Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Konkurenti a zákazníci zúčtují s Microsoftem

Evropská komise zjišťuje u konkurentů a zákazníků amerického softwarového gigantu Microsoft, zda jsou pro ně přijatelné návrhy, jimiž hodlá firma splnit nařízení komise.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

akelass

blabla
Když čtu tyto příspěvky tak mi to případá, že lidi neuvažují. a) Microsoft dostane pokutu, co se stane. Stane se to, že o nějakou nepodstatnou částku pro uživatele zvedne cenu. Při monopolu, který má na světových trzích bude pokutu postupně stahovat. Kde se investují prachy z pokut? Do nových IT technologií? Podívejte se na ceny jeho produktů. b) Ne každý má chuť investovat peníze do alternativních produktů, když už zaplatí nemalou částku za produkt jeden. Pokud má někdo výhrady proti tomu, že v jednom balíku je toho povícero, tak ať ho nekupuje. Mnoha lidem stačí i to, co je méně podařilé. Bojuje někdo proti NERU. Taky je to ucelený balík programů. c) bohužel, pro ostatní OS neexistují tak ucelé balíky knih, návodů a pod., jako pro Windows. Např. už půl roku se snažím proniknout do tajů Linuxu, ale informace na netu pro začátečníky jsou tak roztahané, že mne to přestává bavit je shánět. I když jsem se zapojil do fór, nemělo to žádný význam. Nikdo se mi neozval s radou. akelass@se
0/0
6.3.2005 11:49

muz.zena

joo
zadarmo s moznosti kopnout Gejtse do kotniku - me by spis zajimalo kdy zazalujou firmy co zpozdily nastup zvukovyho CD nebo DVD technologie
0/0
2.3.2005 10:26

Thyronx

Nekvalitni utility maji byt odparatelne.
Pokud nejde odparat mizerny Media Player a Internet Explorer, pak at plati. At plati sakra hodne. Za movie maker ktery je k nicemu , za Outlook, za prohlizec fotek z doby pred 30ti lety, za dialer ktery se da snadno oblbnout a presmerovat, za defragmentor ktery svoji praci dela mizerne,za vecne a nikdy nekoncici zaplaty,... Wndows v originalni podobe by mely byt zdarma.
0/0
1.3.2005 23:06

Thyronx

MS
Microsoft Media Player je ostuda sveta, jejich prohlizec fotek,druha. Outlook by mel patrit do 80.let. Jejich vynalezy jako "Tour" povazuji za nesmysl. Dialer je stejny jako u windows 95, defragmenter je pomaly a nedokonaly. Internet Explorer deravy, a az dosud nebojoval s pop up windows (reklamy).. Movie Maker, ostuda ve srovnani s CIMKOLIV jinym, Editovat fotky ci video ale i audio neexistuje ve windows. Zaplaty od sameho vzniku XP verze jedou jak na bezicim pasu a jejich posledni vynalez SP2 povazuji za dalsi blamaz.Antivir za celou dobu vytvareni Windows Microsoft nikdy nemel. Od Microsoftu se neda ocekavat spolehlivy vyrobek uz vubecnikdy. Jejich Longhorny na tom se zaplatovanim nebudou lepe ale spis hur. Boot time trva prilis dlouho a totez kdyz chcete rychle windows zavrit. Windows jsou nedokonale a je jedno jaka jejich verze.
0/0
1.3.2005 22:53

Zwerg

Re: MS
Předpokládám, že windows nepoužíváš, když je to takový šunt, jak říkáš. Jistě místo těch tragických Windows používáš něco mnohem hodnotnějšího, třeba FreeBSD, viď! ;-)
0/0
2.3.2005 0:21

jardahorak

to Zwerg
Klidek chlapecku, nerozciluj se... :-)) kazdy kdo kritizuje praktiky MS je soudruh? Hmm. Me zase pripadas ty jako zarytej soudruh. Jen jedna pravda, jeden OS, jen jedna firma, jen jeden Veliky Bill... Ura, ura, ura... Nase win si rozvracet nedame...:-)) Pocitej do desiti a dej si studenou sprchu... Jestli sis nevsiml, tak proti zneuzivani monopolniho a dominantniho postaveni firmy se zasahuje v kazde normalni spolecnosti a nema to se socanstvim nic spolecneho. A to, ze MS zneuziva sveho dominantniho postaveni na trhu OS pro protlaceni svych produktu na jinych trzich (web prohlizece, multimedia...) je proste fakt. A ze prodava nekvalitni produkty a zamerne znemoznuje vzajemnou kompatibilitu mezi ruznymi verzemi je take fakt. A ze zneuziva sveho postaveni a blbosti uzivatelu k protlaceni svych uzavrenych datovych formatu je take fakt... Dej si hadr na palici a prestan vysilovat...
0/0
1.3.2005 18:25

