Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Máte už domácí kino? Ne? Poradíme vám, jak na něj

Svět domácích kin, nabízejících výtečný digitální prostorový zvuk a dovolujících poslat kvalitní obraz třeba i na projektor s třímetrovou úhlopříčkou, stále ještě není v našich domácnostech úplně běžný. Pokud o něm uvažujete, podívejte se na následující článek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin

fotky na domácím kině
Chtěl bych se zeptat, jestli jdou na domácím kině přehrávat fotky přímo z digitálního fotoaparátu, pomocí kabelu nebo fotky musím vypálit na CD.
0/0
17.1.2006 21:14

Petr.

Re: fotky na domácím kině
Jsou 3 možnosti: 1. Fotky jdou v TV přijímači promítnout přímo z dig. fotoaparátu pomocí slide show, který je již ve foťáku, jen třeba spojit TV a aparát. 2.Některé domácí kina mají slot pro paměťovou kartu, tu lze pak přehrát.. 3. Vypálit na CD a promítnout v dom.kině.
0/0
3.2.2006 18:48

Petr.

Domácí kino do 6000?
Mužete někdo poradit s výběrem sestavy all in one do 6000 kč, více nechci do toho investovat. Kdo má vlastní zkušenosti nebo má doma např. Phillips 3300, Huyndai 827, Mascom 4310 a pod. Jde mi o slušný zvuk, nízkou poruchovost, dobrý obraz na běžném novém TV 70 cm. Phillips 3300 jsem slyšel a zvuk se mi zdál přijatelný. Děkuji za konstruktivní odpovědi.
0/0
28.12.2005 0:47

VIDEOMARKET.CZ

Re: Domácí kino do 6000?
Dobrý den,
domácí kina v ceně kolem 6000,- jsou spíše chrastítka, nežli zvuková aparatura, proto doporučujeme poohlédnout se po trochu kvalitnějším domácím kině.  Pokud jste pevně rozhodnut, že nechcete do domácího kina investovat více, nabízíme Vám několik modelů s Vámi požadovanou cenou - http://www.videomarket.cz/index.php?inc=1&kat=28&pod=29&znacka=&strana=&order=cena,a&search=
 
s pozdravem
 
 
 
0/0
5.1.2006 12:41

Zlej

6595957
iDnes, nechte se vyšetřit nebo změňte cenzora, blbnete z hladu....
0/0
21.12.2005 16:57

Laďa

třetí cesta k prostorovému zvuku
Měl bych zájem  o zmiňovaného Pionnera za 9.990, -Kč, který je zmiňovaný v článku v oddílu "Třetí cesta k prostorovému zvuku". Hledám na netu a nic takového nevidím. Nešel by hodit odkaz, které systémy to konkrétně jsou anebo kde se do tá slyšet a vidět ?! Hodně mne to zaujalo. Díky.
0/0
21.12.2005 8:45

Zlej

Re: třetí cesta k prostorovému zvuku
jestli jsi z Prahy, tak na Smíchově (vedle Cafouru) je malá prodejnička BaSys - jestli to nebudou mít tam, tak už nikde. Nebo bych prubnul Saco vedla Labutě. Ale v takovým Electroworldu by něco měli čistě teoreticky mít taky. Teďka mě napadlo, že skoro stoprocentně bude alespoň zmínka, ne-li recenze na Stereomag (i-magazín časopisu Stereo-video) páč tam obvykle reklamy Pioneeru bejvaly. 
0/0
21.12.2005 12:09

Laďa

Re: Re: třetí cesta k prostorovému zvuku
Jo, už jsem to našel. Jenže je tam jeden fígl. Oni to prodávají jen dohromady jako celou sestavu a já chtěl jen soupravu bez DVD přehrávače, teda aktivní reprosoupravu 5.1 s tou technologií co je zmiňována. Já totiž jsem dispozičně v háji a nemůžu mít drátový ty zadní repráky. Takže buď varianta zdaní-bezdrátový anebo tahle technologie. Teď ale vím, že zbývá jedině ten bezdrát. Ale i tak díky.
0/0
21.12.2005 16:38

Zlej

Re: Re: Re: třetí cesta k prostorovému zvuku
zkusil jsi třeba stránky výrobce - Pioneera? třeba to dělaj jenom jako sadu repráků, pokud vím, tak mají ledascos, ale tohle jsem teda samostatně taky zatím nikde neviděl. Oni mimochodem dělají i to, že jsou sloupy (přední) a na nich zadní repráky - a můžeš si zvolit, jestli je jen pootočíš jako jakýsi pseudo prostor nebo je dáš pro tu dobu "promítání" na místa zadních. Jenže zasejc to bude zřejmě jenom v all in one systému, ale třeba se to bude dělat i samostatně. Přeju hodně štěstí při lovu...
0/0
21.12.2005 16:45

