Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Satelit je mrtvý, ať žije internet!

Co čeká internet v nejbližším období? Další hledání podnikatelských modelů, zvyšování mobility nezávislé na drátech či zabezpečení sítí. Stále aktuálnější je i hledání způsobů distribuce různých typů médií při současné ochraně práv duševního vlastnictví. Horkým tématem posledních měsíců je pak televize na internetu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kosatec

G/M/Bps Multicast Unicast, LAN, WLAN, GLAN, Ethernet, UTP, ADSL, DSL ---????
a voni taky zacinaj kvést sněženky, bledule, podběly a zlatý deště třeba.
0/0
18.3.2005 11:08

Moron

Re: G/M/Bps Multicast Unicast, LAN, WLAN, GLAN, Ethernet, UTP, ADSL, DSL ---????
No jó...! A taky třeba laškovně vykukují zpod zbytků sněhu všechny psí ho*ínka za posledního půl roku ...! : ))
0/0
18.3.2005 13:44

SatAn

Bill Brána je sám mršina
On přes svoje tlustý skla z toho Redmondu asi na dálku nedohlídne, že alespoň nad Evropou každej rok přibývá pár ových družic a pár desítek nových kanálů...inu - Amerikános. To říká vše.
0/0
15.3.2005 19:48

Jowea

Re: Bill Brána je sám mršina
 
0/0
16.3.2005 0:16

Bytost Q

Mrtvý satelit
U mě bude žít ještě hodně dlouho ve srovnání s cenami za internet.
0/0
15.3.2005 7:55

Bůh nejvyšší

Jéje, tady se zase sešlo pár dementů...
Ten Američan z Vysočan je nejlepší. Proč nás tam zve? Proč píše česky (skoro)? Proč nám ty kydy cpe? Co tím sleduje? Kdo za ním stojí? Čí hájí zájmy? Je to snad provokatér?
0/0
15.3.2005 4:52

SatAn

Re: Jéje, tady se zase sešlo pár dementů...
Zprostředkovává tam nejspíš práci načerno a potřeboval by pro sebe pár dalších nelegálních zaměstnanců na úklid do hypermarketů, ale asi se mu tam už nehrnou, a tak se tady snaží agitovat, jak se tu máme hrozně mizerně... ...a moc se mu to nedaří, jak vidno. Tak je nasranej :)
0/0
15.3.2005 20:32

aaaaa

bcvbc
sfhsljdhl fsdfsdfsdf
0/0
14.3.2005 23:32

gdfg

gdfgd
fgdfgdfgdfgfd http://www.centrum.cz
0/0
14.3.2005 23:30

Jirka

A co Telecom?
To jsem si zase dnes početl - pan Berdár (pro neznalé šéf Telecomu) se dners rozepsal na celé stránce deníku MF DNES, jak se zasloužil o rozvoj (mezi jiným) internetu v Česku. Nejvíc jsem se musel smát u odstavce tohoto znění - cituji:
"........My chceme vše postupně uvádět do světa. Naším cílem je, aby to bylo co nejjednodušší. Začneme třeba s takovými věcmi, jako je televize po klasických telefonních linkách, kterou chceme zkusit spustit ke konci roku."
Mám silný pocit, že tu televizi bude mít pan Berdár, ministr Mlynář a pan Stádník - jinak nikdo, protože normální člověk si nebude moci zaplatit takovou linku (ADSL), která by mu tu televizi "přenesla". Už vidím, jak se někdo snaží sledovat TV na lince s tarifem Internet Expres od Telcomu a navíc s tím jejich FUP.  Dobrý vtip!!!
0/0
14.3.2005 19:25

