Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

10 NEJ: Tipy na nejlepší MP3 přehrávače pod vánoční stromek

Kapesní hudební přehrávače budou letos pravděpodobně obsahem mnoha balíčků pod nejedním vánočním keříkem. Trh zmohutněl, značek přibylo a co není k dostání v kamenných obchodech, koupí zákazník přes internet. Jak se, ale v té záplavě MP3 a někdy i MP3/video krabiček vyznat? Není to lehké. Proto jsme pro vás připravili výběr deseti přehrávačů, které podle nás patří k tomu nejzajímavějšímu co lze koupit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mexx

Emgeton vrs. SanDisk
V mp3 přehrávačích se moc nevyznám...Pročet sem hodně stránek, ale porad nevim ktery? Rozhoduji se mezi Emgeton E2 Cult a SanDisk Sansa e130 512 MB popriade jeste Teac MP-350 512MB. Poradite mi prosim?
0/0
17.12.2005 23:19

Charlie

Re: Emgeton vrs. SanDisk
mám osobní zkušenosti s MP3 přehrávačem Teac, hardwarově výborný, softwarově už pokulhává (ovšem to je u Teacu známá věc - HW super, SW (FW) horší. Nicméně když bych si měl kupovat MP3 přehrávač, kupuju Teac MP-300. Co se týče velikosti, tka dle mého názoru je 512MB málo, proto bych zvolil 1024MB popřípaě víc (dá se použít jako USB přenosný disk)
0/0
19.12.2005 14:53

rosenheim

Re: Emgeton vrs. SanDisk
Mam Emgeton Meizu X2, 1GB a nema chybu. Skvelej zvuk, peknej design, celkem dobre ovladani...
0/0
8.1.2006 18:10

Axis

IRIVER U10
U10 - tímto modelem se podle mého iriver opět dostává do hry.Narozdíl od komerčního IPODU (na který jsem alergický) nabízí lepší poměrně cena/výkon a navíc budete těžko shánět přehrávač s podporou audia/videa a flashe pod 8000..... co se tíče kvality přehrávání je typicky iriverovský čistý zvukem (žadné zbytečé zkreslení basů - od toho tu máme ekvalizér) a vyniká absolutně nádherným 2,2palcovým tft displayem...na kterém si užijete filmy ve výborné kvalitě.. zamrzí snad jen absence vyšší kapacity disku (ovšem mě plně dostačuje..stejnak si s hudby poslouchám jen výběr a o přestávce mezi hodinami ve škole se stihnou jenom tak možná southparky a filmy na to narvete tak 2 - v dobré kvalitě když máte dobrý konvertor - stejnak by jste vzhledem k výdrži akumulátoru víc jak 2 filmy nezkoukli :))
0/0
14.12.2005 17:34

mazut

každýmu podle gusta
Já mám už skoro rok tento ST Lab a maximální spokojenost. Parametry jsem vybíral podle designu /ceny / funkčnosti. http://obchod.all-electronics.cz/i6base/default.asp?mtc=0&cls=stoitem&stiid=7588&stiplname=mp3-flash-disk-256mb-stlab-a8001-radio-zaznamnik-sd-mmc-karty-stribrny
0/0
13.12.2005 14:51

Tomík

MP3 Sluneční brýle za 3000Kč
našel jsem super MP3 přehrávač 256MB  - Sluneční brýle a jen za 3000Kč, vypadají stylově a prakticky.. http://www.speed-press.cz/2004/pages/novinky.php?det=21 
0/0
13.12.2005 12:19

