo zastal...
0/0
19.3.2005 17:37

ověřený software?

Re: Co z toho plyne?!
to mi nějak nesedí, ověřený kým? jak? který software je ověřený?? Tos řekl trochu nadsázkou a sám tomu nevěříš, že bys o takovém věděl
0/0
27.3.2005 13:12

jerz ta

Test
Zabyvam se testovanim SW pro PCmag v US. pro spyware zkuste webroot spy sweeper... ma jednoduchy restore a nejlepsi live update (z hlediska castosti). V kazdem pripade tim nechci tvrdit, ze neexistuje nic lepsiho,, ono se to porad meni, ale tohle je z testovani cca 30 SWs ve kterem webroot uspel nejepe. bye. P.S. neni zrovna nejlevnejsi (napr, Spybot je zadara ze)
0/0
19.3.2005 13:08

bobek007

re EMCO
, jenže to právě většina lidí neví nebo pořádně nečtou upozornění a pro naprostého laika takový program může znamenat během několika dní pád systému,proto já bych doporučoval aby jim první instalaci provedl odborník,pomohl vyčistit PC ,co není spyware dal do ignorovaných o čem si není jistý dal do karanteny,no nastavit rezidentní ochranu a systémové nastavení,no a pak to může už i laik lehce zvládat
0/0
19.3.2005 12:47

Standa

EMCO
No neveril jsem tomu, ale presto jsem si stahl EMCO Malware a ten nasel 3 trojany. Jinak pouzivam Ad-Aware SE Personal, Spybot - Search & Destroy, AntiVir, ale tyto programy trojany nenesly! Takze je asi lepe pouzivat vice AntiSpy, AntiVir programu, protoze kazdy najde neco jineho.
0/0
19.3.2005 12:19

Jakub Dvořák

Re: EMCO
Ano, doporučuji programy kombinovat. Ale nesmíte ničit, respektive mazat vše, co programy označí za podezřelé. Nejprve je leší podezřelé součásti vložit do karantény (tam ničemu neškodí a již nedělají žádnou neplechu) a až po nějaké době je definitivně odstranit. :)
0/0
19.3.2005 12:40

VITA11

PestPatrol
Používám PestPatrol a jsem spokojen.
0/0
18.3.2005 20:55

Karel Kahovec

Z jiného soudku
Tak jsem si chtěl stáhnout ten Game XP a podívat se, co umí - odkaz mě ale hodil na warezácký server podřadné úrovně...
0/0
18.3.2005 19:08

jmeno

Re: Z jiného soudku
Karliku no co jsi to pls. klikal? Link na stazeni aplikace i stranku je v poradku :) A dokonce tam neni zadny warez.
Jinak ten Emco jhe fakt dobrej. Konecne poradny program, ktery je user friendly a navic pochazi od renomovane firmy.
0/0
18.3.2005 19:35

Mablung

Re: Re: Z jiného soudku
Ten odkaz není v pořádku. Hodí mě to na tuto stránku http://www.click-now.net/ A když dám search gamexp.zip (či game xp), hodí mě to sem http://www.coolwebsearch.com/search.php a začíná klasické kolečko ...
0/0
19.3.2005 13:53

windiesel

Re: Re: Re: Z jiného soudku
Mne to taky pracuje, tak nevim v cem je problem. Treba mate v PC spyware, ktery vas presmeruje na jinou stranku :(
0/0
19.3.2005 14:48

Nasrany

Emco = ztrata dat
Ted jsem projel Pc tim vasim Emco removerem a bez zeptani mi ten zasrany program smazal cely DC++ s 10 GB dat!!!
0/0
18.3.2005 13:39

Leto_Atreides

Zkus Restoration
Pokud ta data nebyla přepsána, funguje opravdu dobře a je free.
0/0
18.3.2005 14:19

pan

Re: Emco = ztrata dat
No DC++ apod. jsou spyware jen prolezli. A jinak dobre, ze to udelal, protoze warez se podporovat nema :) A rekni sam? Nechal ti tam vse ostatni krome warezu, nebo ne? :)
0/0
18.3.2005 14:22

