Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nástroje pro špehování PC

Jste-li zodpovědný rodič, nebo zaměstnavatel, potom by vám nemělo být jedno k čemu vaše ratolesti, respektive zaměstnanci počítač využívají. Namíchali jsme porcičků aplikací, se kterými se špehování počítačů stane hračkou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin

HOVADA
Co to je za kreteny? Driv, nez o necem napisu, tak si to snad vyzkousim a overim, ne? Nebo jsu redaktori tohoto "techbulvaru" takova hovada, ze vedome nabizeji programy s trojskymi konmi? Fucked profesionalni panove.
 
0/0
15.10.2005 14:57

Moory

Obvykle se vyjadřuji v komentářích jemně, ale...
autor tohot článku nemá žádné etické cítění...Zodpovědný rodič či zaměstnavatel = špeh? Slizký a podlý???
Snad jediné co by "omluvilo" takovou hovadinu je, že by tento článek byl placeným PublicRelation. Jenže to asi nebude, když jde o freeware....leda že by byl plný spyware. To by mu pak i někdo zplatil.
No neřeknu, kdybych si tohle přečetl v Blesku. Ten má za cílovou skupinu ovce a hovada národa českého, ale na technet???? To je pokus odradit si čtenáře?
No nic, zpět k tématu. By mě docela zajímalo, jak by si vážilo a respektovalo svého rodiče dítě, poté co by na něj naběhl, že ho elektronicky špehoval, jak brouzdá po pornu. (vynechme, že to lapač shitů do PC). Co kdo v mojí síti vyrábí mi jedno není. Obzvlášť má li jeho konání dopad na propustnost, ale špehovat bych se nikdy neodvážil. Je to podlé, nízké a ubohé. Pokud nedůvěřuji, nepustim ho k tomu a hotovo. Stejně jako s autem, vy nožové. To se dá taky použít jako "zbraň"...
0/0
28.8.2005 12:02

ivdo

miliony za kafe
co se vám na tom nezdá, pohledejte googlem Stelle Liebeck McDonald a pochopíte tu narážku i vy. V USA se nedávno vyhlašovali vítězové každoroční Ceny Stelly. Cena je pojmenována podle 81 leté Stelle Liebeck, která se kdysi polila kávou a úspěšně za to nechala odsoudit koncern McDonald. Tento případ inspiroval ke každoročnímu vyhodnocení nejkurióznějších a nejúspěšnějších soudních případů v USA http://www.crrange.com/wall44.html
0/0
26.8.2005 14:57

Radim

tak vam pekne dekuju
Nikdy by me nenapadlo, ze si dovolite uvernejnit programy, kterymi si rozjebu kompletne cely pocitac zpusobem, ze se anin neprihlasim, jeste jednou dik a priste si aspon overte, co publikujete
0/0
24.8.2005 12:29

Ahmed Allois

a ještě něco
v budoucnosti bude mít každý jedinec svůj komp ! já si na můj nenechám nic nainstalit ! a nové programy netestuju,, (radši si tam nechám 5 let starý program za pěníze) který je léta odzkoušený
0/0
23.8.2005 22:58

Ahmed Allois

protizákonné
Nainstalovat mi to tam manželka, tak ji zabiju.
Nainstalovat mi to tam někdo jiný tak ho zabiju.
 
 
čau.
0/0
23.8.2005 22:56

Admin_

Free is cool
, Mohla by redakce ještě zveřejnit, co všechno z těch softů jsou "trojáky" ;-)
0/0
23.8.2005 19:26

Scraeder

?
Jsou tyhle stupidni programy videt ve Spravci uloh - procesech ?
0/0
23.8.2005 19:11