VIDEOMARKET.CZ

Re: třetí cesta k prostorovému zvuku
Dobrý den,
veškerá domácí kina od značky PIONEER můžete zakoupit v našem shopu. Bohužel Vám ale nanabídneme zde zmiňované domácí kino za 9990,- Kč ale pouza za 8790,- Kč.  http://www.videomarket.cz/index.php?inc=1&kat=28&pod=29&znacka=PIONEER&layout=2&compare=
 
s pozdravem
 
 
 
 
0/0
5.1.2006 12:33

regazzi

kabely
"solidní kabely vás dnes přijdou vysloveně na pár korun za metr."........muhe...muhe....muhehehehehehehehe.......kdo tohle napsal??????
0/0
20.12.2005 20:26

Merk

Re: kabely
On to zas takový nesmysl není... Vezmeme-li průřez fungujícími "domácími kiny", tak pro 90% z nich je dvoulinka 2x4 mm2 za 25 Kč za metr velice solidním kabelem a cokoliv víc jen vyhazováním peněz z okna :-) Což samozřejmě nebrání audiofilům kupovat si kabely za x litrů metr, když na to mají a když se dokáží přesvědčit, že slyší rozdíl ;-)
0/0
20.12.2005 20:53

Zlej

Re: kabely
doporučuji AudioQuest....
0/0
21.12.2005 12:10

Soami

Re: kabely
Je vidět, že mnozí se požád nechávají masírovat reklamou těch rádoby-odborníků, kteří tvrdí jak kabel musí stát stovky Kč/m jinak je to šmejd. Jsou to ti samí, kteří tvrdili, že CD z mrazáku nebo modré hraje líp apod slátaniny (speciálně Stereo-Video tím bylo prolezlé). O fyzice zřejmě nemají ani páru. Z hlediska přenosu je důležitý průřez vodiče a materiál. Nejlepší vlastnosti má stříbro a pak ve velmi těsném závěsu měď. Z hlediska poměru kvality-výkon je proto nejlepší cestou postříbřená měď. Něvěřte tomu, že měď za 2000Kč/m bude znít jinak než měď za 250Kč/m. A už vůbec nevěřte tomu, že byste poznali zvukový rozdíl mezi mědí a stříbrem na běžné domácí sestavě-většina z vás by ten rozdíl nepoznala na žádné sestavě. Když to převedeme do burzovních čísel, tak za libru mědi v metrovém kabelu za 2000Kč zaplatíte $200, přičemž burzovní cena je 200c. Ale když na to máte...
0/0
22.12.2005 12:11

pommpo

Jaké kabely - Propojení reciever a reprosloupy - Harman Kardon 5500 a MAGNAT - Vector 77
    Omlouvám se, dříve jsem se sem nedostal. Díky za odpovědi. K těm kabelům. Jde o reciever Harman Kardon 5500 a repro MAGNAT - Vector 77 . Díky za konkrétní typ na průměr a značku kabelu. 
0/0
20.12.2005 16:25

Alex

Připojení repro
Jsem v tomhle laik a uvažuji o koupi nějaké "ozvučovací sestavy" a z hlediska toho, že mám byt zařízený, bych preferoval připojení repráků "vzduchem". Má s tím někdo zkušenosti, ať už pozitivní či negativní?
0/0
20.12.2005 12:36

Soami

0/0
20.12.2005 14:58

Soami

Re: Re: Připojení repro
Jeste drobnost k cene, hifimarket.cz to ma za 16.600,-Kč :-)
0/0
20.12.2005 15:00

kriznik

Re: Re: Připojení repro
mas nebo ma nekdo zkusenosti jakej je zvuk pri prenosu bezdratem? mam na mysli hlavne ruseni atd.
0/0
20.12.2005 21:59

aaaaaa

Zkuste poradit ...
mám následující problém:
Z ant é ny (na cihlov é m domě, cca. pro šest bytů společn á ) vede kabel, kter ý m zapojen í m do videa chyt á m nějak ý rozhlas do reprobeden - Radiožurn á l, kter ý slyším jakoby potichovku napozad í zvuku v televizi, videa, dvd. Je jedno jestli připoj í m ant é nu do videa, přímo do televize a když ant é nu odpo
0/0
20.12.2005 12:09