DaveQStone2

M-CODY MX100
me tady velmi chybi , hodne dlouho jsem se rozmyslel jaky mam koupit mp3 prehravac a nakonec vybral prave tento a chybu jsem neudelal.
0/0
13.12.2005 11:57

kuci

?
Takze asi takhle.... iPod is the best!!! Srdecni zalezitost ! A navic jich je celych 90% na celosvetovem trhu s MP3.... hmm?? ostatni MP3 prehravacei jsou maximalne jeho spatny napodobeniny....
0/0
13.12.2005 3:40

krtek

To je děs !
Jak na to koukam, prej nižší cenová relace a podobný výrazy.. Pánové budíček ! 512 MB přehrávač i dneska stává do 2000 Kč, 256ka se musí vejít do 1500 Kč s rádiem. Osobně jsem si koupil Sadisc Sansa e 130 512 MB i se slotem na SD karty za 2200 Kč a pochybuju že nějakej iNěco bude za dvojnásobnou cenu s polovinou funkcí lepší.
0/0
11.12.2005 21:21

Dokupil

Re: To je děs !
Dejte mi pár tipů,kde sehnat nějaký mp3 přehrávač v těchto cenových relacích.Díky
0/0
12.12.2005 7:29

BBB

Re: To je děs !
Sandiska mam taky a spokojenost je naprosta. A kdyz je neco duleziteho a nestaci mi karta ve fotaku, tak si ji holt z prehravace pujcim. :o))
0/0
13.12.2005 11:48

eda

doporucte prosim
Doporucte mi prosim nejaky prehravac: [1] ma USB konektor "v sobe", tj. neni treba tahat kabel, kdyz to budu pouzivat i na data, [2] umi prehrat MP3 odprostred (tj. kdyz mam hodinovou MP3, reknu si, ze to chci od 35 minuty - nebo mam aspon moznost se tam rychle dosoupat), [3] prijima radio. USB 2.0 a kapacitu min. 512MB (radeji 1G) povazuji za samozrejmost. Co za dostupnou cenu tyto veci umi? (jine veci od toho nepozaduju)
0/0
10.12.2005 9:30

Vlcacka

ECG DK-351
Dobrý den, ráda bych se něco dozvěděla o přehrávači  ECG DK-351. Jaká je tato firma? Je tento přehrávač kvalitní nebo méně kvalitní? Předem moc děkuji za veškeré informace o této značce a typu.  
0/0
8.12.2005 15:00

Luba

Mám tohle
Sony NW-E107 - http://www.hifishop.cz/DetailPage.asp?DPG=29036 Výdrž baterky 50hodin, 1Gb, kvalitní zpracování, no co ještĚ byste za 3800Kč chtěli?? A ještě je to kvalita od SONY
0/0
7.12.2005 17:41

Radek

Re: Mám tohle
no prave.kvalita sony.kvuli tomu bych si to vzivote nekoupil
0/0
8.12.2005 19:58

Catt

Ceny
Odkud se berou tak vysoke ceny? Ja si koupil E5 cult 1GB za 4350 korun, coz je o 440 levneji nez uvadite. Inu kdo hleda nejde.
0/0
6.12.2005 12:48

Jarda

_____

Já nemám nic,
pouze gigovou kartu v mobilu,ale stačí mně to. V tom vidím spíš budouctnost..
0/0
5.12.2005 21:57

marekzprahy

Re: Já nemám nic,
Ano, něco na tom je. Ale zatím bych v tom viděl spíš jenom tu budoucnost.
0/0
5.12.2005 22:48

kriznik

Re: Já nemám nic,
asi starnu, je mi 24 a od telefonu nepotrebuju nic vic nez telefon, cim min ho vyndam z kapsy tim lepe :) ... kdyz nekam jdu tak nepotrebuju poslouchat mp3 ... i to se omrzi ... proc je kolem tehle veci takovej hype?
0/0
6.12.2005 0:01

