Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejhorší MP3 přehrávače, které pod stromeček nepatří

Vybrali jsme nejhorší MP3 přehrávače, které by se rozhodně neměly objevit pod vaším vánočním stromkem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martinor

Levnější varianta MP3 brýlí

Levnější varianta MP3 slunečních brýlí

:  http://zbozi.seznam.cz/zbozi.py/searchScreen?q=MP3+slune%C4%8Dn%C3%AD+br%C3%BDle+

 

Stojí pouze kolem 1 tisíc korun což je dobrá cena.Já je dostal od kámoše zadara protože je dostali jako dárek od firmy delikomat

0/0
11.1.2007 18:57

Dieg0

profesionalita servru technet.idnes.cz
Tato veta mi potvrdila "profesionalitu" tohto servru : Olympus neumí přehrávat videa, fotografie do něj dostanete jen stěží a nabízený program na míchání obrázků s hudbou může směle soutěžit o cenu „aplikace na prd“. Akoze toto som este nikde nevidel a ohladom fazulky : objednal som si ju a ak mi poviete ze tam neisu ziadne nastavenia navyse tak sa prosim pekne na mna nehnevajte ale nemozem suhlasit : mozete si nastavit rychlost pretacania, orientaciu displeja (lava ruka,prava ruka),setrice,hodiny + datum,Bass + treble, atd atd.
0/0
9.5.2006 15:30

LaRosse

Mým uším
tedy 128 bit stačí.
0/0
28.2.2006 10:40

Ladik

autorovi a všem
:) můžu se jen pousmát a koupit si co chci, za kolik chci, a nevybírat si podle někoho kdo ve výsledku ani mp3 přehrávač nepoužívá Jestli by si někdo přál vidět recenze jaké mají být, doporučuji se podívat na www.ce4you.cz tomu já říkám objektivita herball@seznam.cz                              a ne tyhle plky za každou cenu...
0/0
20.2.2006 20:17

Jája

Iriver
Ja mam Irivera 256 a nemuzu si ho vynachvalit!! Navic za cenu 75$, to je raj!   http://www.compuplus.com/i-I-River-iFP-790T-256MB-MP3-Flash-Player-1002313~refer-pricegrabber.com.html
 
Kamos si koupil ten Ipod, docela peknej, ale mne by asi nevyhovovalo, ze se musi nabijet...
0/0
5.2.2006 11:05

Trinom

Fazole a mp3
Měl možnost si pohrát s tou fazolí. Kámoš jí má. Náhodou jsem měl notes ve škole, tak jsme to zkoušeli. No, jediný, k čemu je ten ovl. software je na přejmenování mp3 na nějakou jinou koncovku (už si ji nepamatuju). Tvrdil, že to nepřehraju. Zkopčil jsem to do notesu, přepsal koncovku a jelo to. To už si to skutečně mohli odpustit... Jinak ta fazole hraje docela pěkně...
0/0
4.2.2006 22:09

No preci ja :o)

m:robe
Nevím, podle čeho píšete recenze, ale zkuste si nejdřív přehravač otestovat dýl, než tři minuty. Mám m:roba asi dva mesice, baterka vydrzi osm hodin, jak je udavano! Uznavam, ze funkce "remix" je absolutne k nicemu, ale fotak je docela kvalitni, aelspon jako doplnek. Nemuzu si stezovat....snad jen na redaktory ci recenzenty iDnesu.
0/0
16.1.2006 9:02

xXx

Re: m:robe
Souhlas, recenzent je akorat tak tele. Mrobe mam taky cca dva mesice a je to kvalitni zarizeni. Pouzivam ho i jako prenosnej disk a sem max spokojen. A k tem remixum, taky sem je jeste nepouzil. Skoda ze to je close source, urcite by se nasla spousta veci ktere by se dala dat misto nich... Takova ctecka PDFek by se hodila mnhem vic ikdyz by ten display sezralbaterku asi hodne rychle.
0/0
2.2.2006 7:13

 

 
0/0
13.1.2006 10:28

normalni

iPod a iRiver
sony je spickova znacka ale ohledne televizni techniky, u mp3 nema cenu se venovat jinym znackam nez iriver a macintosh - iPod, jsou kvalitni, maji mnoho funkci, luxusni design a cenu umernou kvalite a obsazenym vymozenostem (barevny display na prehravani klipu, filmu...lehke ovladani hlasitosti, velky display - hrani her, trideni hudby do adresaru, kovovy obal, vykonna baterie....vlastnim iPod mini 4GB a nemuzu si ho vynachvalit, nosim na nem praci z domova do prace a naopak, kamaradum nosim domu filmy a hudbu...
0/0
7.1.2006 0:18

