Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Patříte mezi čtvrtinu lidí v ČR, co rozumí počítači?

Nedávný průzkum společnosti STEM/MARK ukázal, že s počítačem "si rozumí" jen každý čtvrtý Čech. Přesněji řečeno, 26 procent lidí je považováno za "počítačově gramotné", u lidí nejstarší generace je však znalost počítačů nižší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Gofry

zivot bez pc
Ja si svoj zivot tiez neviem predstavit bez pc. Ale viem si velmi dobre predstavit, ze niekto k svojmu zivotu pocitac nepotrebuje. Presne tak isto, ako niekto nepotrebuje k svoju zivotu trebars auto. A k pocitacovej gramotnosti - skor by som to nazval softwarova gramotnost a podla mna jedinou vecou, ktoru clovek MUSI ovladat, aby mohol byt povazovany za softwarovo gramotneho je schopnost pouzivat napovedu a pri pouzivani pocitaca rozmyslat :) Vsetko ostatne je irelevantne, pretoze ak clovek vie pouzivat trebars 1000 programov, ale pri probleme s nejakym inym programom nevie, co ma robit, tak jednoducho softwarovo gramotny nemoze byt. Navyse, znamena pocitacovo gramotny, ze clovek je schopny pracovat s pocitacom? Moj dedo napriklad nema problem preniest desiatky pocitacov z jednej izby do druhej - pracuje teda s pocitacmi, je ale pocitacovo gramotny? ;)
0/0
16.6.2005 13:13

R.MOOR:o)

hahahahah
Si uzij ten Vas policejni stat Thyronxy.... Bushe a spol ti taky nezavidim... to co umis ty a vic sem taky zvladnul, akorat ne za 19 ale za 9let :) IMHO: Jen si mysli ze si neco vic...2 auta baracek v michigenu.., ale koho to zajima... hlavne ze si amik kterej ma vsechny stranky na mujweb.cz :))) Schvalne si vyzkousej svobodu slova.. Kamarad si pul roku po 11zari otevrel hubu, ze Bush de jenom po rope a byl vyhosten z USA.... kua to je svoboda slova... fakt vam to tam zavidim.... vsechnu tu vyspelou civilizaci... se ti tam libi co? ale co lidi co tu budou za 50let? Kdyz USA sere na ovzdusi.... nebo tech jadernejch testu... a ted je vsechno v atmosfere... Ubohi AMICI!!!!!
0/0
15.6.2005 17:25

msp

neprošel bych
Tak to bych neprošel, jestli se Notepad nepočítá do textových editorů.
0/0
15.6.2005 14:44

Kether

Pani pocitacovi "znalci" II
Co me krka je ze pocitacova gramotnost se obecne vysvetluje jako znalost MS Windows a MS Office, coz je bohuzel velice zkreslujici nicmene rozsirene. Moje segra ma pocitac kam se puvodne zamejslel Fedoru ... a hadejte proc tam neni. Predstavte si jak jde nekam zadat o praci a oni ji posadej k voknum a ona rekne ze tomuhle nerozumi ... dal ani mluvit nemusi protoze ji nikdo nebude poslouchat a nikdo se tudiz nedozvi ze dela na Linuxu a ze tam (treba) umi vic nez jen natukat neco ve "Wordu / Excelu atp." A pokud se jeste vratim k tomu ze "pani ministryne" si zivot bez pocitace neumi predstavit ... at si zkusi predstavit zivot s vecne uteklym manzelem kterej neplati na 4 deti a bez poradny moznosti sehnat praci (protoze 4deti) ... pak ji to ze nema pocitac prijde jako docela pohodovej zivot si myslim ....
0/0
15.6.2005 9:57

Kether

Pani pocitacovi "znalci"
Fakt nechapu lidi, kteri tvrdi, ze pocitacova gramotnost znamena znat protokoly/konfigurace uctu/znalost hardware .... copak vy "znalci" vite do detailu jak vam na aute funguje kulovej cep nebo karburator nebo ridici jednotka vstrikovani ? Proc by si proboha sekretar(ka) mel(a) zasi*at hlavu takovejma vecma ? Od toho prece mam spravce site a to je ten guru na protokoly atp. Proc by mela mama od 4 deti znat hardware pocitace nebo BIOS kdyz ma pocitac na to aby si nasla praci nebo se koukla jak velky kulovy ma na uctu ? Fakt bych vas znalce chtel videt v roce 88. Kolik z vas vubec vi jak vypadal dos a BBS ? A predstava AT prikazu na modemech je pro vas velice pravdepodobne tak vzdalena jako ona funkce karburatoru u autoa kterym jezdite do prace/skoly na ty svoje 100MBity. Pocitacova gramotnost je ZNALOST POCITACE NA UZIVATELSKE UROVNI pokud vam to vy "znalci" nedochazi. Co me krka je ze pocitacova gramotnost se obecne vysvetluje jako znalost MS Windows a MS Office, coz je bohuzel velice
0/0
15.6.2005 9:56