M&K

Re: Re: Já nemám nic,
2kriznik : Poslouchat MP3 se podle Tebe omrzi?T y jsi fakt joker .Uznavam,ze omrzi kde co,ale poslech hudby ci nejakeho mluveneho slova asi tezko...
0/0
6.12.2005 8:47

jinej

Re: Re: Re: Já nemám nic,
jo, na prd tyhle walkmany, discmany, Mp3many a já nevím co ještě. To je sezonni záležitost. Sluchátka jsou na ho...
0/0
11.12.2005 0:24

marekzprahy

Iriver zaspal
Před rokem byl Iriver král a dnes zřejmě po zásluze odchází do ústraní. Kdysi jsem měl Iriver ifp390t, byl to suprovej přehrávač, ale dnes jsem místo nástupce ifp790 zvolil gigabajtový E2 Cult. Je to opravdu na pohled krásný přehrávač, velmi precizně zpracovaný (co se designu týče), všechno sedí na milimetr přesně, žádné viklání... Zvuk mi plně vyhovuje, je srovnatelný s Iriverem (nemám žádná extra sluchátka). Výstupní výkon je trošku slabší, při 80% hlasitosti už jde kvalita zvuku do háje.. (asi by to chtělo něco jako EQ limit). Nicméně hlasitost 50-60% i pro poslech v metru stačí. Baterie AAA mě hodně od koupi odrazovala. V praxi se ale ukázal akumulátor s kapacitou 850 mAh (energizer) jako plně dostačující, e2 vydrží hrát cca 9 hodin (mám dvě, nabíjím cca jednou za 14 dní).
0/0
5.12.2005 20:53

marekzprahy

Re: Iriver zaspal
Možnost zvolit barvu podsvícení je dobrá konkurenční výhoda, v praxi však člověk volí jen mezi modrou a zelenou, červená za bílého dne není vůbec vidět, je výrazně slabší. Největší slabinou E2 Cult je IMHO jeho nedokonalý firmware. Poslední verze sice opravila nějaké ty nedostatky a přidala vděčné funkce (názvy rádií, 2 uživatelské EQ), nicméně je přehrávač stále pomalejší než třeba výrobky iriver. Nepříjemně pomalé je hlavně procházení adresářů (radši tam mám náhodný výběr než abych se o výběr skladeb staral). Navíc zapínání je dost nejisté, většinou se mi podaří přehrávač zapnout až na druhý nebo třetí pokus... Samotné zapnutí trvá na můj vkus příšerně dlouho (animace trvá několik sekund, možná ji jde odstranit, nevím jak..), pokud je přehrávač náhodou zamknutý, dozví se to člověk až po shlédnutí úvodní animace - tzn. na můj vkus dost pozdě.
0/0
5.12.2005 20:54

PK

Re: Re: Iriver zaspal
Z rootu prehravace smazte soubor "User.log" a je po animaci. Nic dalsiho to neovlivnuje.
0/0
17.12.2005 11:13

Coolplayer

iRiver
Nechci dělat reklamu, ale já jsem si v květnu koupil 20GB iRiver z H300 série (konkrétně H320 cca za 9000), ale to se nedá s kartovými playery srovnávat: tuner, nahrávání z radia či z mikrofonu, přehrávání videa, v compu je to rozeznatelné jao normální harddisk... No prostě cool!!
0/0
5.12.2005 19:27

brano

Re: iRiver
vsetky vlastnosti ktore si spomenul nalezia taktiez aj flashovym prehravacom. naviac si na ne nemusis brat ruksak a modlit sa, ked ti nahodou spadnu na zem. moja osobna preferencia: iAudio U3 2GB.
0/0
5.12.2005 19:51

marekzprahy

Re: iRiver
Do harddiskového přehrávače bych nešel:
1) Hdd přehrávače jsou moc velké, nejde je nosit v kapse (nebo jinak - nejde je v kapse "utopit", vždy bude vidět, že něco v kapse je)
2) Každá pohyblivá část je riziková; otřesy, popř. prach, můžou hdd zničit
3) S přihlédnutím k výše zmíněným problémům nevidím moc velký rozdíl mezi 2 GB paměťovým a 4 GB -20 GB harddiskovým přehrávačem.
Malé rýpnutí - není při nahrávání mikrofonem harddisk slyšet?
0/0
5.12.2005 21:01

