Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové Microsoft Office slibují revoluci v ovládání

Téměř od začátku vývoje sady kancelářského balíku Microsoftu byly jeho uživatelé zvyklí na klasické rozložení ovládacích prvků. Připravovaný systém je opravdu revoluční a firma si od něj slibuje výrazné zvýšení povědomí o dostupných funkcích a jejich využívání. Bude se vám líbit?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Navsteva

Velikost
Bude treba pro instalaci a spravnou funkci aspon 1GB na HDD ? :))
0/0
5.1.2006 11:30

nagra

Ja se vam divim 2.
Dokonceni prospevku: ...uplne dole v rohu stalo psano malinkatym pismem: "Tato reklama byla graficky zpracovana na pocitaci Apple McIntosh". To hovori za vse, ne? At si kazdy najde platformu, ve ktere chce delat, poradne se ji nauci a presvedci, ze neco umi. Neni dulezity nastroj, ale vysledek. Delam ve 2k i v Tucnakovi a oboje ma sve + i -. Tak to pochopte, nelze se zavdecit vsem. Kdo nechce prispivat Billovi, at jde na ryby pro Tucnaka a vezme si k tomu Cerveny klobouk. Ja mam rad oboje. Tecka.
0/0
3.1.2006 12:31

F1

Re: Ja se vam divim 2.
Máte pravdu je jedno v čem se to dělá, potíž je pak se stárnutím elektronických dokumentů, kdy po nějakých 10 letech už neexistuje sotfware, který by je uměl otevřít a zkonvertovat v celé své kráse viz. T602. A ještě starší software na 8 bitech atd. Takže ať žije tištěná podoba, ta je věčná pokud nezhnije.
0/0
3.1.2006 16:22

nagra

Ja se vam divim.
Dejte už pokoj. At kazdy dela s tim, co se mu libi. V praci mame Tucnaka, na standartni kanc. praci je Open Office skutecne dostacujici. Soukrome jsem dlouho pouzival W3.11, pak jsem musel upgradoval na 2k (stary hardware dohardwaroval). Ale pouzivam porad Word 6 a Excel 5. Jsou to sice vykopavky, ale pro standartni pouziti skutecne staci. Navic je znam. Dostal jsem samozrejme do ruky nejruznejsi Office 2003 a podobny jiny vyplody chorych mozku, ale nepravedcilo me to. Pokud potrebuju udelat profi publikaci, jsou Wordy a podobny nesmysly stejne nepouzitelny. Musim to udelat to ve Quarku. Kdyz chci tabulku, vezmu treba ten muj staricky Excel 5 a mam ji taky. Vexportuju to, vlozim, prezvejkam do pdf a trada do tisku. V kanclu nepotrebuju zadny nesmysly navic. Kdyz dostanes do ruky vytisknuty papir, stejne nikdo nepozna, v cem jsi to delal. Napada me jedna hlaska, ktera se pred nekolika lety objevila jako malinka noticka na jednom billboardu s reklamou na PC IBM. Uplne v rohu stalo psan
0/0
3.1.2006 12:22

manas1008

Linux vs Windows
To je krasne napsana (a vyvazena uvaha) na tema Linux vs. Windows. Bohuzel, na teto diskuzi se to b1bci z obou taboru jenom hemzi.
 
0/0
27.12.2005 12:25

KKK

hardware..
Tak jsem byl poucen ze mi Linux zamrzl kvuli slabemu hardware...HAHA No jo. Moje pentium4 2Ghz, 512Ram.... bla bla bla.. je tak slaby hardware.... Pro jake masiny je prosim teda napsanej... chytraci... Linux proste zamrzne.. protoze ma taky svy mouchy... A ten Opensource si prestante malovat tak naruzovo.. taky to neni zazrak..
0/0
23.12.2005 15:30

Kirk

Re: hardware..
Ovšemže Linux může zamrznout. Už proto, že kdokoliv může změnit zdrojové kódy, přidat tam: "zamrzni po šesti hodinách běhu" a pak takto modifikovaný Linux nabízet lidem ;-). A nebo tam prostě přidat něco chybného. A souhlasím, že Linux není zázrak. Ale to neznamená, že je horší, než Widle, a že je chyba ho propagovat.
0/0
23.12.2005 15:41

