Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chová se Microsoft skutečně jako monopol?

Má stát trestat firmu za to, že dokáže produkovat levněji než všichni její konkurenti? Nižší cena představuje pro většinu kupujících přínos (ostatní si mohou například za kvalitu připlatit), antimonopolní zákonodárství její realizaci brání. Antimonopolní zákonodárství, místo aby řešilo domnělá tržní selhání, se stalo nástrojem konkurenčního boje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

j

pusobiste autora

"Autor působí na Katedře hospodářské politiky VŠE v Praze".

Bohuzel tam zapomneli napsat, ze tam pusobi jako uklizec.

0/0
1.5.2007 0:56

Tessien

Hmm
Každý nadává na MS, Widowsy, ale co je zajímavé - kdekdo si raděj načerno vypálí Windowsy, než aby si zadara stáhl, nebo z CD příloh časopisů, zadara instalnul Linux. Asi proto že Linux je opravdu šmejd a sráč a zdaleka ne tak jedinečný a nenapadnutelný a už vůbec tak stabilní jak to rádi říkají blbečci co ho mají doma na PC. A politïka MS...? Doplácí na to že je obchodně i produktově lepší než ti zmetkové co si říkají OS nebo Office...? Že to prostě umí dobře ? Závist a uvědomění si vlasní bezvýznamnocti je strašná, žejo páni kritici.
0/0
4.4.2005 16:33

Thelonious

Jasně
Kdokoli to trochu sledoval na sto procent ví, že Microsoft zneuživá svou pozici aby zlikvidoval konkurenci. Jestli se to porkaže u soudu je jiná otázka, ale já mám jistotu.
0/0
4.4.2005 10:35

Tessien

Re: Jasně
No havně že TY máš jistotu.
0/0
5.4.2005 12:40

error404

lidi zkuste přemýšlet
všem těm primitivům, co tady nadávají jakej ten článek je demagogie a microsoft monopolní svině bych doporučoval nastudovat aspoň úplný základy ekonomie. To se jinak podobný kacy opakujou v diskusích o Student Agnecy v Liberci, když chce ČSA koupit Travel Service, atd. atd. Mimochodem mě taky většina produktů Microsoftu občas pěkně s.re, ale nenadávám jim do monopolu. Kdyby to byl monopol tak tady všichni ještě jedeme na Win 3.11, protože by nebyl důvod dělat něco lepšího...
0/0
3.4.2005 10:41

Buml

CENZURA
Tak koukam, ze cenzura funguje, muj nazor je v ... Takze znovu, po precteni clanku na serveru technet.cz nabyvam dojmu podplacenosti redakce. Neni to prvni clanek podobneho razeni na tomto miste!
0/0
30.3.2005 17:03

bill G

recese ?
Tak tady na Technetu redaktoři vždycky předváděli komické kejkle ale tahle demagogie je opravdu síla. Do teď si nejsem jistý jestli to autor myslí jako recesi nebo vážně.
0/0
29.3.2005 16:50

Bow

Mě to chodí
Já nevím, co tady všichni řešíte. Mě chodí windowsy bez problémů ( teda než jsem se začal vrtat do IRQ ) :-)
 
0/0
29.3.2005 15:25

David

Kam asi zmizel muj prispevek?
Pred nekolik a dny jsem tu psal prispevek, ktery jsem zde uz nenalezl, proc asi? Gates pri jedne z minulych navstev venoval CD skolam.... Zdarma!!!! Ouha.... Skoli totiz mnohe pouzivaly linux.... Nenei lkepe, jim dat zdarma okna, aby si pak vsichjni na ne zvykli a v budoucnosti si je kupovali???? Nedela totez MC Donald, ktery ma uvnitr skluzavky pro deti, zatimco se rodice naji? Opravdu si nekdo mysli, ze je to z lasky k detem? Nebo je to jen vychytrala strategie???? Do Donaldu jdu jen s nejvetsim sebezaprenim.... a dam si tam maximalne neco k piti.... Okno pokud mohu, nepouzivam... Kdyz uz nekde okna pouzivam, pouzivam officer od 602. At zjie linux..... Jo, chtel jsem koupit notebook.... Proc me ho nechteji prodat bez oken????? Ja je nechci!!!!!!
0/0
29.3.2005 13:52

