Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pochutnejte si na pravé filmové hostině

Nebaví vás už neustále marně surfovat internetem a hledat všemožné informace o filmech pomocí fulltextu? Což takhle nahlédnout do našeho článku, v němž naleznete ty nejlepší filmové weby, na kterých dostanete na talíř pořádnou porci informací.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gurgul

Výborný článek
Pane Jarkovský, děkuji za výborný článek. Bohužel ho "přečetlo" mnoho omezenců. Je to přesně tak, jak jste reagoval někde níže: tito lidé prostě jen prlítli odkazy a hurá do diskuze to zase autorovi nandat. Myslím, že kdyby se mělo diskutovat tváří v tvář, tito lidé by raději zůstali doma, neboť by měli strach, aby se neprozdradila jejich (zatím) dobře utajvaná demence. Přitom stačí opravdu PŘEČÍST jen ten článek. Nic víc. Jak může někdo reagovat na článek, který nečetl? Většina zde reagujících lidí jsou lenoši, kteří ani nemají dost síly na to (když už jsou předem nažhavení na diskuzi a jistě mají uloženo několik předloh reakcí, které posílají do všech diskuzí), aby prostě mrkli na KONEC článku a klikli na "Čtěte zde". To je asi už opravdu výraz totálního analfabetismu (nebo ignorance). Už na tyto případy nijak nereagujte, nemá to smysl.
0/0
31.5.2005 11:12

Lubor Jarkovský

Re: Výborný článek
Na to nemohu říci nic jiného, než že mi mluvíte z duše.
0/0
7.6.2005 8:07

Jürgen Henlein

CSFD
CSFD jupíííííííí
0/0
14.5.2005 17:30

Honza

Jsou ctenari CSFD mene inteligentni?
Omlouvam se, ale cela diskuse pod timto clankem na mne pusobi, jako kdyby ctenari CSFD byli mene inteligentni lide, kteri si neumi precist ani clanek, ani reakce pod nim a pouze hlasite kricet o nicem. Zkuste se nad sebou zamyslet. Jaky nazor si pak na CSFD asi udelaji lide, kteri ji neznaji?
0/0
14.5.2005 14:32

Toms

Re: Jsou ctenari CSFD mene inteligentni?
Tak to jsi to poznal spravne :) To nejsou ctenari, to je sekta :))
0/0
19.5.2005 8:13

dale

CSFD
Nejde o žiadne vykrádanie. IMDB slúži len ako zdroj niektorých informácií, na čom nevidím nič zlé. Sám som do IMDB popridával množstvo informácií k filmom a hercom a určite nie som sám. A po tom, čo tam tie informácie pridám, už to akože patrí IMDB a nikto ich od nich nemôže čerpať? IMDB je proste najväčšie množstvo zozbieraných informácií o filmoch a ľuďoch, ktorí sa na nich podieľajú a pri tvorbe filmovej databázy je možné čerpať len z IMDB alebo priamo z titulkov filmov, čo by asi bolo dosť problematické. Pritom IMDB vôbec nie je dokonalá a stále na nej chýba množstvo informácií, pričom ČSFD vďaka niekoľkým zanieteným ľuďom vychytáva aj tieto nedostatky a preto tam nájdete v niektorých prípadoch aj to, čo na IMDB nie. A to ešte nehovorím o (pre našinca dosť podstatnej veci) cz a sk názvoch filmov, obsahoch filmov a biografií v češtine alebo slovenčine... A ČSFD rozhodne komerčná nie je. Tá reklama tam je len aby stránky mohli fungovať.
0/0
14.5.2005 14:27

Evolution

Ceska fantasy hra
http://evolution.kve.cz
0/0
14.5.2005 5:31

andrej

zapomneli jste na na Filmkabi.net !!
ja ctu reflexe a recenze na http://filmkabi.net/ ,je to dobrej web na ktery jste zapomneli!
0/0
13.5.2005 13:02

Toms

CSFD
Vyhonte si vsichni pera nad CSFD :)) Idioti posrany :))) Ty vole, to je jak sekta, banda debilku co furt mele dokola. CSFD je nejlepsi, CSFD je nejlepsi :))
0/0
13.5.2005 9:30

