Diskuze

Účet podvodných e-mailů: zatím 500 neštastníků

Včerejší masivní rhybářská akce lákající údaje z klientů České spořitelny sice dokázala stovky lidí přinutit k zadání citlivých údajů, doposud však nikdo o peníze nepřišel.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Olda

14. 10. 2006 11:03
Lumpárna

Cítím se společensky znemožněn. Přestože mám účet u ČS nepřišel mi žádný podvodný email.

0 0
možnosti

lolek77

14. 10. 2006 14:19
Re: Lumpárna

Důvod znemožnění je jiný. Jste klientem CS, a.s.

0 0
možnosti

Pepa

14. 10. 2006 10:01
NEŠŤASTNÍCI ? - PITOMCI !

Nikdo je nenutil,aby zasílali své údaje kdekomu,kdo jim to napíše do mejlu.Takové lidi nelituju,ti si to za svůj laxní přístup zaslouží !! Rv

0 0
možnosti

lolek77

14. 10. 2006 14:29
Re: NEŠŤASTNÍCI ? - PITOMCI !

Nikdo s Vaším názorem nedovede pochopit, že BÚ je dnes nutností (mzda v hotovosti téměř neexistuje) i pro lidi, kteří nemají IT jako koníčka. Spořka svou obchodní politikou vyhnala lidi na net a její bezpečnostní politika kulhá na obě nohy. Např. jako poslední zavedli autorizaci aktivních operací jednorázovým kódem zasílaným SMS. Pokud má být nějaká služba masová, pak musí být blbuvzdorná a to internetbanking rozhodně není.;-€

0 0
možnosti

kunde

14. 10. 2006 9:26
500

adeptů na odevzdání občanky..:-D

0 0
možnosti

StM

14. 10. 2006 9:26
Další vychytávka

Přes chvílí mi dorazil mail, jako odesilatel uvedena Česká spořitelna

(pochopitelně podvrh), kde mně upozorňují, že na můj účet nejde vložit 10 dolarů se žádostí zaslat údaje o účtu.

Mail se ale sekne a nemám jistotu, zda něco neběží na pozadí, takže trojhmat a vypnout poštu!

0 0
možnosti

:-)

14. 10. 2006 7:59
Blbci, můžou si za to sami! Žádný odškodnění!

Nechápu, proč by měla ČS někomu platit za jeho blbost! Je to v obchodních podmínkách a navíc je to i ČERVENĚ uvedený na přihlášení do internetbankingu, že ČS nikdy neposílá nevyžádaný e-maily a nikdy žádným způsobem po klientech nevyžaduje jejich kompletní přihlašovací údaje, PINy ke kartám atd.

Navíc tenhle mail jsem měl k dispozici a obsahuje chyby, blbosti a dokonce texturu na pozadí a SKAKAJICI SMAJLIKY!!! A dole byl kontakt uveden na nějaký podivný manžele a bylo tam ICQ a Skype...

Takže jestli si nějakej idiot dokáže myslet, že tohle by poslala banka a dokonce tam ty údaje vyplnit, tak je fakt kretén a je to jen jeho chyba!! :-)) Asi tag...

Zkuste někomu na ulici svěřit peneženku s tím, že je "hlídací služba peněženek", jestli vám někdo nahradí škodu :-DDDDD

0 0
možnosti

Michal

14. 10. 2006 2:08
Rhybaření? :-))

Ryhbareni - blbejsi nazev si redakce vycucat z prstu nemohla?:-)

Kdyz je nekdo blbej, tak za to holt zaplati no... :-))

0 0
možnosti

Jelin

14. 10. 2006 9:47
Re: Rhybaření? :-))

Hele, frajere, s tema blbejma nazvama bys mel zacit v prvni rade sam u sebe. Ryhbareni nebo rhybareni? Aneho hrybareni? ;-)

0 0
možnosti

Jose

13. 10. 2006 23:12
nechapu...

Přiznám se, že mi není moc jasné, jak je možné na tak slabý pokus naletět:

- poslano za uživatele česku spořitelna,  trochu divné, ne? že by spořka vůči klientům používala marketingovou agenturu??? a navíc...

- příšerná čeština v mailu

- nesmyslý email se špatnou angličtinou servise@csas.cz

-...

0 0
možnosti

Luckyn

16. 10. 2006 0:06
Re: nechapu...

No tak ty češtinu taky krásnou nemáš, jak koukám. A s angličtinou se jdi taky vycpat: to serviSe misto serviCe, tam bylo schválně, aby to vypadalo podobně a lidi si toho nevšimli!

0 0
možnosti

Nufiny

13. 10. 2006 22:52
Patří jim to

Napadlo někoho z těch ubohých podvedených, že když si zakládali účet, tak se jich spořitelna na žádný mail neptala, tudíž by na něj ani nemohla nic poslat? Asi ne.

0 0
možnosti

Luboš

13. 10. 2006 19:37
Nejlepší bylo,

že to i mě došlo asi 2x, a t onemám účet u ČS.

0 0
možnosti

Preqapeny

13. 10. 2006 19:22
To je neuvěřitelné, kolik je v téhle republice blbců...

K voličům socanů lze teď připočíst minimálně pět stovek klientů České spořitelny :-(. Nebo že by se to vzájemně podmiňovalo...???

0 0
možnosti