Slune

Re: Kam asi zmizel muj prispevek?
Dekuji ti, otevrel jsi mi oci. Microsoft dela to, co dela, ne z lasky k uzivatelum, ale jenom pro zisk! To je opravdu nechutne a u libovolne firmy zavrzenihodne. David na hrad!
0/0
29.3.2005 22:38

David

Re: Re: Kam asi zmizel muj prispevek?
Jde jen o to, ze to je zneuzivani monopolniho postaveni....... Coz se tady autor cvlanku snazil poprit... Zneuzivani monopolu je do oci bijici, linux je spolehlivejsi a ty deti s nim delat umely... Neni problem pouzivat linuxc, jen se to komusi nelibi..... Jen si myslim, ze takovi lide se nemouhou sami podivat do zrcadla, kdyz nestydate lzou.....
0/0
1.4.2005 21:31

David

Kam asi zmizel muj prispevek?
Pred nekolik a dny jsem tu psal prispevek, ktery jsem zde uz nenalezl, proc asi? Gates pri jedne z minulych navstev venoval CD skolam.... Zdarma!!!! Ouha.... Skoli totiz mnohe pouzivaly linux.... Nenei lkepe, jim dat zdarma okna, aby si pak vsichjni na ne zvykli a v budoucnosti si je kupovali???? Nedela totez MC Donald, ktery ma uvnitr skluzavky pro deti, zatimco se rodice naji? Opravdu si nekdo mysli, ze je to z lasky k detem? Nebo je to jen vychytrala strategie???? Do Donaldu jdu jen s nejvetsim sebezaprenim.... a dam si tam maximalne neco k piti.... Okno pokud mohu, nepouzivam... Kdyz uz nekde okna pouzivam, pouzivam officer od 602. At zjie linux.....
0/0
29.3.2005 13:51

charlie

Klasický článek liberálního ekonoma
Obsah článku vcelku odpovídá liberálnímu postoji autora. Uvedené argumenty tak vyjadřují hlavně ideologii......
0/0
27.3.2005 12:44

Hobit

Konkurence
I kdyz si o lidech z VSE myslim svoje, musim priznat ze clanek mne zaujal rozborem fungovani respektive nefungovani konkurencniho prostredi. Malokdy se lze docist takoveto souvislosti. Ted myslim obecny pohled. Samozrejme konkretni cast tykajici se Microsoftu je uplny nesmysl a mozna i PR :-) Micrososft je totalni sra..cka, to vedi vsichni co tomu trochu vice rozumeji, ostatni mohou rikat co chteji protoze jako klikaci o tom vedi houby. Nechavaj si dobrovolne nasazovat klapky na oci. Jak rikam malokdy je slyset z ust ekonomu, ze konkurencni system je stejne nedokonaly jako centralni planovani a v podstate jeste nedokonalejsi. Bohuzel, vsechno je v lidech a zadnej system to nespasi.
0/0
26.3.2005 19:02

ja

Necet jsem to na zive nebo intervalu?
Necetl jsem podobnou analyzu na zive nebo intervalu ?
0/0
26.3.2005 18:28

Lumo

Zlatá slova
Pane Chalupníčku, jsem rád, že občas otisknou esej od člověka, který konkurenci studuje racionálně, vědecky a neutrálně - a nejen povídání od lidí, kteří se dívají na konkurenci a Microsoft emocionálně a pod vlivem vlastních osobních, ekonomických a ideologických zájmů.
0/0
26.3.2005 15:35

phenomenon

Aaaa, to se nám tu zase sešlo mudrlantů...
...kteří jsou schopni v hospodě u piva vymyslet sofistikovanější ekonomické teorie než kdejaký nositel Nobelovky, že jo? :-D Z dominantního postavení se pak rázem stává odporný monopol nejhrubšího kalibru a ochrana méně schopné konkurence je najednu ochranou spotřebitele... Všichni podobní chytráci by si měli prostudovat základní alespoň základní ekonomické souvislosti, než začnou z huby vypouštět podobné žvásty....
0/0
26.3.2005 13:33