XxX

CSFD.cz
Achjo, tady na Technetu v tom asi moc chodit neumí, ale nejlepší web ohledné filmů na CZ webech je bezkonkurenčně CSFD - tak obsáhlou databázi filmů nemá prostě nikdo v ČR!
0/0
12.5.2005 21:17

XxX

Re: CSFD.cz
Potom ještě Filpub.cz, ale ostatní weby jsou nýmandi.
0/0
12.5.2005 21:21

K0LiK

Re: Re: CSFD.cz
Jestli jsem to dobre pochopil, tak CSFD je pouze databaze a rozcestnik (vlastni recenze nema, odkazuje se na jine weby). V tomto ohledu mi to prijde opravdu jako nejlepsi volba. Ale rad bych hlavne komentovat Fimpub, precetl jsem si par recenzi a ty mi neprijdou zrovna nejlepsi, v porovnani s jinymi weby. Existuji lepsi, napr cinema.burda.cz
0/0
12.5.2005 23:39

Bilbo

Re: CSFD.cz
CSFD je v druhym dile clanku ty lamo.
0/0
13.5.2005 18:36

Jitka

podle mne je jednoznačně nejlepší
obsáhlé, výstižné, žádné akademické popisy stavu mysli tvůrce při záběru na torzo mrtvé žáby :-)
0/0
12.5.2005 21:04

Juanito

Kdo je nejlepsi?
Projel jsem vsechny odkazy a dospel jsem k zaveru, ze na CSFD zadny jiny nema. O tom, nakolik jsou recenze profesionalnich webu tendencni, neni potreba se ani zminovat.
0/0
12.5.2005 18:35

Shaquille

Re: Kdo je nejlepsi?
100% souhlas... www.csfd.cz
0/0
12.5.2005 20:23

Kombaj

Jaké používáte katalogy na DVD?
Já sem teď narazil na http://sphere.izzo.cz a zatim docela dobrý. Nemáte nějaké další zkušenosti? Díky
0/0
12.5.2005 15:22

Elar

Ukázaky a jiné
Kvalitní link je i www.trailerzone.net .Jsou tam hlavne ukázky ale různé zajímavosti.Mrkněte.
0/0
12.5.2005 14:32

da.nick

již zcela jiná debata...
Takže pro všechny ty, kteří jsou již zcela mimo mísu a srovnávají zmiňovaný csfd.cz s imdb.com a ještě ho obviňují z vykrádání (SIC!). Článek okolo kterého se rozhořela diskuze je o ČESKÝCH filmových webech. Jak zde již autor vysvětlil, vlastně "JEN" vyšším redaktorským zásahem se nedostalo hodnocení ČSFD do prvního článku, což popudilo dost lidí včetně mě. Ale pokud už někdo chcete porovnávat imdb s csfd, srovnávejte naše recenzentské weby s těmi zahraničními. Přijdete na to, že to nemá význam... Jako tahle do extrémů vedená debata. Já osobně si přečtu kritiku od Fuky, od Spáčilové, od Baldýnského a stačí. Každý si vybere svého "kata"... Když chci ale něco faktického zjistit a poučit se o filmu má přímá cesta vede vždy kam. Hádejte...
0/0
12.5.2005 11:21

Riccardo

Re: již zcela jiná debata...
Souhlas až na to čtení kritik. Od jisté doby čtu spíš názory a komentáře. Takové ty "výkřiky do tmy" jsou pro mně  spolehlivějším vodítkem než kritiky. Většinou s nimi po shlédnutí filmu nesouhlasím ...
0/0
12.5.2005 13:24

Riccardo

Konec diskuzím o CSFD vs. IMDB
K legálnosti informací na CSFD o kterých si někteří myslí, že jsou vykradeny z IMBD: na CSFD jsou informace v češtině, na IMBD jsou v angličtině a liší se. Na CSFD jsou pouze odkazy do IMDB, k čemuž IMDB dává svolení například zde: http://www.imdb.com/help/show_leaf?howtolink
jsou tam i konkrétní kousky html kódu a doporučení, které podle mně CSFD beze zbytku dodržuje.
Upozorňuji, že s CSFD nemám nic společného, jen se pokouším dopátrat, kde je pravda ...
0/0
12.5.2005 11:02