GhorX

Re: ?
Ty lepší ne.
0/0
24.8.2005 13:36

Leitmeritz

AceSpy
Stejnak je AceSpy nejlepší - umí vás nenápadně sledovat vaší web kamerou. Jak třeba serfujete po P stránkách a co u toho děláte. :-))
0/0
23.8.2005 16:12

joe

vůbec o nic nejde
Proboha proč ty vášně? , takových programů jsou běžně k mání stovky. Kdo po nich touží,tak nemá žádný problém.To  máte strach ,že se vám hned budou všichni šťourat v bedně nebo co. Je jen dobře,že Technet ukáže i něco , co je pro několik citlivek těžko stravitelné.Cenzůra už je totiž chválabohu  pod kytkama.
0/0
23.8.2005 14:49

kosta

Re: vůbec o nic nejde
Nejde o strach,jde o přihlouplé navádění lam k hloupostem...
0/0
23.8.2005 15:58

ynd0r

Re: Re: vůbec o nic nejde
PRESNE.
0/0
24.8.2005 10:01

Jirka

Re: vůbec o nic nejde
Nesouhlasím. Tyto nástroje udělají medvědí službu nejenom v domácím prostředí.
Děti si budou odchycovat klávesnici a hned mají kompletní přístupové kódy k internetovému bankovnictví, kde není potřeba certifikát apod. Poté není problém, aby si hráli dle uvážení a učili se matematiku na úkor rodičů.
Tyto nástroje do PC nepatří a ukládání hesel přenechávat FREE a prapodivnému SW je opravdu nesmysl.
Prosím redakci, aby zveřejňování takovýchto informací zvážila, jelikož se tento SW dá opravdu zneužít k trestné činnosti či přihlouplým legráckám, které mohou mít špatný konec.
0/0
23.8.2005 16:07

Jirka

Re: Re: vůbec o nic nejde
Omlouvám se za hrubku.
0/0
23.8.2005 16:10

Slune

Re: Re: vůbec o nic nejde
Zcela jednoznacne se pripojuji k tomuto nazoru. Dale bych zakazal redakci psat testy napriklad na kuchynske noze. Co kdyz si je potom nekdo koupi - vite co jde s nozem udelat za hrozne veci a dokonce i trestne ciny? Pokud ne, zeptejte se Jirky...
0/0
23.8.2005 16:27

Jirka

Re: Re: Re: vůbec o nic nejde
Hezké srovnání s nožem. Jsem rád, že jste to udělal. Ano, informovat o podobném SW je samozřejmě možné, ale je zapotřebí se na tuto problematiku dívat z obou směrů. Zajímalo by mě, jestli byste svým přátelům doporučil uvedený SW instalovat. Děkuji.
0/0
23.8.2005 17:44

Slune

Re: Re: Re: Re: vůbec o nic nejde
Nebudu se poustet do diskuzi, ze nektere SW tohoto druhu mohou byt uzitecne napriklad pri diagnostice ci ladeni ci zcela opravnene kontrole. Zasadni problem je, ze takovych aplikaci jsou tuny a tim, ze se o nich bude mlcet, nezmizi. Pokud nekdo neni schopen svuj pocitac, pripadne systemy na nem provozovane zabezpecit proti prunikum, pak uz ho nezachrani, kdyz se o techto programech nebude mluvit (psat). Pokud neci zabezpeceni uctu je pouze heslo, tak je opravdu adept na vykradeni nejen pilnym synkem, ale i hackerem s pomoci trojskeho kone. Nicmene souhlasim, ze by od redakce technetu bylo hezke navazat clankem "Jak se branit spehovani v PC". A ohledene doporuceni pratelum - jiste, ale na jejich riziko. A az budou ty cervy chtit vyhnat a nebudou jim stacit sily, tak at mi nebreci na rameni. Ale za par piv jim rad pomohu :)
0/0
23.8.2005 18:04

Jirka

Re: Re: Re: Re: Re: vůbec o nic nejde
Tak s tímto musím celkem souhlasit. :))
Jen si myslím, že úvod článku obsahuje velmi zvláštní doporučení.
V operačních systémech jsou obsaženy logovací mechanismy týkející se systému, tak i zabezpečení. Nejlepší obranou je znemožnit instalace a užívání SW neoprávněným osobám. Rozhodně není možné DOPORUČOVAT provádění mnohdy neoprávněného monitorování (preventivního ??) aktivit uživatele. Toto snad také uznáte.
0/0
23.8.2005 18:41

