Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ceny podobných LCD televizorů se liší o desítky tisíc korun

Ploché televizory získávají stále větší popularitu a to jak LCD tak i plazmové. Proto vám dnes přinášíme malý průvodce trhem LCD televizory. Vybrali jsme dvanáct modelů renomovaných značek se shodnou úhlopříčkou, poměrem stran a rozlišením.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

xxx

xxx
0/0
22.7.2005 16:30

Petr

vy jste čecha?
"Tématikou plochých televizorů jsme v poslední době zabývaly.. " Tak tohle mi stačí abych se serveru technet.idnes.cz vyhnu velikáááánským obloukem :D Nazdar :p
0/0
5.5.2005 12:27

Zlej

Re: vy jste čecha?
a vony se holky tak snažily...
0/0
13.7.2005 13:11

Martin

Tesla
Proč není v testu také LCD TV TESLA, má podobné rozlišení a je mnohem levnější než ostatní TV jen 14500Kč. !!!
0/0
10.3.2005 17:23

profesor

Re: Tesla
si děláš prcku, ne?
0/0
10.3.2005 19:57

co_je_Vám_do_toho

Re: Re: Tesla
Proč by měl? Když už je v článku vyjmenovaná taková všehochuť, tak tu Teslu mohli klidně zmínit taky (viz. http://www.obchodni-dum.cz/detail.phtml/35470/ , http://www.obchodni-dum.cz/detail.phtml/35471/ ). Jenže tu asi ve Videoexpertu neprodávají, tak se jim nehodila reklama na konkurenci.
0/0
10.3.2005 20:38

Petr75

Rozlišení
Proč mají všechny tyto LCD TV rozlišení 640x480? Vždyť normální TV má 720 řádků.
0/0
10.3.2005 12:43

Karel

Re: Rozlišení
nema - normalni televize v rezimu PAL ma tusim 450 radku
0/0
10.3.2005 15:56

Petr75

Re: Re: Rozlišení
Spletl jsem se televize má 576 viditelných řádků. Těch 720 je "rozlišení" v horizontálním směru.
0/0
10.3.2005 16:12

geo

reklama ?
Kdyz uz musite delat reklamu Videoexpertu, tak tam aspon davejte neco rozumnejsiho. Kdo si ma kupovat LCD televize 4:3 za 50 tisic, kdyz jsou natrhu sirokouhle s DVI vstupem za 25-30 ???
0/0
10.3.2005 12:12

Lvy

Blázni?
Kdo si koupí tak nekvalitní TV za tolik peněz? Nesedí rozlišení = katastrofální obraz!!! Ach jo, jenže lidé to neví a koupí si to a myslí si co nemají...
0/0
10.3.2005 11:07

jano

ten clanok je nejaka chobotina ..
vyvalit tolke peniaze na jeden blby televizor ? Kupou takehoto zariadenia zakaznik len demonstruje svoju (ne)schopnost realne rozmyslat, za ceny tych drazsich sa da kupit velky LCD display, tiche PC a TV tuner ... uzitkova hodnota 5000x vyssia ....
0/0
10.3.2005 7:21

VlK

Re: ten clanok je nejaka chobotina ..
Hmm, mozna mas pravdu. Ale je to narocnejsi na znalosti PC komponent. A tezko ucis ostatni cleny rodiny pouzivat PC+TV tuner jako televizor.... Ja osobne mam TV tuner, ale slozitejsi ovladani, padavost pod win me presvedcila priste koupit LCD s TV. (Pod linuxem nepada, ale zatim jsem pod linux kompletne nepresel = nenasel/nezprovoznil vsechny dulezite aplikace)
0/0
10.3.2005 7:44

Eddie

Re: Re: ten clanok je nejaka chobotina ..
Což mi připomíná. Prodávají se i externí TV tunery - "krabičky".
Dnes už prakticky všehochuť: klasická analog TV, DVB pozemní i satelitní.
Nebo možno pořídit DVD rekordér. Řada z nich umí i výstup na počítačový monitor, TV tuner mají...
0/0
10.3.2005 9:19