thom_yorke

Re: Konec diskuzím o CSFD vs. IMDB
Ano, konec diskuzí. CSFD nemá s imdb.com nic společného, protože neobsahuje kromě odkazů na komentáře uživatelů a recenzí ostatních webů vůbec nic. Je to prázdný web, který nemůže uspokojit žádného fimového fanouška. Kde jsou informace o rozpočtu, termínech natáčení. Chybí přehled ostatních filmových profesí jako scénář, hudba, střih, názvy filmových postav, filmové hlášky....
Pro cizí filmy budu hledat dále informace na www.imdb.com a u českých a slovenských filmů je najdu na Čekém filomovém nebi www.cfn.cz.
0/0
12.5.2005 11:07

Riccardo

Re: Re: Konec diskuzím o CSFD vs. IMDB
Vy jste všichni jak pytlem praštění. Vždyť takový web tu právě chybí. Je to vlastně portál, který sdružuje komentáře a recenze filmů - a to je přece super ! Přece nejde o to, jestli obsahuje nějaké své vlastní info, jde o tu integraci všech informací na jedno místo. A mimochodem takováhle integrace - to je taky celkem fuška ...
0/0
12.5.2005 11:19

Jirka Borovy

Konkurence, o ktere se nezminilo
I dalsi weby existuji. Treba www.filmy4you.info, ktery funguje uz prez 2 roky a ma prez 250 filmovych (i aktualnich) recenzi...Ma tam sekci filmovych wallpaperů, filmových plakátů, profilů herců a prostě i další veci.
0/0
12.5.2005 10:48

r0p0

CSFD II.
Pánové a dámy, nenapsat zde o webu www.csfd.cz, ktery je jednoznacne nejlepsi, nebot se jedna o databazi filmu s nazory ctenaru, kde se muzete sami stat recenzenty a tudiz zde neni forsirovany jen nazor filmove produkce, vydavatele, kritiku, ale rovnez vox populi, se mi zda jednoznacnou chybou, doufam, ze ne umyslnou !!!
0/0
12.5.2005 10:32

Lubor Jarkovský

Re: CSFD II.
Na podobné příspěvky už skutečně odmítám reagovat. Laskavě si, prosím, článek přečtete celý včetně závěrečné věty a možná Vám dojde, že budou následovat další části. Kromě toho by možná nebylo úplně od věci se podívat také do diskuze, protože psát jako v pořadí snad padesátý ten samý příspěvek může být občas vyloženě trapné, neboť odpověď na něj už byla napsána více než jednou....
0/0
12.5.2005 10:38

thom_yorke

Re: Re: CSFD II.
Proč se pořád snažíte něco vysvětlovat. Ti lidé nepochopili, že ČSFD je úplně někde jinde. Stejně jako Rotten Tomatoes nebo Matacritics.com shrnuje práci ostatních webů. Je mi jasné, že v příštím díle se zmítíte třeba také o www.cfn.cz, nejlepším webu o českých filmech.
0/0
12.5.2005 10:48

r0p0

Re: Re: CSFD II.
Omlouvam se, do jiste miry, opravdu jsem diskusi pred napsanim sveho komentare necetl. Ale ja nemusim! Nemusim! :) "Laskave" si, prosim, uvedomte, ze publikujete-li neco na internetu pro miliony lidi, vystavujete se jejich kritice tim spise, ze je zde primo moznost reakce nabizena. A v tom pripade bud musite publikovat dusledne nebo jen neco vystrelite od boku a musite umet kritiku prijmout, i kdyby to byl 158 prispevek. Dle reakci ostatnich, ted jsem si jiz prispevky precetl, lze soudit, ze jste opomenutim CSFD neodvedl presvedcivou praci a spoustu lidi popudil. Ocekaval bych jen omluvu, pripadne vetsi duslednost v budoucnu, nikoliv chovani ala "potrefane husa".
0/0
12.5.2005 10:49

