Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Které internetové obchody kašlou na zákazníky?

Společnost United Interactive provedla ve spolupráci s Asociací pro elektronickou komerci (APEK) průzkum, jak tuzemské internetové obchody reagují na zákaznické dotazy poslané emailem. Nejlépe dopadly nákupní galerie Internet Mall a prodejce vstupenek TicketPro, zcela propadl Nákupní dům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

baklazan

myslím že v klidu

mám zkušenost s několika eshopy a většinou mile překvapí. Např www.ex-sport.cz , nebo www.supernotebooky.cz jsou bezproblémové... ale taky se najdou některé, co vás nechají čekat dva týdny na objednané zboží... ale ty nebudu jmenovat..(Y)

0/0
6.11.2007 0:11

JeD

Nákupní-dům.cz
Nakupuju celkem hodně, ale to co předvádí www.nakupni-dum.cz je horor. Emailem poslali cosi, kde pro platbu předem uvedli špatný variabilní symbol, telefonicky mě kontaktovali, že musím poslat víc peněz než kolik vypadlo v objednávce, na email odpovídají jednou větou. Takové chování bych čekal u e-shopu v roce 96, ne dneska. Jednoznačně nedoporučuju.
0/0
9.12.2005 9:31

Richi

ano
Třeba nakupovat u prověřených obchodů :-)
 
0/0
3.11.2005 16:59

www.stilcomp.cz

www.stilcomp.cz
Značkové počítačové sestavy za nejnižší ceny v ČR. Nyní záruky 2 roky, E-Shop na www.stilcomp.cz
Monitory - tiskárny - počítače - servery - notebooky Nové baterie do notebooků za bezkonkurenční ceny, na vše záruky. Doprava po celé České republice
0/0
21.10.2005 8:46

Poku

1 z 10 je "košer"
Experiment: zadejte s20 Pro (DF FujiFilm) a vyjede vám 9 klamavých nabídek z deseti co se efektivních Megapixlů týče. Naprostá většina uvádí rozlišení 6Mp. Jak je to skutečně s tzv. R-pixely se můžete dozvědět např. zde:
 
 
0/0
30.7.2005 13:59

FW190A9

--
Pokud mám vážný zájem o koupi nějakého zboží, ale potřebuji ještě něco důležitého vědět, napíšu e-mail s prosbou o informace. Pokud mi nejpozději do druhého pracovního dne neodpovědí, jdu se poohlédnout jinam. Když se rozhodnu něco koupit, většinou to chci koupit rychle, nemám čas bůhvíjak dlouho čekat, až se někdo uráčí se mi věnovat. Zákazník pozná kvalitní obchod hlavně podle toho, jak se mu věnují. Pokud na něj kašlou, vykašle se na ně taky...
0/0
26.7.2005 23:59

powalec@seznam.cz

Přidám se s chválou
Kosmas.cz - nakupoval jsem jednou, několik knih. Objednával jsem ráno, platba kartou, druhý den ráno jsem to měl doma.
Czech Computer - nakupoval jsem věcí několik,platba predem, spokojenost. Jednou reklamace CDRW, vyměnili.
Cybex - několik objednávek, vesměs spotřební materiál kolem 1 tis./objednávka, platba předem. Spokojenost.
Tu platbu předem atd. uvádím záměrně. Pro mě je to pohodlnější a zatím mě nikdo nenatáhl  
Víc si teď nevzpomenu, ale určitě to není kompletní seznam. Špatná zkušenost žádná
0/0
26.7.2005 23:32

kombajn

Re: Přidám se s chválou
tak zrovna v cybexu s koupi neni problem, ale pripripadne reklamaci uz to tak vesele byt nemusi. podruhe mi sice vymenili disk v pohode, ale kdyz jsem jim tam psal mail a po 3 dnech nedostal email, tak me to moc nepotesilo...
 
0/0
29.7.2005 9:45

buhvol

Re: Přidám se s chválou
Kosmas vřele doporučuju. Zcela bez problému - narozdíl od Vltavy. Kosmas má nejlepší ceny, rychle dodání a hlavně knížky dobře zabalí, takže je ČP po cestě nerozfláká. Už tam nakupuju od roku 2003. Utratil jsem fakt hodně :-)
0/0
15.8.2005 16:26

Zlej

zatím nemám moc zkušeností
s netovejma obchodama, jen Cybex - zatím 100% a Internet Mall - taky v pohodě. Akorát nevím, jak by to pokračovalo, kdyby se na výrobku cosi podělalo...
0/0
26.7.2005 13:05

