Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pozor! Microsoft záplatuje kritické chyby

Poté, co v březnu Microsoft vynechal své obvyklé záplatovací úterý, zveřejnil tento měsíc pět nových oprav pro Windows, Internet Explorer, Word a MSN Messenger. Všech pět bezpečnostních chyb je označeno jako kritické a řeší stejný problém, proto neváhejte s jejich instalací.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Erben2

.
Tak jsem měl včera v noci zážitek po instalaci těch patchů. Sem myslel, že mému kompu (P4 3,4 GHz, 1 GB RAM, Win XP Profi) udeřila poslední hodinka. Po instalaci všech záplat se začal chovat podivně, aplikace startovaly pomalu a končilo to totálním ztvrdnutím myši, obrazovky i klávesnice. Nepomohlo ani několik resetů. start končil vždy černou obrazovkou. Pak se mi nějak povedlo přece jen nahodit stav nouze, vrátit se pomocí obnovení systému k funkčnímu stavu. Jenže se mi tam ty záplaty nějak záhadně nainstalovaly automaticky znovu, i když tu funkci mám ve Windows vypnutou. Naštěstí už vše běhá v pohodě, tak nevím, čím to bylo.
0/0
14.4.2005 15:08

Mrzout

Re: .
tak to mám štěstí, že se u mne zatím nic neprojevilo, jak tak koukám, ono je snad lepší nepatchovat.  Nemám rád Gejtse.
0/0
14.4.2005 16:23

radben

Re: Re: .
Tak a dneska se mi to stalo opět. Před chvílí jsem skončil s obnovou systému a zálohováním dat na DVD. Ty patche už tam dávat nebudu. Vypnul jsem automatickou aktualizaci. Nevím, třeba se ty patche tloukly s Apachem a MySQL...
0/0
14.4.2005 22:53

Mrzout

Re: Re: Re: .
nejlepší by asi bylo tlouct někoho z Mrkwosoftu, třeba by se mu rozsvítilo. Ale možná, že ne, kde nic není, ani smrt nebere...
0/0
15.4.2005 16:52

PodObraz

odkaz neplatný
Odkaz v článku na http://www.windowsupdate.com je neplatný, má být asi http://windowsupdate.microsoft.com, který vede např. na http://v4.windowsupdate.microsoft.com/cs/default.asp ...ach, jo
0/0
14.4.2005 12:54

Mrzout

dotaz
když mám XP (dokonce legální) a nastavený automatický update - průzkumník windows tam cosi zkoumá (asi skenuje systém), ale jinak se nic neděje. Teoreticky by měl už update proběhnout, ale nic jsem nezpozoroval. Je možný, aby to už proběhlo a nebylo to vidět? Dříve byla vidět ikona s upozorněním updatu a pak to chtělo restart (nabídlo to samozřejmě jeho odložení). Možná, že ty záplaty byly tak malý, že restartu netřeba... máte s tím někdo zkušenosti?
0/0
14.4.2005 10:21

robik

Re: dotaz
pokud mate legalni xp tak se obrate s dotazem na support mikrosiftu, ve vindous furt neco probiha a neni to videt :-) jinak az vaz zacnou vindous stvat muzete si naistalovat linux nebo koupit maca.
0/0
14.4.2005 12:45

Karel Kahovec

Re: Re: dotaz
Jasně, tím si pomůžete, v těchto systémech se totiž neděje vůbec nic - nebo jak jinak tomu mám rozumět? Přece v každém OS se něco děje, dokud funguje...
0/0
14.4.2005 18:38

aaa

Furt práce navíc
U velkých projektů a programů se prostě sem tam chybicka najde - ALE CO JE MOC,TO JE MOC.Aby clovek furt jenom hledal nové záplaty a doufal ze se o to asi na týden nemusí starat. V dnesní době je snad nejlepší vytrhnout sítovej kabel ze zdi a vymontovat cdromku - jinak bez antiviru ani ránu.
0/0
13.4.2005 22:23

Karel Kahovec

Re: Furt práce navíc
A proč je hledáš? Ty si neumíš zapnout automatické updaty?
S antivirem je to jasné, bez něj ani ránu.
0/0
14.4.2005 18:39

bombar-dovat

ŠIT JAKO JE XP
bych si do PC nikdy nedal. :-))))
0/0
13.4.2005 20:41

Karel Kahovec

Re: ŠIT JAKO JE XP
A naopak... :-))))
 