Pepovaspajzka

Re: A co Telecom?
No ja mam pocit ze by to mohlo byt realiozvatelne, Takovy hybrid by to byl. Telefonni linka je na druhe strane od zakaznika zakoncena v ustredne, tam je tkzv. Dslam tak do kazde ustredny se da distribucni server treba Canopus Mediaedge a pokud navysi propustnost na 50 mbps , tak dostane zakaznik do bytu 40 programu a k tomu krasnoou linku 256 kbps v prumeru. Set top box od Canopusu stoji 20 tisic a je vystarano :-)))))))))
0/0
14.3.2005 21:02

olaf

a umíte si představit
jak 10mil lidí u nás si internetově pouští televizi? No to je dost síla spočítat ten datový tok. Tohle je prostě nesmysl. Reálné je digitální terestrické vysílání s případným feed-back po i-netu. Tyhle "voloviny" mne iritují. Stejně jako 1 počítač v domácnosti zajišťující vše již za 1/2 roku. A mj. máte zájem aby někdo přesně věděl co sledujete minutu po minutě?
0/0
14.3.2005 16:18

pepovaspajzka

Re: a umíte si představit
Irituje me tvuj nazor. Datovy tok neni tak velky, bohuzel se musis naucit nove slovo a to slovo je "MULTICAST" , cili zpusob sireni paketu , cili datoveho ramce v konkretni siti. To co te irituje je UNICAST tedy paket mezi stanici A a stanici B , zatimco Multicast umoznuje aby stanioce A rozesilala indformaci s adresovanim, ktere umozni prijem te same ïnformace vice stanicim B1,B2, B3, B4 atd. Takze pokud se naucis implementovat Multicast tak muzes vysilat jeden program v cele siti ve formatu MPEG2 a ten jeden program Ti zabere podle pouzite komprese 2-4 mbps z cele disponibilni kapacity konkretni site LAN, takze pokud mas v dome nebo ve firme SIT fastethernet 100 mbps tak jeden program zabere kompletne 2 % datove kapacity bez ohledu pocttu stanic, ktere prijimaji TV program. Nejaky pokec je o tom na www.videolan.org nebo jak se do toho pustili v praxi na kolejich CVUT http://televize.sh.cvut.cz/
0/0
14.3.2005 19:09

gogo

Re: Re: a umíte si představit
a jak zajistíš časové posunutí, aby všichni nemuseli koukat na zprávy od půl osmé,ale někdo třeba od osmi...aniž by musel mít buffer
0/0
15.3.2005 10:54

davexx

Re: Re: Re: a umíte si představit
Už dnes na digitálu funguje tzv. timeshift, kdy se tentýž fil pouští třeba třikrát, aby si každý mohl vybrat. Pokud se nevejde ani do takovéhoto rozmezí, pak je na místě buffer, který umožní opozdit pořad třeba o deset minut, i to už dneska lepší satelity umí. Prostě dívám se na film v televizi, někdo mi zavolá, zapnu pauzu, vyřídím telefon a pokračuju dále, třeb s pětiminutovým zpožděním, tohle není až tak složité. S ohledem na to, kolik dat se tá satelitem najdenou chrlit si myslím, že by to šlo ještě vylepšit třeba nějakým objednávkovým systémem.
0/0
15.3.2005 11:08

Pepovaspajzka

Re: Re: Re: Re: a umíte si představit
Tak tohle me teda dostalo, to ani nevim ze takova ptakovina existuje. Zde je videt ze trh s divaky je velky a protoze vse posuzuji podle sebe tak mi prijde ¨spousta veci zbytecna a hele ono to tak neni. Ja treba kdyz nestiham film, tak se na nej proste nedivam, zily mi to neutrhne, kdyz nestiham zpravy takl se na ne nediva a to i presto, ze mam moznost se nane podivat pozdeji na internetu. Diky topmu ze jsem presycenej kanalama jako je HBO, HBO2, Eurosport, Galaxie , Spektrum, Discovery tak je mi uplen jedno esli neco stihnu nebo ne natoz abych daval pauzu, to uz bych opravdu ze silele pac vetsinu casu se stava ze na trech kanalech davaji zajimave porady.
0/0
15.3.2005 11:36

Pepovaspajzka

Re: Re: Re: Re: Re: a umíte si představit
Pardon za gramaticke chyby
0/0
15.3.2005 11:38

