Diskuse k článku
České spořitelně nejelo on-line bankovnictví, vrátí poplatek
Až 800 tisíc klientů České spořitelny (ČS), kteří využívají některou z forem on-line bankovnictví Servis 24, mohlo mít včera problémy s přihlášením se ke svému účtu prostřednictvím internetu.
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit příspěvky:
Všechny podle vláken Všechny podle času
![]() |
stanley68fifka
0/0
26.5.2005 9:13
|
![]() |
Nespokojeny klientproblemum by se meli postavit celemMe to neslo od patku od vecernich hodin. Nejlepsi bylo, ze odpojili i informacni linky. Vzdy na webu napsali, ze to pujde v urcitou dobu a ani nekolik hodin po tomto case jsem se nemohl do banky dostat. Nekdy by si pan reditel mel zkusit jit na prepazku, jak nakonec doporucovalo vyjadreni na strankach servis24, a zaplatit timto zpusobem faktury. To by asi zesedivel![]()
0/0
26.5.2005 7:52
|
![]() |
FidoVcera?Jenom vcera? Me to nejelo od nedele. Mozna to trvalo jeste delsi dobu ale predtim jsem to nepotreboval pouzit takze nevim. |