Eddie

Re: Re: Re: ten clanok je nejaka chobotina ..
Když už jsem dneska tak plodný - samozřejmě se dá koupit i konvertor PAL->VGA.
Problém tohoto a výše zmíněného řešení ovšem bývá fakt, že výstupní rozlišení z "krabičky" je nižší než nativní rozlišení LCD. LCD si to pak dopočítá na celou plochu a výsledek nebývá úplně nejvábnější.
0/0
10.3.2005 9:24

jano

Re: Re: ten clanok je nejaka chobotina ..
clenovia rodiny bud sa naucia alebo budu cumet do truby na sporaku. Mam tiche PC s velkym LCD monitorom,1GB RAM, 2x160GB HDD, USB TV tunerom, domace kino a satelitny prijimac Dreambox. dialkove ovladanie som zbastlil za 160.-Sk, cele PC spolu zo satelitnym prijimacom sa ovlada z jedineho dialkoveho ovladania. Nahravanie programov zo satelitu ide na zdielany disk v PC, kde sa z digitalneho zaznamu rovno napiect DVD (bez straty kvality, nie take domrsene, ako produkuju niektore DVD rekordery po A/D konverzii). Jedine problemy su s vyberom vhodnych HDD, aby nehucali a mechaniky DVD - to sa ale da vyriesit nahratim DVD rovno na HDD a pozeranim odtial.Cely tento spas sa spratal hlboko pod ceny tych smiesnych TV s 640x480 ...
0/0
10.3.2005 15:13

VlK

Re: Re: Re: ten clanok je nejaka chobotina ..
"clenovia rodiny bud sa naucia alebo budu cumet do truby na sporaku" - velice ohleduplne, ja mam stare rodice a povazuji za uspech ze jsem je naucil pouzivat mobil vcetne SMS a podarilo se mne vymneit pevnou linku za VoIP, ale TV na PC vyzaduje stabilni system. Ten satelitni prijimac mne zaujal muzes mi poslat presne oznaceni nebo odkaz? (Dalkovy prijimac mam taky zbastleny a proto jsem ho taky zatim nerozjel pod linuxem a proto furt musim pouzivat win.)
0/0
10.3.2005 23:26

Robos

Re: ten clanok je nejaka chobotina ..
Musím ti zatleskat. Pokud dokážeš sehnat 32" wide display za 50 klacků (ten od Applů stojí, pokud vím, kapku přes 100K) a scaler, který zařídí, že PAL na tom nebude vypadat jak z p****... tak jsi šťastný muž :-)
0/0
12.9.2005 19:54

VlK

Existuje univerzální (TV+PC+otoceni) LCD? Prosim poradte.
Taky si myslim, ze clanek je o nicem.... Znate nekdo LCD, ktere lze pouzit jako TV i jako LCD monitor? Bohuzel nejdulezitejsi vlastnost LCD pro PC je pro mne moznost otocit monitor na vysku.... A zatim jsem takovy nenasel. Uhlopricka nerozhoduje, i dkyz by bylo lepsi s sirokouhly format, DVI, PIP. Ale zatim jsem nenasel zadnou kombinaci TV + PC + otoceni na vysku.
0/0
10.3.2005 7:04

Zlej

Re: Existuje univerzální (TV+PC+otoceni) LCD? Prosim poradte.
nejsem zase spešl odborník, ale nešlo by třeba zakoupit 19 palcovej LCD monitor s pivot funkcí a USB vstupem + digitální tuner (nedávno o něm byla tady na Technetu zmínka - vypadá to jako USD-Bluetooth adaptér a stojí to asi 100 Ojro)? Já mám třeba monitor HP 1955 a má  pivot funkci (se softwarem, všema šňůrama v ceně) DVI(2x)+ analog, USB 2x, 16ms, nastavitelnej prakticky jakkoliv. Ten by se ti vcelku hodil, jestli ovšem nechceš něco většího. Stál mě na Cybexu asi 15 litrů.
0/0
10.3.2005 9:07

Eddie

Re: Existuje univerzální (TV+PC+otoceni) LCD? Prosim poradte.
Ano, existuji LCD s funkci TV. Nejlevnější seženete už na hranici 10000Kč včetně daně, jedná se o levné 17" LCD monitory s integrovaným TV tunerem (pouze ladění stanic, bez teletextu) a malými reproduktory. Vstup u nejlevnějších vesměs jen VGA (DVI, D-SUB), takže třeba video k tomu nepřipojíte.
Slušný 17" LCD s TV (a AV vstupy) pořídíte někde kolem 13-15 tisíc včetně daně, uhlopříčka a vybavení pak stoupá s cenou. Pravda, ne vždy úměrně, proto jsem také zabrousil na tento článek. Krapet zklamal.
0/0
10.3.2005 9:10