Zwerg

Re: to Zwerg
Me zase pripadas ty jako zarytej soudruh. Jen jedna pravda, jeden OS, jen jedna firma, jen jeden Veliky Bill... Ura, ura, ura...
 
Já něco takového někde říkám, kde? Ukaž mi to. Já naopak tvrdím - jsou i jiné platformy - existuje SUN Solaris, Apple, pro platformu x86 existuje Linux, FreeBSD, NetBSD. Různých kancelářských balíků jsou také mraky - OpenOffice, StarOffice ku příkladu. Kdo tě nutí používat Windows, když je ti ten systém tolik proti strsti? Klidně zapomeň, že nějaký Microsoft vůbec existuje - to je přece tvým právem.
 
PS. Nauč se nejen číst ale i vnímat čtené! Je to pro život  i pro studium velmi důležité.
0/0
1.3.2005 19:02

jardahorak

Re: Re: to Zwerg
Nerikas to nikde, ale davas to najevo tim, ze jakmile se nekdo dopusti tak strasneho cinu, jako je kritika MS, tak rves "nepouzivej to, nikdo te nenuti...". Kritika je zdrava a prospesna, to za prve. Za druhe, MS mi sve produkty nuti, jak uz ti kolikrat bylo vysvetleno. A znovu opakuji, ze k tomu zneuziva sve dominantni postaveni a blbost uzivatelu. Zarnym prikladem je propojeni nasilne integrovaneho WMP a MS formatu wma/wmv. Nebudu poste opakovat o co jde, takze jen ve zkratce. nejrozsirenejsi_OS -> nejrozsirenejsi_prehravac -> nejrozsirenejsi_format_pro_multimedia. Jestli sis nevsim, tak jsme skocili z trhu operacnich systemu do trhu multimedii. Protlaceni formatu MS je diky dominantnimu postaveni na uplne jinem trhu, nerozhoduje cena, kvalita, multiplatformnost... Zda se ti to snad OK? :-/
0/0
1.3.2005 19:29

Zwerg

Re: Re: Re: to Zwerg
Nerikas to nikde, ale davas to najevo tim, ze jakmile se nekdo dopusti tak strasneho cinu, jako je kritika MS, tak rves "nepouzivej to, nikdo te nenuti..."
 
Kritikou nazýváš schvalování nekvalifikovaných byrokratických zásahů do podnikání soukromé firmy? Kritizuj si co chceš a koho chceš, na to máš plné právo. Mě osobně je Microsoft v podstatě ukradenej. Já jsem jen proti tomu, aby nějací hloupí socialističtí byrokrati přikazovali soukromé firmě, jak smí prodávat své produkty. Já naprosto nechápu tu drzost těch EU tupohlavců, kteří soukromou firmu nutí kastrovat její vlastní produkty.
0/0
1.3.2005 20:07

jardahorak

Re: Re: Re: Re: to Zwerg
Tak jeste jednou i pro ty vzadu, co neslysi, pripadne nechapou. Jedna se o antimonopolni zasahy. Jedna se o zasahy, ktere maji zabranit, pripadne co nejvice omezit ZNEUZIVANI DOMINANTNIHO POSTAVENI NA TRHU OS K ZISKANI POSTAVENI NA TRHU JINEM... Jeste nic? Porad nic? :-/
0/0
1.3.2005 20:12

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Re: to Zwerg
OK. Nejlépe bude, když každý začne vést svůj spravedlivý boj proti monopolu sám u sebe -tzn. smaž své patrně nelegálně nainstalované Windows + všechen ostatní microsoftí soft. Nejlépe udělej low level format a nainstaluj si některý z báječných freewarových überOS -na výběr jich máš hned několik. K tomu si nainstaluj některý z rovněž tak vynikajících freewarových kancelářských balíků a tím jsi svou osobní antimonopolní bitvu aspoň sám za sebe vyhrál a monopolu ubral kousíček jeho síly.
 