KKK

Re: Re: hardware..
Zamrzlo mi uz nekolik oficialnich originalnich distribuci kdyz jsem spustil vice uloh.. (ne moc)... Nutno priznat ze tohle se mi na WinXP ze tri roky nestalo a v linuxu za tyden nekolikrat... Jinak podle me je Linux fajn i kdyz by potreboval trochu jeste zprijemnit.. To je spis reakce na ty tupce co nadavaji na windowsy jak jsou silene nestabilni a v Linuxu se to prece nemuze stat... Konkurence na poli OS je jen dobre... Ale chce to mene Linux FANATISMU :o)
0/0
23.12.2005 16:09

Pavel di5

Re: hardware..
tak zahod pentium
0/0
23.12.2005 17:00

KKK

Re: Re: hardware..
Ted jsem nepochopil reakci.. ze by Fanaticky AMDckař?? :o) Nic ve zlym.. Ale AMD je krome her vcelku dost pomale!!!!!..... bohuzel...
0/0
23.12.2005 17:15

KKK

Uz zase
Vidim zase se tu projevuje stado tupych fanatickych linuxaku.... Linux ma taky spoustu chyb... Vzpamatujte se. je to jen software. nic min, nic vic... o nic prece nejde...
0/0
23.12.2005 11:58

Zorz

Re: Uz zase
Hlavne ze ty jsi baca tupeho stada woknaru co? :-)
0/0
24.12.2005 18:47

KKK

Re: Re: Uz zase
Blbce. doma mam 5 Distribuci linuxu a WinXP.. Co mas ty chudaku!!!!! A hlavne mam v prdeli jestli je lepsi Linux nebo Win protoze je to jen software... Nejsem tak omezeny jako ty!! POBAVILS!!!
0/0
24.12.2005 19:03

BBspeeD

Uzivatelia chcu nieco ine
Ja by som uvital keby sa na vytlacenu tabulku z exelu pridal aj miniciarovy kod ktory by po nascanovani v niecom ako AbbyFR vratil povodne vzorce do buniek. Uz sa mi totiz niekolko krat stalo ze ludia chceli rekonstruovat tabulky s vytlacenej podoby a original bol uz v datovom nebi. Taktiez by nebolo od veci keby vedel office poriadne previest tie vrajTabulky s wordu do excelu. Neviem preco niektori dementi musia stale robit tabulky vo worde a k tomu este s kadejako zlucenymi poliami. Nie ze by sa to nedalo aj teraz ale je to proces do zosedivenia.
0/0
23.12.2005 8:29

Dalibor

Linux versus Windows
MS Office je určitě dobrý produkt, ale co skutečně může nabídnout verze 12 nového? Milion řádků a 16 tisíc sloupců - kdo to v praxi využije? Pokud potřebuji takhle rozsáhlé údaje, použiji databázi. Je to i praktičtější. Používám pro svoji firmu Open Office a Linux - již několik let a úspěšně. Lidé, kteří tvrdí, že pro firemní účely se Linux nehodí, problematiku neznají. Netvrdím, že je Linux lepší než Windows nebo obráceně - ale proč platit za něco, co mohu mít zcela zdarma a stejně kvalitně.
0/0
22.12.2005 23:42

R.

Re: Linux versus Windows
Proč by měl Office 12 nabízet tolik nového? Firmy (tedy ty hlavní zákazníky, kteří si Office kupují) zajímá, jestli s Office 12 budou zaměstnanci efektivnější. Ne kvůli funkcím, ale kvůli tomu, že s tímto nástrojem (ano, je to pracovní nástroj) budou schopní udělat více věcí rychleji. To úplně postačí. A když se k tomu přidají serverové záležitosti, které firmy zajímají, tak je jejich volba jasná. Funkce? Otevřený formát? Ne, to opravdu není to, podle čeho se velcí zákazníci rozhodují.
0/0
27.12.2005 14:03