Marek

Re: Re: iRiver
A ja do HDD brzy pujdu, kapacita je kapacita, 1GB je neuveritelne malo to mam ted .
Vetsi rozmery samozrejme jsou, ale to je dan za kapacitu. A pokud jde o znicitelnost, samozrejme jsou nachylnejsi, ale to v notebooku taky. Jinak vim v okoli o dvou znackovych SD kartach, ktere po nejakem case odesly do vecnych lovist, takze znicit se muze vse.
0/0
6.12.2005 9:33

marekzprahy

Re: Re: Re: iRiver
Neuvěřitelně málo? Vždyť to je cca 11 - 13 hodin hudby... A to ještě existuje 2GB verze... Jasně, přenášet v tom filmy moc nejde, ale jako hudební přehrávač to myslím stačí.. Snad jen pro toho, kdo nemívá u sebe počítač, to může být nepřéjemně málo.
Jinak co se týče těch SD karet - mám takový pocit, že výrobce flashek garantuje, že bude možné jedno paměťové místo přepsat cca 1000x. Takže do hrobu s E2 cultem asi nepůjdu, ale dva roky by mohl vydržet (pak už bude zastaralý).
0/0
6.12.2005 10:23

Martin

Re: Re: Re: Re: iRiver
Presne tak. ja nemivam pocitac u sebe. Mam iRiver H-320, 10 giga muzika a 10 giga filmy, jednou jsemsi sedl k siti, stahl jsem si vsechnu muziku co jsem chtel a co se mi libi a nemusim kazdy druhy den premazavat a vymenovat aby se mi ty alba nezhnusily.... Je pravda ze je tezsi nez flash prehravace ale ty ostatni funkce to prebijeji. Mam ho od cervna a nemuzu si stezovat. harddisk neni slyset vubec, teda pokud nesedite v tiche mistnosti a neposlouchate jen a jen ten harddisk, z vlastni zkusenosti ho muzu jen doporucit, teda ted uz jen H-340 protoze prodejci uz 320ku stahli.... trochu me prekvapuje ze v tom seznamu H-340 chybi...
0/0
7.12.2005 16:35

chemic77

test?
opravdu by mě zajímalo za jak čistých podmínek proběhl tento test... Zvažuji koupi MP3 playeru a jelikož vím jak to chodí v čsopisech, kde vyhrává ten výrobce který více zaplatí nebo více inzeruje před tím kdo u nich nemá nic. :-) Tak by mě zajímalo jak moc se dá věřit Idnes v tomto testu. :-) doufám že jsou čistí... :-)
0/0
5.12.2005 19:07

Ja

Re: test?
haha    ty jako myslis ze na idnes nikdo neinzeruje?  nejlepsi mas podivat se na nejaky e-shop, ktery ma statistiky prodejnosti - zakaznik je nejlepsim recenzentem a kdyz se hodne lidi rozhodne pro jeden model mp3 pred druhym, asi k tomu meli dobry duvod a jde o dobry prehravac za dobrou cenu. Takove statistiky ma napriklad Alzasoft...
256 MB prehravace: Xtreme, Evolve, Microstar
512 MB prehravace: Xtreme, Evolve, Emgeton
1 GB prehravace: Xtreme, iAudio, Emgeton
 
0/0
6.12.2005 13:38

Ja

Re: test?
aha, takže koukam že cenzurou neprošel muj odkaz na alzáč... chtěl jsem tím jen říct že pro rozhodnutí je nejlepší se podívat tam kde vedou statistiky prodejnosti  a z těch jasně vyplývá, že nejprodávanější jsou přehrávače Xtreme, Microstar a Evolve, v článku zmíněné modely se objevují až u 1 GB kapacit a spíše okrajově. Věřím že rozhodnutí stovek lidí je pro tip co koupit rozhodně lepší než "zasvěcený článek" redaktora iDnes které žije z reklamy firem Emgeton, iAudio, Fast (=Sencor) a dalších. Přímý odkaz na statistiky zde raději nedám aby to prošlo přes cenzorní filtr, ale stačí do www.google.com napsat třeba Evolve nebo Xtreme a vyhledávání v ČR a jste hned na alzáči a k těm statistikám prodeje se doklikáte lehce. Možná budou statistiky i na jiných eshopech, ale já znám jen ty na alzáči....
0/0
6.12.2005 13:49