Ahmed

Re: Aaaa, to se nám tu zase sešlo mudrlantů...
Na příkladu autora tohoto článku je vidět, že nastudování ekonomiky žvástům nezabrání. Když někdo tvrdí, že M$ produkuje levněji než konkurence a kdovíjaké přináší oproti konkurenci inovace, tak prostě kecá. Tady většina lidí vůbec nenapadá ekonomické teorie pana autora. Jenom si dost lidí všimlo, že autor vychází z nepravdivých předpokladů, z čehož lze i bez znalosti ekonomie usoudit, že budou špatné i závěry (tedy pokud není ekonomie opravdu podivná věda, jako že já ji neznám).
0/0
29.3.2005 10:35

x

MᅜS - a levně ?
Jak jste přišel na to, že Mrkvosoft je levný ? A co třeba Linux ... Microsoft má naopak předražené (a ne moc kvalitní) produkty. No, je mi to vlastně jedno, máúm Linux, a blbečkům, co kupují MS produkty, se směji. Windows...3.000 Kč *** Linux ... zdarma antivir .........1.500 Kč *** v Linuxu nejsou viry K tomu pár deítek tisíc Telecomu, když dialup program přesměruje modem - v Linuxu nehrozí. Děkuji, nechci.
0/0
26.3.2005 9:59

MM

Re: MS - a levně ?
Take nechapu, co je na produktech MS levneho :-). Technicky vzato se jedna o _stezi_prumerne_ , ale velmi predrazene produkty. Stejne jako vy pisi tento mail z Linuxoveho desktopu a problemy uzivatelu MS produktu ve mne vyvolavaji pouze znudene zivnuti. Na druhe strane - tezko rici, zda ma MS dnes monopol. Uplny monopol to zajiste neni, protoze komercni Linuxove distribuce jako treba SuSE, Mandrake ci Linspire jsou z pohledu klasickeho desktopoveho uzivatele cim dal lepsi a na serverech - tam jiz neni temer o cem mluvit - tam jsou sily dost vyrovnany. Navic na serverech se uplatni nejen komercni distribuce, ale i distribuce jako Debian, Gentoo atd... - to je dano tim, ze se servery zachazeji lide, kteri veci rozumeji. A pokud nekomu nevyhovuje ani MS ani Linux, muze zvolit Apple - jak hardware, tak OS X jsou skvele vyrobky. Autor clanku ma pravdu v tom, ze uzivatele jsou "konzervativni" a proto jich spousta zustava u MS. Mozna je to ale take tim, ze typicky uzivate o techto vecech n
0/0
26.3.2005 13:31

MM

Re: Re: MS - a levně ?
Dokoncuji predchozi: Mozna je to tim, ze typicky uzivatel o techto vecech nic nevi a je do znacne miry ovlivnen lzivymi kampanemi MS. Reklamni kampane MS jsou vybec pozoruhodne. Pokud ne nezakonne, jsou minimalne vrcholne neeticke - kuprikladu srovnavaci reklama byla vzdy mezi slusnymi lidmi povazovana za cosi nepripustneho. U MS jde o normalni vec...
0/0
26.3.2005 13:36

MsG

Re: Re: Re: MS - a levně ?
A co na to Jan Tleskač? - Dej si GNU/Linux. A co na to Stave Balmer? - I love this Company, jeeeeee. (Co. = M$) A co na to já? - Jako Jan Tleskač. V GNU/Linuxu pracuji už pomalu 2 roky a jsem nesmírně spokojen, však i tento příspěvek v něm píšu (Gentoo, graf. prostředí XFCE4), už žádné utrácení peněz, vše pěkně zdarma a svobodně - to mám rád. A co na to Windowssofští (jak se to píše?) uživatelé?
0/0
28.3.2005 16:44

i-zajic

tak mám pro tebe jednu novinku:
už i v Linuxu vymysleli českou interpunkci....
0/0
28.3.2005 18:47

Troglodyt

Re: tak mám pro tebe jednu novinku:
Interpunkci ?? Mozna mate na mysli diakritiku. Ano - neni problem psat v Linuxu s diakritikou, ale proc bych to delal ? Za pocitacem sedavam jiz vice nez 20 let a nevidim duvod, proc menit zvyky. Diakritika je jenom zdrojem problemu (nezavisle na platforme) nicim jinym.
0/0
30.3.2005 10:47

David

Koukam ze Bill trousil...
...dolarky kde se dalo a evidentne jich par zustalo i na prazske VSE... Koukam, ze vysokoskolsky pedagog je opravdu zoufale placeny jedinec, kdyz mu stoji za to evidentne na objednavku sepsat TAKOVYHLE BLABOL :)
0/0
25.3.2005 18:37

phenomenon

Re: Koukam ze Bill trousil...
mohl bys prosím uvést, co konkrétně považuješ za blábol? S nějakými argumenty, samozřejmě...
0/0
26.3.2005 13:35