JobiWebNet

Czech Computer
V IT firmách chybí Czech Computer , je to škoda, protože neznám lepší a férovější IT společnost v ČR
0/0
26.7.2005 13:01

jerome123

hifoshop.cz
Nechapu, jak zrovna HifiShop mohl ziskat druhe misto. Mam s nim zrovna cerstvou zkusenost a po nekolika neprijemnych telefonatech mi nezbylo nez rezignovat a smirit se s osudem. Vznikly problem totiz nehodlali vstricne resit (pokud bych to pochopitelne nezacvakal ja, a to i nejake jejich dopravne od jejich dodavatale). Nezbyva mi tedy, nez vsechny pred timto obchodem varovat ci spise  pred jeho "ochotnymi" prodejci, kteri se ridi heslem: "uz si zaplatil, tak tahni".
0/0
25.7.2005 9:06

Novinář od vedle...

Všechno je zaplacené?!???
Fascinují mě obvinění některých autorů příspěvků, že ten a ten článek je "zaručeně" zaplacený. iDnes čtu profesionálně, jsem novinář konkurenčních novin a serveru, který není tak velký jako iDnes, a - to je zajímavé - také jsem osočován v diskuzích, že článek byl "zaplacen" tou a tou firmou. Pánové (protože toto by ženy nepsaly), začínám o tom uvažovat. Zkusím se s nějakou firmou "domnluvit". A kousek "provize" pak dám i editorovi, že? A další kousek majitelům nakladatelství a serveru, že? (A možná mi něco zůstane.) A kolik tak mohu chtít, 1 000, 10 000, 100 000 Kč? Jste trapní.
0/0
25.7.2005 5:48

jiri.uk

Pozor na 123shop.cz
pokud možno vyhněte se tomuto obchodu,reklamoval jsem a chtěl vrátit porouchaný výrobek 10 dnů po zakoupení..a nejen že nejevili ochotu něco řešit,ale po několika měsících zoufalého vyjednávání a posílání výrobku do různých autorizovaných opraven a zpět se problém řešil u soudu, který konečně téměř 3 roky po zakoupení výrobku zkončil.Pokud mohu radit pozor na tuto firmu a její praktiky.
0/0
24.7.2005 14:57

Geno

Zkušenosti
Já mám dobré zkušenosti s nákupem na kabelmanie.cz a telepoint.cz.. Z kabelmanie.cz jsem dostal perfektní a detailní informace mailem a z telepoint.cz mi zavolali   Naopak v e-shopu kasa.cz jsem nakupoval jednou a už nikdy. Prachy jsem poslal předem, přitom zboží poslali na dobírku a když jsem k nim volal že je zboží již zaplaceno, tak jsem 5 minut poslouchal, že budou kontrolovat, prověřovat a ověřovat, jestli jsem prachy vůbec poslal atd.
0/0
22.7.2005 9:20

Gunnergun

Jako z reklamy
Tak tenhle výzkum mi připadá jako nová reklama s Rosákem na nejmenovaný prací prášek. Škoda jenom že to neprovedl renomovaný švýcarský institut:-)
0/0
20.7.2005 21:25

GABIŠKA

JAJA
ZATIM JSEM NAKUPOVALA
virtshop.cz
alzasoft
czechcomputer.cz
prozdravi.cz
internetmall
ale co bylo před pár měsíci nemusí být dnes,, každopádně v čr jsou obchody ještě v plenkách, myslím že se to rozjede až za 5 let ! kdy se bude přes net objednávat uplně všechno jako v uSA
 
0/0
20.7.2005 18:41

Jindra

Re: JAJA
Jo pro zdravi je fakt dobrý, ale zkus se mrknout na www.caj-kava.cz velice ochotní a příjemní po telefonu. Zboží jsem měla za 2dny doma, úplně jsem kulila oči, že to tak rychle dorazilo.
0/0
20.7.2005 21:58

tomtom

Re: Re: JAJA
Hmm,ale čaj nasáklý aromatem kávy by mi nevyhovoval.Služby možná dobré,ale čaj a kafe by neměly být prodávány dohromady.:)
0/0
21.7.2005 17:30

Leonx

To jsem zvědav...
To jsem zvědav, kde se umístila Vltava...
0/0
20.7.2005 18:00

ales.osidlo

Nevěřte tomuhle "testu"!
Test je na podporu inzerentů MAFRA, respektivě idnes.cz Nejenom, že to lze snadno odpozorovat z inzerence, kam se šikovně zamotají inzerenti a ještě neinzerovaný, ale kupříkladu u MIRONETu to vím na 105% , protože tam dělám v marketingu.
0/0
20.7.2005 17:42

miro

Re: Nevěřte tomuhle
Ale už dlouho delat nebudeš
0/0
20.7.2005 18:22

Fuckidnes

Re: Nevěřte tomuhle
Jo, skutečně tam asi dlouho nebudeš, jestli sem zabrowsí Tvůi chlebodárce...vynášení vnitrofiremních informací není zrovna v oblibě mezi šéfy:-)
0/0
20.7.2005 18:51

Tom

Re: Re: Nevěřte tomuhle
Já bych řek', že spíš maže schody někomu jinýmu, kdo v tom mktg dělá... Soku v lásce, soupeři v kuželkách, nebo otravnému sousedovi.
0/0
20.7.2005 19:32

T.

