Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Připravuje Google vlastní Office?

Nedávno se šéf Microsoftu Steve Ballmer vyjádřil v tom smyslu, že Microsoft rozdrtí Google v oblasti desktopového vyhledávání a lukrativního obchodu s reklamou. Nyní se zdá, že Google vrátí úder a zasadí ránu přímo na chloubu Microsoftu - kancelářský balíček Office.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

RRRR

Microsoft Google 2006
Je jenom otazka casu nez prijde Bill, koupi je a celej Star Office potopi.
0/0
9.10.2005 19:00

Magumi

Kompatibilta
ale jak se jedna o software, na kterem zavisi vydelek ci dokonce existence spolecnosti, jde vsechna legrace stranou. Kdyz se neco pokazi s vyrobkem MS, staci, aby prislusny vedouci IT oddelni pokyval rameny a rekl svemu nadrizenemu, ze pouziva software od nejvetsi a nejuspesnejsi SW spolecnosti na svete, ktery maji vsichni. Ale uz vidim ajtaka, jak vysvetluje sefovi, ze se zakaznikum rozhodi formatovani vyrocni zpravy nebo slidove prezentace, na ktere ten sef celou noc sedel, protoze Microsoft nepouziva otevrene formaty. A to uz vubec nemluvim o tom, ze kolem MS Officu existuje obrovsky prumysl lidi, kteri o nich pisou knihy a poradaji kurzy a busi do vsech, ze MS Office je ten pravy a jediny.
0/0
5.10.2005 22:37

Derviš

Re: Kompatibilta
No, Majkrosoftí Opice samozřejmě všichni nemaj. Třeba já ne.
0/0
7.10.2005 16:02

Magumi

Kompatibilta
Myslim si, ze dokud nebudou alternativni kancelarske sady dokonale kompatibilní s MS Officem, nikdy nebudou moci v sirsim meritku uspet, zvlast mezi lidmi, kteri je pouzivaji k praci. Je to uzavreny kruh - bezny uzivatel potrebuje, aby se jeho soubory daly bez problemu v nezmene podobe otevrit a editovat v kteremkoli pocitaci, a je mu uplne jedno, o jakeho to je vyrobce. Jenomze protoze MS pouziva uzavrene formaty, ktere navic cas od casu mirne upravi, aby to nebyla takova nuda, musi si bezny uzivatel koupit to, co ma vetsina, jinak je namydleny. V konecnem dusledku je uplne jedno dokonce i to, jestli ten Word sem tam nekomu spadne a ten clovek prijde o mnoho hodin, dnu ci tydnu prace - stejne na tom bude priste delat znova, protoze nema na vyber. Dalsi vyznamny faktor je zpusob, jak funguje podnikova sfera. Prejit na jiny browser je sranda, protoze kdyz to spadne nebo chvili nefunguje, nic zvlastniho se nestane, ale jak se jedna o software, na kterem zavisi vydelek ci dokonce exi
0/0
5.10.2005 22:36

????

Čeho?
StarOffice jsou založené na OpenOffice.org? Ty vole ty vole ty vole...
(není to náááááhodou obráceně?)
0/0
4.10.2005 21:07

JeCh

Re: Čeho?
Ne není, ty vole. Je NN založenej na Mozille nebo Mozilla na NN? Dřív to bylo obráceně, ale ty doby už jsou dávno pryč.
0/0
5.10.2005 7:09

Dejna

OS
Bude se jednat o textovy editor pres internet, nepujde o klasicky desktopovy produkt. Soubory bude mozne mit vzdalene ulozene na internetu, spousta featur. Víc už ale prozradit nemůžu.
0/0
4.10.2005 20:28

Aton

Kdy vyjde OSG?
nevite nekdo kdy vyjde OSG (OS Google) :)
0/0
4.10.2005 13:13

MarK

Re: Kdy vyjde OSG?
GooOSe?
0/0
4.10.2005 23:14

jo

Re: Re: Kdy vyjde OSG?
:-D
0/0
5.10.2005 10:46

Mark

Dobra zprava
To zni jako velmi dobra zprava. Konecne by to mohlo rozvyrit zatuchle trzni vody kolem MSOffice
0/0
4.10.2005 13:02

