- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
PROČ NÁM MANAGEMENT ČD LŽE???? Toť základní problém vážení železničáři a ještě váženější cestující. Pro příklad - kolik času stráví cestující na trase Praha - Brno??? Už ani nevím kolik na tom obrázku s mužem v moravském kroji vlastně je....ale vždyť žádný vlak tam za tento čas nikdy nedojel a nikdy nedojede!!!!! ŽE BY KLAMAVÁ REKLAMA???? A co třeba nějaká zodpovědnost za zpoždění - např. v podobě VRÁCENÉHO JÍZDNÉHO???? kdo to kdy změní ten stávající systém? možná že řešení by bylo - KONKURENCE NA KOLEJE - OSOBNÍ ZODPOVĚDNOST NA MÍSTECH MANAGEMENTU - dokud neukážeme prstem na zodpovědnou osobu a nedostane přes prsty tak můžeme mít tisíce akciovek v majetku státu a nic to nezmění....
no to možná nedojede,, ale..,eště je tam připsaný PENDOLINO tag newim co mektáš
Vazeni jelikoz jsem pracoval na zeleznici i s vyucenim skoro 30 let mam k ni velmi dobry vztah.Image zeleznice kazi jeji mluvci,kteri maji o deni na draze neuplne informace neznaji poradne problematiku provozu a kdyz mluvi o nejakem problemu,tak asi cerpaji z neodbornych zdroju viz vysinuti pendolina z duvodu lomu kolejnice,mluvci ohlasil asi teroristicky utok.V soucasne dobe je problem s mizenim vlaku na obsazenych kolejich a opet mluvci nemluvi pravdu obvinuji strojvedouci,ze kdyby sledoval trat,tak by se nic nestalo viz Moravany,zkratka mluvci misto toho,aby verejnosti informaci o skutecne situaci,tak si vymysli nebo rika to,co chteji slyset jeho sefove,kteri jsou propojeny s vyrobcem zabezpecovaciho zarizeni,ktere bohuzel nesplnuje to na co je vyrobeno.Snazi se nam namluvit problem s piskovanim,ale piskuje se na zeleznici odnepameti a nikdy s tim nebyli problemy az ted a mluvci nez by si prostudoval nejakou odbornou literaturu,tak radeji rika cestujici verejnosti nepravdy.
Vazeni pratele, proc uz nas musi byt nedochvilne vlaky a necistota, hlavne na WC? Proc nemuzeme mit stejnou uroven cistoty ve vlacich a nadrazich jako je ve Svycarsku!! Vzyt jsme prece civilizovany narod a ne treti svet! Copak si o nas asi rikaji turiste? Snad se to jednou zmeni nezbyva nez doufat!
Tak když tady všichni ty Dráhy kritizujou tak já obrátím minci. Již třetím rokem studuji na dopravní průmyslovce a jednou, možná ze mě bude železničář, z praxe vím, že řídit vlakouvou dopravu, nebo starat se o cestujicí není tak jednoduché. Tuto zkušenost přeji všem ať taky pznají jaké to má pokladní na frekventovaném nádraží za okýnkém, průvodčí v době špičky ve vlaku, nebo výpravčí při nějaké složité situaci, není to nic příjemného, je pravda že občas to zpoždění tady je, aler ruku na srdce, Vy jste se nikdy nespozdili, určitě ano, jenže Vás nikdo nesleduje...
ČD jsou veskrze plně ekonomická a špičková obchodně dopravní společnost. Z čeho tak usuzuji? V každém vagóně je x míst na sezení a y míst na stání. Dokud (a to i ve vlacích IC, EC ...) neobsadí ČD všechny tato místa nejsou ochotni přidat další vagón. No řekněte sami - není to maximálně ekonomické ? Moc se mi to líbí, obvzláště v létě kdy nefunguje klimatizace a já se opírám o mého rómského spolucestujícího a o batoch krásné vandračky, oba vonící po "přírodě" !!?? Pak mi spadne kufr na hlavu protože místa je nejen málo pro nohy ale i pro zavazadla. Děkuji za dopravní zážitek, který zažívám každé pondělí a pátek při cestě do zaměstnání. Voda, vlastní WC, deodorant, minimum zavazadel a velké množství antidepresiv je mou jedinou záchranou. Všechny skutečnosti v tomto mém skromném příspěvku jsou smyšlené a nikdo neměl újmu na zdraví. To je ale škoda - pár vedoucích ČD bych rád povozil se stejným komfortem v mém přívěsném vozíku. Pěkný den...
Milí Pavle! Je škoda, že neumíš cestovat vlakem. Zjistil bys, že existují takové vymoženosti, jako místenka, nebo 1.třída, kde Ti nebude nic padat na hlavu. A mimochodem: i 1.třída je stále levnější, než auto. Tak prosím Tě: až budeš mít zase nějaký problém, zkus hledat chybu nejdříve u sebe a neházej problém na druhé. Ono čím víc jezdíš vlakem, tak si vyhlédneš i Ty volné vagóny a vlaky a nakonec se obejdeš i bez místenky, či té 1.třídy. Hezký den!
Opravdu nerozumím kalkulaci cen jízdného a kdo vymýšlí "grafikon".
Myslím, že kdyby se vlaková spojení řešila tak aby jednotlivé spoje na sebe alespoň trochu navazovaly, dráhy by pak měly daleko víc pasažérů.
Rovněž by mě zajímalo jaké aktivní kroky podnikají dráhy k realizaci projektů VRT?
Jinak bych chtěl pogratulovat k soupravě 471 - cityElephant, která je opravdu super. Na Pendolino už jsem si jakž takž uvykl, tak snad do budoucna rozum bude dále vítězit...
Příště se spojte s ALSTOMEM, který dělá TGV a ne jejich italskou pobočkou na "prošlá řešení" :) A důvod proč záhadně zkrachovalo ČKD mi je taky neznámý... Kombinace ČKD - Siemens byla vždy dobrá (jak je vidět na nových soupravách v metru)
Moje skušenosti s ČD je velmi dobrá
Přiznávám však ,že jsem vlakový nadšenec a nic ani nikdo mě neodradí.
Zrovna včera v noci jsem jel a uroven nově přiřazovaných coupé 2.tř. se velice vylepšila. Přejížděl jsem tařka celý den po republice mezi Prahou a Litomyšlem a Pardubicemi a u všech třech vlaků byla tato lepší 2.tř. zařazena.