Bill G

To jsem se dnes v Americe zase zasmal, kdyz jsem cetl prisvevky z Ceska
To cesti mudrlanti jsou uz znami ve svete vice nez podobni v Rumunsku. Oni jsou totiz vzdy a nejlepe informovani co bude v budoucnosti a tak sve chytre kydy vypousteji kde se da. A pritom jich je v cele republice mene nez obyvatel v LA. No neva, moje stesti, protoze z tech par programu, co si ti chudej cesi na cerno pousteji na tech svych levnej pisickach bych nezbohatnul. Tak jim ty kydy odpoustim, beztak jsou na mne dodkazani, tak at maly lidi si posiluji svoje male ego.
0/0
14.3.2005 14:39

davexx

Re: To jsem se dnes v Americe zase zasmal, kdyz jsem cetl prisvevky z Ceska
Je obrovské štěstí, že svět není odkázán na pana Williana G., protože už dnes existují jiná řešení.
0/0
14.3.2005 14:54

Bill G

Re: Re: To jsem se dnes v Americe zase zasmal, kdyz jsem cetl prisvevky z Ceska
Myslis Linux??? (0,6%) Ha ha ha, uz jsem se dnes podruhe dobre zasmal. .Diky
0/0
14.3.2005 15:17

davexx

Re: Re: Re: To jsem se dnes v Americe zase zasmal, kdyz jsem cetl prisvevky z Ceska
To jsem neřekl, protože nestojím o flameware, ale i tak jsem to myslel. Není na tom nic zase až tak k smíchu. A nějaké pochybné číslo z nějaké pochybné statistiky mne moc netrápí, spoíše vidím, že třeba Paříž (městské úřady) jedou na Mandrake, Mnichov má dokonce vlastní distribuci postavenou na SuSE, Vídeň letos rozjede postupnou migraci přes OpenOffice.org ... Ale každý svého štěstí strůjcem, takže si jeďte, na čem chcete, já si také pojedu na čem chci, to je svoboda.
0/0
15.3.2005 10:32

neznám

Re: Re: Re: Re: To jsem se dnes v Americe zase zasmal, kdyz jsem cetl prisvevky z Ceska
to mas urcite pravdu ale i kdyz sem zkusil fedoru a SuSE tak maj všechny dvě velkou navýhody všechno je tam slozite a za druhy je na to malo softu ale jo jinak mi padaj jeste vic nez wokynka ale rychlost je dokonce o 0.5% vyžší
0/0
15.3.2005 15:58

SatAn

Re: Re: To jsem se dnes v Americe zase zasmal, kdyz jsem cetl prisvevky z Ceska
To nic, jen se ozval jeden omezeností nakaženej rádoby-Američan. Už se jim tam ho evidentně podařilo zpracovat, že jsou nejlepší na světě :))) ...A zatím tam někde vytírá hajzlíky za pár centů, štve ho že je sám za podčlověka, a tak si vylepšuje svoje ego tady, jakej že je vyspělej U.S.ák...hehe :))
0/0
15.3.2005 20:01

olaf

bůh ochraňuj republiku před takovými
kretýnos jako jste vy. Pravděpodobně si necháváte dovážet i vzduch z Himalájí. Alespoň tak se chováte (vč. toho přiblblého nicku). A máte taky něco k věci, nebo chcete mít jen pocit nadřazenosti? Takže prosím zalezte opět do kuchyně (ve městě andělů) kde umýváte nádobí a nechte tuto zemi vyjadřovat vlastní názory.
0/0
14.3.2005 16:30

Bill G

Re: bůh ochraňuj republiku před takovými
Hi, kdyby buh ochranoval Cesko, tak by tam nemohli byt komousi 50 let a dalsich 15 let neschopni amateri ve vlade, kteri vam tu zem devastuji dakle tak, ze mi musite krast programy, na ktere si nejste schopni ani vydelat. Dnes vam napriklad podali trestni oznameni na ministra, ktery by se me poradne starat o vas internet, aby jste neplatili nehorazne castky za pripojeni. Ohradil jsem se jen nad ceskou chytrosti, ktera kyda do vseho a vsude a nejradeji nad pivem, tvuj prispevek vcetne. Jenze vsichni jen kydaji a tak vasi lidi musi v US utirat podlahy. Nebyt me, tak nemuzeme takto pres ocean komunikovat a postaram se, aby vyvoj sel dale. Ostatne, i kdyz jsem nejbohatasi, dal jsem take nejvice ze vsech privatnich bohatych na charitni podporu - to uz v Cesku nikdo nekomentuje. Jinak doufam, ze pouzivate Linux. So long.
0/0
14.3.2005 16:55