Aton

Re: Dobra zprava
To bude ficak :)
0/0
4.10.2005 13:11

valdner

Re: Re: Dobra zprava
to "kazdopadne
"
0/0
4.10.2005 17:04

JeCh

Re: Re: Re: Dobra zprava
Lidi co používají IE a MS Office dodnes neví, že nějaký Google vůbec existuje. Znají akorát MSN a u nás Seznam, některý pokrokový už slyšeli o Centrumu.
0/0
5.10.2005 7:11

jeffjam

Re: Re: Re: Re: Dobra zprava
to je zajímavý, používám pouze IE (neměl sem zatím důvod použít něco jinýho) a pouze MS Office (dtto) a přitom na vyhledávání v internetu používám pouze a jenom google... sem asi vyjímka potvrzující pravidlo...
takže mistře JeChu, co myslíš? kolik je lidí, kteří " používají IE a MS Office a dodnes neví, že nějaký Google vůbec existuje"? tipuju to na dva lidi v tvým okolí, omezenče....
0/0
5.10.2005 8:48

Petr

Re: Re: Re: Re: Re: Dobra zprava
Dle meho skromneho nazoru jsou vsichni co pouzivaji MSIE, M$ Office a M$ Windows tupe ovce. Kdo pouziva alespon jednu vec jinou a z vlastni vule uz na tom ale neni tak spatne.
0/0
5.10.2005 9:03

jeffjam

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobra zprava
aha, takže pokuď nepoužívám alternativu k produktům, který si vyjmenoval, tak sem tupá ovce.....  
takže co se týká MSIE, využívám základní funkce prohlížení internetových stránek plus bookmarky, v nastavení se hrabu minimálně, PROČ bych měl zkoušet jinej produkt, když mi tenhle NAPROSTO postačuje??
co se týká MS Office, využívám i rozšířené funkce, ale opět říkám PROČ zkoušet něco jinýho? jenom proto, že ty open source programy možná umí funkce co msoffice (nepopírám že bych třeba nenašel i nějakou dobrou kterou msoffice neumí), nebudu firemního správce sítě tlačit do toho aby mi je v práci instaloval a doma si je taky nemám důvod instalovat protože tam i msoffice využiju minimálně
k MS Windows, hodlám vyzkoušet mandrake linux ale nedávám mu velký šance(ale to by se mi napřed muselo podařit vytvořit si partition, při posledním pokusu sem musel zformátovat harddisk.... ale to sem nepat
0/0
5.10.2005 9:22

jeffjam

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobra zprava
ale to sem nepatří... )
takže rád bych se zeptal: jak a proč ses dostal k open source programům (dle tvého příspěvku předpokládám že na tvým počitači je linux, open office a opera), jak bys je porovnal s ms produkty a včem vidíš tu inteligenci v používání open source programů oproti ms programů?
zdraví tupá ovce
0/0
5.10.2005 9:44

Shadow

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobra zprava
Na jezdeni po silnici urcite postacuje Skoda 120. Da se s ni, stejne jako s jinym autem, dojet z bodu A do bodu B. Proc jezdit v necem jinem? Proc zkouset neco jineho? Napriklad proto, ze jine auta poskytuji vetsi rychlost prepravy, vetsi bezpecnost, vetsi komfort. Jenze to zjistis az kdyz ty jine auta zkusis. Mozna se ti zalibi, mozna ne. Ale IMHO je nesmysl rikat "proc neco zkouset, kdyz tohle staci"... btw ona Skodovka treba staci. Ale treba jen do chvile, kdy se stane maler. Karambol, ktery by jezdec v jinem, novejsim aute diky novym bezpecnostnim prvkum prezil bez uhohy ve Skode 120 znamena smrt. Proste proto, ze je stavena v jine dobe, zastaralou koncepci a bez velkeho durazu na bezpecnost a ochranu cestujicich... A tak je to se vsim. I s IE a win... Muzes rikat, ze ti to staci. S velkou pravdepodobnosti ti to stacit i bude, ale to jeste neni duvod k odmitani neceho jineho, zkouseni jinych moznosti... Jedno rypnuti na zaver: Pri sexu ti staci jen jedna poloha? Nic vic nepotrebuje
0/0
5.10.2005 17:19