AmarokCZ

Re: iPod a iRiver
No nevím, k čemu ten iPod používáš, ale já ho měl, a musel jsem ho vyměnit, protože podle mě jsou skoro všechny APPLE MP3 přehrávače na prd - malá výddrž baterií a hlavně hodně zbytečnejch funkcí (je to MP3 přehrávač, ne PC, tak proč to má kraviny jako hry,...) Koupil jsem si SONY NW-E107 a jsem naprosto spokojen - funkce to má odpovídající MP3 přehrávači a výdrž baterií je 70hodin na 1AAA http://www.sony.cz/view/ShowProduct.action?product=NW-E107&site=odw_cs_CZ&pageType=Overview&category=PAW+Network+Walkman Jo a co se týče iRiver, tak ta má dobré, ale drahé přehrávače, ale výdrž bateriií je také malá.
0/0
22.1.2006 10:52

AmarokCZ

Re: iPod a iRiver
"vykonna baterie" --- To ses zbláznil, nebo co?? 8hodin je výkonná baterie? To je spíš hodně mizerná beterie, navíc je to akumulátor, takže když mi dojde, tak jsem v ..... lepší je AA, nebo AAA, ty si vyměním, kdy se mi zachce
0/0
22.1.2006 10:56

zkol!

Re: iPod a iRiver
ach, tihle fanatici do macintoshu, to uz je fakt jak nejaka vymastena nabozenska sekte :| tak si laskave pocti o tom svym jaPudu: Apple zjevne nechtel, aby si baterky do iPodu lidi vymenovali sami, minojine proto, ze prisel s fascinujicim "Programem na vymenu baterii" - a vymena baterie, stoji 99$ a trva ctrnact dni... checheche... no tedy... kluci vod meku uz zjistili, ze tohle je fakt hodne velka drzost a ted uz si to muzes nechat vymenit pouze za 59$ - slava! za tohle pujdou jiste do nebe! program jak udelat z lidi debily: http://www.apple.com/support/ipod/service/battery/ samozrejme, muzes usetrit a treba za 25 dolacu si koupit novou baterku a pak pouzit tenhle navod, a jak se k ni dostat: http://reviews.cnet.com/4520-10165_7-5643378-1.html v kazdem pripade, az ti za 18 mesic po zakoupeni ajpoda dojde baterie (vlastne ne, ona bude dochazet pomalu, takze uz treba po roce to s nim zacne byt hodne spatne), tak ti preju hodne stesti, jiste se moc pobavis... stejne jak
0/0
24.1.2006 14:56

zkol!

Re: Re: iPod a iRiver
jo a iDNESU by nekdo mohl sdelit, ze kdyz uzivatel napise enter (takovej ten znak co neni videt, ale udela odskoceni radku), bylo by mile, kdyby to formular zaznamenal - jiste to prospeje celkovemu vzhledu postu... ech...
0/0
24.1.2006 14:58

tomáš starý

jan klasická diskuze
nic osobního, ale dát si občas podobnej pokec po článku je fakt slušná prča.......................jedna čtvtina diskutujících jsou nekritičtí milovníci značky oakley, druhá čtvrtina přesně odpovídá hlášce o potrefené huse, která...........atd., prostě vlastněj stejnej nebo podobnej šmejd a teď se nemůžou podívat pravdě do očí, třetí třetina jsou klasičtí zevlouni všech diskuzí, prostě nemaj co dělat v rachotě a permanetně přílepený na netu uráží, rejpou, pindaj, zvyšujou si pošroumaný ega..........a hlavně jsou anonymní (no prostě státní zaměstnanci), no a pak jsou ty poslední, kteří by možná mohli něco přínosnýho dodat, ale jejich šepot se v tomhle řevu ztratí...................doufám, že mám dost hrubek, abych potěšil................ for jan kuznik...........jen tak dál.................voni by bez vás zemřeli nudou
0/0
3.1.2006 1:31