dw

Re: Re: bůh ochraňuj republiku před takovými
V tom prispevku jeste zapomneli zminit, ze internet take umoznil spouste deviantu, aby dali prochod svym emocim na internetu a nemuseli se bat, ze je nekdo soupne k dr. Chocholouskovi. Ale je dobre, ze se objevuji i takoveto veci na netu, protoze mozna tady neklape ekonomika jako ve statech, ale zase je zde svoboda slova, coz ve statech 100% neni, neni zde cenzura, nebuzerujeme zadna vylizana svestka, ze si chci dat lahvace v parku nebo si zapalit na ulici, muzu v klidu podrzet dvere zene a mit z toho dobry pocit a nemit strach, ze muzu druhy den ocekavat zalobu za haraseni a hlavne nemusim komunikovat s tolika primitivnimi lidmi a ze jich procentualne je ve statech mnohem vice nez u nas. Tem, co se ve statech libi, to preji, ja ziji rad tady a tak nam to nezavid.
0/0
14.3.2005 18:08

Bill G

Re: Re: Re: bůh ochraňuj republiku před takovými
Hi, dw....z toho, co tady ctu na netu o zemanech , grossech, skromasich, zenach buzkovych a berkovych a lahvacich v parku a zapalovani si na ulici, drzeni dveri pro zeny -ha,ha, ha a miti dobrych pocitu z neharaseni ..(ostatne ceske holky maji haraseni velmi rady, viz kazdy tyden skandal typu mis, ci ladova..a amci, kteri hlavne kvuli milym levnym studovanym holkam do Prahy jezdi) je to ta zeme prave pro tebe - s oblibou pro lahvace -zaslibena. Pokud vim, posledni velky objev v ceske zemi byl vas radar Tamara, ktery nikdo nechce koupit a bitevnik, ktery se rozkrada na soucastky. a vase fluktuace ve vlade. Ale cela tato diskuse zaca tim, ze tvoji vrstevnici spekuluji o me vizi internetu a mudrluji, ze jako vzdy asi nemam pravdu nebot satelit je satwelit. Oni cesi byli uz za cisare pana velci mudrlanti a misto aby makali tak pili lahvace a nechali si od komosu 50 let diktovat. Tak at se ti tam za vodou nadale dari pri drzeni dveri damam s lahvecem v ruce.
0/0
14.3.2005 18:57

hermin

Re: Re: Re: Re: bůh ochraňuj republiku před takovými
Ty budeš Bille nějaký samolibý zakomplexovaný matěj, se zameřením na materiální hodnoty a intelektuální žvásty. Mohl bych vědět co tě staví do role nadčlověka komentující dění v tak, dle tvého názoru, zasr4ném státě ? Předpokládám že to bude ono bohatsví, ke kterému jsi přišel z prodeje OS, který nejsi schopen za deset let vyladit . . .
0/0
15.3.2005 11:58

SatAn

Re: Re: Re: Re: bůh ochraňuj republiku před takovými
A copak, Bille, že tě tolik rozrušuje a nedá ti spát stav v naší malé celkem spokojené zemičce? Proč si tolik stěžuješ, když jseš tolik spokojenej v U.S.? Nebo snad se ti tam v Americe nelíbí? Pročpak tě tak žere, co se děje tady? Máš problémy se sebevědomím, že si potřebuješ něco dokazovat? Máš ho malýho? :))) To jsi tam na tom tak blbě, že potřebuješ sám sobě - a celkem neúspěšně i nám - namluvit, že jsi na tom vlastně líp? Asi jsi to tam okoukal. Takhle to přece Američani dělají, učí je to už ve školce, jak si pozvednout nízký sebevědomí...pořád až doblba si opakovat "Come on, boy, you can make it! You're the best! I'm the best! America is the best! God bless America! We have won the cold war! We have the strongest army! We have defeated the commies! We have invented McDonalds! (We are all brainwashed!)" atd. :))))) Svatá prostoto :DDD
0/0
15.3.2005 20:56