Re: Re: Nevěřte tomuhle
...se nedivím, že Mironet se furt plácá v problémech, jestli v marketingu dělá tohle neštěstí. Ten test delal Apek a objevil se skoro ve vsech novinach, treba v pondeli v Metru nebo Lidovkach, na netu na Zive (driv nez na iDnesu).
0/0
21.7.2005 17:32

h-onzi-k

Cílem výzkumu...
"Cílem výzkumu bylo zjistit, jak zákaznická centra jednotlivých internetových obchodů reagují na zákaznické dotazy poslané elektronickou poštou." Nechápu reakce některých čtenářů - v článku je jasně napsáno, že se testovala reakce na dotazy poslané emailem, z toho pro mě vyplývá, budu-li mít nějaký problém a dotazovat se prodejce, spíše dříve a lépe mi odpoví v shopech umístěných na prvních místech. Z toho ale nemůžu říct nic např. o kvalitě nebo rychlosti dopravy, délky dodání... A drobná poznámka pro autora - chtělo by to opravit ty překlepy :-)
0/0
20.7.2005 17:41

tomtotm

...
IDNES ZASE DOKAZUJE ŽE JE TO MÉDIUM POD ÚROVNÍ.JEN TAK DÁL.....ZATÍM JSTE NEČTENĚJŠÍ NOVINY,ALE S TIMHLE BLESKOIDNIM PRISTUPEM BRZY NEBUDETE!!!!TO VAM MUZU GARANTOVAT.UZ SE TESIM AZ ZARVETE,NEKTERE CLANKY ME AZ URAZI.TAKHLE SI PREDSTAVUJETE NOVINARINU NA UROVNI?XMICHU :)).A JDE TO OD 10 K 5.....
0/0
20.7.2005 17:35

mysl

Re: ...
Tak to necti. Zaloz si svuj eshop a treba se taky dostanes mezi prvni 3.
0/0
20.7.2005 18:21

JARIS

tU JE SEZNAM
0/0
20.7.2005 17:25

JARIS

Re: tU JE SEZNAM
hmm, tak není
0/0
20.7.2005 17:26

tomtotm

no to snad....
Hmm,zase jeden z naprostejch iDnesáckajch kydů.Ptám se,má tato studie nějakou informační hodnotu?Nemá.Dostali jsme do rukou dostatek dat o studii?Nedostali.To by mě zajímalo,kolik bude stát zakoupení takovéto databáze a kterej chytrák si jí koupí :))).OMG tak tohle mě dostává :),kór když se mě to týká :))). Miluju společnosti,které se živí blbostma.Nedělají pořádnou práci,jen vrhají na trh bláboly a výmysly a zneužívají blbosti lidí,kteří data kupují.Ale vlastně proč ne,dneska se dějí i horší věci.To je byznys(o hovně :))).
0/0
20.7.2005 17:15

janíček

Internet Mall
Toto je moje zkušenost:
"dekujeme, Vasi objednavku registrujeme. Objednane Lego Box zakladnich kostek vsak bohuzel v teto chvili neni na sklade, a nezname zatim termin, kdy se opet objevi. V soucasne dobe bychom Vam mohli hned dodat napriklad:"
Problematickou pasáž jsem zvýraznil. Okamžitě se mi snažili nacpat něco jiného, nikoli však příliš relevantního. Relativně spousta zboží na výběr, ale skutečnost? Proč vlastně mají zboží v nabídce, když neví jestli ho ještě budou mít to nevím a docela by mě to zajímalo.
0/0
20.7.2005 17:06