Eles

vyhrada
Mne by zajimalo, kdy si lidi uvedomi, ze zesilovac, prehravac a bedny neni domaci kino. Mozna by se to dalo oznacit za zvukove reseni domaciho kina, ale chybi ta druha podstatna cast a to obraz. Lidi porad ctou - domaci kino za 30 tisic, domaci kino v jedne krabici atd., a pak poslouchaj 6.1 zvuk u normalni televize, v "lepsim" pripade u plazmy s nevyhovujicim rozlisenim 480p. Kdyz se pise clanek s nadpisem domaci kino - mel by o nem pojednat komplexne.
0/0
20.12.2005 11:42

real_goldie

Re: vyhrada
Naprosta pravda! Az projektor, nebo hooooodne velika plazma/LCD udela domaci kino kinem. Jinak je to k nicemu.....
0/0
20.12.2005 12:17

Tic-Tac

Re: Re: vyhrada
Budu oponovat. Proč hoodně veliká plazma? Spíš širokoúhlá televize a s kvalitním obrazem. Typ a technologii nechme prozatím stranou. Záleží i na místnosti. Na co kupovat hoodně velkou plazmu a pak na ní koukat ze 2 metrů, protože mám nudli obývák a jinak to tam třeba naskládat nejde?
0/0
20.12.2005 12:55

real_goldie

Re: Re: Re: vyhrada
Nerikam ze jen plazma, osobne mam LCD a projektor. Chtel sem rict, ze bez neceho, co dela velkej obraz (klasicka televize nezvladne viz nez metr, takze ta je vyrazena) se neda hovorit o domacim kinu. No kdyz ma nekdo obyvak jako nudli, tak si tam proste nemuze postavit domaci kino, no. To je jako kdyz nekdo bydli v panelaku a nema zahradu, na ktery by si postavil bazen, tak napustenim vody do vany taky bazen nevznika....
0/0
20.12.2005 13:14

Tic-Tac

Re: vyhrada
Osobně si myslím, že domácí kuno tvoří komponenty nejenom zvukové, ale i obrazové. Pro pár bedýnek spojených laciným provázkem a směšně lehkou krabičku označovanou jako receiver či zesilovač se ovžem "vžil" název domácí kino a pod tímto označením se to i prodává. Můžete s tím nesouhlasit, ale to je asi tak vše. Příklad : když se řekne parlament, tak si každý představí poslance v lavicích. Parlament to ovšem není. Parlament má dvě komory a ta dolní se nazývá poslanecká sněmovna parlamentu české republiky, kterou většina vnímá pod označením parlament. Správné to není, ale většina bude používat nesprávně slovo parlament pro tuto poslaneckou sněmovnu prostě dál a nikdo s tím nic nenadělá. Stejné je to s domácím kinem. Zvykněte si.
0/0
20.12.2005 12:39

Tic-Tac

Re: Re: vyhrada
Koukám na ty chyby a rád bych je opravil, čte se to hrozně. Nejde to a tak se alespoň dodatečně za ten pravopis omlouvám :o)
0/0
20.12.2005 12:49

real_goldie

Re: Re: vyhrada
No mne kdyz nekdo rekne "KINO", tak se mi v prvnim momentu vybavi velkyej obraz. Je to asi protoze co by dite/teenager sem do kina chodil (to uz je ale hodne davno).
0/0
20.12.2005 12:52

Tic-Tac

Re: Re: Re: vyhrada
Jsme na tom nejspíš stejně. Osobně vnímám domácí kino jako kombinaci kvalitního obrazu a kvalitního prostorového zvuku. Pokud možno, tak s větším obrazem :o)
0/0
20.12.2005 13:00

Riccardo

27.12. ?
... sakra, už jsem se lekl, že jsem prošvihl vánoce ... :-)
0/0
20.12.2005 10:23