Dalibor

Re: Re: Linux versus Windows
Otázkou je, zda skutečně a prokazatelně budou zaměstnanci efektivnější s Office 12 než s Open Office (pominu-li náklady na event. přechod na OO, případně jednorázové problémy a časovou ztrátu spojenou s tímto přechodem). Většinou se pro MS Office vedení firmy rozhoduje proto, že nechtějí měnit fungující systém, což je také pochopitelné. Dokud finanční zdroje firmy nevysychají nebo ten, co rozhoduje o nasazení sw ve firmě není na úspoře zainteresován, není co řešit ..
0/0
27.12.2005 15:26

anjin-san

Re: Re: Re: Linux versus Windows
v otazce celkovych nakladu vlastnictvi neni porizovaci cena obvykle hlavni polozkou, takze sam fakt, ze je produkt "zadarmo" jeste nunte neznamena, ze je levnejsi. celkove naklady totiz musi zahrnout i naklady na preskoleni uzivatelu (a co si budeme vypravet, pro vetsinu beznych uzivatelu je proste problem, ze je obsahove stejna funkce nazvana jinak, vlozena v jinem menu nebo representovana jinou ikonou). a pak je to otazka integrace - kancelarske aplikace jsou ve vetsich firmach obvykle navazany na dalsi systemy, a naklady na pretvoreni a podporu techto vazeb by byly tak velke, ze prave ti manazeri, kteri jsou zainteresovani na usporach nakladu o necem takovem nechteji ani slyset ...
0/0
6.1.2006 1:21

miki

Off12
Normalne ti taky na Moft rad plivnu, ale ted musim udelat vyjimku. Off12 se napadne dobre ovladaji (sam jsem tomu neveril a mel obrovskou averzi). Zajimalo by me, kolik zde kritizujicich prispevovatelu prislo s Off12 vice do styku nez ze screenshotu ci letmeho pohledu.
0/0
22.12.2005 22:36

Robik

OO2
Ja mam na psani textu notepad - skvely a rychly.... a na otvirani word. dokumentu OpenOffice2... a za usetreny peniz jedu na hory...
0/0
22.12.2005 20:51

xmian

Re: OO2
To se na ty hory ale dostaneš jen párkrát za život, ne? Každý rok bys snad Office nekupoval ?
0/0
23.12.2005 1:07

.

Re: OO2
Já tvrdím, že Notepad je nejlepší věc, se kterou má Microsoft něco společného.
0/0
5.1.2006 12:34

anjin-san

Re: OO2
mozna zkus zauvazovat nad tim, ze jsou i lide, kteri potrebuji textovy editor k praci s texty velikosti radove desitek az stovek stran, s texty strukturovanymi, s texty formatovanymi, ... tem imho notepad zase az tak moc neposlouzi ... ;-)
0/0
6.1.2006 1:23

Tom

Linuxu že se daří???
To je směšný. Přemejšlíte nad tím trochu než něco napíšete??? Vždyť je zadarmo a kolik lidí to používá. Abyste Microsoftu užrali trochu podílu, tak to musíte dávat zadarmo, dělat na tom zadarmo, propagovat to zadarmo a stejně to nikdo nechce.
0/0
22.12.2005 20:43

Kirk

Re: Linuxu že se daří???
Ovšemže se Linuxu daří. Že se mu daří i díky tomu, že je zadarmo, to na tom nic nemění.
0/0
22.12.2005 21:35

Kyklop

Re: Re: Linuxu že se daří???
Mnoho věcí co jsou "zadarmo", nakonec vyjdou setsakramentsky draho. Linux nevýjimaje.
0/0
22.12.2005 22:06

mike

Re: Re: Re: Linuxu že se daří???
A ty si kupuješ Office za svý peníze,nebo ho dostaneš v práci a tady jen meleš nesmysly? Já od nikoho nic zadarmo nedostanu a když se mám rozhodnout jestli Office nebo OO, tak je volba jasná. Já z 50000 funkcí pro svou práci potřebuju opravdu zlomek a za 10.000,- si radši něco užiju.
0/0
22.12.2005 22:53

derrick

Re: Re: Re: Re: Linuxu že se daří???
Pokud tvé příjmy nejsou přímo podmíněny prací, resp. efektivitou práce na počítači, pak možná. Pokud ale člověk ke své práci potřebuje počítač a chce pracovat rychle a efektivně, mají placené programy své nezastupitelné místo. Cena konkrétních produktů, to už je věc jiná.
0/0
23.12.2005 1:21