Ahmed

Re: Re: Koukam ze Bill trousil...
Je toho tam hodně. například: 1) M$ produkuje levně. To samozřejmě není pravda. 2) M$ inovuje více než ostatní. To je výsměch. Konkrétně u tohohle buď autor o IT nic neví, nebo ja zaplacený. 3) M$ se nesnaží zneužít postavení, pouze to hrozí - samozřejmě, že se snaží, jak může. Jestli je to v žalobách formulováno jako hrozba, je to pravděpodobně proto, protože by to byl problém dokazovat. A hrozba k zdůvodnění stačí. ------------------ Kecy o tom, že je antimonopolními zákony vyloučena možnost, aby inovátor z vylepšení profitoval. Samozřejmě není. Jen je to profitování omezené na rozumnou míru (nestači něco vymyslet, ovládnout trh a pak už jen profitovat. Je třeba inovovat dále a držet krok s konkurencí). Říct, že je to vyloučeno, je sprostá lež. -------- Co se týče ekonomie samotné, je článek spíše o tom, že antimonopolní zákony jsou údajně špatné, protože nepomáhají dominantnímu výrobci, ale v daném okamžiku slabší konkurenci (což je objev jak Brno). A že na tom možná sp
0/0
29.3.2005 11:11

Ahmed

Re: Re: Re: Koukam ze Bill trousil...
(pokračování) spotřebitel nemusí získat (ovšem v téhle oblasti autor jen spekuluje a vyjadřuje svůj nepodložený názor). A že General Motors nedokázali udržet krok s konkurencí, což by se jim možná povedlo, kdyby mohli dělat něco, co antimonopolní zákony zakazují, to je fakt úsměvné. Že tu antimonopolní zákony nejsou proto, aby pomohly udržet firmu, která bez toho, že by získala víc než 45% trhu, nepřežije, to mne vskutku překvapilo. ----- Stručně řečeno: Článek obsahuje více lží a demagogií, než se sluší. Normální člověk se spokojí s konstatováním "blábol", že jsi to Ty, tak jsem to více rozebral.
0/0
29.3.2005 11:13

p.velky

CLANEK je NA OBJEDNAVKU
Tento clanek mi pripomina chovani naseho pana Grosse, kdy se hlavni vec ututlava vymenou za populistickou blamaz. Prece je blbost tvrdit, ze diky tomu ze MS "pripusti zratu trhu" se uzivatele jaksi nastvali a obratili k alternative. Uz to slovo alternativa zavadi k myslence, ze MS potazmo windows je dogma, a ostatni by se na jeho miste chovali uplne stejne - tj. dalsi nesmysl. Prikladem muze byt format VHS, kdy se prostou dohodou vytvoril standard bez nutnosti vzniku giga monopolni firmy, ktera by ten standard rozsirovala. MS zrejme takovy pocit maji. A kdyz produkujou takove bazmeky, ktere i po vyjmuti napr WMP nebezi v poradku, proc hazou spinu na ostatni svymi reklamnimi kampanemi? Proc jsem si radeji priplatil a po 5 letech trapeni s windows zakoupil Apple? Schvalne...
0/0
25.3.2005 12:40

p.velky

... dodatek
samozrejme, ze mam jeste PC na WXP. Dokud jsem ho nepripojil na net, musel jsem reinstalovat "pouze" 2x rocne. A to jsem si ty windows koupil! Pak uz bylo nesnesitelne, tak jsem proste zrusil internet. Jsem dj, ale s PC potazmo s win bych v zivote na stage nevylez, to by byla sebevrazda cekat pri live vystupovani, kdy se vam co podela. Dale jeden znamej si nechal postavit střižnu DVD a filmu na PC. Ma to pul roku a dodneska se s tim zabejva - tu najednou nefacha ovladac, tu cyklicka redundantni kontrola, tu problem s vypalovanim. Windows jsou dobre tak do kancelare s office (excel je pro me dokonalost). Na multimedia nebo sítě - nebrat... To je má zkušenost...
0/0
25.3.2005 12:59

Emems

MS
Hm, no já musím říct že jsem v podstatě s XP spokojenej. V linuxu neumím, programovat jakbysmet, akže Windowsy jsou pro mě ideální. A co se týče ceny, řekl bych, že zas tak přemrštěná není( když může gamesa stát i litra...)
0/0
24.3.2005 11:35