Marketa

Re: Re: Re: Re: bůh ochraňuj republiku před takovými
Mila levna studovana holka o blbyho vymastenyho americana s prachama ani nezakopne, protoze neni blba jako americky holky, ale to ty prece dobre vis ne, kdyz si takovej american!
0/0
16.3.2005 5:47

xyt

Re: Re: Re: Re: Re: bůh ochraňuj republiku před takovými
ano, ona na něj přímo skočí ;-)
0/0
19.3.2005 19:12

xyt

Re: Re: Re: Re: Re: Re: bůh ochraňuj republiku před takovými
p.s. s rozběhem deseti metrů... :D
0/0
19.3.2005 19:13

hermin

Re: Re: bůh ochraňuj republiku před takovými
To si piš že používáme linux. Gentoo. Mimochodem, já zapoměl Bille, ty jsi vlastně (cituji ČT) "duchovní otec internetu", že ? :o)))))))
0/0
15.3.2005 11:52

Marketa

Re: Re: bůh ochraňuj republiku před takovými
Nejsem si jista z jakeho duvodu se pletete do diskuzi cechu o cechach, kdyz je tak nenavidite a citite se byt radoby americanem, ktery nejspis sam vytira supermarkety, protoze takovych chytraku tu znam dost.(To neznamena, ze souhlasim s politickym denim u nas, je mi z tech hajzlu s prominutim zle, ale to je vsem nejen me a vam!) Taky ziju v americe, zas az takovy med to tu neni, zacatky jsou tu tezky, ale nestezuju si a diky bohu nemusim vytirat zadny smradlavy supermarkety ani dohlizet na neci nevychovany usmrkance, ale taky se nepotrebuju nikomu vytahovat, jakej sem machr v americe. Sem hrda, ze sem ceska a ze sem se tu dokazala probit nekam z niceho, tot vse. Uprimne svobody je urcite vic v cechach, ale prace a penez za ni zatim jeste porad tady, i kdyz ani to nemusi byt dlouho pravda, vzhledem k vyvoji Eura. A uz vubec nechapu, jakou drzosti muzete tvrdit neco o levnych hloupych ceskach, kazda ceska s vychozenou materskou skolkou strci do kapsy americanku s vysokou, ale to vy prec
0/0
16.3.2005 5:41

Protiva

Gates nežije v ČR
Velký Bill není žádný blbec (i když vokna jo) ale v satelitním průmyslu je víc peněz, než má on. Jeho vize je možná správná, ale až tak za 5 až 10 let. Do té doby tam, kde není ani ADSL, kde po ADSL nejde ani VoIP, tam  nemůže jít ani televize přes internet. Otázkou je možná, zda má cenu se bavit o DVB-T - při schopnosti našeho parlamentu, Rady atd. Satelit s jeho globálním pokrytím si vždy své místo najde. Ostatně, není to dlouho, co Bill chtěl budovat informační dálnici přes satelity. Je tak chytrý nebo tak sklerotický?
0/0
14.3.2005 14:02

davexx

Re: Gates nežije v ČR
Pan Gates je velmi chytrý a uplatňuje to především ve směru, který mu přináší zisk, o nic jiného tomuto muže ve skutečnosti nejde a to co říká a dělá jsou pouze nástroje ke tvorbě zisku, často to nemá vůbec co do činění s tím, jak je to prezentováno. Tento přístup v kombinaci s obrovským vlivem představuje obrovskou brzdu ve vývoji informačních technologií, bohužel žijeme ve století inforace příliš krátce na to abychom to viděli a dokázali posoudit. Jsem ale v tomto ohledu optimistou, je jen otázkou času, než lidé přijdou na to, komu a za co se vyplatí dávat peníze a komu naopak ne.
0/0
14.3.2005 14:51