Jura

SONY a špičková značka?!
Odkdy je SONY špičková značka? Co je znám, tak vyrábí přinejlepším běžné přístroje pro běžné široké masy a nenáročné uživatele, kteří se nechtějí při koupi zabývat parametry přístrojů, ale takzvaně vsadí a věří světové "značce", které nemůžu upřít solidní i pěkný design výrobků. komentář k citátu o Sony Bean NW-E205: "...připomíná spíše pouťovou tretku než hudební krabičku špičkové značky"
0/0
2.1.2006 14:01

loopmaster

Re: SONY a špičková značka?!
Odkdy je SONY špičková značka? Rika ti neco treba SONY Esprit?
0/0
9.1.2006 11:26

KaktusX

To JSOU ALE kecy! :-/
Bitrate 128 jako "relativně dobrá kvalita" ve spojení se špuntovými sluchátky je hodnocení technického i zvukového ignoranta. Nelíbí se mi takto agresivní články, čekal jsem podle nadpisu nějaké opravdové šmejdy, ale holt "Blesk" je "Blesk". :-( Myslím, že bych si v těch přístrojích vybral, nevěřte podobným přemoudřelým pisálkům, kterým nestačí 128kbit/s a zároveň postrádají rádio. :-))) Pokud jste někomu či sobě některý z těch přístrojů koupili, nezoufejte, vsaďte na vlastní názor a o autorovi článku si prostě myslete svoje. Howgh. :-)
0/0
31.12.2005 17:48

tomáš starý

Re: To JSOU ALE kecy! :-/
ano...............nevěřte podobným přemoudřelým pisálkům, kterým nestačí 128kbit/s, ale také nevěřte těm, kterým stačí.....................................
0/0
3.1.2006 1:14

tomáš starý

Re: To JSOU ALE kecy! :-/
až zase tady budete vykřikovat ............" To JSOU ALE kecy!".......................nastudujte si něco o fenoménu mp3, grabování, bitrate a jeho kvalitě a podobně.....................hlavně jsem nepochopil, jak jste přišel na ty špuntový sluchátka, ale já bych spíš řekl, že čím horší sluchátka, tak tím by měla být lepší kvalita záznamu.................nebo se pletu
0/0
3.1.2006 1:39

Bochi

Re: Re: To JSOU ALE kecy! :-/
Myslím, že pletete, nebo přinejmenším uvažujete špatným směrem. Čím je horší záznam, tím méně záleží na tom, jaké máte sluchátka. Nejvetší přínos budete při daných nákladech vždy mít z vyváženého systému. Nahrát si na přehrávač empétrojky s 64kbps, aby se vám tam víc vešlo a snažit se to dohnat supersluchátky za 4000Kč nemá velký smysl. Naopak to samozřejmě platí také.
0/0
22.1.2006 0:14

kopernik

Re: Re: Re: To JSOU ALE kecy! :-/

mam pocit. ze kazdy z vas ma v tychto veciach iste rezervy... Co sa tyka mp3 - existuju aj ine podporovane formaty - napr. OGG, ktory by vas pri 64kbps asi velmi prekvapil. MP3 a trapny WMA sa mozu pri rovnakej, dokonca aj vyssej bit-rate schovat... :-©

Co sa tyka sluchadiel, nechapem preco by som si musel kupovat KOSSy za 1300+, ked uz za 400 - 500 sa daju zohnat VELMI dobre sluchadla s rozsahom 8-24KHz, co KOSSy ani vo sne nedosahuju... Treba trosku viac citat a skusat a porovnavat,...

KOSS - kvalita / cena Rv

WMA - plechovy zvuk Rv

OGG - open format, minimalna strata kvality zvuku pri kompresii R^

0/0
30.8.2007 14:37

Delltar

sou to májový kecy
větší blábol sem už dlouho nečetl, mam doma Umax Gotcha a rozhodne nemůžu souhlasit s tím co autor psal, pravda dají se koupit lepší přehrávače, ale vzhledem k tomu že ůdaj o ceně [3990,-] je rok starý, tak pochybuji že budou levnější, opravdu mám pocit že ten článek je akorat pokus o něco jiného než co je dnes vidět ve všech médiích, ale hledaní nejhorších výrobků je daleko složitější než hledání těch nejlepších, je to jako hledat nejvyší a nejniší horu...
0/0
26.12.2005 17:42