Pak běž a šiř proti-microsoftí evangelium ve svém okolí. Možná, že někoho i  přesvědčíš, aby se dal na tvou víru - víru antimicrosoftismu a místo svých nelegálně nainstalovaných Windows instaloval ten báječný freeware. Pokud přesvědčíš více lidí z tvého okolí, tak se třeba staneš jejich guru a slunce a tvé ovečky se budou vyhřívat ve tvé antimicrosoftí záři ;-D
 
PS. Superlativy na adresu freewaru nemyslím ironicky, alébrž zcela upřímně. ;-)
0/0
1.3.2005 21:00

jardahorak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: to Zwerg
LOL, bavis cim dal vic. Napred komunista, ted je ze me najednou zlodej... :-))) Vis bobanku, asi neznas to prislovi. Podle sebe soudim tebe. To, ze ty mas plne disky nelegalniho softu jeste neznamena, ze to tak dela kazdy, vis? Koukam, ze ses totalni zoufalec. Argumenty zadne a uz nevis, jak bys druhe shodil a zesmesnil, ze jo? Zrejme nejake trauma z mladi... :-/
0/0
1.3.2005 22:05

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to Zwerg
Hleďme, jak potrefená husa pěkně kejhá.... :-)))
0/0
2.3.2005 0:17

MirosPikos

NO COMMENT
Fu*k Off EU! ! ! ! A smrt všem úředníkům!!! Chudák Microsoft...
0/0
1.3.2005 11:18

Kobliha

Vsichni monopolni postaveni podporujou
Vsichni si ztezuji na monopolni postaveni mrkvosoftu. Ale vzdyt tohle postaveni vsichni podporujou. Co myslite, ze se treba na zakladni skole uci v IT? Jasne, ze Microsoft Office. Kdyz nekomu budu od malicka vnucovat a ukazovat jen jednu vec, tak je uplne jasny, jak to dopadne. (jinak MS Office se uci bohuzel i na VS, coz mi pripadne trapny) Nebo co asi tak pouzivaji za produkty ve statni sprave?
Tak pak je jasny, ze si MS muze vyskakovat a dovolovat, kdyz vetsine lidi nezbyde jina moznost nez jejich produkty pouzivat a kupovat (a to i za nehorazny ceny)
0/0
1.3.2005 9:02

M.

Re: Vsichni monopolni postaveni podporujou
No a komu to vadi? Jsem rad, ze kdyz si nekde vytvorim dokument, tak si ho muzu kdekoliv jinde (u kamosu, v praci, doma...) bez problemu otevrit. Az bude neco stejne kvalitniho jako MS Office a stejne rozsireneho, rad to zacnu bez emoci pouzivat. A ze se uci MS Office na VS? To je snad samozrejme, ne? Budu mit VS a nebudu ani umet v Excelu a Accessu? No, to by se mi u pohovoru vysmali:) A ve statni sprave? Uz si umim zive predstavit, ze nejake zastupitelstvo pouzije alternativu MS Office a zacne napr. rozesilat, veset na web dokumenty v nejakem nerozsirenem formatu...
0/0
1.3.2005 14:24

jardahorak

Re: Re: Vsichni monopolni postaveni podporujou
Na VS by te meli naucit praci s MS Office? A copak jeste bys chtel naucit? Jak se pouziva vidlicka a nuz? :-/ VS je trosku o necem jinem nez o uceni jak se dela to a to v jedne verzi produktu jedne firmy. kde jinde nez VS by ses mel dozvedet, ze dokument != doc. Zkus odevzdat seminarku na informatice v docu a uvidis, jak rychle poletis... A o dokonalosti MS Office bys mohl vykladat moji zname. To by bylo facek. Chudak probrecela par hodin, kdy si myslela, ze se ji diplomka znicila. A to jen proto, ze si ji dovezla domu. Na kolejich psala ve wordu 2000, doma mela jen 97. A misto diplomky videla jen ctverecky. Opravdu, Office od MS jsou velmi kvalitni produkt... :-/
0/0
1.3.2005 15:34

Zwerg

Re: Re: Re: Vsichni monopolni postaveni podporujou
Jasně, Office jsou těžký šunty - TAK JE PROSTĚ NEPOUŽÍVEJ, NIKDO TĚ PŘECE NENUTÍ.
 