Rafan

Re: Pani pocitacovi
Teda ani nevíte jak jste právě srovnáním s používáním auta podpořil můj názor.Řidič přece před jízdou má kontrolovat před jízdou zda nemá povolená kola,tlak v pneumatikách,olej v motoru,zda mu z vozu něco neúniká atd.Musí vědět jakou maximální váhou smí svůj vůz zatížit.Jakou maximální váhu za vůz připojit.Že nesmí na vůz navěšovat kde jakou blbost co se mu líbí.Musí znát dopravní vyhlášku.Pokud to shrnu tak kdyby úroveň znalostí řidičů byla úměrná znalostem lidí co pracují s PC a tvrdí že s ním umí tak se na silnicích pozabíjíme.
0/0
15.6.2005 11:26

Kether

Re: Re: Pani pocitacovi
No a nezabijime se snad na silnicich ? Ale to je offtopic ... A uprimne kolik lidi vami zminovane procedury dela a kolik zna vami zminovane udaje ? :)
0/0
15.6.2005 12:15

Rafan

Re: Re: Re: Pani pocitacovi
No pokud je nezná tak je to tragédie.Pokud ano ale nedělá je tak je to lempl.Ale faktem je že to příjde na stejno.
0/0
15.6.2005 12:19

Jarrod

Re: Re: Re: Re: Pani pocitacovi
Blinkry blikají, stěrače stírají, světla svítí, houkačka houká - ale no tak?!? Vy před každou jízdou kontrolujete stav oleje, všechna světla, náplně kapalin, pojistky, bla bla bla? Já teda ne - jsem holt lempl (řekl bych, že všechno toto kontrolují tak maximálně sváteční řidiči, a to ještě těžko), ale přesto tvrdím, že s autem zacházet umím - znám vyhlášku, předpisy, značky, vím, kdy zpomalit, kdy přidat, kdy a kam nalít benzín, kam kapalinu do ostřikovačů a kdy zajet k odborníkovi, když se mi na autě něco nezdá. Netvrdím, že jsem nějaký automobilový konstruktér, ale ovládat auto umím.
0/0
15.6.2005 13:21

Venison

Jooo
Co potřebuju,to umím nebo se to naučím...a co nepotřebuju mi může bejt ukradený
0/0
14.6.2005 19:16

:-)

26% nikdy!
Myslím, že 26% nikdy... 26% lidí tak maximálně umí prohlížet web přes IE+ mail přes Otlook Express a pracovat s MS Office... ale to, co zahrnuje popis v článku by vypadalo úplně jinak: Práce s textovým editorem - tedy jak s WOrdem, tak s Writterem v OO a dalších balících, práce s e-mailem by vyžadavala chápání základních principů a nastavení svého účtu třeba i v mail klientech jako The Bat, Incredimail atd. Práce s inetrnetem by vyžadovala znalosti nejen s prohlížečem, ale chápání i protokolů jako SSL, FTP, telnet, streamové aplikace (jako TV, rádio a video konference a VoIP aplikace), alespoň základní znalost fungování DNS a samozřejmě alespoň základní chápání protokolů TCP/IP, POP3, SMTP, IMAP a dalších služeb (např IM) a alespoň teoreticky znát činost firewallu, antiviru, OS a zvládat jejich nastavení :-)) To je podle mě počítačově gramotný člověk... kolik procent jich ale je? Já tipuju tak nanejvýš 1% obyvatelstva :-)))
0/0
14.6.2005 15:58