Hansel

Úroveň pisatele prachmizerná
Článek mi přišel o ničem, ale to není důležité, protože jediné, co mohu posoudit, jsou informace u m:robe (až neuvěřitelně se shodují s těmi, které jsem už dříve uvedl na netu já). Ano, m:robe MR-500i je poměrně špatné zařízení, ale v době, kdy vznikal tento článek stálo 5600Kč. Pro lidi, kteří potřebují velkou kapacitu, přenosný disk a nemají peníze, je dobrý. Popisuji vlastní zkušenost, nechci, aby to vypadalo, že ho chválím zuby nehty. Udivuje mne kontejnerové vyjadřování autora, který se v diskuzi dopouštěl mnoha gramatických chyb a reagoval dosti nepatřičně. Dobrý autor by podle mě měl zůstat nestranný a jeho vyjadřování alespoň dosahovat kvalit průměrně úspěšného gymnazisty. Škoda, že jsem tento článek neobjevil dříve.
0/0
23.12.2005 16:12

jožo

taky jedna recenze na MP3
Tady jsem taky objevil jeden zajímavej MP3 řehrávač a je s 512MB aměti. :) htt:www.cdrhard.czview.h?cisloclanku=2005121905
0/0
20.12.2005 11:47

jožo

Re: taky jedna recenze na MP3
Sakra, jak se zadává kód, aby z toho byl hyp. odkaz? :( http://www.cdrhard.cz/view.php?cisloclanku=2005121905
0/0
20.12.2005 11:49

Horác Bryn

Re: Re: taky jedna recenze na MP3
 
0/0
28.12.2005 9:15

jožo

Re: Re: Re: taky jedna recenze na MP3
No dík, ale jak to napsat v kódu, aby se to tak zobrazilo... pls... :)
0/0
31.12.2005 15:46

nevlad

Re: Re: Re: Re: taky jedna recenze na MP3
No na to přece není žádný "kód" ! Prostě pišeš, pak uděláš mezeru, napíšeš adresu http://technet.idnes.cz/ uděláš mezeru a jeto! Hypertextový odkaz se z toho udělá sám! Jsou složitější věci na světě!
0/0
31.12.2005 19:55

jožo

Re: Re: Re: Re: Re: taky jedna recenze na MP3
Že by... http://technet.idnes.cz :-)
0/0
1.1.2006 12:49

jožo

Re: Re: Re: Re: Re: taky jedna recenze na MP3
Aha, tak problém je jinde. Pokud tuto stránku spustím pod Operou, tak se mi dole pod tím oknem pro text vůbec neobjeví ty ikony. Teď jsem to spustil pod IE a je jich tam jak maku a odkaz se skutečně vytvoří sám... to předtím nešlo...
0/0
1.1.2006 12:54

Vladimír

Největší kravina
je hodnocení toho posledního přehrávače. Koupil jsem ho před týdnem, s 512 MB paměti jsem byl nalákán nízkou cenou 1800,-Kč s dph. A kdyby autor jen vzdáleně tušil, co to za ty prachy umí, tak si koupí tři! Příště si o tom aspoň něco přečtěte: http://www.mp3-prehravac.cz/mp3-prehravac-mpp003.html . A to tam ještě není popsáno všechno! Jediná pravdivá informace v článku je obrázek. Přehrávač je totiž krásný!Jo, ještě něco: SONY prodává stejný, údajně za cenu 3800,-Kč, jen místo nápisu USB je tam SONY.
 
0/0
18.12.2005 8:44

FX

Re: Největší kravina
Tedy já nic proti vám, ale možná došlo ve vašem případě k nepochopení autora článku. U názvu posledního přehrávače není žádné typové označení, pouze velikost paměti 128 MB. Řekl bych, že obrázek je pouze ilustrační a a autor myslí obecně VŠECHNY přehrávače s kapacitou 128 MB (od noname - po superextra), protože je to prostě na dnešek málo.
Nebo se pletu?
0/0
19.12.2005 11:42

Jan Kuznik

Re: Re: Největší kravina
Diky za reakci! Jan Kuznik
0/0
19.12.2005 14:07

Vladimír

Re: Re: Největší kravina
Ano, máte pravdu, špatně jsem se vyjádřil a zareagoval velmi vztahovačně. Holt špatně zvolený ilustrační obrázek . Ovšem nic se nemění na mém pochopení autora. Článek má nadpis NEJHORŠÍ MP3 PŘEHRÁVAČE... Vím, že 128 MB není mnoho, ale že by se díky tomu dalo říct, že všechny přehrávače s touto kapacitou jsou nejhorší, to je trošku silné kakao. Můj známý si např. podobný koupil naprosto bez nátlaku, neboť, dle jeho vyjádření, potřebuje občas nějakou větší disketu, poslechnout rádio a nadiktovat do záznamníku pár poznámek. Prostě nemá potřebu mít u sebe celou svoji diskotéku. Je naprosto spokojen. Proto trvám na tom, že takové paušalizování není naprosto na místě.
0/0
27.12.2005 20:49