jardahorak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobra zprava
Pri sexu ti staci jen jedna poloha? Nic vic nepotrebujes? Nic jineho nezkousis? To s tebou asi partnerka moc zabavy neuzije ;-D
0/0
5.10.2005 17:19

jeffjam

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobra zprava
no když to chceš převádět na auta, tak klidně... v tom případě to beru tak, že jezdím pouze na krátké vzdálenosti a pomalu, ta moje stodváca umí všechno co od ní vyžaduju a ještě něco co nepotřebuju, takže sem vlastně spokojenej....
(btw v sexu taky a moje partnerka též )
0/0
5.10.2005 17:33

jeffjam

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobra zprava
jinak máš pravdu, samozřejmě vyzkoušet něco jinýho můžu... například firefox místo ie, zjistim že mi nevyhovuje a vrátim se k ie, vyzkoušim linux a vrátim se k xp... a šup, podle Petra sem tupá ovce (viz jeho reakce na můj příspěvek výše)...¨
no je todle normální...
0/0
5.10.2005 17:40

PF

Re: Re: Re: Re: Re: Dobra zprava
ÁÁÁ potrefená husa se vždycky ozve, plně souhlasim s JeChem! A zkusil si aspoň jinej prolížeč? A to se bojíš a nebo to neumíš? Aha, Vokna Ti napsali: není doporučenej software. IE je zastaralej křáp!
0/0
5.10.2005 9:12

jeffjam

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobra zprava
ÁÁÁ další uživatel linuxu, opery a openoffice nebo jaxe to menuje... podívej se na můj příspěvek výše... vyplývá z toho to, že se ani nebojim a uměl bych použít jinej prohlížeč, jen mi to přijde zbytečný.... a nevim proč by měl bejt IE zastaralej křáp, stále se obnovuje, jako ostatně jakejkoliv jinej program (včetně opensource)
zdraví potrefená husa
0/0
5.10.2005 9:27

farous

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobra zprava
Nepoužívám linux, s pracovního důvodu používám Windovs. Doma zkouším novinky v prohlížečích a sice Mozilu, Firefox, Operu... Maji prostě spoustu funkcí navíc, které mi IE nenabízí. Sice se u IE obnovuje bezpečnost, ale to je asi tak vše! Neuměji třeba zavést pitomý panely na jedný stránce, na což jsem si hodně zvyk. Pořád tvrdim, že je to prostě zastaralej křáp!
0/0
5.10.2005 10:05

jeffjam

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobra zprava
hmm, z pracovního důvodu... to slyšim taky docela často: linux je super ale v práci máme bohužel windows...    jestli ti mozila nebo firefox přináší funkce, který využiješ a ie je nemá, tak ok.... proto sem psal, že já tyhle funkce nevyužiju a proto nemám důvod používat něco jinýho než ie...
btw v novym ie už maj bejt i ty panely, ne?
0/0
5.10.2005 10:12

JeCh

Re: Dobra zprava
IE je zastaralej kříp proto, že na něm už 4 roky nepřibylo ani jedno vylepšení. Opravili se některý bezpečnostní chyby. Plno jich zustalo. IE7 sice bude mít panely, ale zatim jsou všechny recenze beta verzí výrazně záporný. Klasický uživatelé IE panely nechtějí a nepotřebují a budou jim překážet. Prohlížejí maximálně 2 stránky současně a nechtějí žádný nadstandardní funkce. Lidi co už zkusili něco jinýho a zvykli si se už k IE nikdy nevrátí. MS nemůže ani při nejlpeší vůli dotáhnout čtyřletou díru ve vývoji za půl roku.
0/0
6.10.2005 21:22



Najdete na iDNES.cz