Tic-Tac

Domácí kino
Z vlastních zkušeností doporučuju spíše variantu dvě, o které se snad bude psát příště a tou je poskládat si kino svoje. Za 20.000,- se v krabici skrývá nějaká sice hezká, ale po zvukové stránce sestava o ničem. Kvalitní zvuk byl jinak vždy o penězích a jinak tomu ani nebude. Plastová krabice bude vždy hrát hůř než solidní dřevěné bedny se vším, co mají mít. Kdysi jsem si koupil 2 páry reprobeden JM Lab řady Chorus a od stejné firmy i subwufer. Sice mne ta sranda vyšla po slevě na 55.000,- ale co se týče poslechu jsem spokojen. Nafackoval bych si za koupi zesilovače Sony, kdy jsem kupoval ve stylu - mám TV Sony a DVD Sony, tak chci aby to vše bylo pod jedním "ovladačem". Už jsem to ale před časem vyřešil a koupil jsem si zes. Yamaha. Abych nezapoměl, kabel k bednám taky nebyla levná záležitost, ale vyplatilo se. Opravdu se to dá poslouchat. Jinak kdysi když nebylo peněz jsem poslouchal Dexony a krmené zesilovačem Rotel a taky to ušlo.
0/0
20.12.2005 9:14

pommpo

Re: Domácí kino
  Reciever mám HK. K těm kabelům, zítra mě to čeká - takže aktuální. Máte značku k doporučení. Jak se orientovat ohledně průměru kabelu k příslušnému výkonu? 
0/0
20.12.2005 9:27

Tic-Tac

Re: Re: Domácí kino
Tak předně bych potřeboval vědět, co je to za zesilovač. Pak taky jaké typy reprobeden používáte. Od toho by se pak odvíjel můj tip. Jinak doporučím následující. Zajděte si do nějakého hifi studia a zdaleka se vyhněte různým velkým všehochuť elektro prodejnám. V nějakém specializovaném obchůdku si pak v klidu můžete s prodejcem-většinou hifi nadšencem prodiskutovat třeba jaký kabel k reprobednám. Včetně dalších věcí, co se hifi týče. Určitě budete spokojen. Z velkých prodejen elektro mám jinak celkem špatné zkušenosti. Jeden za všechny. Bratr neodolal a v Datartu si koupil sestavu domácího kina Sony v ceně kolem 15.000,-. Na propojení s televizí Mascom(barevný šmejd za 9.000) mu doporučil a hlavně prodal prodejce Datartu kabel od firmy Monster Cable v ceně 2.500,- Kč. Když jsem to u něj doma viděl, málem jsem dostal infarkt. Což o to, kabel špičkový a exkluzivní, nicméně ke komponentům dané kvality zbytečný.
0/0
20.12.2005 10:47

Tic-Tac

Re: Re: Re: Domácí kino
Jinak ten průřez záleží na výkonu vaší sestavy. Je nesmysl tahat mezi kvalitními repráky a zesilovačem o vysokém výkonu levnou dvoulinku. Naopak to platí taktéž. Výrobců je spusty. Již zmiňovaný Monster Cable, Profigold, Jamo, Kimber Kable(špičkový materiál - brutální ceny 1m i přes 1.000,- ale levnější modely i za 200,-), Bandridge apod. Z českých výrobců třeba Dexon. Mrkněte jinak na článek o reproduktorových kabelech na http://www.hw.cz/Teorie-a-praxe/Dokumentace/ART536-Reproduktorove-kabely.html najdete tam takový základ o této problematice.
0/0
20.12.2005 11:06

Premek

Re: Re: Re: Re: Domácí kino
Mam jeste jeden dotaz. Muj kolega je zaryty hi-fi fanousek, ale uz trochu starsi. A jeho nazor je ze neni potreba ani subwoofer pokud mas 2 dobre bedny - ze ty basy utahnou. Me se to moc nezda, ale zase vyhoda dvou beden je ze to nezbira misto - hlavne manzelka nic nebude namitat.
A jaky minimalni vykon beden koupit?  
Predem diky
0/0
20.12.2005 11:42

mukan

Re: Re: Re: Re: Re: Domácí kino
Dvě i když silné bendy nikdy (v případě řešení pro domácí kino) nenahradí subwoofer..Vím o čem mluvím, Doma mám B&W 603 což jsou třípásmové 200W bedny a když záměrně vyřadím subwoofer není to ono.Nezahrají ty nejnižší tony a nikdy nerozvibrují poličky jako subwoofer :-)
0/0
20.12.2005 11:55

real_goldie

Re: Re: Re: Re: Re: Domácí kino
Rek, bych ze todle je pravda, pokud se hudby tyka. Na domaci kino bych rek, ze je potreba subwoofer, aby to melo silu na vybuhu a ryzny efekty ve filmech....
0/0
20.12.2005 12:10