V

Re: Re: Re: Re: vůbec o nic nejde
Přirovnání k noži není na místě, nůž je narozdíl od těchto prográmků zcela bežný předmět každodenní potřeby každého. Přirovnal bych to spíše k návodu jak si sehnat kalašnikov, taky jde o věc která se dá ale nemusí zneužít, myslíte si ale, že úrodnou půdou pro tyto informace bude slušný člověk? Domnívám se že většinou právě naopak.
0/0
24.8.2005 11:17

V

Re: Re: Re: Re: vůbec o nic nejde
Přirovnání k noži není na místě, nůž je narozdíl od těchto prográmků zcela bežný předmět každodenní potřeby každého. Přirovnal bych to spíše k návodu jak si sehnat kalašnikov, taky jde o věc která se dá ale nemusí zneužít, myslíte si ale, že úrodnou půdou pro tyto informace bude slušný člověk? Domnívám se že většinou právě naopak.
0/0
24.8.2005 12:50

venca

Re: vůbec o nic nejde
Právě proto že je tohoto pochybného sw k mání spousta, být redakcí technetu, nebudu přece voyerům či přímo zlodějům usnadňovat práci! Mnohem smysluplnější by bylo poskytnout "normalnímu" uživateli rady, jak toto na PC odhalit a bránit se tomu!Článek považuji za zcela kontraproduktivní, mající za cíl podporovat trestnou činnost. Je to to samé, jako by autor poskytoval návod ke kopírovani platebních karet, krádeži PINů, osobních dat apod.
0/0
23.8.2005 23:04

Allen Strange

Re: vůbec o nic nejde
Cenzura že už je pod kytkama? Bohužel, ani bych neřekl.
0/0
28.8.2005 0:01

ynd0r

okurkova sezona?
nepamatuju, ze bych se nekdy vyjadroval k nejakymu clanku, ale kdo tohle psal, je ubozak. navic tyhle sracky si opravdu muze nainstalovat jenom dement.
0/0
23.8.2005 14:09

kosta

idnes podporuje fízlování,trojany a spyware...
pro ty co si budou instalovat podobné chytrosti na své pc doporučuji nejdřív se opravdu zamyslet nad tím k čemu jejich pc slouží,podobné prográmky jsou nejvyšším bezpečnostním ryzikem pro každé pc...
0/0
23.8.2005 13:43

Plesnivec

Žaloba?
Není tento článek právně napadnutelný?
0/0
23.8.2005 13:36

Slune

Re: Žaloba?
Urcite je. Stejne jako kdyz se polejes horkym kafem.
0/0
23.8.2005 16:29

Plesnivec

Re: Re: Žaloba?
Hahaha, pane Vtipný
0/0
24.8.2005 12:39

mat

Kolik jste, ctenari, zaplatili za tento clanek? Nic! A to je vysledek..
0/0
23.8.2005 13:34

VA6A

Re: Kolik jste, ctenari, zaplatili za tento clanek? Nic! A to je vysledek..
zaplatil sem tim, ze sem musel stahnout, shlednout a zhodnostit tu neskutecnou spoutu reklam
0/0
28.8.2005 9:15

Pavel

opačně!
Kdo poradi soft na odhaleni skrytych procesu? Jak zkontrolovat PC, že už mi někdo(třeba děti) podle debilních návodů na idnes nešpehujou hesla do i-bankingu?
0/0
23.8.2005 13:02

kosta

Re: opačně!
stačí se neptat  hloupě na  idnes ale použít google ...
0/0
23.8.2005 13:37

Olda

POZOR
Pozor ! Pokud si stáhnete ten Stealth Web Page... okamžitě Vám to při instalaci natáhne do PC Trojana !!!!!!!! Neinstalujte neprověřené programy a ještě pochybného charakteru !!!!
 