MsG

Re: MS
Jestli dokážes klinknout myší na ploše na nejakou inkonu, tak už umíš pracovat i v GNU/Linuxu :-). Stačí ti k tomu pouze grafické prostředí KDE nebo GNOME či další. Ve Win je problém že je tam jen jedno, v Linuxu je problém (kladný problém) jaké se zase vybrat.
0/0
28.3.2005 16:53

Evolution

Nova hra
http://evolution.kve.cz - Nova ceska online hra
0/0
24.3.2005 8:00

gapa

Ms dělá z lidí blbce
Můžu z vlastních zkušeností říci, že čí novější verze Windows, tím více problémů. Ms dělá z lidí blbce, kteří budou umět akorát tak spustit ikonu se svým programem. Již teď naši mladí netuší, jak vlastně počítač pracuje, o organizaci dat na disku ani nemluvě. Mám několik vážných výhrad k W XP: Obtěžuje různými zprávami, obtěžuje nápověda, která je k ničemu, obtěžuje ukládání do různých tajných míst, kde se to nedá vyhledat. Proč složka Tento počítač(většinou přejmenovaná na Tento blbeček : ) stejně tak Dokumenta, plocha a pod. jsou nadřazené nad diskem C, když jsou uloženy právě na tomto disku? Proč se vytváří různé tajné složky, např. Documents...,Document, System volume...  jsou to celé gigabajty.  Proč nemají windows funkci obnovy smazaných souborů, cožpak zapomeli na starou dobrou M602? Inovace Win je tedy pro MS dobrá jen k tomuto: Opravíme staré chyby, kterých je už přespříliš, trochu to vylepšíme, aby se neřeklo a dáme si za to zaplatit. Abych nebyl
0/0
23.3.2005 22:30

gapa

Re: Ms dělá z lidí blbce
....Abych nebyl nespravedlivý, pár věcí je dobrých, ale za ty peníze to nestojí.
0/0
23.3.2005 22:33

Kik

Re: Ms dělá z lidí blbce
V necem mas pravdu, ale to se tahne uz min od W2K, ne-li uz od starych NT. Souhlasim s napovedou, tu ale skoro nepouzivam. Na druhou stranu se mi ale zda, ze treba neznas kos. Protoze prave tam zustavaji smazane soubory, dokud ten kos opravdu nevysypes. Ale s tim jako prvni prisel Apple. A obnovu vymazanych souboru znal uz pred M602 nejakej Norton Commander. Tam to ale fungovalo tak, ze se nesmela spustit defragmentace disku. To pak bylo vymalovano.
0/0
24.3.2005 6:53

Detak

Re: Re: Ms dělá z lidí blbce
Jen doplnim ze M602, Norton commander, Volcov commander, atd. vyuzivali prihazu DOSu undelete, ktery byl myslim i na instalacnim CD-ROM Win98 v sekci Old tools, nebo tak neco.
0/0
29.3.2005 12:29

X

Re: Ms dělá z lidí blbce
No hlavně, k čemu to kdo potřebuje, aby tohle všechno věděl? Na běžné užívání tyto znalosti vůbec nepotřebuje, až je bude někdy potřebovat tak si je zjistí, mezitím může pohodlně používat počítač bez nutnosti se tímto zabývat. Prostě už odzvonilo příkazovým řádkům s tím se musíte smířit!
0/0
24.3.2005 11:22

Kik

Re: Re: Ms dělá z lidí blbce
Neodzvonilo. Stale se pouziva prikazy jako ping, netstat apod., protoze pro nektery akce je prikazova radka stale nejlepsi.
0/0
24.3.2005 14:07

Ahmed

Re: Re: Ms dělá z lidí blbce
Prikazove radce samozrejme neodzvonilo. Slozitejsi ukony je treba programovat - a to pujde vzdy lepe psanim nez klikanim.
0/0
24.3.2005 20:20

Zdenny99

Re: Ms dělá z lidí blbce
Nemožnost obnovy smazaných souborů, pokud je již skutečně smažete (vysypete z koše) je úmyslná. Pokud něco mažu musím si být jist, že to skutečně smazat chci, pokud si nejsem jist mám koš. Je to již ve Windows NT, a W 2000 a další to převzali pro systém souborů NTFS. Jinak s Vámi částečně souhlasím.
0/0
30.3.2005 14:14

loginname

Monopol z Ameriky
Když cena OEM je pod 3000,- a cena standardní je okolo 9000,- to je ukázka toho kam vede monopol. Ale to mi ještě ani tak nevadí. Mnohem více mě znepokojuje fakt, že Microsoft je americká firma podléhající americké vládě. Kdo ví, co je všechno za kód v jejich programech......
0/0
23.3.2005 18:27