Karel Kahovec

Re: 26% nikdy!
Tak zlé to nebude - spíš 3%...
0/0
14.6.2005 17:27

TJK

Re: 26% nikdy!
Tak tohle fakt nechápu. Proč by počítačově gramotný člověk měl znát nějaké chápání protokolů SSL nebo TCP/IP když se s tím prakticky nikdy nesetká (svou IP adresu přeci vubec nemusí znát na co taky a s POP3, SMTP, IMAP si taky nemusí vědět rady od toho tady přeci jsou servery jako CENTRUM, SEZNAM, POST atd). A pokud se setká tak si přece všechno to co jsi tady napsal může najít na tom Inetu. Podle mě je počítačově gramotný člověk ten co si sám umí sestavit počítač a nainstaluje systém se vším všudy (včetně BIOSu)a to je podle mého tak 15-20%. A sám sestavit počitač vlastně taky nemusí umět.
0/0
14.6.2005 22:29

Riccardo

Že se neobejdu bez počítače ?
Tak tohle mně opravdu nadzvedlo ze židle. Pokud si člověk nevypěstuje závislost na netum, tak se klidně obejde ...
0/0
14.6.2005 10:33

pitbull

Re: Že se neobejdu bez počítače ?
No ty mozna jo. ja se i bez zavislosti na netu bez pocitace neobejdu. par prikladu za vsechny: Vysoka skola- vsechny skripta mam v elektronicky podobe, programovani atd atd. to je skola. ted k zabave: filmy, muzika, TV, radio - vsechno v pocitaci... ja vlastne nepotrebuju nic jinyho
0/0
14.6.2005 11:13

troska

Re: Že se neobejdu bez počítače ?
Nechcu te chytat za slovo, ale v dnesni dobe je pravdou, ze se bez pocitace neobejdes  treba ne ty primo, ale zprostredkovane, mas ucet v bance? odebiras elektirku, vodu, plyn? chodis k doktorovi? sledujes televizi? ctes noviny? a je toho spousta veci, co se k tobe sice dostane v podobe jako pred 50 lety kdy pocitace dnesni doby byly jeste fikci, ale na produkci vetsiny veci v dnesni dobe se pocitace primo ci neprimo podileji. Takze ty nemusis byt zavisly na pc jako jedine, ale cela spolecnost na svete, je na teto technice zavisla. Vyjma nekolika mist na svete kde resi jen to jestli bohovi vlahy dali dostatek bambusovych vyhonku a konecne zaprsi
0/0
14.6.2005 14:30

Gofry

Re: Re: Že se neobejdu bez počítače ?
To, ze clovek vyuziva sluzby, v ktorych sa zas pouzivaju pocitace predsa neznamena., ze musi mat doma pocitac alebo mu rozumiet. To je ako tvrdit, ze clovek by mal mat vodicak skupiny C (na Slovensku je to skupina nakladnych automobilov), pretoze potraviny do obchodu vozia na nakladnych autach.
0/0
16.6.2005 12:57

iuos

hmm
proč je internet a email v jedný kolonce?   já mám email, ale doma nemám net - ten mám jenom v práci nebo v internetový kavárně - pak dochází k záměně mám doma / používám internet
0/0
14.6.2005 9:04

:-)

Re: hmm
Zvláštní! A já si myslel, že mail je služba internetu :-))) Internet je síť... takže pokud máš doma "email", máš i internet :-)))
0/0
14.6.2005 15:44

Rafan

Trochu málo
K tomu aby byl někdo uznán že umí s PC požadují dle mého žalostně málo znalostí.Ale na druhou stranu naskakují procenta vzdělanosti národa .Podle mého je to tak o 10% méně.
0/0
14.6.2005 0:44

Joker

Re: Trochu málo
Bych neřekl že je to tak málo. Samozřejmě že člověk s VŠ vzděláním v ICT se nad těmi otázkami bude usmívat, ale pochybuju běžný uživatel by k ovládání počítače potřeboval umět například vyjmenovat běžné komponenty, vysvětlit zhruba jak funguje procesor, orientoval se ve zdrojáku programu nebo WWW stránky, atd.
0/0
14.6.2005 9:23

Rafan

Re: Re: Trochu málo
No že běžný uživatel nemusí vědět co je to zdroják atd.Tak s tim souhlasím ale vědět co ve svém PC má by vědět měl.A základní znalosti jak  to železo pracuje také.To mu totiž pomůže se vyhnout spoustě problémů.Měl by také mít základní znalost jak pracuje OS.Když  bude toto vědět tak bude také vědět že PC potřebuje údržbu a to jak na na úrovni hardwaru tak systému.Vím o čem mluvím.Když mě volají známí kteří o sobě tvrdí že umí s PC pojď se mi na to podívat nějak divně to chodí nebo to chodí pomalu nebo to padá a já když pak vidím ten děs a hrůzu tak většinou dostanou ode mne pořádnou sodu protože se o mne pokouší infarkt když tu spoušť vidím.
0/0
14.6.2005 17:53