Tom

Re: Re: Emco = ztrata dat
Tak jsem si udelal test tim vybornym programem. Oznacilo mi jako trojskeho kone muj prehravac MP3 od creative, par kodeku a jako bonbonek oznacil za spyware kontakty v icq. Fakt super program :-D
0/0
18.3.2005 14:46

Martin

Re: Re: Re: Emco = ztrata dat
Tak vazeny pane redaktore Dvoraku,prave o tom jsem drive psal,ze tento program vyhodnoti neco,co neni spyware za spyware...Tak co,porad se chcete hadat,ze to neni pravda a ze Vam na PC bezi OK a tim padem i kazdmu jinemu????????
0/0
18.3.2005 14:59

Jakub Dvořák

Re: Re: Re: Re: Emco = ztrata dat
Vážený pane, já se tu s Vámi ani s nikým jiným nehádám :) Pouze diskutuji. Každopádně u MP3 přehrávače to je divné :( Ale, že to označilo některé kodeky může být v pořádku. Jinak u kontaktů tomu trochu nerozumím, protože kontakty jsou na straně ICQ serveru. Lokálně se myslím již neukládají.
0/0
18.3.2005 15:41

Martin

Re: Re: Re: Re: Re: Emco = ztrata dat
OK,tak diskutujete,at mate radost:o)Ale nejak mi tu chybi spokojene a pochvalne komentare,jak je ten program super,spise problemy,coz kdyz jste si to tak peclive vsude proveril,je ponekud necekane,ze?
0/0
18.3.2005 15:54

Martin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Emco = ztrata dat
Ja si totiz vazim lidi,co dokazi priznat chybu,ale to se od Vas jak vidim neda cekat...
0/0
18.3.2005 15:56

Jakub Dvorak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Emco = ztrata dat
Vážený pane, já chybu přiznat dokážu. S tím problém opravdu nemám, ale v tomto případě nemám proč. Za svou diskusi si totiž stojím stejně jako za mým článkem. Bohužel už neovlivním to, že někteří uživatelé mažou, co jim program předhodí. Pokud se totiž vyskytne tzv. uživatel bezhlavý klikač nabídek OK, pak s tím bohužel nic nenadělám :(
Mimochodem i Spybot kolikrát smaže i dosti potřebnou část systému a po restartu PC dokonce již nemusí nabootovat. Dovoluji si říci, že problematice spyware se věnuji ve velké míře a tudíž vím o co jde a jaká je to havěť. Spokojených uživatelů s tímto programem, bude mnohem více, než-li těch nespokojených. Holt tohle je již v nátuře nás Čechů - pokud něco šlape, je to OK, ale jak to dělá neplechu, hned si všichni stěžují :(
Kolika lidem se s programem nedařilo? Dvěma, pokud dobře počítám. Článek však přečetlo již něco přes 20 tisíc čtenářů. Kdyby si program vyzkoušelo alespoň 5 tisíc lidí a zjistilo, že je to sajr
0/0
18.3.2005 19:49

Martin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Emco = ztrata dat
Vazeny pane,ta Vase chyba je v tom,ze jste ani nemel paru o strankach,ktere patri k tem nejzakladnejsim o kvalite,ucinnosti a funkcich proti spyware.A tez,ze proste nedokazete uznat,ze ten program rika,ze neco spyware je a pritom neni,jak videt,zjistili to i Vasi ctenari.V Chipu,PC world,ci PC mag.by jste takhle pracovat nemohl.A pokud me se snazite presvedcit dvema komercnimi strankami,kvalitou hloubkou a rozsahem neporovnatelnymi s temi,ktere jsem uvadel  http://www.spywarewarrior.com/rogue_anti-spyware.htm#products      lidem moc neposlouzite.Kvalitni redaktor pri recenzi by jednak uvedl,ze tam a tam uvadeji tyto mozne problemu+odkaz,a tez pro zacatecniky jednou vetou i jine,kvalitnejsi programy.A jen malokdo,koho program podvede,sem napise,to je znama zkusenost.Takze kdyz neco doporuci,tak se vsemi riziky ci problemy,to je profesionalni a cestne,ale pro Vas asi ne...
0/0
18.3.2005 23:17

