Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Současné hry poběží na DirectX 10 pomaleji

Microsoft se rozhodl opustit název grafického rozhraní Windows Graphics Foundation (WGF) pro připravovaný nový připravovaný operační systém Windows Vista a vrátit se k zavedenému a logičtějšímu označení DirectX 10.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mpixel

Programování
Už neví coby. Aby jste dnes jako programátoři  nakreslili něco malinkého  musíte do aplikace kliknutím myši vložit celý velký objekt něčeho univerzálního a na-customizovat ho aby dělal jen tu malinkou věc co potřebujete. Párkrát kliknete myší a aplikace má několik desítek mega, tohle je dnešní programování. Všude jsou skriptovací jazyky které vám až za běhu kontrolují syntaxi jestli jste při programování někde neudělal chybu. Programy jsou pak pomalé a aby byly stejně rychlé potřebujete rychleší a rychlejší stroje. Programátoři by se měli vrátit k C++ tak jako autoři kritických aplikací a dnešních nejnadupanějších her, aby jejich aplikace využívali maximálně rychlosti počítače.
0/0
6.9.2005 14:17

mpixel

Re: Programování
Současné běžné procesory s pipline zvládnou dělat miliardy operací za vteřinu. K čemu to je když takovej nabubřelej systém a software celej výkon znehodnotí.
0/0
6.9.2005 14:21

dejvous

Požadavky aplikací
To mě ani nepřekvapuje. Nevím, jeslti to připadá jen mě, ale vzhledem k tomu, jak jsou dnešní počítače našlapané výkonem, tak toho zas až tolik moc navíc neumí. Mám pocit, že dnešní aplikace se nějak neumí programovat. Jako dobrý příklad lze uvést stále nové a nové verze Office. Systémové požadavky prakticky šílené, ale že by to umělo nějak moc věcí navíc než třeba Office 97 mě nějak nepřipadá. Prostě čím novější software tím více znehodnocuje výkon počítače a ty nové DirectX 10 do toho schématu přesně zapadají.
0/0
6.9.2005 13:58

mata

super >:-(
microsoft to trochu prehani... takze s nastupem Visty(nebo jak se to bude jmenovat) se budou podobnym zpusobem spoustet Opengl...i stare DirectX... takze M$ si chce zarucit ze vsichni budou prechazt na jejjich directy a opengl ktere je multiplatformni ma jit do haje... taky to znamena...zas brutalnejsi naroky na HW...atd...retezova reakce...
myslim ze brzo nastane doba, kdy to M$ prezene a nastane velky odliv smerem k jinym OS
0/0
6.9.2005 12:41



Najdete na iDNES.cz