Bochi

Re: Největší kravina
No vidíte, a já sehnal 512MB SanDisk o měsíc dříve za $50 (cca 1200Kč) a taky jsem jim na to skočil ;-) A, světe div se, nelituji.
0/0
22.1.2006 0:21

Tissi

Cena za bryle s MP3
Ty bryle s mp3 maji za 3 500 Kc na www.mobilarena.cz ;o)!!!
0/0
18.12.2005 0:41

Dodis

Ideální minimum?
Může mi někdo říct jaký je rozdíl mezi minimem (128MB) a ideálním minimem (256MB)? Co je to za odborné termíny? Asi se řadí do stejné skupiny jako "větší polovina" nebo "nejoptimálnější",což?
0/0
17.12.2005 22:01

Ton

Dobry :-)
Paradni clanek, uz dlouho jsem se na technetu takhle dobre nepobavil :-) Vic takovych!
0/0
17.12.2005 21:44

Zdener

Mazec
Tak tenhle článek mě po dlouhé době pobavil je to mazec :-)
0/0
17.12.2005 19:50

Lion438

cd
Diskmen stačí, nač mp3? navíc se na netu hůř shání než normální CD od někoho atd. Mně zatím bohatě stačí diskmen.
redaktor webu www.nactileti.net
0/0
17.12.2005 19:28

VenusHalley

Re: cd
hehe:)
i ja si umim stahnout mp3 a to jsem computer blonde...
0/0
10.2.2006 15:01

gelmich

Oakley
Nezlobte se na mě přátelé, ale jako fanouška Oakley a také majitele 2 jejich exemplářů mě docela namíchla kritika těchto brýlí. Jak může autor tohoto článku srovnávat něco takového s MP3 přehrávači? Tenhle výrobek není pro standardní uživatele MP3 walkmana, ale pro zarytého fandu této značky...
0/0
17.12.2005 17:53

Rychlik

Re: Oakley
Plně s Tebou souhlasim. Zatim vedeš o jeden exemplář, aly brzy Tě doženu. Už jsi testoval RAZRWIRE?
0/0
19.12.2005 12:33

jouza

mp4
sem zvedavej, az bude autor hodnotit mp4 prehravace, co nam zase prichysta....jeden mam a stoji to opravdu za to.....
0/0
16.12.2005 17:06

Yvonna

JWW z hypernovy
Hmmm. Tak v hypernove prodavali za nejakych 1500 MP3 prehravac JWW s 256MB, opravdu pekny menu sice na malym displeji, dva vystupy a jeden se da nastavit jeko line-in, 7 druhu podsviceni(featurka pro pubertaky), zaznamnik, FM radio,nahravani z line-in a radia, formaty MP3,WMA a WAW. Zobrazuje ID3 tagy a dokonce text pisnicky pokud je to tam ulozeny. Vevnitř je čip Sigmatel(vyrabela mixchip na SB Live) kde je možnost upgrade firmwaru a naformatovani vnitrni flash pri nejakym problemu nebo kdyz nejaky telatko vytahne disk pri zapisu. Asi kvuli firmu je tak levnej. Protoze puvodni firm ma naky chybky(sekani). Staci ale flashnout novou verzi a pak facha dobre. To vetsina lam ani nevi a tak ho radsi prodavaj levne pro hovada bozi. Prehravac je pogumovanej a docela vydrzi. Je taky rozebiratelnej coz neni pravidlem. Ovladani je joystickoidni. Klasicky sipky,enter,escape. Akorat mi vadi trochu nedosedajici krytka baterky(staci vyndat ten molitan). Citlivost tuneru je prumerna, spis slab
0/0
16.12.2005 8:43

Kokeš

Re: JWW z hypernovy
Až na ty vulgarismy velmi dobrá recenze - 9 z 10!
Díkes
0/0
17.12.2005 9:25

Bob

nejlevnější mp3 stojí do 700,-
autor mohl taky trochu pogooglovat - 128 MB se prodává do 700,- a na učení jazyků a pár písniček se určitě hodí
0/0
15.12.2005 11:10

Martin

mp3
hmm no vida a ja sem si koupil za 999,- 256MB prehravac Advent v Electroworldu a az na malickosti si nemuzu stezovat. pomer cena/vykon je vynikajici
0/0
13.12.2005 23:38







Najdete na iDNES.cz