X

Re: Monopol z Ameriky
A co? POkud ti vyhovuje jiný výrobce, který nabízí krabicovou verzi levněji, tak k němu přejdi. Nikdo ti nenařizuje aby jsi kupoval MS a to spousta lidí vůbec nechápe, tak pořád prská na fórech jak je to drahý.
0/0
24.3.2005 11:23

kyki

Re: Re: Monopol z Ameriky
kdyz si to koupis ty, prskat nebudu. ale kdyz se to kupuje z mych dani do uradu, skol atd atd atd , tak teda prskam velice
0/0
25.3.2005 12:27

X

Re: Re: Re: Monopol z Ameriky
Tak úřady apod. si kupují produkty také kvůli technické podpoře atd. Tak přijdi se svojí koncepcí operačního systému pro vybavení úřadů, který bude stát méně i technická podpora bude levnější a přitom bude stejně výkoný nebo i lepší. Pokud takový najdeš, tak budu rád, ale dost o tom pochybuji!
0/0
26.3.2005 14:25

kyki

Re: Re: Re: Re: Monopol z Ameriky
takovym systemem jesamozrejme linux. technickou podporu ma nesrovanatelne lepsi nez wokna. a je levnejsi. problem je, ze k nemu nejsou uplatky pro ty, co rozhoduji :)
0/0
28.3.2005 18:07

Karel Kahovec

Re: Re: Re: Re: Re: Monopol z Ameriky
Linux takovým systémem samozřejmě není. Linux je pořád dobrý leda na hraní si a snad domů na www a mail. Nebo na WWW server s PHP. Spoustu programů pro něj vůbec neexistuje, možnosti centrální správy jsou prachmizerné, podpora se obvykle smrskne na větu "Najdi si to na internetu, lamo", centrální login odkudkoli do celé firmy je leda snem ... kruci, proč se vlastně namáhám? Tady pořád trousí své linuxové moudrosti lidi, kteří kdysi viděli Windows 95 a o tom, co existuje teď, a to nemluvím o desktopovém systému, ale o celkovém řešení všeho pro firmu od MS, nemají ani šajnu a ani by nepochopili, jaké možnosti to přináší. Nebo by odmítli pochopit, což je ještě horší - pro ně.
0/0
28.3.2005 18:30

kyki

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Monopol z Ameriky
no ty si snad delas legraci :) linuxove firmy, jako novell, red hat nebo ibm se zivi predevsim podporou a velkymi resenimi na klic, professional servuces. To je to co prodavaji a proto mohou system samotny davat zadarmo. A prodavat to mohou jen a jen proto, ze to delaji dobre. Lepsi podporu ci lepsi komplexni reseni pro fimru jakou ti da k linuxovemu reseni firma typu Novell ci RedHat jinde nesezenes, rozhodne ne u Microsoftu ;). Ano, pokud za podporu platit nechces a chces mit vse zdarma, poslou te na web. A tam zadarmo najdes podporu, ktera se opet neda srovnat s jinou podporou ZDARMA, rozhodne ne tou okenni. Centralni login je snem? No nevim nevim, ja jsem ted zalogovany na linuxovy system ve firme na druhem konci atlantiku, ale mozna se mi to opravdu zda :) A linux/unix tohle umel driv, nez wokna zobrazit blbou webovou stranku :). A spousta programu neexistuje? Ktere? Na linux/unix existuje v dnesni dobe vic programu nez na kterykoliv jiny system. Ale z tve reakce neplyne
0/0
28.3.2005 20:34

X

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Monopol z Ameriky
Dobře Novellaácký nebo RedHat Linux pro použití ve firmě s kompletní správou a vším ostatním bude levnější jak firemní řešení od MS?
0/0
29.3.2005 0:44

kyki

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Monopol z Ameriky
jiste, nesmis se nechavat oblbovat zoufalou lzivou reklamou od microsoftu "jsnme levnejsi nez linux" - to uz je krok naprosteho zoufalstvi a samozrejme holy nesmysl
0/0
29.3.2005 8:57







Najdete na iDNES.cz