JeCh

Re: Trochu málo
Já si myslim, že je to tak o 26% míň. Počítače je tak širokej obor, že mu může rozumět kompletně málokdo. Třeba toho vím plno o videu a hudbě na PC, vektrová grafika mi ale nic neřiká, s Corelem neumim. Umim jakž takž s GIMPem, ale nikdy jsem nepoužil Powerpoint. Umim udělat jednoduchou počítačovou síť, ale tohle bezesporu neni můj obor. Jsem schopnej udělat jakž takž internetový stránky, ale neumim JavaScript ani programovat GUI aplikace. Rozumim počítačum?
0/0
14.6.2005 16:49

Rafan

Re: Re: Trochu málo
Podle mne do této skupiny určitě patříte .Někdo řekl vím že nic nevím a dle mého se tato hláška hodí k PC více než kčemukoli jinému.K člověku který si toto umí přiznat mám vesměs důvěru proto že si uvědomuje tu složitost PC.To je stejné jako když někdo plácne že zná Windows.Ten člověk je buď takovej amatér že vůbec neví o čem mluví nebo vejtaha který se s pořádným problémem s Windows dosud nesetkal.Já člověka který opravdu zná Windows  neznám a dle mého ani neexistuje.
0/0
14.6.2005 18:15

Robos

Re: Re: Re: Trochu málo
S tvůrci Windows je to jako s Pánembohem: Taky nechápou, co dělá to jejich stvoření, proč je tak podivně nezávislé, nepředvídatelné a zlomyslné, když jej stvořili s tak dobrými úmysly. A přes snahu o jejich pozdvižení k vůli Tvůrce jim jejich výtvor stále padá a padá přímo do pekel...
0/0
14.6.2005 18:27

Rafan

Re: Re: Re: Re: Trochu málo
No faktem je že se v nich občas dějou věci že člověku zůstává rozum stát .a připadá si jak kretén .
0/0
14.6.2005 19:02

Thyronx-

Hahahaha
Je mi 59 let. V mych 40ti letech jsem neumel pocitac ani zapnout. O pet let pozdeji jsem brouzdal Netem v dobe, kdy na nem nebyla jedina ceska webstranka. Dnes delam video edit,digitalizaci videa, muziku, digital show's, prevadim analog do digitalu, a stavim si uz kolikatoy PC. Na Netu z prace pres wireles, doma s 5MB/sec pristupem.Delam web stranky.. samozrejme zvladam MS Office kompletne stejne jako mnoho dalsich i narocnych programu vcetne Macromedia, Visual Basic,html, a zacinam s language C/C++. Ve 40 ti jsem si dodelal (tady v USA) vzdelani a dnes mam job ktery mi muze kazdy Amik zavidet. V Cechach jsem nemel sanci jit na skoly - byl mi vybran jen vyucni obor.Mimochodem porad jeste mate SS a VS zdarma? Tedy jen pro doslova par vyvolenych? Asi jo.Tak to volte levici, nejlepe komouse. Beztoho maji skvele preference. Boze,proc to tu pisu? Zijem kazdy v jinem svete, mozna mluvime stejnym jazykem ale rozumet bysme si nemohli.
0/0
14.6.2005 0:27

AiZ

Re: Hahahaha
Mate pravdu, rozumet bychom si nemohli, uz proto, ze zijete v USA a dle vasich poslednich otazek vite o situaci v CR nemnoho. To, ze je vam 59let a znalosti , kterymi oplyvate by Vam opravdu lecktery PC negramota mohl zavidet. Ono to ovsem neni o veku, ale o schopnosti cloveka pracovat na sobe a neco noveho se naucit a pracuji(val) jsem tu s kolegy, kteri nemaji VS, ale znaji toho i napatrne vic nez vy (UNIX, Oracle, Informix) a vetsinu toho samostudiem. Takze mily pane, at se Vam v USA dari a neotravujte na diskusnich forech v CR, nebo uberte ze sve nabubrelosti a chapejte, ze kdyby vsichni opustili nasi rodnou kotlinu jako Vy, tak se z toho komunistickyho svrabu nema kdo vyhrabat ...
0/0
14.6.2005 8:08