Ja

Re: Re: test?
hm, tak nakonec odkazy prosly, akorat to trvalo skoro pet minut  :-(  no tak to tu je 2x  ;-)
0/0
6.12.2005 13:50

bla

Re: Re: test?
Práve tady blabilis nesmysly! ponevadž kdyby jsi si zadal práve na 5 nejvetšich eshopech v republice nejprodavanejsi zbozi, tak ti vyjde Emgeton, iRiver, iAUDIO.  Tak si tady nedelej reklamu na srackovy Xtreme atd...  A v Alzasoftu si zadej nejprodávanejsí 1GB, nebo HDD a zase ti vyjde Emgeton, iRiver, iAUDIO.  Jen proto, že tyto tři znacky jsou proste nejlepsi MP3 prehravace na nasem trhu !  
0/0
6.12.2005 17:54

Ja

Re: Re: Re: test?
Aha, zapomnel jsem, pro nechapave, zduraznit, ze se v uvedenych statistikach jedna o FLASH prehravace, nikoliv harddiskove. A nez zacne zase blabola blabolit, at se laskave mrkne na uvedene odkazy. Je to pomerne zrejme. Nedelam reklamu zadne znacce a zadnemu obchodu (byt je zde povolena, autor clanku sam vyzval k tipum na dalsi prehravace a taky toho prispevatele notne vyuzivaji), jen principu statistik prodejnosti.  A prave u 1GB flash prehravacu na Alzasoftu je dnesni poradi nasledujici: Xtreme, Teac, iAudio (vcera bylo: Xtreme, iAudio, Emgeton)  viz. http://www.alza.cz/Default.asp?CatID=18844937&TYPTREE=1
Zajimave ze ten "srackovy" Xtreme je porad prvni... ze by byl nejprodavanejsi???
O situaci u harddiskovych prehravacu jsem se nezajimal.
A kdyz jsme u toho Emgetonu, jsou to jen obycejne korejske OEM mp3 prehravace, ktere vyrobce proda komukoliv kdo si o ne rekne a ve
0/0
7.12.2005 10:59

maro.sk

Re: Re: Re: Re: test?
zaujimava diskusia. ja by som sa len chcel pripojit so svojim nazorom, ze najpredavanejsi rozhodne nemusi automaticky znamenat najkvalitnejsi. hlavne v krajinach so slabsiou urovnou miezd, vsak... ked vas najdrahsi mp3 player bude stat 1/10 az 1/5 platu, nebudeme kupovat ten najlacnejsi, ale ten s najlepsou reklamou, alebo ten najkvalitnejsi :), alebo ten pre ktory sa rozhodnete z akehokolvek dovodu, ale cena to nebude. teraz zijem v anglicku a ked tu niekto z niecoho pocuva muziku, tak je to z 90% iPod. aj obchody su ho plne + rozneho prislusenstva. margetingove oddelenia saleju a snazia sa z majitelov urobit zberatelov iPod prislusenstva (puzdra, repraky, stojany...). na tej genialite apple naozaj nieco bude a iPod im nastartoval neuveritelny biznis! caute
0/0
10.12.2005 3:51

Milan Dokupil

Canyon
Má někdo zkušenosti s přehrávačem Canyon CN MP3SE(sport edition)-256 MB
0/0
5.12.2005 14:53

RiverPhoenix

teac mp400
Ma nekdo zkusenosti s Teacem MP400?
0/0
5.12.2005 14:39

Lanta

Ipod
"K iPodu nano lze mít snad pouze jednu zásadní připomínku – strašně snadno se poškrábe. " - A co takhle chybějící rádio?,nutnost používat soft při kopírování MP3,nemožnost měnit baterii,nemá linkový vstup atd.U ipoda ocenuju snad jen design - vše ostatní je jen reklama a snaha vsugerovat lidem,že MP3 přehravač je pouze Ipod.Apple začíná být to samý jako Sony - nic neumí a je předražený.Na to může skočit tak max. patnáctiletej puberták,kterýmu jde o to "být in",nebo přiblblí amíci,který skáčou na reklamu jak vosy na bonbon. Podle mého je lepší koupě Iaudio.
0/0
5.12.2005 13:47

