Diskuze

Nejrychlejší lokomotiva na světě testuje nové vagóny pro ČD

Nové velkoprostorové vozy první třídy pro České dráhy testuje na Zkušebním okruhu VUZ v Cerhenicích u Velimi nejrychlejší sériově vyráběná lokomotiva na světě. Technické a bezpečnostní zkoušky totiž požadují testování v rychlosti 200 kilometrů za hodinu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

debiil

4. 4. 2007 12:48
98+8*+98+9-0+98

VVVV

0 0
možnosti
RM

Qíteček

2. 1. 2007 20:14
Siemens?

No esi ty vagóny packaj tak jak telefony, tak potěš... Eště že vlakem nejezdím ;-)

0 0
možnosti

nobody

16. 12. 2006 20:28
stare akorat prejmenovane na nove ?

jsko sorry ale ty vagony jsou ty stare s malym faceliftem jinak komunisticka technologie a design, bleeee podelane uzke dvere, zadny nerez v exterieru a interieru (bude to za chvili rezave a hnusne jako vsechny vagony CD) atd. ani bych se nedivil kdyby na tom delali porad stejni "zkuseni" dedci, znate to o tech starych psech a novych kouscich ?

0 0
možnosti

michawel

19. 12. 2006 23:06
Re: stare akorat prejmenovane na nove ?

Co to placas za nesmysly? Sorry za silnejsi slova, ale nemluvis pravdu. Prvni vozy pro CD byly dodany v letech 1999/2000. Jedna se o vozy moderni konstrukce na podvozcich SGP300 s tlakotesnou skrini pro rychlost az 200 km/h. Takze zadny komunismus. Nerez, hm ten skoro nenajdes ani v ICE3, leda tak na WC v umyvadle. Interiery se dnes delaji standardne v plastech. Jestli to je dobre, to necht posoudi kazdy sam. Jinak z hlediska porovnani techto vozu s temi z prvni serie, je zmen skutecne jen malo. Hlavni zmenou jsou jine sedacky (bohuzel tvrdsi a horsi), dalsimi pak rozkladaci stolky a hlavne zasuvky. Vse podstatne je pak uz stejne. Mel jsem moznost se tim vozem svezt 315 km a musim rict, ze chodove vlastnosti vyborne, na sezeni to ale moc neni. Rozhodne ale odmitam tvrzeni, ze by tyto vozy mely komunisticky design a technologii.

0 0
možnosti

xcmaniax

15. 12. 2006 17:24
nesmysly

koukam, ze tady prispivaji zase sami experti, viz prispevky o pendolinu apod. Kdyby se koupili tyto rychle lokomotivy, tak nebudou stejne jezdit rychleji nez pendolino, dokonce i TGV na nasich tratich je pomalejsi nez pendolino. Vse je limitovano oblouky, jejich malymi polomery a prevysenimi...atd. Technologie, kterou pouziva pendolino je pro nase trate to nejlepsi k dosazeni nejvyssi rychlosti! Projektuji zeleznicni trate, tak vim o cem mluvim, vsechno je o penezich, kdyz da stat okamzite cca 250mld tak se vsude bude moct jezdit rychlosti 250-300kph;-)

0 0
možnosti
JV

Scout_duck

16. 12. 2006 0:05
Re: nesmysly

Na diskuzích Idnes.cz jsou většinou samí experti, kteř problematiku ovládají. Jsem ovšem toho názoru, že zrychlení o těch asi dvacet minut, kolik Pendolino dokáže najet není odpovídající vzhledem k ceně. Ať se postaví trať, kde se bude moci jezdit rychlostí, o které mluvíte a pak se na to koupí soupravy. Proč máme Ferrari, když jsou cesty okresního formátu?

0 0
možnosti
JV

Scout_duck

15. 12. 2006 16:07
Sqěle

Přesně jak tu někdo psal, jezdí dost IC/EC vlaků, ale že by dávali do běžných rychlíků takovhle vagony to né.   Mimochodem, je v pořádku, že v době od 16.00 do osmi večer jedou z Olomouce na Prahu pouze dva normální rychlíky? A šest EC/IC/SC ? Když člověk nestihne rychlík v šest, tak mu další jede v osm, a nebo může jet s příplatkem na tak malou dálku, parád. Privatizovat a sokroumá doprava!

0 0
možnosti
JV

Scout_duck

15. 12. 2006 16:10
Re: Sqěle

Ehm, dobře, dva IC z těch šesti patří RTExpresu, jenže ten zatím nejezdí. A pro náhodného cestujícího je dvakrát (opravdu, EC 244 kč RTExpres 120kč) levnější z Olomouce do PCE. Abych dosáhl přijatelnější ceny 174 Kč u ČD, tak musím mít jejich kartu, proč u RT nemusím??

0 0
možnosti

Sundrbabak

15. 12. 2006 16:01
vagony 1. tridy ...

Nojo 1. trida, ale na 2. se vubec nemysli. Takhle by mela vypadat i 2. trida jako v Nemecku nebo Rakousku. Takhle za chvili nebude vlakem nikdo jezdit ... smradlavymi vagony plnymi zahranicnich turistu z Ukrajiny, Rumunska a Bulharska ... Rv;-€

0 0
možnosti

AllOs

15. 12. 2006 19:58
Re: vagony 1. tridy ...

2. trida tak vypada.

0 0
možnosti

jaras

15. 12. 2006 15:29
pardas

0 0
možnosti
I

iqtyqve

15. 12. 2006 13:56
TAURUS

Já myslel že Taurusy tady zkouší Railtrans nebo jak se ta firma zove a né ČD.Už aby na kolejích zavládla konkurence ,myslím že bude mít stejně blahodárný účinek jako vstup stugent agency apod.do autobusový dopravy.

0 0
možnosti

blamage

15. 12. 2006 12:33
Co to je za blbost?

To mají být vagony první třídy? A kde jsou ty elektrické zásuvky? Kde je připojení k síti? Zase se bude upravovat standard první třídy? Mám pocit že tady není něco v pořádku.

0 0
možnosti

kiwi

15. 12. 2006 14:50
Re: Co to je za blbost?

Neboj, zásuvky tam jsou, stejně jako v nových vozech 2. třídy. R^

0 0
možnosti

Qescob

15. 12. 2006 11:55
Tady je NEMECKO

Němečtí technici zkoušejí nové německé vagóny s německou lokomotivou v podstatě pro německé cestující. A to jsme byli železničářská velmoc: vlastní vagónky, ČKD lokomotivy, nejhustší síť v Evropě atd...

0 0
možnosti

Dobrý den

15. 12. 2006 17:16
Re: Tady je NEMECKO

Tržby z osobní přepravy jsou 6 miliard, jen osobní náklady zaměstnanců ČD 20 miliard. Osobní přepravu krom státu dotují dráhy křížově z nákladní přepravy a budou to dělat zjevně tak dlouho, dokud se náklad nepřestěhuje definitivně na silnice.

V ČR je hodně železničních fandů. Nechápu, proč nerozbijete prasátka a těch 20 miliard ročně, co by ČD potřebovali, aby se dostali na úroveň Německých drah nedáte dohromady.

Proč bydlíš v bytě? Přestěhuj se do jeskyně, hlavně když mezi Prahou a Brnem pojedeš rychlíkem jen o půl hodinu déle, než autem. Za tohle ta malá oběť přece stojí.

0 0
možnosti