Lubor Jarkovský

Re: Re: Re: CSFD II.
Já jsem CSFD neopomenul, pouze se nachází v další části článku. Absolutně vás nechápu. Omluva také není na místě...není k ní žádný důvod. Na CSFD dojde, ale ne dnes, to je celé. Že je tady řada lidí, kteří nekriticky něco zbožňují (nebo naopak nenávidí) je jedna věc, ale objektivní pohled na situaci druhá. CSFD v prvním článku nemá místo, protože první článek je o jiných typech webů. Ještě jednou vás prosím, abyste si laskavě přečetl mé příspěvky (ono by stačilo i ten článek). Věština lidí, co sem píšou, to celé evidentně nečetli, ale pouze projeli názvy webů a hned se vrhli do diskuze, aby mohli spustit vražednou kritiku, na kterou se celí třesou.
0/0
12.5.2005 11:02

r0p0

Re: Re: Re: Re: CSFD II.
Dobra, prijimam takove vysvetleni, ostatne fakt je, ze Vas ostatni vykoupali dost:), me se prilis o vrazednou kritiku nejednalo:) Zurnalistika a to nejen na webu, je choulostiva vec a nemuzete se tedy divit, ze se proti, na prvni pohled, ne zcela objektivni informaci lide ohradi. Jinak dekuji za informace obsazene v tomto clanku, ze jsou dva weby Cinemy jsem nevedel. Preji prijemny den. PS: Nemam cas se zde prihlasit, jen jsem na iDnes odskocil, kdybyste chtel o me vice informaci, jsem pod nickem r0p0 napr. na zminenem CSFD, kde jsem jiz nejakou "hrstku" filmovych recenzi vyrobil:).  Tot rovnez dovetek k panum Ricardum a jinym, at se vzpamatuji a zajdou na CSFD, nez zacnout blabolit o legalite informaci na CSFD, osobne jsme pro IMDB zadnou recenzi nikdy nenapsal:)
0/0
12.5.2005 11:22

Sunob

Pro pana Jarkovskeho
Je skoda pane Jarkovsky, ze nemuzete uz clanek dale upravovat, mozna by se vam hodilo par informaci o tom, jak vlastne funguje a na jakem principu se naplnuji informace do CSFD.
0/0
12.5.2005 10:21

Riccardo

Re: Pro pana Jarkovskeho
Můžeš to tady nasat, rád se něco nového dozvím. Ale jestli hodláš brečet, že ty informace mají odjinud a že sami toho moc nenapíšou, tak nemusíš psát nic ...
0/0
12.5.2005 10:27

Sunob

Re: Re: Pro pana Jarkovskeho
Ono to tak nejak nema cenu, vis...Protoze bojovat proti te particce lidi, kteri uctivaji CSFD jako sveho boha je tezke :))
0/0
12.5.2005 10:29

Riccardo

Re: Re: Re: Pro pana Jarkovskeho
To přece není těžké. Ten web je sice trošku nepřehledný, ale po chvíli člověk zjistí, že tam je opravdu všechno. Takže co ? Akorát jsou pochybnosti o tom, jeslti ty informace jsou tam legálně - prý jsou ukradeny z IMDB ... ale kdyby to byla pravda, tak by se imbd asi soudil, ne ?
0/0
12.5.2005 10:34

Sunob

Re: Re: Re: Re: Pro pana Jarkovskeho
Ze by o tom IMDB nevedela?
0/0
12.5.2005 10:34

Riccardo

Re: Re: Re: Re: Re: Pro pana Jarkovskeho
Ale stejně přece IMDB je v angličtině, ale na tomhle serveru jsou kompletně popisy v češtině. Jenom tam je vždycky odkaz na IMDB, ale to je přece jenom odkaz, ne databáze ... ať se k tomu IMDB vyjádří, nemám rád, když je někdo jen tak obviňován.
0/0
12.5.2005 10:42

Sunob

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro pana Jarkovskeho
Zkuste si neco precist o vyuzivani informaci a databaze IMDB. Na strankach imdb.com je informaci o tom docela dost...
0/0
12.5.2005 10:44

Riccardo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro pana Jarkovskeho
No však právě na stránkách IMDB píšou, že linkování je free: http://www.imdb.com/help/show_leaf?howtolink a podle toho, co jsem na CSFD viděl, tak se jedná jen o linky.
0/0
12.5.2005 10:56

Libor

CSFD
PRO VSECHNY SEKTARE, KTERY TAK ZEROU CSFD. UZ SI KONECNE UVEDOMTE, ZE CSFD ZIJE JEN Z TOHO, ZE TOTALNE VYKRADA DATA Z IMDB.
0/0
12.5.2005 10:10