0/0
23.8.2005 12:50

hacker_rulez

:))
souhlas s radgar a applecore... kdo chce ten si to stejne najde na netu, ale proc to predhazovat tak okate a dany soft udela spis problemy nez sluzbu, kdo se tomu chce venovat, o tyto sracky ani nezavadi, a jak uz jsem psal, ZAJIMAVE BY BYLY INFORMACE PRESNE OPACNE, A TO JAK LEPE ZABEZPECIT DATA - a co na to redakce??? a to pokud mozno pomoci konfigurace primo systemu a ne instalaci nejakych dalsich (spy)software. Pozn. na zacatku clanku "Jste-li zodpovědný rodič, nebo zaměstnavatel..." je taky celkem usmevava - vetsina zodpovednych rodicu je dnes na tom s pocitacovou gramotnosti hure nez jejich ditko, ktere ma mimochodem cas na prave takove blbosti, pokud je rodic jen trochu zrucny, lehkym nastavenim systemu ci kontrolou si ditko |ci manzelku :)| ohlida a zamestnavatel sice ma vetsinou ve smlouve, ze pocitac je povolen zamestnanec pouzivat jen pro firemni ucely.. :) ovsem jeho pripadne naroky kontrolovat mu postu apod. jsou v podstate nezakonne a kazdy schopnejsi pravnik je smete ze
0/0
23.8.2005 12:05

hacker_rulez

Re: :))
..stolu...aa nevlezl jsem se do 1000 znaku.. to sem ale dnes spisovatel:) ..mozna se v budoucnu na technetu dockame podrobneho navodu jak kde co ukrast, koho osidit misto toho jak se tomu branit... no nic, jdu mladsimu brachovi odfiltrovat domeny "idnes.cz" - prasarny ho muzu ucit sam :)
0/0
23.8.2005 12:15

Radgar

Kdo chce ...
... ten si to snadno najde na webu. Tak nechápu proč tady proti tomu někteří tak protestují.
0/0
23.8.2005 10:40

GhorX

Re: Kdo chce ...
Někde jsem četl, že až 85% "brouzdání" po internetu v ČR se odehrává ze zaměstnání. V kolika případech je to s vědomím zaměstnavatele asi zjistit nelze, ale nejsem v tomto optimista. Takže důvody toho odporu bych viděl především zde. Nejen, že zaměstnavatel může lehce zjistit, kolik času tráví zaměstnanec zábavou, ale navíc lehce příjde na případné zneužívání např. firemních dat.
0/0
23.8.2005 11:44

hacker_rulez

Re: Re: Kdo chce ...
zamestnavatel (sef) ma umet naplanovat praci svym podrizenym tak, aby nemeli na prehnane surfovani cas, pokud neni schopny zorganizovat praci svym podrizenym ci si vybrat spolehlive podrizene - jeho chyba, s tema procentama bych i souhlasil, dnes ma kazdy na vizitce manager, ale o managovani toho moc nevi... a ryba vetsinou smrdi od hlavy
0/0
23.8.2005 12:11

Q.

Re: Re: Re: Kdo chce ...
ja si myslim, ze s internetem v praci je to jako s toaletnim papirem. nejsme stroje....
0/0
23.8.2005 13:52

GhorX

Re: Re: Re: Kdo chce ...
To pochopitelně šéf dělat musí, ale u nově přijatých zaměstnanců jde vždy jen o odhad. U služebně starších je taková kontola většinou plýtváním času (šéfa), u nových je nezbytná. Co se týče plánování práce, to je v podstatě nesmysl (vzhledem k omezení prohýřenému času).
0/0
23.8.2005 14:12

petr

kontrola
...ale na kontrolu manzelky se to hodi..;-)
0/0
23.8.2005 9:39

Roman

hloupostí sám proti sobě
 
   Pokud jste někdy zkoušeli nahrát si nějaký z těchto činíků, tak to občas dělá pravý opak toho, co je o tom psáno. Tj. že to krade hesla z počítače, kde to je nahrané a posílá tvůrci. Takže TECHNET škodí tímto článkem úplně všem. I těm hlupákům, kteří si je půjdou vyzkoušet.
   Občas jsou to i skrýté viry ( Password Stealer ), ale to už je jiná záležitost.
0/0
23.8.2005 9:03