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Emco = ztrata dat
Martine, opravdu si myslíte, že když začnete Váš diskuzní příspěvek slovy: "neměl jste ani páru o tom a tom", že taková diskuze může někam směřovat? To není diskuze, to je prostě urážení toho druhého. Nevím, kolik Vám je a co děláte, ale obávám se, že v pracovním životě byste s tímto přístupem měl vážné problémy se svými kolegy. Zamyslete se.
0/0
19.3.2005 9:24

Martin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Emco = ztrata dat
Nojo mate pravdu,mohl jsem byt slusnejsi,jenze kdyz ja mu tolikrat napsal,ze by mel psat seriozni clanky,kde si overi vse,co pise,nebot to ctou,jak sam psal desitky tisic lidi,a on porad nechce priznat,ze si to neoveril,tak na te strance,co jsem psal, a mylil se,tak uz z nej pak ztracim nervy,navic jsem mu i soukrome psal par mailu,kde mi cestne mohl priznat,ze neco prehledl,ale ne,bude si trvat na svem,a skodit lidem,kteri si program nainstaluji,a pak,jelikoz nejsou odbornici,jim smaze neco,co neni spyware a pocitac jim nebude fungovat...
0/0
19.3.2005 10:15

honzik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Emco = ztrata dat
No nevim, ale jediony kdo tu skodi, tak jsi ty! Porad s eodkazujes na nejakou podivne zpracovanou stranku. Kdezto p. dvorak ti odpovida pravdivymi argumenty, kteru ja rozhodne verim. Aze ztaric nervy, je jen dukaz, ze si nejsi jistej v kramflecich  No holt nepoustej se do necoho cemu nerozumis!
0/0
19.3.2005 11:03

Martin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Emco = ztrata dat
No kdyz stranka,na kterou odkazuji,kde mas peclive zpracovane stovky programu ohledne spyware za podivnou,tak jen ukazujes uroven Tve inteligence...Hlavne,ze ty tomu rozumis,to je hned videt...
0/0
19.3.2005 11:13

nezaujaty

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Emco = ztrata dat
Martine, dalo mi to trochu casu nez jsem precetl tvoji diskusi s p. dvorakem, ale nyni musim rici, ze verim spise jemu. Sam jsem si tento program proklepaval, jak na webu, tak i na PC a zjistil jsem, ze neni vubec nebezpecny a vestina serveru s problematikou spyware se na nej odkazuje a povazuje ho minimalne za klasicky odhalovac spyware. To, ze na tebou zminenem serveru pisou, ze muze oznacit nektere soucasti systemu za spyware, nemusi nutne znamenat, ze jde o spatny software. To same bych totiz mohl tvrdit i o spybotu, ktery memu znamemu totalne zboural Windows. A to tim, ze napsal, ze jedna cast registru je napadena, on ji dal lecit a jiz nenastartoval. Takze ses jen sam proti sobe.
Porad se tu ohanis chipem, pc worldem atd. Ze te snazis hrat si na pana redaktora v nekterym z nich? Nemylim se?
0/0
19.3.2005 11:24