Riccardo

Re: CSFD
... řekl bych, že na csfd je nejzajímavější to velké množství uživatelských komentářů. Pro mně to má větší cenu než recenze kritiků, se kterými většinou stejně nesouhlasím ...
0/0
12.5.2005 10:16

MartinD

Re: Re: CSFD
Ty komentare by tam nikdy nebyli, kdyby se hned zkraje nevyuzilo ke vzniku CSFD dat IMDB...Ano, nejcennejsi jsou uzivatelske komentare, mas pravdu, me jde ovsem o princip...
0/0
12.5.2005 10:18

Riccardo

Re: Re: Re: CSFD
No pokud to bylo s IMBD domluvené a nešlo o "vykrádání", jak píšete, tak na tom nevidím nic špatného.  Takové množství komentářů se nikdy neobjeví na webech, které mají sice svou vlastní, ale velmi neúplnou databázi. ...
0/0
12.5.2005 10:25

Sunob

Re: Re: Re: Re: CSFD
Paneboze, vy jste to nepochopil. Pan Martin Pomothy nemel s IMDB nic domluvene, chapete to? IMDB nabizi svou databazi k nekomercnimu vyuziti, pokud ji clovek vyuziva komercne(to je pripad CSFD) musi za to platit dost vysoke castky prave IMDB. Coz pan Pomothy nikdy neudelal, protoze vzdy mel problemy s placenim a stale ma pocit, ze je vse zadarmo. CSFD tu databazi IMDB vyuziva ke komercnim ucelum a IMDB za to nic neplati...Proc si jako myslite, ze ostatni ceske "filmove" databaze maji neuplne informace. Protoze by si nikdy nedovolili takovou prasarnu jako pan Pomothy.
0/0
12.5.2005 10:28

Riccardo

Re: Re: Re: Re: Re: CSFD
Já nemám co pochopit, protože nevím, jestli ty informace tamjsou legálně nebo ne. A co je to komerční využití ? Když na tom dotyčný vydělává ? A jak na tom vlastně csfd vydělává ? To mi není nějak jasné ...
0/0
12.5.2005 10:31

Sunob

Re: Re: Re: Re: Re: Re: CSFD
Treba tim, ze na svych strankach prodava reklamu. Reklama na Vltavu je toho dukazem...A ty informace jsou tam nelegalne, protoze CSFD od IMDB zadna prava na tu databazi nekoupila...
0/0
12.5.2005 10:34

Kombajn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CSFD
1. mate nejake dukazy?
2. meni to neco na tom, ze je to nejlepsi cesky zdroj informaci o filmu?
0/0
12.5.2005 10:36

Sunob

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CSFD
Ano, dukazy na to jsou...
To je nazor proti nazoru, ktery vam neberu.
0/0
12.5.2005 10:41

Kombajn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CSFD
v tom pripade podejte zalobu, informujte IMDB a ty dukazy predlozte. Myslim ze spousta uzivatelu o tomto jednani pana Pomothyho (pokud je vase tvrzeni pravdive, cemuz verit muzu a nemusim) nema ani paru...
kazdopadne pro me je CSFD to nejlepsi co na ceskem webu najdu
0/0
12.5.2005 10:45

thom_yorke

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CSFD
Co tady řešíte? Jaké vykradení imdb.com? Vždyť to je směšné. ČSFD je narozdíl od imdb.com pro filmové laiky, vůbec nejde do hloubky. Kde se dozvím na CSFD, jaký měl film rozpočet, jaké měl úspěchy na festivalech, kdo dělal střih, zvuk, hudbu..... Pokud se u nás někdo kvalitou přibližuje marvenčí práci imdb.com, tak je to www.cfn.cz se spoustou informací pro ke každému filmu a provázaností všech filmových profesí.
0/0
12.5.2005 11:00

Riccardo

Tak, vy csfd chytráci:
jsem se tedy podíval na ten váš super web www.csfd.cz a můžu vám říct, že to je úplně o ničem :-))
Mnohem užitečnější je kinomol nebo dokina ...
0/0
12.5.2005 9:34







Najdete na iDNES.cz