Používej jen Open Office, Star Office, nebo jakoukoliv jinou platformu. Co budeš LEGÁLNĚ používat je jen tvou soukromou záležitostí!
0/0
1.3.2005 17:07

M.

Re: Re: Re: Vsichni monopolni postaveni podporujou
No je videt, ze jsi v MS Office nedelal nikdy nic poradneho a ze si v Excelu, Accessu akorat formatoval pismo. Mozna je hodne lidi ze ZS, SS, kteri dokonale ovladaji Makra, konvencni tabulky, databaze, atd., ale je spousta tech, kteri se to musi naucit na VS, na tom nevidim nic spatneho. Budes se divit, ale ja delam informatiku a .doc se stale jeste uprednostnuje pred necim jinym:) Divil by ses, jak rychle bys letel, kdybys prinesl seminarku v nejakem formatu, ktery by nemohl ucitel otevrit:) Ale to je asi skola od skoly, ze... A to s tou tvoji znamou, no to byla evidentne chyba MS, ze jo. Kdyz si otevre 2000 verzi v 97. Tohle vsude jinde, u jinych produktu, funguje naprosto bezpecne, ze ano:)))
0/0
2.3.2005 9:54

Kirk

Re: Re: Re: Re: Vsichni monopolni postaveni podporujou
Ano. Ovsem stava se, ze formatem, ktery ucitel nemuze otevrit, je .doc (vlastni zkusenost).
0/0
2.3.2005 10:58

jarda

Re: Re: Re: Re: Vsichni monopolni postaveni podporujou
Hm, tak ty delas informatiku? A ucitele vas uci predavat si informace v uzavrenych formatech? To musi byt velmi kvalitni skola :-/ Co si pamatuju, tak treba na banske je celkem jedno, v cem to odevzdas. Jen mas docela smulu, kdyz tvoji praci ucitel neprecte. Protoze treba jede na unixu nebo pouziva jinou verzi wordu nez ty. Proste to bere tak, ze jsi ji neodevzdal... Takze se pouzivaji otevrene formaty, ktere neni problem bez problemu precist kdekoliv, na jakekoliv platforme. Od toho totiz takove formaty jsou, vime? A co se tyce me zname. Jisteze to byla jeji vina. Nesla si, husa hloupa, koupit za par tisic koupit novy word. Jak jednoduche reseni :-/ Nerikal jsi nahodou "...kdyz si nekde vytvorim dokument, tak si ho muzu kdekoliv jinde (u kamosu, v praci, doma...) bez problemu otevrit..."? Takze v cem je problem, kdyz prace z word 2000 nejde otevrit v 97 nebo v XP? Kde je ta tvoje bezproblemovost? Ve vypaleni a ukradeni odpovidajici verze office? Jak jednoduche, ze? :-/
0/0
2.3.2005 15:47

Zwerg

Může mi někdo vysvětlit,
co je legální součástí opračního systému a co už není? Např. existují různé souborové systémy, správy paměti, implementace sítí,..... Třeba by někdo strašně rád vyvíjel a dodával svůj vlastní filesystem (existuje např. ReiserFS)... a teď nemůže, protože by jeho produkt zřejmě nikdo nepoužíval.....
 
Jak se toto liší od včleněného IE, který je dodáván jako nedílná součást Woknous?
0/0
28.2.2005 23:19

Kirk

Re: Může mi někdo vysvětlit,
To se lisi. To, o co jde tady, jsou antimonopolni zakony. Zakony, ktere se snazi zabranit dominantni firme, aby zneuzivala sveho postaveni. Pokud se M$ rozhodne dodavat se svym systemem pouze nejake svoje proprietarni kodeky, tak se razem obchodnik s online hudbou, ktery by nabizel hudbu v jinem formatu, ocitne ve velke konkurencni nevyhode. Protoze vetsina uzivatelu si nebude ochotna komplikovat situaci instalovanim extra kodeku, budou si chtit hudbu jen stahnout a pustit. Takze obchody s hudbou budou muset zacit poskytovat vse ve formatu M$ a budou mu za to muset odvadet tucne licencni poplatky. To neni prilis ferove - coz neni ten hlavni problem. Hlavni problem je v tom, ze to na trhu hudebnich formatu uplne odstavi konkurenci. Ledaze by byla opravdu o _hodne_ lepsi. Coz je dost neprirozena situace, a vetsina statu se takove situaci brani antimonopolnimi zakony.
0/0
1.3.2005 9:02