Martin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Emco = ztrata dat
Klidne si mu ver,to je Tva vec,me jde jen o to,kdyz neco doporucuji,tak uvedu i zminena rizika,ja nerekl,ze je spatny a nebezpecny,ale proste mit ho jako jedinou ochranu proti spyware je velky hazard.Na redaktora si nehraji,me sam 2 veci,mp3 a program na chlazeni oznacil jako spyware.A Spybot je skvely,pokud ovsem tomu poradne rozumis,jinak to neni legrace,koneckoncu se to v nem i jako varovani pise...
0/0
19.3.2005 11:38

nezaujaty

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Emco = ztrata dat
:)) Ty ses el fakt dobrej. V MP3 muze byt spyware stejne jako v softu na nejake chlazeni. Kazdopadne, pokud si myslis, ze je v techto souborech vse v poradku, tak je mazat nemusis, ne? Emco ti jen nahlasi, ze se v nich muze neco skryvat! On je nemaze, takze nedela zadne spatnosti. Pouze informuje.
0/0
19.3.2005 13:15

Martin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Emco = ztrata dat
Vtip je v tom,ze mam overene,ze ani v jednom spyware neni.A nejde o me,ja vim,co k cemu patri ci si to umim zjistit,ale ten zmineny program Ti oznaci jen cast neceho,u ceho nezkuseny uzivatel nevi,k cemu to patri.A prave tyto programy proti spyware maji byt schopne ochranit pocitac i ne moc zkusenemu,a ne aby mu doporucovaly smazat neco,co spyware neni,naopak,co potrebuje...Jak je mozne,ze spickove programy jako Pestpatrol,Spy-sweeper tyto problemy nedelaji?Stejne jako by kazdy mel mit antivir,tak i programy(lepe vice)proti spyware,i bezny laik...
0/0
19.3.2005 16:57

bobek007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Emco = ztrata dat
, já s tebou souhlasím,problém těchto programů je v neznalosti uživatelů a i v nepozornosti při jejich instalaci,kdy tyto programy upozorňují na možnosti označit i řádné programy či jejich nastavení či roboty za spyware,Je potřeba tomu věnovat i u Spybotu i u dalších pozornost.Spybot navíc dovoluje systémové nastavení,zálohování odstraněných souborů.Já trávím denně kolem 14ti hodin na netu pracovně.Myslím že ideální instalace je při novém nainstalování systému a všech jeho součástí nainstalovat tyto programy a při prvním scanu řádně prohlédnout to co ti označuje za spyware ověřit a většinou zadat jako ignorované.Tak se vyhneš v budoucnosti jejich vymazání.Nelze automaticky v systému léčit to co ti nějaký program označí za spyware.Pokud zároveň se Spybotem máš nainstalovaný Spywareblaster,oba spolu koordinují rezidentní ochranu,myslím si že se vyhne každý častému problému se spyware,obrana v systému má ýt kompletní,vybírat programy které se navzájem snášejí,protože i jejich vzájemná sy
0/0
19.3.2005 12:08

Jakub Dvořák

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Emco = ztrata dat
Vážený pane :) Koukám, že si za svým názorem pevně stojíte jako já. Dobře, nebudu vám to vyvracet. Pokud své tvrzení zakládáte pouze na jedné stránce pak vás, ale opravdu obdivuji. Protože, kdybyste byl novinářem, respektive redaktorem potom byste věděl, že musíte mít minimálně dva zdroje, které vaše tvrzení potvrzují. Já je mám a oba jsou důvěryhodné a tudíž nemám důvod jim nevěřit. Dokonce i mé vlastní testování potvrdilo, že nejde o žádný škodlivý program (či dokonce spyware, jak tvrdíte). K tomu, že někteří uživatelé klikají na vše jsem se již vyjadřoval výše. A proč si vlastně myslíte, že komerční stránky nemohou nabízet pravdivé údaje? No pokud nemáte informace, tak vězte, že stránky Spywareguide.com doporučují nejen jiné servery, ale i řada redaktorů a to i z řady těch zahraničních. Proto jim lze věřit, stejně jako vašemu linku. Až budu mít chvilku času jistě si ten vámi odkazovaný server projdu…
0/0
19.3.2005 10:13

