- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vsichni posuzuji ,ale nikdo se nepozastavi nad platy ridicu v DPMO.Nastupni plat 11000kc,svatky nemaji zaplacene a museji si je naddelavat,asi neplati dane.Kdyz nejede spoj tak nadavaji ridici,ale nikdo se nezepta proc? Malo ridicu !Za ty penize a odpovednost se ani nedivim.Lidi toto je problem o kterem by su tu melo diskutovat.Jo a nastupni plat maji Pepici 20 000 kc,asi maji v Praze lepsi zadky a Olomouci maji 16 000 kc.Toto DPMO nezverejnuje,radeji.
k dp ostrava se nelze vyjadřovat kladně.jak se chová a jedná s černymi pasažery(udajne)jen ukazuje povahu českeho naroda.je pak stoho pěkna pokuta kolem 8000kč a člověk se nemá jak branit.
zajmalo by me u ktereho ridice tramvaje si koupite listek???????(jde to jen v autobuse!!!kdyz jedete po praze vecer kdy jsou trafiky zavrene kde si listek koupite automaty jsou jen v metru a to je po 0100 zavreno!!!Automaty venku jsou malo kde !!Tak tady nepiste picoviny prosiiimmmm!!!!!
byla to reakce na :je tady nejaky pepiik potrebuji poradit
Jsem s vesnice u Frydku,nahodou jsme jeli autobusem ˇč.24.večer22.2.2007.cvikli jsme si jizdenky za 9kč.Přistoupili dva revizoři a dva policaiti,že jizdenka už 20dnů stojí 10kč.sebrali pokutu 800kč.bez nějakého potvrzení.Dalo by se někde stěžovat,jen tak pro pořádek?Fakt jsme nevěděli,že se změnila cena jizdneho.Děkuji. milanpancho@seznam.cz
40 let jsem pracoval v DP Brno,ale takový přístup k vozovému parku tramvají,jako má ostravský podnik lze jen závidět.Zejména letošní novinka Vario LF3 je v současné době to nejlepší,co si pro dopravu v naších městech můžeme přát.To co nám předkládá plzeňský podnik Škoda,typ 14T,nic horšího jsem opravdu neviděl.Ať si pan Porsche v desingu vytváří ty svoje autíčka a neplete se do tramvají!!!
Jo ty kloubovky s vlozenym np. clánkem se fakt v krutych mrazech osvedcili... ani goretexove boty mi nepomohly od te ukrutne zimy
jeste me napadaj jiny dulezity faktor v ostravskych tramvajich a to je smrad. Malo to proste v zime vetra. Jen to topi a atmosfera v "salonu" fakt pripomina hospodu u zavodnika u zastavky v marianskych horach.
Můj názor je, že poslední "hlaďoučké, kulaťoučké, prťavoučké" modely nestojí absolutně za nic. Jsou mnohem hlučnější, mají měkčí podvozek a tak na křivých kolejích (kterých je v ostravě plno) hází mnohem mnohem více než ty staré masivní plechovky. Kdo jezdí denně přes Svinov, ví svoje. Sice je v nich mnohem více místa na nohy pro ty co sedí, ale na úkor počtu míst. Taky je fajn že řidič má super klimatizaci, ale uvnitř vagónu se střídá sahara se sibiří. Za extrém (až vtip) považuju ten nový typ s kratším zadním vagónkem. Ten když začne házet ze strany na stranu, padají cestující i ze sedaček (co teprv ti co se drží). Nechápu ten trend neustálého zmenšování vozů a jejich nasazování na trasy kde nestačí kapacita ani těch největších typů. Ale co. Když sou na to prachy, tak proč si neužít, že?
Hezký názor, ale trochu se pleteš. Wany tedy hlučnější nejsou, to že mají měkčí podvozek to bude dáno dvojím vypružením podvozků Komfort. Křivých kolejí tež moc není prakticky 17.listopadu-Vřesinská a ten Svinov. Na klimatizaci v republice prostě zapomeň nevyplatí se to, hlavním problémem jsou napěťové děliče které "vypnou" elektriku v celém voze a v tomhle by klimka přežila tak pár dnu, dále nevím na co Ti je klimatizace když Ti co zastávku tramvaj ten chládek vyvětrá, máme inu moc zastávek. Co se týče wajca (vozíku) tak tady bych souhlasil, pryč s ním a co nejrychleji je to nejnespolehlivější vozidlo v Ostravě. Za poslední 3měsíce 2x vykolejil a někteří lidé se s ním už bojí i jezdit. Ale budeme mít ještě jeden. A jestli si stěžuješ třeba na velké intervaly v noci nebo malou kapacitu tak si běž stěžovat na radnici, nejsou penize takže se ruší co se dá. Řekl bych že jsi měl jit volit někoho jiného, ale kde jsou ty doby kdy vítězové voleb pak byli v čele města.
To, že se takový článek dostane k široké veřejnosti je úspěch, ač ta Ostrava takovou vyjímkou neni. Co by chtělo sehnat jsou obrázky vozů typu T3 a KT8D5 v původním stavu (aby si veřejnost lépe představovala co z čeho vzniklo)