Radim

Re: Ipod
Rad bych se mylil, ale pripada mi to jako typicka reakce cloveka, ktery si jej nemuze dovolit. Tak jej aspon poplive. Ipod ma presne ty veci, ktere vetsina lidi potrebuje a je opravdu nadherny. Skutecne neco, co ma styl.
0/0
5.12.2005 14:28

Lanta

Re: Re: Ipod
Tak to se skutečně mýlíš.Koupit si přehravač za sedm tisíc si dovolit může dnes už snad každý,ale většina lidí přemýšlí především o tom co za své peníze taky dostane.Já si koupil flash Iaudio G3 za 5.000,- a jsem max. spokojenej.Ve výbavě je oproti Ipodu 100% rozdíl ve prospěch Iaudia.Uznávám,že Iaudio není taková stylovka jako Ipod,ale já jsem spíš na ty funkce a ne na reklamu.
0/0
5.12.2005 14:39

Radim

Re: Re: Re: Ipod
Vidis, ja si koupil iPod nano a spolu s miliony dalsimi lidmi jsem take spokojen. Spoustu designoveho prislusenstvi... (styloveho!) A iTunes bych bral spis jako vyhodu. Proste pripojim, chvilu to neco nahrava, a mam tam pisnicky a podcasty co chci. Mel jsem radio na minulem mp3 prehravaci - vyuzil jsem ho asi 5 krat do roka? Linkovy vystup - proboha to 99% lidi nepotrebuje. iPod to je jednoduchost a styl. presne to, co ja a 90% procent lidi potrebuje. Kazdopadne odsuzovat lidi, co si koupi iPod na 15-lete a debilky - no nevim, svedci to o malinko primitivnejsim mysleni, Lanto! :)
0/0
5.12.2005 16:41

Bertuzzi

Re: Re: Re: Re: Ipod
Nezlob se na mně , ale lidi jako ty jsou pro každého marketingového manažera přímo požehnáním :-)
0/0
5.12.2005 18:15

Gyros

Re: Re: Re: Re: Re: Ipod
Bertuzzi, až na to "mně" máš úplnou pravdu. Radime ty frikulíne, tobě bych prodal i dědovy brýle, protože jsou in a nosí je desetitisíce lidí :). Zamysli se nad sebou a pak tu teprve piš něco o primitivnosti.
0/0
5.12.2005 18:53

M&K

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ipod
Presne tak.iPod si koupi obvykle lide,kteri neco vidi v reklame a mysli si,ze je to to nejlepsi a jsou lini si zjistit i neco o nabidce konkurence.Ja netvrdim,ze jsou to spatne prehravace,ale rozumny clovek si radeji precte nejake recenze na NETu ci v casopisech a koupi si neco s mnohem lepsim pomerem cena/vykon.
To je stejne jako s Nokii.Lide chteji predrazene telefony od Nokie jen proto,ze je to Nokie a nezajima je,ze Siemens si SonyEriccson maji levnejsi a vybavenejsi modely.Ale at si kazdy dela co chce,aspon ma clovek lepsi pocit,ze se nechova,narozdil od spousty jinych,jako ovce .
0/0
5.12.2005 19:55

Mike

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ipod
Ale prdlajs kluci, ipod je v pohode, ma dozajista nejlepsi navigaci pisnickama a zvukove je taky v klidu....nemuzete to brat podle ceskejch podminek kde stoji 15papiru:))
0/0
6.12.2005 1:55

YF

Re: Re: Re: Re: Ipod
negdy bys mel radio vyskouset misto toho posranyho danceflooru radku! (nebo heavy metalu? :)) )
0/0
5.12.2005 19:50



Najdete na iDNES.cz