Jakub Dvořák

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Emco = ztrata dat
POKRAČOVÁNÍ:
Nejde o specializovaný druh článku na bezpečnost, nýbrž o představení užitečných programů. Jistě, že by bylo dobré popsat nejen detailně funkce programu, jeho používání a zmínit se hlouběji o problematice malware (pokud víte co to je). Ale na toto téma na technet.cz již vyšlo mnoho článků. Takže redaktoři serveru toho v této problematice nedělají málo, jak se domníváte. Každý, kdo tedy bude chtít nějaké informace, si je může vyhledat v archívu.
Ještě jedna otázka na závěr: Zkoušel jste vůbec ten program, když jste tak 100% přesvědčen, že jde o škodlivý software? Já bych si tipnul, že ne. A pokud bude vaše odpověď znít (vlastně to jste již myslím i psal), že si něco takového přece nenainstalujete na PC, potom nemám důvod s vámi dále diskutovat. To je jako bych mluvil o tom, jak je pohodlné, pěkné a rychlé je BMW a vy jste ho přitom ani neviděl :) (s těmi auty jste si začal vy).
Byl bych opravdu rád, kdybyste tu přestal strašit čtenáře a zakládat s
0/0
19.3.2005 10:14

Martin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Emco = ztrata dat
Vazeny pane,vytykate mi veci,ktere jsem nepsal-nikdy jsem neuvedl,ze ten Vas program je spyware,pouze ze neco,co neni spyware,za nej vyhodnoti.Nikdy jsem nepsal,ze redaktori Technet pisi malo o spyware.A ze bych neznal malware?Myslite to vazne???Dva nezavisle zdroje-to znam,ale uvedl jste jen spywareguide,kde na strankach o programech uvedou 5!programu proti spyware,pricemz jen Pestpatrol se obecne uznava jako spickovy.Kdezto na mnou uvadenych strankach jsou stovky!programu,s komentari,podrobnymi testy atd.Kdyz mi dva doktori reknou,ze ten lek mi neublizi,a treti,ze ano tak rozhodne budu hledat jiny.Ten Vas program jsem si kvuli Vam stahnul,nasel mi jako spyware mp3 a program na chlazeni(koupeny,spickovy).Ani Spybot,ad-aware,PestPatrol,spy-sweeper mi NIKDY takove veci spatne nevyhodnotilZamyslete se,proc ten program davaji zadarmo,a jiny Network malware cleaner se plati..A oba proti spyware...Pokud vite neco o virech,tak nekdy jen 1 program z 10 najde virus,takze 2 stranky nestaci
0/0
19.3.2005 11:31

Jakub Dvořák

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Emco = ztrata dat
No a jsme u jádru věci :) Cituji - A Spybot je skvely,pokud ovsem tomu poradne rozumis,jinak to neni legrace...Tady jste vlastně přiznal, že Spybot může být nebezpečný. O Emco zase tvrdíte, že označuje spyware to, co spyware vůbec není. Takže pokud budu vycházet z toho co jste napsal, potom ani jeden z těchto programů, není neškodný. Tak a teď mi řekněte, co uživatelé mají dělat? Emco jim nedoporučujete a Spybot je sice skvělý, ale není legrace s ním pracovat :) Není to vlastně to samé, co jste dosud napsal o Emco?
0/0
19.3.2005 12:16

Martin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Emco = ztrata dat
S tim Spybotem to mate tak,on ma totiz velmi rozsahle uzivatelske nastaveni,od zacatecnika az po profesionala,hlavne ta beta verze. pokud se nekdo preceni,pak ma problemy.Takze zalezi na tom,aby si kazdy ho nastavil dle svych schopnosti.Ja bych doporucoval 1krat tydne sken Spybotem,Ad-awarem,a na realny staly sken na pozadi pak Spy-sweeper,PestPatrol ci alespon Microsoft antispyware(jenze to je vlastne zatim jen beta verze).A mit stale zapnuty Spywareguard,Spywareblaster.A precist si treba stranky www.spyware.cz kde jsou celkem slusne komplexni informace...a v cestine,ne kazdy umi technickou anglictinu...
0/0
19.3.2005 16:50