Bill G

Re: Re: Gates nežije v ČR
Zatim se vam to uz nedari nekolik desitek let prijit na to, komu a za co se vyplati davat penize - viz vase vsechny vlady od vzniku republiky. Pojdte k nam do US a vyuzijete vas potencial vice nez doma. Mam tu par cechu a jsem s nimi velice spokojen, i kyz zrovna deleji v supermarketech. Doma plytvate s penezi do spatnych investic a vlada, co jste si ji bohuzel zvollili vam ty male zisky bere na danich a sankcich za prohrane soudy. Vase holky jsou ale OK. US ist great.
0/0
14.3.2005 15:14

davexx

Re: Re: Re: Gates nežije v ČR
Jasně i s celým slavným US dolarem, který se úplně zhroutí, až se začne obchodovat s ropou za euro. Proč asi byl Irák tak zajímavý, že se musel řešit? Zatímco jinde je úplně jedno, že tam umírají tisíce lidí. A to už vůbec nemluvím o takových věcech, jako je Kjotský protokol atp.
0/0
15.3.2005 10:37

SatAn

Re: Re: Re: Gates nežije v ČR
Lepší deset jadrných Zemanů a dvacet Škromachů, než jeden zakomplexovanej pseudoameričan. Zeman totiž už skončil, Špidla je uklizen, Standa se za moment i se Škromachem odeberou natrvalo do výslužby v nádražním baru. Postupně se to tu pomalu, ale jistě zlepšuje a bude i dál. To se o Americe říct nedá - cenově není schopná konkurovat světu a schodek zahraničního obchodu má jako prase, a tak se dolar definitivně propadá, stoupající cena ropy ukazuje, jak zranitelná je její zamořená "civilizace" i pouhou spotřební daní na benzin. (V Evropě daň na benzín je, protože se myslí na životní prostředí, a problémy to nedělá.) Amerika tak k úpadku ani nepotřebuje terorismus, kterej si na U.S. turisty rád zacílí kdekoli na světě...a vše završuje ta kulturní omezenost, kterou úspěšně reprezentuje jeden naftařskej kovboj z Texasu, co si plete kontinenty a rád si hraje s vojáčkama. Myslím hochu, že tady moc zaměstnanců na své rajóny nenaverbuješ. :))
0/0
15.3.2005 20:27

lachta

Re: Re: Re: Re: Gates nežije v ČR
- když se ten dolar tak defitivně propadá, tak proč ho teď všichni kupují? ;) - tvá představa, že nejdůležitější je být co možná nejlevnější továrnou světa, aby ekonomika prosperovala, je také docela mylná - stoupající cena ropy je problém celého zbytku světa, který ropu netěží ;) - daň z pohonných hmot je v evropě hlavně kvůli tomu, aby vlády měly bohatší kasičky - známe to všichni - jsou potřeba peníze, omezíme kouření - zvýšením spotřební daně za cigarety, už zase jsou potřeba peníze, omezíme znečištění ovzduší - zdražíme benzín, ČEZ potřebuje peníze, je nutno naučit lidi více šetřit - zdražením energie atd. spotřební daň na pohonné hmoty se hodně rozmohla v době před ropnou krizí, kdy byla ropa za pár šupů a nějaká daň navíc se nepoznala... Amerika mi rozhodně nepřipadá v úpadku, radši se podívej na svou Evropu. V Rakousku Haider, v Itálii Berlusconi v koalici s "Ligou severu", ve Francii by při méně zabezpečeném volebním systému možná vyhrál volby Le Pen, Německu se
0/0
19.3.2005 19:36

lachta

Re: Re: Re: Re: Re: Gates nežije v ČR
Německu se také nějak moc nedaří, v Nizozemsku měli zas nějak moc rádi Pina Fortaina, než ho někdo odstřelil... A to mluvím je o "staré Evropě"! - navíc to vypadá, že ten tvůj kovboj teď vůdcům těch dvou hlavních evropských velmocí asi něco moc hezkého slíbil, začínají totiž nějak obracet... =) bude to vůbec někdo číst??? :) lol
0/0
19.3.2005 19:41

davex

Pan William Gates blábolí nesmysly.
Satelit je dnes podle mého názoru jeden z nejrychlejších kanálů k přenosu dat například z internetu (ona digitální televize jsou je a jen jedničky a nuly tak jako web). Problém je v jednodměrné komunikaci, která se dá ale řešit "pomalým" pozemním připojením, kterým si "objednám" rychlý přenos ze satelitu. Požadavek je obvykle datově nenáročný, takže rychlost nehraje až takovou roli a naopak satelit dokáže velice rychle chrlit obrovské množství dat, takže bez problému posílá multimédia.
0/0
14.3.2005 12:10