Marmorstein

Re: hloupostí sám proti sobě
Nelze nez souhlasit.
0/0
23.8.2005 12:50

Applecore

"Super" clanek
1) Chybi informace o tom, jestli uvedene programy neobsahuji nejaky spyware, adware a podobne svinstvo. Pokud Technet uverejnuje linky na software, mam za to, ze by ten soft mel byt provereny, abyste neposkytli svym ctenarum medvedi sluzbu. 2) Takovemu softwaru bych uz z principu neveril, ze "neco nekam" neodesila. Zvlast ty kousky na rozkryvani a prolamovani hesel. Samozrejme ze se to da hlidat, ale kdo to dela? Z vlastni zkusenosti co nejdurazneji doporucuji NEINSTALOVAT takovyto "software". A vzkaz redakci - nez takove clanky, radeji nic. A.
0/0
23.8.2005 9:00

Intimidant

Fakt paka
Nemuzu nez souhlasit s predchozimi prispevky... Technet hodne casto dava kontraproduktivni clanky, fakt u toho uvazujte! Nacpete to malym smejdum primo na stribrnem podnose a kdyz to nainstalujou nekde na kamaraduv pocitac (clovek si toho nemusi ani vsimnout, ze tam nacpal maly 144kb velky program.. az mi nekdo vybere ucet pres net, tak vim, na koho se obratit. DIKY, TECHNETE
0/0
23.8.2005 8:53

5h1nj1

Tak teda moc dik
Proboha, koho napadla takova pitomost, jako upozornit tady na takovyhle veci? Mate vubec v hlave kousek mozku? Nebo je to nejaka schvalnost? Kazdej pubertalni kreten si to ted pujde vyzkouset kamkoliv, kde ho pusti k pocitaci, zacne zkouset krast lidem hesla, spehovat, dostavat se na ucty, do posty a buhvikamjeste. Jeste si u toho bude pripadat jako velkej hacker. Holt s idnes k lepsim zitrkum. OMG
0/0
23.8.2005 8:12

spravce_site

Dekuji :-(
Tak vam teda pekne dekuju !!! Kazdy blbecek ted bude vymyslet a vsude instalovat. Neni nic lepsi nez radoby chytrym uzivatelum to naservirovat primo pod nos !!!
0/0
23.8.2005 6:59

hacker_rulez

OPACNE INFORMACE
urcite se muzou dane veci hodit, ale zajimavejsi a uzitecnejsi by byly informace slouzici presne pro opacne ucely, jako upraveni OS tak, aby neukladal hesla apod. a aby mohl clovek udelat vice pro sve zabezpeceni, nez aby neco spehoval, i kdyz i to, jak rikam, se obcas muze taky hodit | spise tem s necistym svedomim a umysly - 8-) |. Ale asi kazdemu spis vadi kdyz nekdo probira jeho data a dotycny je v blahovem domneni, ze je ma bezpecne zaheslovane, ci je vklada napr. ve zminovanem zabezpeceni https a v tzv. "zabezpecene zone internet exploreru" | nebo i jinem prohlizeci | :) Nehlede na to, ze uzivani zminovaneho software by se za jistych podmimnek dalo brat i jako napomahani k trestne cinnosti .-) Cili - co takhle dat uzivatelum nejake opravdove tipy pro lepsi zabezpeceni at mame horsi praci ty hesla apod. prolomit :)) nez predhazovat mnohdy pofiderni software, ktery muze prinest vic skody nez uzitku
0/0
23.8.2005 0:40



Najdete na iDNES.cz