Zwerg

Re: Re: Může mi někdo vysvětlit,
Microsoft snad někoho nutí aby jeho produkty používal? Vždyť to je svobodné rozhodnutí každého, co bude na svém počítači používat za software. Kromě Windows existuje přece celá řada jiných alternativ - Linux, FreeBSD, NetBSD, Solaris for x86... - tyto OS jsou dokonce zdarma. Nutí snad Microsoft někoho používat svůj Office? Je tady přece Open Office - ke stažení dokonce zdarma. Takže o co vlastně jde?
0/0
1.3.2005 10:26

Kirk

Re: Re: Re: Může mi někdo vysvětlit,
O to, proc hodne lidi pouziva Wokna, tady vubec nejde. Jde o to, ze M$ toho, ze hodne lidi pouziva Wokna, muze zneuzit k tomu, aby donutil obchodniky s hudbou pouzivat svoje formaty. A tim naopak donuti uzivatele, kteri si chteji poslouchat hudbu, aby si koupili jeho OS. Coz je to zneuzivani dominance na trhu k ziskani dominance na jinem trhu. Obchodnici i uzivatele budou ten format muset pouzivat nikoli proto, ze je lepsi, ale proto, protoze nebudou mit jinou moznost. Takovehle deformaci trhu se staty celkem rozumne brani.
0/0
1.3.2005 12:11

jardahorak

Re: Re: Re: Může mi někdo vysvětlit,
Ano, nuti. Lepe receno, chce donutit. Coz se mi, a spouste dalsich lidi, vubec nelibi. Nemam zajem na tom, abych v budoucnu solil MS licencni poplatky za kazdy film, za kazdou pisnicku kterou si pustim. Za kazdy dokument, ktery napisu. MS zneuziva sveho postaveni a blbosti uzivatelu. Soft si sice muzes pouzivat jaky chces, ale na co ti bude, kdyz data budou v uzavrenych formatech firmy MS a jen soft od MS s nimi bude, pochopitelne, umet regulerne pracovat? Copak ses slepy nebo blby? Proc asi MS umele integruje do sveho systemu WMP? Asi pro blaho uzivatelu, aby se nemuseli starat, shanet a instalovat nejaky jiny prehravac, ze jo? :-/
0/0
1.3.2005 14:32

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Může mi někdo vysvětlit,
Pokud se ti Woknous nelíbí, tak je prostě nepoužívej, ale nesnaž se zasahovat do podnikatelských aktivit soukromé firmy, soudruhu. Každá soukromá firma má právo nabízet co chce za jakoukoliv cenu a každý zákazník má právo její nabídku akceptovat nebo odmítnout. Toť vše. Aby se nějací úředníci snažili zasahovat do toho co, která firma smí nebo nesmí prodávat, to je socialistická zhovadilost tupých evropských levičáků.
 
Já znovu mohu jen zopakovat - na PC x86 existuje hromada freeware, existují úplně jiné platformy - Apple, SUN - Solaris,...... Pokud se ti nezdají Woknous výhodné, prostě a jednoduše je nepoužívej! Přejdi na jinou platformu.
 
Beztak 99% soudruhů, kterým tak leží na srdci dominance Microsoftu, má i ty Woknous nainstalované ilegálně.... takže, bude nejlépe, když je smaže a přejde na jiný systém!
0/0
1.3.2005 17:02

Kirk

Re: Re: Re: Re: Re: Může mi někdo vysvětlit,
" Každá soukromá firma má právo nabízet co chce za jakoukoliv cenu" Tohle neni pravda. Spolecnost soukrome firmy reguluje. Nesmi se treba prodavat drogy. Nesmi se klamat uzivatel. Nesmi se delat kartelove dohody. A taky se napriklad nesmi zneuzivat monopol. Nevim, proc se tvaris, ze je regulace monopolu evropskou specialitou. Asi nevis, ze zrovna M$ uz pred soudem stal za zneuzivani monopolu i ve sve domovske zemi, v USA. A soud nevyhral, skoncilo to mimosoudni dohodou. Takze nemat ctenare.
0/0
1.3.2005 20:24