Tom

Re: Internet Mall
A co se Vám na tom nelíbí? Dali Vám vědět, že nemohou objednávku uspokojit z vlastních zásob a dostali od dodavatele informaci, že ani on nemá zboží k dispozici. Tady mohli skončit a nechat to na Vás. Místo toho Vám nabídli alespoň nějakou alternativu (jestli to sedělo jako náhrada, to nevím), čili projevili zájem nepříjemnou situaci řešit. Je zcela normální, že se nabízí větší sortiment zboží, než je aktuálně na skladě, dělají to i kamenné obchody. Něco mají vystavené a když si nevyberete, dají Vám k dispozici katalog, abyste si mohl doobjednat. Prodejci jsou v tomto odkázáni na dodavatele, jestli jim aktualizují katalog zboží a asi není úplně v jejich silách neustále ověřovat, že každá položka v katalogu je dodatelná. Zkuste si otevřít specializovaný obchod (jedno jestli virtuální nebo kamenný) a dejte si do skladu od každé položky katalogu několik kusů. Okamžitě zbankrotujete. Buď budete mít příliš velké zásoby a v nich utopeno příliš mnoho peněz, nebo budete mít příliš úzký
0/0
20.7.2005 19:29

Tom

Re: Re: Internet Mall - cont'd
...sortiment, takže nic neprodáte, nebo budete sortiment měnit příliš rychle pode toho, co bude zrovna na skladě, takže se ve Vaší nabídce nikdo nevyzná a nebude tam nikdo nakupovat. Proto musí mít obchody v nabídce i věci, u kterých nemají 100% jistotu, že je dodavatelé dodají.
S Internet Mallem ani jiným podobným obchodem nemám nic společného. Zkusil jsem se jen zamyslet.
0/0
20.7.2005 19:37

judr.

Re: Re: Internet Mall
Nenene... rad bych vas prosim opravil. Kdyz si neco objednam v e-shopu, je to radne uzavrena kupni smlouva a je povinnosti prodejce dodat. Ze jeho dodavatel nema, to je jeho problem, ma to sehnat jinde. Jedinou vyjimkou je, pokud zbozi skutecne neexistuje.
0/0
20.7.2005 23:56

Tom

Re: Re: Re: Internet Mall
Netyka se to az potvrzene objednavky? Muzete mne ale presvedcit odkazem na prislusne paragrafy.
0/0
21.7.2005 13:31

T.

Re: Re: Re: Internet Mall
Jen by me zajimalo, jak si tu povinnost dodat predstavujete, tohle zadny zakon neresi. Pokud neni prodavajici schopen v nejakem terminu dodat zbozi, tak proste neni schopen plnit kupni smlouvu a jedine co muzete udelat vy, je od kupni smlouvy odstoupit a nebo doufat, ze jednou zbozi dostanete (pokud jste si do smlouvy spolu nenadefinovali sankce).
0/0
21.7.2005 17:39

Thorough

Re: Re: Re: Internet Mall
Mýlíte se. Ačkoliv je objednání prostřednictvím e-shopu upraveno obchodním zákoníkem, tak se nejedná o kupní smlouvu a nemá její váhu. Ze samotné objednávky v e-shopu nevznikají závazky pro prodávajícího ani kupujícího.
0/0
22.7.2005 9:01

LK

Internet Mall
Článek je vcelku o ničem... Ale když se tu píše o zkušenostech, napíšu svoji se subj. Moje zkušenost je 100% pozitivní. Vše dodali včas (deska, trouba, lednice, digestoř, extra příslušenství) dovezli na místo, předali jak měli, komunikovali naprosto bezproblémově. Za mě a můj obchod za 40.000 Kč: 1!  
0/0
20.7.2005 16:04

brsoň

je to o ničem
Z vlastní zkušenosti vím, že že ti největší šmejdi mají nejlépe propracovanou a "zprocesovanou" vnitřní i vnější komunikaci. Nádherným příkladem je nejmenovaný největší autobazar v Evropě. Zkuste jim zavolat a ten kopec lží co se dozvíte, nebude mít obdoby. Stejné je to i v e-obchodech. Takže není to o kravatě, není to o rychlé odpovědi na dotaz, ani o barevných stránkách, ale o solidnosti a ta se dost měřit nedá. Navíc všechny tyhle serepetičky platí stejně zákazník, takže méně bývá někdy více.  Navíc jsem v článku nikde nenašel body za rychlost dodání, reklamace, vrácení výrobku, servis apod., což mě zajímá mnohem víc, než nějaký pitomý odpovědi na dotazy.
0/0
20.7.2005 15:46

