Diskuze

Proč si pořídit plochý televizor

Je jich celá řada, zvláště když si je můžete dovolit. Nesporným faktem však je, že vždy mají horší obraz než tradiční televizory a většině lidí to prostě nevadí. Opakuje se tatáž situace jako u domácího kina, které v drtivé většině případů znamenalo faktické zhoršení kvality zvuku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V

2. 5. 2006 11:30
HDTV není HD Ready !!!
Co je za blbinu, že formát HDTV je označován jako HD Ready? HDTV je formát integrovaného digitálního tuneru, s interním dekodérem nejen na MPEG-2 ale i MPEG-4 a H.264. HD Ready je v něm integrováno automaticky. Samotné HD Ready je pouze vyšší rozlišení (u LCD např. zhruba 1.300x760). Znamená to, že je schopen zobrazovat HDTV, ale né jej přijímat, takže potřebujete např. speciální formu Settob boxu, což je vlastně nanic :)
0 0
možnosti

palo

4. 4. 2006 12:51
porovnani
Neni nekde porovnani? napr  klasika (CRT) za 20.000 / plochy za 20.000   osobne se domnivam ze je vzdy CRT lepsi.   Asi se opakuje historie jako napr s VHS ...      jo MODA JE MODA     letos je modni nosit plasmu   
http://www.volebnifakta.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.volebnifakta.cz 
0 0
možnosti

VIDEOMARKET.CZ

3. 4. 2006 22:32
doporučení
Dobrý den,
po přečtení článku i reakcí je bychom ještě dodali, že u plazmy záleží na výrobci (tedy na značce, která je na televizoru uvedena). Obrazovky jsou pro většinu značek od jednoho výrobce a pak záleží již jen na tom, jak je televizor vybaven a jak "kvalitní" má v sobě elektroniku - toto následně udává také cenu televizoru
Pokud se rozhodujete mezi CRT/LCD/plazmou pak dle našeho názoru záleží především na výrobci. LCD nebo plazma může být podstatně kvalitnější, nežli CRT, ale může to být i naopak
Pokud bychom brali střední třídu televizorů, pak je na tom CRT dle našeho názoru o trochu lépe, nežli LCD a plazma. Ve vyšší střední  a top třídě je LCD a plazma na tom podstatně lépe, nežli CRT
 
Nejlepší značky:
CRT: PANASONIC, PHILIPS
LCD: SAMSUNG, PANASONIC, SONY, TOSHIBA
PLAZMA: PIONEER, SAMSUNG
s pozdravem
http://videomarket.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://videomarket.cz
0 0
možnosti

Richard

30. 3. 2006 20:19
vzdy horsi obraz ?
"Nesporným faktem však je, že vždy mají horší obraz než tradiční televizory" -- tak to je totalni nesmysl ... kazda lepsi plasma ma kontrast 10 000 : 1 a rozliseni HD (t.j. minimalne 800 radku) , coz je rozhodne LEPSI nez tradicni televizory. Staci pripojit DVD nebo PC a je to videt hned. Vsak i ve vetsine slusnych obchodu maji k tem lepsim plasmam pripojene "HD playery" aby byl ten rozdil videt ...
0 0
možnosti

Karel

30. 3. 2006 21:01
Re: vzdy horsi obraz ?
Ja jsem prosel spoustu obchodu, kde vedle sebe staly CRT, LCD a plasma a muj zaver je, ze s autorem v tomto souhlasim. Zvlast pri porovnani CRT a LCD - tam je disproporce absolutne jasna, apon v rozliseni PALu (u HDTV to je asi pro LCD lepsi, ale to je u nas hodne vzdalena budoucnost). Plazma je fajn, ale pouze pri porozrovani z vetsi vzdalenosti, z blizka jsou zretelne pixely a vypada to jako lacinna reklamni deska.
0 0
možnosti

Jirka

30. 3. 2006 18:36
Kuno,
Vy jste fakt vůl. To, že někdo chválí LCD, neznamená, že to jsou nepodložené bláboly. Možná jste socka Vy a neviděkl jste nic jiného, než Hyundai v Globusu v akci. Zajděte si do Philipsu nebo do Sony a nechte si LCD předvést. Asi budete koukat, jak na vyspělých LCD jde nejen DVD, ale i obyčejná terestriální televize. Přiznejte si ale, že na ni nemáte a jen rozvíjíte teorie o tom, že kdo si koupí LCD je naprostý blbec.
0 0
možnosti