Eddie

Re: Existuje univerzální (TV+PC+otoceni) LCD? Prosim poradte.
Ještě k otočení. Buďto investujete do dobrého LCD, které má implementovánu "pivot" funkci (dnes nejčastěji od 19"). Jedná se ale vetšinou o LCD určené pro práci s grafikou a podle toho také stojí.
Druhá varianta je využít podporu grafické karty a nebohé LCD otočit. Ale zase tak moc by mu to vadit nemělo. V tomto případě se orientovat na LCD, ke kterým jde dokoupit univerzální držák, nebo držák pro montáž na zeď. A tím pádem zase narazíme na cenu (LCD i držáku). Ach jo.
0/0
10.3.2005 9:14

flegmos

Re: Existuje univerzální (TV+PC+otoceni) LCD? Prosim poradte.
Už existuje ...HP to jsou, mrkni na http://www.hp.cz/pc/monitory/lcd_akce/  poslední dva dolu
0/0
10.3.2005 16:02

VlK

Re: Existuje univerzální (TV+PC+otoceni) LCD? Prosim poradte.
Všem děkuji za odpovědi.Popořadě: Zlej: LCD monitory mají v sobě integrován jen rozbočovač, USB tuner vyžaduje připojení přímo k PC, podobně jako interní TV tuner, ale je více HW náročný... Eddie: Problem je v tom, že vyžaduji možnost otočení. S tim drzakem by to mozna slo... Flegmos: Hmm, miluji vyrobce(v tomto pripade HP) ktery taji informace o svych produktech. Jak a kde jsi zjistil, že ty posledni dva maji integrovany TV tuner?
0/0
10.3.2005 23:21

Jirka

To je zase článek
nanic. Čekal jsem, co odhalíte (nekupujte si TV za 60 tisíc, když jde úplně stejně jako ta za 40 od jiné značky, anebo dva modely od stejné firmy, které se liší pouze designem, ale přitom je ten druhý 1,5x draží než první. Tohle slibuje titulek. Namísto toho tu máme další Ctrl+V ze stránek videoexpertu (stejně jako minulé dva články). Funkce "Porovnat" v každém internetovém obchodě mi poskytne překvapivější odhalení... Nepodceňujte už, prosím, čtenáře Technetu. anebo nepište o placatých televizích - je to k smíchu...
0/0
10.3.2005 1:45

petr

Re: To je zase článek
Přesně tak, článek o ničem a to hlavně díky vybrané úhlopříčce obrazu. Kdo si dnes koupí LCD TV s úhlopříčkou 51cm a ještě navíc ve formátu 4:3 ? Vždyť do běžné domácnosti je to nanic.
0/0
10.3.2005 6:44

profesor

Re: Re: To je zase článek
rozhodný souhlas, 4:3 je pomalu out. Já bych chtěl rozhodně 16:9, když už tak už...
0/0
10.3.2005 16:22

TomášM

Re: Re: Re: To je zase článek
Jojo, 4:3 a 16:9 jsou moc príma. 30% plochy televize obraz a 70% černo. Výborné.
0/0
13.7.2005 13:10

Zlej

Re: To je zase článek
ber to z tý lepší stránky, redaktor toho sice kromě funkce okopčení moc neumí, ale zase alespoň tohle ještě nezapomněl.
0/0
10.3.2005 9:09

aa

Re: Re: To je zase článek
Ty si chudák. tak proč to čteš když je to pro tebe kus blbýho textu!!!
0/0
10.3.2005 15:30

Zlej

Re: Re: Re: To je zase článek
já to nečtu, víc se dovím z příspěvků ve zdejším Hyde Parku. Akorát z toho tvýho se člověk nic nedozví, jen že seš jako ten vrchní, takovej divnej.
0/0
10.3.2005 15:48

Vasa

Re: Re: Re: Re: To je zase článek
Souhlasím, čím stupidnější článek, tím plodnější diskuze.
0/0
8.4.2005 8:59



Najdete na iDNES.cz