(Na blbý příspěvek blbá odpověď.)
0/0
13.4.2005 20:45

Erben2

Re: ŠIT JAKO JE XP
No tak MS-DOS taky nejni špatnej systém...
0/0
14.4.2005 15:10

VitaminS

Člověk se jen diví
Člověk se jen diví, kolik chyb (a následných záplat je technicky možné vytvořit). Já mam jen dial -upku, takže opravy nestahuji (nejsem milionář), bezpečnost drží Awast 4 a Keroi Firewall s Ad Awarem. Po půlroce až po roce Wokna shodim, protože jsou tak zasekaný, že to sotva leze a nainstaluji znova. Dosud jsem neměl jediný problém s viry a pod.(taham si spoustu věcí z netu od kamošů, ze školy....)
0/0
13.4.2005 18:16

Kei

Re: Člověk se jen diví
Já nemám vůbec žádné zabezpečení už léta a vira jsem taky ani neviděl...jen jde o to si dávat pozor, nic víc...
0/0
13.4.2005 20:56

Mrzout

Re: Re: Člověk se jen diví
no oni slepí lidé taky nic nevidí a přesto můžou narazit do kandelábru, protože tam je...
0/0
14.4.2005 9:08

Brain Washington

Safra, safra???
Neměli by oni za ty zmetky vrátit peníze?
Dyť je to nekonečná záplata!
a navíc vyrovnat škody tím vzniklé?
To by bylo konečně řešení Microsoft?
 
0/0
13.4.2005 16:51

nojme

Re: Safra, safra???
zatím to vypadá jako konečné řešení ze strany Microsoftu
0/0
13.4.2005 19:10

soft

Re: Safra, safra???
Vim ze to neni omluva, ale zkousel jste nekdy vyvijet software? Jiny comp jina reakce
0/0
13.4.2005 19:23

atom

Re: Re: Safra, safra???
Co takhle poslat WINDOWS k certu a koupit si APPLE mini, Applesoft zadne zaplaty nepotrebuje . A ten mini je za babku!!!
0/0
13.4.2005 19:48

Karel Kahovec

Re: Re: Re: Safra, safra???
Kdybys neplácal, Apple záplatuje taky. A Linuxy nejsou žádnou výjimkou, jen na nich bohužel obvykle nestačí stáhnout záplatu, musí se reinstalovat celý softwarový prvek.
0/0
13.4.2005 20:44

Hobit

Re: Re: Re: Re: Safra, safra???
Pane vy jste mimoň. :-) Ale abyste neřekl, že jen tak osočuji. Je to reakce na tu vaši poslední větu. Ikdyž možná máte pravdu, pak ale nejsme zajedno v tom co je to softwarový prvek. :-)
0/0
13.4.2005 21:38

Re: Re: Re: Re: Safra, safra???
Bohužel nemáte pravdu - minimálně u SuSE existují možnosti instalovat celé RPM nebo jen patch, ale to není ten hlavní problém - hlavní problém je to, že u Mrkvosoftu musíte po instalaci pomalu i toho nejmenšího prdu provést restart, což v případě linuxu hrozí jen při upgrade jádra. To v praxi znamená, že nejen servery, ale i linuxové stanice můžete záplatovat na dálku, bez toho, že by uživatel musel přerušit svou práci. A ještě jedna věc - prostředí pro linuxový update lze snadno zrcadlit, a pak na vnitřní síti provádět update po libovolném protokolu (HTTP, FTP, "SaMBa", NFS) a nepotřebujete k tomu mít povoleno něco tak děravého, jako je ActiveX !!! Nepište příšte o něčem, o čem jste jenom SLYŠEL !!!
0/0
20.4.2005 10:38

Panejo

Re: Re: Re: Safra, safra???
"Applesoft zadne zaplaty nepotrebuje" Buhahehehehehehehehe.........
0/0
14.4.2005 13:29

bombar-dovat

Re: Re: Safra, safra???
Jo zkoušel a poměrně úspěšně. I když nemám světový monopol s miliony zaměstnanců a desítky týmů "ODBORNÍKŮ" Být tady aspoň jeden microsoft kromě toho Gatese byl by počítačový trh někde jinde.
0/0
13.4.2005 20:44

Panejo

Re: Re: Re: Safra, safra???
Tož ho založ - máš už jisté zkušenosti, takže... VPŘED!
0/0
14.4.2005 13:27

Karel Kahovec

Re: Re: Re: Safra, safra???
Jo. Tak to teď vezměte a pošlete Secunii, kolik je v tom bezpečnostních děr.
0/0
14.4.2005 18:41



Najdete na iDNES.cz