Merk

30. 3. 2006 18:44
Re: Kuno,
Že Vy jste si ji koupil...? ;-)
0 0
možnosti

Martin

30. 3. 2006 17:49
nakupjte drazsi plazmy?
proc bych to delal, kdyz vsechny plazmove displeje vyrabi 2 nebo 3firmy pro cely svet. ta plazma bude stejna, akorat platite za krabici s napisem sony, ale je v ni stejna plazma jako v MEDIONU. (uvadim jen pro ilustraci)
0 0
možnosti

Merk

30. 3. 2006 17:55
Re: nakupjte drazsi plazmy?
Sorry, ale to není pravda. Vyrábějí to sice 2 nebo 3 firmy, ale výrobních linek je podstatně víc a liší se mj. svým stářím a používanou technologií. A i produkty z jedné linky s jednou technologií jsou různé kvality a v návaznosti na to i ceny. V důsledku skutečně rozdíly v displejích jsou. Nehledě na to, že výsledný obraz není zdaleka dán jen kvalitou displeje, ale i kvalitou elektroniky a to jak hw, tak sw.
0 0
možnosti

pavelthelong

30. 3. 2006 17:19
TV vysilace
zajimal by mne nazor autora na pocet TV programu v Evrope, ktere HDTV vysilaji. Pokud jsem pred zhruba 4 mesici mluvil s prodavacem Mediamarktu v Göttingenu, tak vysilala pouze Astra-a to jeden kanal jako zkusebni vysilani, zadny normalni program. DVB-T ve vetsine Nemecka je prakticky nedostupne, vyjimkou je Berlin, Mnichov (?) a dvojmesti Hannover-Braunschweig. Navic na DVB zatim bezi podstatne min kanalu nez na Astre :-(
0 0
možnosti

Mis

30. 3. 2006 17:02
snad proč nepořídit
pokud je autor trochu soudný, tak by měl napsat článek proč si v tuto dobu NEPOŘIDIT plochý televizor. Myslím, že by našel víc důvodů než proš ano. Třeba jako, že stále není standardem tuner DVB-T, přechod na mpeg 4, špatná doba por nákup - teprve nyní se výrobci začínají ve větší míře obracet k tomuto segmentu, takže ceny budou zanedlouho zásadně lepší tad .....
0 0
možnosti

random

30. 3. 2006 17:26
Re: snad proč nepořídit
souhlas, pro člověka s půměrným platem nedostupné a asi do 5 let s přechodem na DVB nepraktické. Do té doby budou už ustálené normy (např. přechod na MPEG4) a nebo budou výrobci dělat přístroje s možností upgrade. DVB taky mimo jiné zahrnuje normy pro DVB-T, DVB-S, DVB-C,... (nevíte proč je zvlášť DVB-T a DVB-C ???) a je jen otázkou času, kdy budou přístroje umět vše jen aby byly konkurence schopné... Lepší je počkat a na těch pár let si koupit pokud už je to nezbytné nějakou "šunku" za pár facek.
0 0
možnosti

freeman

30. 3. 2006 16:49
Volba je jasná
Dlho som zvažoval čo kúpiť ale nakoniec som sa rozhodol pre Samsung WS-32Z308P. Má to aj HD ready. A keď to dáte na stolík je vám fuk či to má hĺbku 40cm alebo 20cm. A hlavne na anlalogovom príme je CRT stále jednička. Ak bude všade digital, Ok ide do LCD. Ale to už budú stáť okolo 30.000 špičkové LCD.
0 0
možnosti

petr

30. 3. 2006 15:42
životnost
Zajímalo by mě jaká je životnost LCD a plasmové televize ve srovnání s klasickou CRT?
0 0
možnosti

jirka86_europe

30. 3. 2006 16:00
Re: životnost
Přibližně stejnou jako u CRT, tj. 60 000 hodin.
0 0
možnosti