anjin-san

Re: Re: Re: Re: Linuxu že se daří???
az budou OO dokumenty plne kompatibilni s office, pak o tom muzu zacit uvazovat. do te doby by pro fiormu naklady na konverzi stavajicich dokumentu, preskoleni uzivatelu a zajistovani konverze z (stale vetsinou obchodnich partneru pouuzivaneho) formatu ms office byly prilis vysoke. a v oblasti os mi naklady na migraci k linuxu ve firme vychazji jednoznacne vyssi nez naklady setrvani na windows, takze take neni o cem premyslet. ono proste nic neni zadarmo ...
0/0
6.1.2006 1:15

kido

To ghul ...
.. ty ses dobrej zoufalec ...  ...  fakt se bavim ... diky
0/0
22.12.2005 19:06

Mukr

Posledni nejlepsi word processor
Poslednim nejlepsim editorem od Mikrosoftaku je Notepad ;-). Nechapu, proc jsou lidi ochotni platit za worda jenom proto aby si napsali dopis nebo nejakou podobnou kravinu nebo udelali nejaky jednoduchy sesitek v Excelu. No jo. Marketing umi.
0/0
22.12.2005 19:04

bubák

hm, to bude opruz
Doufám, že tam budu zase půl hodiny vypínat všechna báječná "vylepšení", abych vůbec mohl smysluplně pracovat a pak mi to bude při každé příležitosti nutit k doinstalování nějaké "úžasné" funkce, na kterou vůbec nejsem zvědav :-)
0/0
22.12.2005 18:42

Olaf_adw

L vs W
Neni mi sptne z linuxu, ale z linuxaru.
0/0
22.12.2005 18:09

Tom

a ještě dodatek.
Než mi začnete nasazovat psí hlavu. Jsem technik, ale nejsem ignorant. Manažerů si vážím, protože vytváří zisk a rozumí lidem, což jsou znalosti, který se z manuálů získat fakt nedaj.
0/0
22.12.2005 17:37

mike

Re: a ještě dodatek.
Co tím myslíš? Jako že ti vnutěj něco, co nepotřebuješ? To je v dnešní době dost jednoduchý. A na závěr - oni nerozuměj lidem, oni je uměj dobře ojebat.
0/0
22.12.2005 22:55

Tom

Linux versus Windows
Myslím, že snaha některých lidí zařídit porážku Microsoftu Linuxem nemá daleko od snahy porazit komunismem kapitalismus. Taky doufáte, že svět bude lepší. Taky je zajímavý, jak většina Linuxářů opovrhuje manažerama.
0/0
22.12.2005 17:36

dzambo

Re: Linux versus Windows
Je-li manager schopný, nechápu proč by jím měl kdo opovrhovat. Ale máte pravdu, že né každý manager ve mě budí úctu, poznal jsem takové, co dělali jen problémy - zbytek směny jsme museli opravovat co napáchal. Jako "Linuxář" se cítím, ale potřebu vyhubit Microsoft necítím. Také se Vám zdá, že je Microsoft k "Linuxu" neskonale tolerantní, nebo jste někdy také zaznamenal snahy o vyhlazení (které jsou od Microsoftu samozřejmě férové) ?
0/0
22.12.2005 20:10

glx

Re: Linux versus Windows
Clovece, vy jste fakt zajimavy zoufalec. Jste jak nasi politici. Kdyz dojdou argumenty, zacnete nadavat do komunistu. Linux nasazuju v komercnim prostredi tvrdeho kapitalismu a rekl bych, ze se mu tam dari velmi dobre. Opovrhuji spatnymi manazery, kterych je - bohuzel - daleko vic nez tech, kterych by si clovek mohl vazit.
0/0
22.12.2005 20:18

Tom

Re: Re: Linux versus Windows
Ale blbost. Tos to jen nepochopil. Tvrdím, že Linuxáci chtějí, aby světu vládli technici. Jsou přesvědčení, že Microsoft má horší produkty  a vítězí jen kvůli marketingu. Chtějí, aby o tom, co je správné rozhodovali technici, zatímco v komunismu to byli kádrováci. V obou případech to mají být zákazníci (uživatelé, občané). Hele, to ti musí připadat asi často, že někomu dochází argumetny s tou natvrdlostí, co?
0/0
22.12.2005 20:39

