- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Srovnavat komplexni sluzby kolem znackovych PC s domacim kutilstvim je kratkozrakost a mozna dokonce zaslepenost. :D Bohuzel je u nas tenhle prezitek tak zakoreneny, ze se casto setkate i s jinak docela rozumnym clovekem, ktery bude sverepe tvrdit, ze u znackove sestavy si jen priplacite za znacku a na argumenty bude slyset asi jako inkvizitor slysel pri upalovani carodejnice dukazy o jeji nevine (to i vcetne pripadu, kdy vas znackova sestava prijde levneji nez ta slozena).
Zdravím, článek je napsán jednoduše a dobře ale jednu věc a to dost podstatnou jste opoměly, a to jest paměť Ram, bez té jaksi žádný počítač nepůjde. Bez myši i repráčku ho spustíte ale bez ramky určitě ne. Dál neni zmíňka o zvukových kartách, neni to nic důležitého, v podstatě dnešní základní desky mají kvalitní zvukové karty integrované a neni jich v celku potřeba dodávat. A zase jsme u Ram, integrovaná zvukovka i grafika potřebuje Ram, bez toho negfunguje.
Jen tak dál, rád si zase něco přečtu! S pozdravem S.K.
Zdravím, příspěvek je napsán jednoduše, avšak ne dobře. Stačí si pročíst pár jiných příspěvků, kde se i autor omlouvá za tento nedostatek a kde toto bylo řešeno
Rád si zase něco přečtu! S pozdravem Rejpal
Co se týká níže uvedených serverů - server přece není definován nějakým vyjímečným hw - server je definován perfektně zajištěným servisem s definovanou dostupností. Co je platné, že ušetřím x desítek tisíc při nákupu železa, když každý den výpadku pro poruchu hw stojí firmu výrazně vyšší částky?
Hmmmm.... Pracuji v jedné velké české firmě, která se zabývá výrobou počítačů ve velkém. K tomu má zřízenu i zkušební laboratoř, kde všechny nové typy komponentů absolvují poměrně rozsáhlé a náročné testy funkčnosti a hlavně kompatibility, v případě nalezení problému probíhá komunikace přímo s výrobci (Asus, Intel, NVidia, Saphire atd....) a problémy se řeší úpravami firmware a pod.
Možná by se leckdo z Vás divil, kolik takových problémů se u průměrné komponenty vyskytne a kolik vzájemných kombinací nedokážou výše zmíněné "recenze" napodobit. Dle mého názoru recenze říká, že tato základní deska dává tento výsledek s tímto typem RAM, grafiky atd., ale nijak nezohledňuje, zda bude komponenta funkční a bude poskytovat stejný výsledek i v kombinaci s jiným hw.
Ta prece neni dulezita.
To vi kazdej autor na iDnesu prece po nich nemuzes chtit aby ostatnim radili jak poskaldat levny a vykony pocitac
Přečíst si diskuzi, než začneš machrovat taky není na škodu
Zejména na skutečnost, že nesoutěžíte o inzerované ceny. Před několika měsíci jsem jednu z nich "získal" a ani po urgencích do dnešního data nedostal. Soutěžte s Technetem.
ale mně v článku zásadně chyběly informace o paměti.
Myslím, že každý článek o PC, mobilu nebo autu, by měl začínat slovy:
"NEJHORŠÍ INVESTICE JE DO AUTA, MOBILU A PC" ... JEN TO ČLOVĚK KOUPÍ A ZJISTÍ CO JE NA CO, UŽ JE TO ZASTARALÉ ... :-)
Nic proti značkovým PC, ať si každý koupí co chce. Problém ale nastane u pozáručních oprav. Učinil jsem nepěknou zkušenost s notebookem od Dellu. Po záruce odešla klávesnice. Kontaktoval jsem Dell s tím že jsem schopen si ji vyměnit sám a chci jen koupit novou. Chyba lávky. Dell díly zásadně neprodává, jedině poslat technika na opravu. S tím bych byl i svolný dokud jsem neviděl rozpočet opravy. Cena klávesnice 1200 Kč, cesta technika cca 500, cena práce technika 3500 korun (odšroubování čtyř šroubku vyjmutí a vložení klávesnice, zašroubování čtyř šroubků, celkem i při hodně pomalé práce cca 5 minut.) Celková cena "opravy" více než 5000 korun. Přitom ve stejném případě u HP jsem si u nich bez problémů díl koupil a vyměnil sám. Znovu upozorňuji že šlo o pozáruční opravu, takže Dellu je prd do toho co si s PC udělám. Tomu říkám přístup k zákazníků. Takže od té doby cokoliv jen ne Dell.