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Může mi někdo vysvětlit,
To, že se v USA najdou stejní blázni jako v EU, vůbec nic neznamená. ;-)
0/0
2.3.2005 0:15

Kirk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Může mi někdo vysvětlit,
Jiste. Evropsti zakonodarci jsou blazni, Americti zakonodarci jsou blazni. Vlastne vsude, kde plati nejake antimonopolni zakony, jsou blazni. Jediny, kdo neni blazen, jsi ty, vid?
0/0
2.3.2005 11:00

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Může mi někdo vysvětlit,
Microsoft má nějaký monopol? V čem konkrétně?
0/0
2.3.2005 11:17

Kirk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Může mi někdo vysvětlit,
Myslím, že monopol nemá. Má pouze dominantní postavení. Ale myslím, že zákony proti zneužívání dominantního postavení spadají do kolonky antimonopolních zákonů.
0/0
2.3.2005 19:20

kriznik

integrace do OS
ja si myslim jedno: vsechny tyhle debaty mi prijdou uplne nesmyslny z jednoho duvodu: na svete je prevazna vetsina tech, kteri CHTEJI mit system co umi co mozna nejvic veci IHNED po instalaci, neni potreba a ani neni tolik casu pro vetsinu lidi se porad babrat na internetu a hledat v testech ten "nejlepsi produkt" .... IE v systemu nicemu nevadi, ani WMP ani nic dalsiho ... pokud to nebudu chtit pouzivat, proste to pouzivat nebudu, taky me nikdo nenuti pouzivat radio co si koupim s autem (dnes vetsina integrovana), muzu si dat walkmana ne? (zvelicuju samozrejme) pro me jsou podstatne dve veci : multifunkcnost systemu a v urctitem smyslu nezavislost .. je proste doba kdy se z toho spartanstvi stava multimedialni zabava, prace a urychleni prace, casu atd. druha vec je : nikdo me nenuti to pouzivat ... nadaval bych POUZE v pripade, ze MS zakaze instalovat vsechny ostatni programy nez svoje! pokud nic takovyho nedela, je cela komise a nejaky kecy okolo naprosto jen aby s
0/0
28.2.2005 20:53

kriznik

Re: integrace do OS
... se neco delo Krasnej priklad : FIREFOX ... IE je integrovanej, ale stejne pouzivam FF ... samozrejme na lame stranky typu KB, CSOB a par dalsich se bez IE neobejdu, ale to uz je jina diskuse (nemam o idnesu valne mineni, ale reminder delky prispevku snad neni takovej problem napsat!) :)
0/0
28.2.2005 20:55

jardahorak

Re: integrace do OS
Jen malickost. Kdyz si koupim nove radio do auta, stare zahodim. Jak ale mam zahodit treba IE? Nepouzivam jej, nechci jej. Ejhle, zahodit jej nemuzu. Nenapada me jediny argument pro to, mit v systemu neco, co nepouzivam. Jenze MS mi ZAKAZUJE vybrat si, co ve svem, LEGALNE KOUPENEM, systemu budu mit a co ne... Pripada ti to v poradku? :-/
0/0
28.2.2005 21:19

Zwerg

Re: Re: integrace do OS
IE je nedílnou součástí Windows, jeho komponenty (ActiveX) využívají i jiné programy. Co je na tom špatného? Pokud IE včetně všech jeho komponent odinstalujete, tak tím poškodíte Operační Systém. Nic vám ale přece nebrání v tom, smazat ikonku IE z desktopu, smazat veškeré odkazy na IE z menu a prostě tento program ignorovat. Těch pár mega, co IE zabere na disku je přece při dnešních kapacitách hardů naprosto bezvýznamných.
 
Mimochodem, smím vědět, jak chcete v moderním autě stávající vestavěné rádio (ovládání od volantu, multifunkční display,....) vyhodit a nahradit ho novým, jiným? To by mě opravdu zajímalo. Pokud se chystáte k praktické realizaci něčeho takového, tak mi prosím dejte vědět. Jsem totiž strašně zvědavý, jak to dopadne. ;-))
0/0
28.2.2005 23:04

kriznik

Re: Re: Re: integrace do OS
jako bys mi mluvil z duse :) presne tak jsem to s tim radiem myslel ... k te "odinstalaci" IE ... nevidim jedinej duvod PROC nechci - nepouzivam, zabira to minimum v porovnani s ostatnima vecma...
0/0
28.2.2005 23:28