mk

Re: Pan William Gates blábolí nesmysly.
satelit podle men nemuzete srovnavat s pozemnimi sitemi. Satelit nikdy nedocili prenosovych kapacit pozemni distribuce. Je spise urcen pro broadcastove sluzby televize, a ne internet, tam je tsatelit zdaleka nejdrazsi zpusob dopravy signalu.
0/0
14.3.2005 13:42

davexx

Re: Re: Pan William Gates blábolí nesmysly.
Dovolím si kategoricky nesouhlasit. Je třeba odlišit tzv. upstream a downstream. Upstream na satelit je skutečně drahá, technicky náročná záležitost, která je překonaná jinými postupy. Naopak downstream je velmi levná a technicky nenáročná cesta přenosu přímo obrovského množství dat. To, že je to záležitost velmi levná budiž doloženo například tím, že některé společnosti tuto službu poskytují zdarma: http://once.csp.it/english/index.php, jiné za celkem levný peníz třeba EON. Pokud mi jde o stahování filmů, tak je ideální kombinací "pomalé" pozemní spojení, kterým si "dohodnu", kdy daný film poběží (myslím datově) ze satelitu a ten si pak můžu uložit na disk a podívat se na něj kdykoli. Obrovská výhoda tohoto způsobu je ta, že ve stejný okamžik odkáží stejná data přijmout tisíce uživatelů lokalizovaných na ploše řádově milionu kilometrů čtverečních. Vůbec bych si nedovolil tuto možnost opomíjet, protože může představovat právě spojovací článek mezi internetem a televizí.
0/0
14.3.2005 14:47

Hanz

ČR se to netýká
České republiky se to netýká, protože u nás vládnou telekomunisti pod dohledem pana Grosse a ti nedovolí žádnej větší rozvoj internetu!!! Jediná možnost je se přestěhovat například na slovensko, tam začali pozdějc než my a už nás předehnali!!!
Vivat Český telecom
0/0
14.3.2005 10:32

Prekvapeny

Jen aby Teleprd naši "rudí kmérové"...
neprodali nějaké čínské společnosti, pak by bylo totální utrum...
0/0
14.3.2005 8:18

qwertzuiop

Chci pevně věřit tomu, že...
v okamžiku, kdy konečně nějaký čerchtmant odnese Srandu se Škárinou do horoucích pekel, tak bude líp!!! Zaoráme rudou kapustu a znovu osejeme. Jediné nebezpečí hrozí od modrých ptáků, aby nám setbu nevyzobali před vzejitím...
0/0
14.3.2005 8:13

Bůh nejvyšší

Internet v ČR je mrtvý
Jak chcete sledovat TV po internetu, když naprostá většina operátorů uplatňuje FUP (čti fekální úchylná prasárna) a neumožňuje tak uživateli efektivně využít přenosovou rychlost linky v celém předplaceném období??
0/0
14.3.2005 4:43

pavel

Re: Internet v ČR je mrtvý
naprostý souhlas. A co víc, v převážné části Čech je rychlý internet totálně nedostupný, což brzo pocítíme, protože budeme odříznutí od široké škály služeb.
Nešlo by udělat žaloby? Znamená to přece znevýhodnění pro podnikatele z regionů, tedy porušení zásady rovných příležitostí.
Začíná nás předhánět mílovými kroky i Bulharsko nebo Ukrajina...:o)
0/0
14.3.2005 7:05

mbutata mbebe

Re: Re: Internet v ČR je mrtvý
asi tak, jako obyvatel pohranicni oblasti cech si muzu vybrat bud modem pres pevnou linku, trikrat fuj fuj fuj, gprs s vsichni vime jakou rychlosti, a nebo wifi, kde jedinymu poskytovateli v okoli platim za 128 kbs vic, nez prazaci/brnaci/vimjakdojeste za linky v radu Mbs ... kdybych chtel tady u nas Mbs linku, zaplatim za ni cca 10kkc mesicne, a to jeste bez dane. proc nekde muzou a nekde ne ?
0/0
14.3.2005 10:34







Najdete na iDNES.cz