Fuckidnes

Re: je to o ničem
Tak teď jsi trefil hřebík na hlavičku! S AAA SHITLIARS mám také zkušenosti..Prodával jsem Formana, nejprve ho prohlédli u nás ve městě, a že dají 75000,- , ale že s ním musím do Prahy. Jel jsem tedy 150km do Prahy., kde Formana opět prohlédli, a přišli s nabídkou 55000,-. Tvrdě jsem si stál na 70000,-, oni se asi hodinu chodili jakoby radit s manažery, nabízeli slevu na auto od nich, rádio atd... Vzhledem  k tomu, že Forman byl dobře prodejný a já trval na svém, nakonec mi těch 70 dali. To ale není pointa,  neboť na Formanu nešel zámek kufru, tekl z něj olej, problikávaly kontrolky atd..během zkušební jízdy Fanda naštěstí jako zázrakem nezlobil, a druhý den kouknu na net, a byl tam za 89000,-. Z toho vyplývá, že závady neodstranili, to neměli šanci stihnout...
0/0
20.7.2005 18:58

Alex

Kolik za to ty firmy daly?
Panove, tak tohle fakt muselo bejt zaplaceny!!! Mam s uvedenymi "IT spolecnostmi" svoje zkusenosti a pro me je to zebricek nejhorsich! Kde je vubec seznam vseho co jste zkouseli? Kde je podrobnejsi popis vypoctu ERI? Jak vypadal ten email?.. Osobne mam nejlepsi zkusenosti s Czech Computerem - nejlepsi komunikace NEJEN po emailu.
0/0
20.7.2005 15:20

Brca

Re: Kolik za to ty firmy daly?
Napriklad Mironet je vzorem rychle a jasne komunikace!!!!! Horsi firmu jsem nezazil. Zjistit od nich informace o objednavce byl naprosto nadlidsky ukol.
0/0
20.7.2005 16:47

Michal

Internet Mall
Netusim, jak mohl vyhral Internet mall nebo Mironet. Oboji bylo, co se pristupu ke me jako k zakaznikovi, vice nez otresne... Internet Mall mi dovezl monitor o temer 14 dni pozdeji nez mel (a kdybych nezavolal, ani se nedozvim, ze je nejaky problem), ze mi neposlali fakturu, o tom ani nemluvim a v Mironetu jsem si pres eshop neco objednal a kdyz jsem prisel do prodejny, tak to vubec nemeli... tak tomu rikam obchod... :-/ Mame se v Cechach jeste hodne co ucit.
0/0
20.7.2005 14:43

dgx

Re: Internet Mall
ja si kupoval od Mallu (konkrétně bílé zboží.cz) pračku a byl jsem nadmíru spokojenej, takže ono asi jak kdy. Pak jsem nakupoval na Alzasoftu a katastrofa. Na Czech Computeru OK (tam jsem raději zašel osobně po těch zkušenostech s Alzasoftem)...
0/0
20.7.2005 16:10

mysl

Re: Internet Mall
A proc by to meli mit? Kdyz nekdo prijde driv a zakoupi to tak proc by to meli schovat. 50% lidi co si objedna se ani nedostavi, tak proc to neprodat pri prvni prilezitosti?
0/0
20.7.2005 17:58

Michal

Re: Re: Internet Mall
Do kamenné prodejny jsem šel poté, co jsem si to objednal. Ne 14 dní nebo měsíc potom. Nehledě na to, že na eshopu bylo zboží značeno jako "skladem"...
0/0
20.7.2005 21:10

Martin

TAK KTERÝ
Chci se zeptat autora, které internetové obchody kašlou na zákazníka... NADPIS JAK V BLESKU KUA DO P RDELE A ODPOVĚĎ NIKDE!!!!!!!!!!!!!!! TAK KTERÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝÝ!!!! ČEKÁM!
TO MĚ ZASE ROZZUŘILO
0/0
20.7.2005 14:00

spartaman

Re: TAK KTERÝ
Od těch se to asi nedozvíš, ale já Ti můžu jeden oznámit. Například formuleshop.cz. Udělal jsem tam objednávku, dostal jsem číslo objednávky s informací, kdy to dorazí a kolik za dobírku zaplatím a nedorazilo nic. Když jsem se jich asi po 20 (!) dnech ptal, kde je mé zboží, řekli mi, že není na skladě, že nic nedostanu !!!
0/0
20.7.2005 14:46

SuperFluke

Re: TAK KTERÝ
Negativní zkušenost mám i s D&M Autodoplňky. Objednával jsem tam zrcátka i s adaptéry na auto. Bohužel neseděly na můj typ (i když jsem ho v objednávce detailně popsal). Napsali mi, ať adaptéry pošlu zpět, že mi je vymění. Odeslal jsem je a to bylo naposledy, kdy jsem je viděl. Od té doby (4 týdny) mi nic nepřišlo, na maily už mi nikdo neodpovídá. Takže bacha, dokud vše funguje, je ten shop OK. Ale když se něco podělá, hoděj na vás bobek.
0/0
22.7.2005 11:47



Najdete na iDNES.cz