Jakub Dvořák

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Emco = ztrata dat
Máte pravdu. Nenapsal jste přímo, ze ho považujete za spyware. V tom jsem se zmýlil. Zde je informace o tom druhém zdroji, který jsem neuvedl - doxdesk. Na www.doxdesk.com/parasite/rogues.html naleznete seznam programů, které považují za nebezpečné, a na které by si měl dávat člověk pozor. Emco tam nefiguruje. Ano na vámi uvedených stránkách je celá řada informací. Ale informace o Emco, pocházejí z 23.12.04. Od té doby vyšla min. jedna aktualizace Emco. Takže detekční nástroje mohli autoři upravit. Web, který není aktualizován nemá tu nejlepší informační hodnotu. Spyware je MP3? A proč by tam nějaký divný kód nemohl být? Nemohl byste mi poslat screen výsledku, ať se poučím. Pokud „koupelna“ odesílá informace do internetu, pak může obsahovat nějaký druh malware...Takže na to pozor. No a vy se zamyslete, proč dávají i nejen tento program zadarmo, ale i další software. Pokud nevíte, pak vězte, že ne každý musí nutně za svoji práci
0/0
19.3.2005 12:16

Martin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Emco = ztrata dat
Docela jste me rozesmal,jak jste si nabehl,na Vami ted uvadene strance dole mate odkaz na"vycerpavajici seznam (list of rogue).A to je presne odkaz na mnou uvadenou stranku,jinymi slovy rika,ze tam je toho vice.To za prve.Za druhe,na te me strance dole mate,ze posledni aktualizace probehla 17.3.2005.Zda se Vam to stare?Me ne,na te Vasi neni o datu ani zminka.A ze to Vase Emco proverili 23.12.04?Snad si nemyslite, ze kazdy mesic budou znovu proverovat stovky programu,jestli nahodou tam treba neco neopravil!A znovu opakuji,pokud na 2 strankach neni,ze vyhodnocuje neco nespravne,neznamena to,ze nekdo jiny na to neprijde.Navic pro ne ani nemusi byt nebezpecny,treba jim prisel jen nepresny,je to uhel pohledu.Autori toho Vaseho Emca to mohli opravit,ale take nemuseli,hlavne pokud spolehaji na stejne stranky jako Vy...Jinak obe veci mp3 i program na chlazeni(mam je roky) mam tak proverene od profiku,ze uz vice to opravdu nejde.A tech spickovych programu proti spyware jsem zkousel spousty
0/0
19.3.2005 17:25

Jakub Dvořák

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Emco = ztrata dat
Naběhnul?No nevím,ale myslím, že asi ne.Ano,link na ten server tam je,ale zmínka o tom,že Emco vyhodnocuje nesprávně nikoliv.Poslední aktualizace webu a aktualizace každého programu je cela něco jiného.Vy v tom však asi neděláte rozdíl.Pokud ty,kteří dělají tento web neaktualizují data,potom je info opravdu k ničemu.Software se totiž vyvíjí každým dnem.Takže to co se dříve zdálo podezřelé již dnes nemusí.Jste-li přesvědčen o tom, že nepracuje správně pak napište autorům a nemusíte ho tu shazovat.Určitě vám poskytnou vyjádření.Já čtenářům pouze říkám, že tady něco takového je,a že to mohou používat.Riziko je pak stejné jako s jakýmkoliv jiným antispywarem.Takže abychom tu nebyli věčně–Emco je nastaven tak,aby odhalil jakýkoliv druh spyware,to se autorům spywarewarrior nemusí líbit a tak ho přidali do svého listu–to je celá historka.Takže záleží pouze na metodice testování.Strávil jsem tu s vámi pěkné chvíle,ale je čas jít dál.Více vám k tomu tématu nemám co říci
0/0
19.3.2005 18:23



Najdete na iDNES.cz