Tic-Tac

Re: Re: Re: Re: Re: Domácí kino
Budu tvrdit opak. Subwoofer je pro mne nenahraditelný. Co se týče výběru beden, doporučím tento článek. Pár řádkový příspěvek do diskuse by totiž byl o ničem a s dobrou radou by měl společného pramálo. Mrkněte na tohle a budete snad moudřejší : http://www.hifipartner.cz/SpeakerGuide.aspx
0/0
20.12.2005 12:43

kriznik

Re: Re: Re: Re: Re: Domácí kino
sub je vlastne komponenta ktera vyvazuje male nastene nebo malo vykone bednicky nebo jen vyskove/stredove bedynky ... pokud mate kvalitni tripasmove repro vcetne basaku tak SW samozrejme potreba neni.... JAMO, JBL jsou dve znacky ktere muzu jen a jen doporucit
0/0
22.12.2005 15:56

pommpo

Re: Re: Re: Domácí kino
  Omlouvám se, dříve jsem se sem nedostal. Díky za odpovědi. K těm kabelům. Jde o reciever Harman Kardon 5500 a repro MAGNAT - Vector 77 . Díky za konkrétní typ na průměr a značku kabelu. 
0/0
20.12.2005 16:15

Kuba

Re: Domácí kino
JJ dle meho nejlepsi cena/vykon jsou AV od Yamahy, jeste jsem uvazoval o Pioneeru. Repro napr. Magnat Quantum 506. Jinak k jinemu prispevku, DVD staci urcite bych nekupoval specielni CD!!!
0/0
20.12.2005 9:45

comment

Re: Domácí kino
Jo, mas pravdu, uplne s tebou souhlasim. Taky jsem fanda do dobryho zvuku, takze jsem rovnou zavrhnul takovyty plastovy smejdy, co jsou normalne k sehnani a udelal jsem si repraky svoje - ty maj panecku zvuk! Super reproduktory jsem pridelal do kartonovy krabice, co mi dali v supermarketu od bananu, a pripojil jsem je superhifi medenym zvonkovym dratem primo do zesilovace, zadny konektory, aby tam nedochazelo ke ztratam kvality. Sice mi nejdriv toho dratu kus chybelo, ale asi metr jsem si dokoupil a tak dokonale do sebe ty konce zamotal, ze se to ani nemuselo k sobe pajet. Musel jsem do toho trochu investovat, medenej drat neni zadarmo, ale nelituju toho, rozhodne se to neda s nejakejma plastakama srovnavat.
Takze jsem chtel jako rict, ze dooost dobry zvuk muzes mit i levneji, kdyz se v tom vyznas a dovedes si leccos sam udelat, jako ja. Rek bych, ze mi to hraje tak srovnatelne jako ta tvoje apratura, mozna cca 90% tvoji kvality, precejen mas dost dobrej vyber komp
0/0
20.12.2005 10:55

Jester

Re: Re: Domácí kino
Diky za prispevek. Fakt si mi zlepsil naladu :-)
0/0
20.12.2005 13:37

tom

necha
tohle je strasny prazsky dialekt. ono se necha udelat, necha se sehnat. je to pak fakt kul a jak v ty anglictine voe. verim, ze nejsem jediny, komu to rve usi.
0/0
20.12.2005 9:14

Typ

Re: necha
Není pražský. Já jsem z Prahy a taky mi to rve uši.
0/0
20.12.2005 12:02

tom

Re: Re: necha
ok, omlouvam se praze, ale ten slovni obrat je strasny
0/0
20.12.2005 15:20

petr

Re: Re: Re: necha
takhle se mluví na Vysočině
0/0
21.12.2005 0:30

Nick

Chybné datum
Tento článek přichází z budoucnosti?
0/0
20.12.2005 9:04

pommpo

Místo hašteření, ať poradí zkušení.
  Existuje DVD, nejlépe DVDR, které by v cenové kategorii do 10000Kč mohlo být použito i ke kvalitnímu přenosu sterea? Mám kvalitní reciever a samostatné repro sloupy sestavu 5.1. Nebo je nutné sáhnout po samostatném CD přehrávači? Pokud se najde někdo k odpovědi, tak předem díky a poprosím i o konkrétnější rady výrobků. Místnost cca35m. 
0/0
20.12.2005 8:18

Zlej

Re: Místo hašteření, ať poradí zkušení.
ani omylem.
0/0
20.12.2005 8:24

Dan

Re: Místo hašteření, ať poradí zkušení.
Jo, takové najdete. Pan zlej je někde mimo.
0/0
20.12.2005 8:29







Najdete na iDNES.cz