Pavlidis

Re: Re: Re: Linux versus Windows
Hele ty jseš snad z Mrkvosoftu, že se za ně tak dereš. Nech kažnýmu jeho názor... někdo má rád holky a ty hot offisy, no. Ale jsou i jiní na světě, co mají rádi Linux. Ber to tak.
0/0
22.12.2005 21:19

Conejo

Re: Re: Re: Re: Linux versus Windows
JJ musim souhlasit. Mrkvosofti jsou vydřiduši aneb OEM licence a tak podobně. OO2 je supr záležitost sice trošku pomalá, ale zadarmo i bez novýho kompu.
0/0
22.12.2005 21:56

Kirk

Re: Re: Re: Linux versus Windows
Asi jsem "Linuxák". Po tom, aby světu vládli technici, netoužím, sám technik nejsem ;-). Že má Microsoft horší produkty a často vítězí díky marketingu, FUDu, a zneužívání stávající dominance, s tím souhlasím. Na druhou stranu vidím, že pro někoho jsou se stávající nabídkou programů widle výhodnější.
0/0
22.12.2005 21:39

anjin-san

Re: Re: Linux versus Windows
proc to vyzniva tak, ze manazer je vetsinou spina chlap (i kdyz blahosklonne priznavas i moznost vyjimky, jakkoliv nepravdepodona je) a technik je vzdycky mirek dusin? znam spoustu mizernych manazeru. znam ale i spoustu dobrych. a stejne tak znam spoustu dobrych techniku. ale i spoustu mizernych. a to jak v oblasti odborne, tak v oblasti lidske. proste to zda je nekdo manazer nebo technik mu automaticky nedava ani odborne ani lidske kvality. ty profese jsou hodnotove neutralni. teprve to, jak kdo svoji praci dela a jaky je clovek se da hodnotit ...
0/0
6.1.2006 1:33

lubra

kontakty v outlooku
Doufám, že roztáhnou okno pro poznámky ke kontaktu přes celou obrazovku tak, jak to dycinky bylo a ne jak to je teď - čím větší monitor tím více hluchého místa. Nebo snad někdo vymyslel pro Office 2003 nějakej zlepšovák v tomhle směru?
0/0
22.12.2005 16:18

mtd

pocet sloupcu
lol, moft po deseti letech zvetsil pocet sloupcu v excelu z 256 na 16000.
0/0
22.12.2005 16:12

Jarda maly

ad cestina
Normalne bezne gramaticke chyby prechazim, ale co je to za firmulaci "člověk, který se databázemi téměř vůbec nezajímá"? Co takhle pri prekladu z anglictiny zkusti pouzit misto translatoru vlastni hlavu?
0/0
22.12.2005 15:20

veronika

sponka
Je mi zle z ty priblbly sponky, hodinu jsem hledala, kde ty nestvure zatnout tipec, aby neotravovala, kdykoliv pohnu mysi. Ted chce nase firma prejit na OpenOffice a jak to tady ctu, uz aby to bylo. Je to zbytecne nabubrely funkcema, z nich o minimalne polovine nemam ani tuseni, jestli se mazou na chleba nebo k cemu jsou. Co je to treba Eduard jazyka Visual Busic? Ono neni dobre byt v prvni linii, to je dobre nechat jinym.... Microshowt si muze sponku strcit rozevrenou do .... krku a zapit !
0/0
22.12.2005 14:57

Simona Trneckova

Re: sponka
Se sponkou vice mene souhlasim, i kdyz neni problem ji vypnout ale oh la la, na Visual Basic mi nesahej :-)) To mi usetrilo uz tolik tolik hodin prace, ze to nemuzu ani vypovedet.
0/0
22.12.2005 16:47

32bit

Re: Re: sponka
Visual Basic je jazyk pro naproste silence... Pane boze dej ad vnem nemusim uz nikdy nic delat ;-) Mohli by ho vymeni za neake to C++ .NOT nebo co to ted vyrabej za vyvojovy gulas.
0/0
22.12.2005 17:13

eso-v-rukavu-rymr

Re: Re: Re: sponka
uz vidim, jak se lidi ucej c++, aby si mohli zeditovat automaticky vytvorene makro.. muhehe, vole! dot net je neco uplne jineho nez VB, nejsou spolu v konfliktu... rozumbrado
0/0
22.12.2005 17:45







Najdete na iDNES.cz