Donnn

Re: Hahahaha
Koukám, že vám ta amerika taky vlezla na mozek, co. Aneb život podle hesla: "Já sem amík, kdo je víc."
0/0
14.6.2005 9:41

Janhura

Re: Re: Hahahaha
On je totiž v USA nicotná nula a proto pilně navštěvuje české stránky, aby si léčil komplex. Neví, že doby, kdy všechno z Ameriky jsme obdivovali, jsou dávno pryč. Nezažil fiaska amerických manažerů v českých firmách, netuší, že USA už dávno není obdivovaná země ...
0/0
14.6.2005 10:19

Johan

Re: Re: Re: Hahahaha
Hele soudruhu, mluv za sebe, ano ?  O tom komplexu se dá hovořit leda tak u tebe, pokud si myslíš, že občan USA nemůže na české stránky, jsi ubožák.
0/0
14.6.2005 10:59

AiZ

Re: Re: Re: Re: Hahahaha
Samozřejmě tohle http://www.mujweb.cz/www/thyronx/
0/0
15.6.2005 20:33

AiZ

Re: Re: Re: Hahahaha
No, jestli tohle jsou opravdu jeho stránky, tak proč je strčil na cz server, když si s náma nerozumí
0/0
15.6.2005 20:31

Jarrod

Re: Hahahaha
Je mi 24 let. V mych 5ti letech jsem nemel ani paru o nejaky pocitaci. O 5 let pozdeji jsem dostal svuj prvni pocitac - Didaktik M, ale o Internetu jsem stále nemel ani paru. Na stredni skole jsem vynikal mezi ostatnimi pri praci na 486 v MS Dos a o Internetu jsem jiz neco slysel. Dnes jsem na netu denne z prace po pevne lince a z domova pres kabelovku. Uz jsem si postavil kolikaty PC, delam video, photo edit, prevadim analog do digitalu. Web stranky nedelam, protozte nemam potrebu ventilovat se verejne na netu. Samozrejme zvladam MS Office, stejne tak jako spoustu narocnejsich programu, vcetne Visual Basic. S C/C++ jsem jiz zacal, ale nebavilo me to a nemam duvod v tom pokracovat. V Cechach a pozdeji i na Morave jsem zdarma vystudoval stredni i vysokou skolu a dnes mam praci, kterou mi muze zavidet i kdejaky Amik. Volim ODS a ta ma skvely preference. A povazte, STALE ZIJI V CR. Pisu to proto, abych ukazal tomu blbymu amikocechovi, ze nezijeme az tak v jinym svete.
0/0
14.6.2005 12:43

jorbl

Re: Re: Hahahaha
0/0
14.6.2005 12:52

Adam

Re: Re: Hahahaha
huste, chlamu se velmi /thumbs up/
0/0
14.6.2005 21:12

Kristine.Z.Kochanska

Re: Re: Hahahaha
Jojo, jsem na tom dost podobně :-). Práci mám fakt dost fajn (IT), baví mě, uživí mě. Sedím doma v křesle s noťasem na klíně, připojená přes domáci WiFi síť. Jen tu školu si dodělávám za peníze... Takže si před tím pánem na zadek také asi nesednu, on má stejně nějaký dost velký problém, nemyslíte?
0/0
14.6.2005 22:00

nezavisly

Re: Hahahaha
Mily USAkovce, smekam pred tebou a tvymi doednostmi a mam takovou malou prosbu, mohl bys dat adresu www stranek ktere delas? Mohl bys nam Cechum, se kterymi mas spolecny jen jazyk kterym mluvis ale porozumnet nam nemuzes, poskytnout ukazku sve prace ve Visual Basic, ukazat jak se v USAkovicich edituje video, prevadi do digitalizace, stavi PC? moc te prosim, vis, tady mame porad jeste SS a VS zdarma, tak nedosahujeme vasich vysledku, kde se kazde stupid USAkovec muze ohanet diplomem z VS kterou sponzoroval ale za Bushe starsiho sme v celosvetovem meritku zase na druhou stranu nebyly v urovni skolstvi na urovni statu Vietnam apod., spise naopak, zak prvniho stupne ZS mel stejne znalosti jako USAkovec ktery prave odmaturoval. Upozornuji ze ten tes nebyl provaden komunistickou stranou jkao propaganda proti USAkovine. Uz se to u vas zlepsilo?
0/0
14.6.2005 14:19