Kirk

Re: Re: Re: Re: integrace do OS
Tohle neni tak jednoduche. Dokud tam ten program je, tak tam jsou i diry, ktere v nem jsou. Z hlediska bezpecnosti je nejlepsi nemit nic, co nepotrebuji, nainstalovano.
0/0
1.3.2005 8:50

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Re: integrace do OS
FF nebo jakýkoliv jiný prohlížeč má zase jiné bezpečnostní díry a je jen otázkou času, než bude nebezpečné i používání tohoto prohlížeče - to záleží jen na jeho rozšířenosti. IE je nejrozšířenějším browserem a tím je i logicky objektem zájmu hackerů, až se dostatečně rozšíří třeba FF, tak na tom bude stejně. 
0/0
1.3.2005 10:11

Kirk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: integrace do OS
O tom se s tebou prit nebudu, to sem ted nepatri. Jen bych te rad upozornil, ze to s tim, ze produkt, ktery nepouzivam, je z hlediska bezpecnosti lepe nemit nainstalovany, vubec nesouvisi.
0/0
1.3.2005 12:13

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: integrace do OS
Mě se strašně nelíbí kernel32.dll a hal.dll. Já se toho bojím, určitě v tom budou díry.  JÁ TO TAM NECHCI
0/0
1.3.2005 17:13

Kirk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: integrace do OS
No, to te zklamu, bez toho ti ty wokna asi fungovat nebudou.
0/0
1.3.2005 20:25

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: integrace do OS
Vážně??  Kdo by to byl řekl, že?  A co když odinstaluješ veškeré komponenty IE - včetně ActiveX engine. Jak windows pojedou potom?
0/0
1.3.2005 21:04

M.

Re: Re: integrace do OS
Mel jsem podobny problem. Chtel jsem si smazat vsechny soubory s koncovkou .dll. System mi pak ale nefungoval!!!!!!!!! Taky mam wokna legalne, takze mi nikdo nebude diktovat, co tam mam mit na svem pocitaci za soubory!!!!!!
0/0
28.2.2005 23:05

eya

billovi vdecime za vse
Panove z eu by si meli uvedomit komu vlastne vdecime za vsechne ten pokrok. Nikomu jinemu nez billu gatesovi. A to ze je Microsoft tak dobry jak je jenom jejich plus. Uz jen to ze ms nesmi dodavat spolu s windowsama media player (ackoliv ho sam nepouzivam) je ubohost ...
0/0
28.2.2005 19:50

FeRrYs

Re: billovi vdecime za vse
Prdlajs ... Bill jen skoupil vsechno na jednu hromadu a spatlali z toho tohle ... Nic nevymyslel tak nevim proc bych mu mel vdecit za pokrok - je to pouze prekupnik ... nic vic 
0/0
28.2.2005 19:58

MM

Re: billovi vdecime za vse
Ty jsi fakt hlupacek. Ten tvuj Bill je jen mazany kseftar, ktery vzdy umel vse pouze obslehnout, koupit a tak podobne. Vpodstate nikdy s nicim novym neprisel. Existence lidi jako ty je dukazem toho, ze jeste jednu vec ovlada skvele - marketing v tom nejhorsim slova smyslu - vymyvani mozku. Tak dlouho se budi nejaky dojem, az tomu ti lide uveri...
0/0
28.2.2005 20:48

Kobliha

Re: billovi vdecime za vse
Ktery pokrok mas presne na mysli?
DOS?...cizi napad, jen koupeno a pak vylepsovano. Wokynka?...to byl napad tusim xeroxu nebo applu (ted nevim presne, kdyztak me poopravte).
Jinak spousta vychytavek, ktery ted uz Windows ma, tak uz davno predtim byla v linuxu.
0/0
1.3.2005 8:48

vime

ja nevim proc do Billa
tak šijou? já ho mám rád a jeho soft mi nevadí ať má v sobě co chce :-)
0/0
28.2.2005 17:29

Zwerg

Re: ja nevim proc do Billa
Odpoveď je velmi jednoduchá - Bill má plno prachů a tak každej vymýšlí, jak ho aspoň trochu podojit. Celá ta EU aktivita není o ničem jiném.
0/0
28.2.2005 23:08



Najdete na iDNES.cz