Kristine.Z.Kochanska

Re: Hahahaha
Vysněná Amerika. Teď jsem se dodívala na francouzský dokument http://www.czech-tv.cz/program/20538252971.html a tady ten zmiňovaný registr: http://www.michigan.gov/msp/0,1607,7-123-1589_1878_24961---,00.html Víte, že nevím, proč trávíte tolik času psaním komentářů na iDnesu? Když nám tak nerozumíte. P.S.: Levici ani lidovce nevolím. http://www.czech-tv.cz/program/20538252972.html
0/0
14.6.2005 21:50

Janíček

Re: Hahahaha
Mistře Thyronxi, jestli to jsou tvoje stránky, jako že jsou, tak to jsi fakt odborník. To jsi toho za těch 14 let co surfuješ po netu moc nepochytil. http://www.mujweb.cz/www/thyronx/
0/0
14.6.2005 23:22

Goudy

Re: Re: Hahahaha
Dobrá práce Janíčku :o)) fakt bych to na toho blba viděl že je to on :o))
0/0
14.6.2005 23:45

Jarrod

Re: Re: Re: Hahahaha
Mimochodem velmi mne pobavil odkaz na světová velkoměsta - USA, USA a zase USA, pak něco málo z Kanady (no neni to zas až tak daleko) a pak Hong Kong (no pár lidí tam taky žije).
Nevěřil bych, že přistěhovalec může takhle zblbnout. Vždycky jsem myslel, že je to výchovou od útlého věku, ale asi tam něco přidávaj do vody nebo co.
0/0
15.6.2005 9:21

Abces

Re: Re: Hahahaha
Je mi přes padesát, programuji ve VB, VFP, spravuji síť ve velikém podniku (200 PC). Všechno jsem se naučil sám, neboť komunista kdysi usoudil, že mi bude více slušet lopata. Chtěl bych tímto říci toto: stránky Thyronxe jsou bezesporu amatérské, ale uvědomte si, že teď je mu 59 let. Já sám vím, kolik úsilí musím vynaložit abych nejen udržel krok s mladými, ale byl i lepší, neboť zaměstnavatel by se se mnou nemazal a vzal mladšího. Já ve svém věku musím svoje kvality dokazovat a vám stačí mládí spolu s drzostí říci "no problém", i když třeba víte o problému kulový. Nechci posuzovat jací jste, ale chtěl bych vás vidět jací budete po padesátce. Zda se budete dále vzdělávat, či budete televizní fotříci. Chtělo by to více skromnosti a tolerance, pánové.
0/0
15.6.2005 8:04

Jarrod

Re: Re: Re: Hahahaha
Ano, chtělo by to více skromnosti a tolerance, a to především od Thyronxe, obzvlášť, když v sobě neměl tolik odvahy a hrdosi a prostě utekl za kopečky.
Téměř celý jeho příspěvek je v pohodě a nebýt posledních 7 vět, tak si řeknu "ano, je dobrej". V těch posledních sedmi větách se ale nechutně vytahuje a dělá ze sebe někoho lepšího, než jsme my (alespoň já to tak cítím), a to bych si dovolil tvrdit, že není.
Jo a jen tak mimochodem, nemyslete si, že to maj mladí nějak lehčí v profesním životě, než staří. Přijďte někam po škole, začněte mávat diplomen, na kterém ještě nezaschl inkoust a chtějte nějakou pozici, na kterou jste léta studoval. První otázka bude: Kolik let praxe máte? ... Jo žádnou, tak to byhcom tu měli jednu krásnou brigádnickou pozici dole ve výrobě. ... Jo vy jste inženýr, tak to vám to v té výrobě půjde dobře. Nestěžuji si, je to prostě tak, ale rozhodně nestačí říct "Chci být ředitel, nemám praxi, no problem"
0/0
15.6.2005 9:14

abc

Re: Hahahaha
Tatík se taky spravil, už neklepe dlaní do monitoru, když chce, aby ta zaseklá kulička v Pinballu spadla, nebo nemává myší před počítačem se slovy: Vždyť je tady... jako odpověď na hlášku: Systém nemohl nalézt myš.
0/0
15.6.2005 14:49

Beza

Re: Hahahaha
No, když v americe je počítačovej odborník každej, kdo umí zapojit myš a klávesnici a a spustí program i když mu smažete všechny zástupce na ploše. A kdo umí trochu víc dostane job za 100 000 ročně.
0/0
15.6.2005 18:30

pitbull

ANO
patrim :)
0/0
14.6.2005 0:10







Najdete na iDNES.cz