- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No esi ty vagóny packaj tak jak telefony, tak potěš... Eště že vlakem nejezdím
jsko sorry ale ty vagony jsou ty stare s malym faceliftem jinak komunisticka technologie a design, bleeee podelane uzke dvere, zadny nerez v exterieru a interieru (bude to za chvili rezave a hnusne jako vsechny vagony CD) atd. ani bych se nedivil kdyby na tom delali porad stejni "zkuseni" dedci, znate to o tech starych psech a novych kouscich ?
Co to placas za nesmysly? Sorry za silnejsi slova, ale nemluvis pravdu. Prvni vozy pro CD byly dodany v letech 1999/2000. Jedna se o vozy moderni konstrukce na podvozcich SGP300 s tlakotesnou skrini pro rychlost az 200 km/h. Takze zadny komunismus. Nerez, hm ten skoro nenajdes ani v ICE3, leda tak na WC v umyvadle. Interiery se dnes delaji standardne v plastech. Jestli to je dobre, to necht posoudi kazdy sam. Jinak z hlediska porovnani techto vozu s temi z prvni serie, je zmen skutecne jen malo. Hlavni zmenou jsou jine sedacky (bohuzel tvrdsi a horsi), dalsimi pak rozkladaci stolky a hlavne zasuvky. Vse podstatne je pak uz stejne. Mel jsem moznost se tim vozem svezt 315 km a musim rict, ze chodove vlastnosti vyborne, na sezeni to ale moc neni. Rozhodne ale odmitam tvrzeni, ze by tyto vozy mely komunisticky design a technologii.
koukam, ze tady prispivaji zase sami experti, viz prispevky o pendolinu apod. Kdyby se koupili tyto rychle lokomotivy, tak nebudou stejne jezdit rychleji nez pendolino, dokonce i TGV na nasich tratich je pomalejsi nez pendolino. Vse je limitovano oblouky, jejich malymi polomery a prevysenimi...atd. Technologie, kterou pouziva pendolino je pro nase trate to nejlepsi k dosazeni nejvyssi rychlosti! Projektuji zeleznicni trate, tak vim o cem mluvim, vsechno je o penezich, kdyz da stat okamzite cca 250mld tak se vsude bude moct jezdit rychlosti 250-300kph;-)
Na diskuzích Idnes.cz jsou většinou samí experti, kteř problematiku ovládají. Jsem ovšem toho názoru, že zrychlení o těch asi dvacet minut, kolik Pendolino dokáže najet není odpovídající vzhledem k ceně. Ať se postaví trať, kde se bude moci jezdit rychlostí, o které mluvíte a pak se na to koupí soupravy. Proč máme Ferrari, když jsou cesty okresního formátu?
Přesně jak tu někdo psal, jezdí dost IC/EC vlaků, ale že by dávali do běžných rychlíků takovhle vagony to né. Mimochodem, je v pořádku, že v době od 16.00 do osmi večer jedou z Olomouce na Prahu pouze dva normální rychlíky? A šest EC/IC/SC ? Když člověk nestihne rychlík v šest, tak mu další jede v osm, a nebo může jet s příplatkem na tak malou dálku, parád. Privatizovat a sokroumá doprava!
Ehm, dobře, dva IC z těch šesti patří RTExpresu, jenže ten zatím nejezdí. A pro náhodného cestujícího je dvakrát (opravdu, EC 244 kč RTExpres 120kč) levnější z Olomouce do PCE. Abych dosáhl přijatelnější ceny 174 Kč u ČD, tak musím mít jejich kartu, proč u RT nemusím??
Nojo 1. trida, ale na 2. se vubec nemysli. Takhle by mela vypadat i 2. trida jako v Nemecku nebo Rakousku. Takhle za chvili nebude vlakem nikdo jezdit ... smradlavymi vagony plnymi zahranicnich turistu z Ukrajiny, Rumunska a Bulharska ...
Já myslel že Taurusy tady zkouší Railtrans nebo jak se ta firma zove a né ČD.Už aby na kolejích zavládla konkurence ,myslím že bude mít stejně blahodárný účinek jako vstup stugent agency apod.do autobusový dopravy.
To mají být vagony první třídy? A kde jsou ty elektrické zásuvky? Kde je připojení k síti? Zase se bude upravovat standard první třídy? Mám pocit že tady není něco v pořádku.
Neboj, zásuvky tam jsou, stejně jako v nových vozech 2. třídy.
Němečtí technici zkoušejí nové německé vagóny s německou lokomotivou v podstatě pro německé cestující. A to jsme byli železničářská velmoc: vlastní vagónky, ČKD lokomotivy, nejhustší síť v Evropě atd...
Tržby z osobní přepravy jsou 6 miliard, jen osobní náklady zaměstnanců ČD 20 miliard. Osobní přepravu krom státu dotují dráhy křížově z nákladní přepravy a budou to dělat zjevně tak dlouho, dokud se náklad nepřestěhuje definitivně na silnice.
V ČR je hodně železničních fandů. Nechápu, proč nerozbijete prasátka a těch 20 miliard ročně, co by ČD potřebovali, aby se dostali na úroveň Německých drah nedáte dohromady.
Proč bydlíš v bytě? Přestěhuj se do jeskyně, hlavně když mezi Prahou a Brnem pojedeš rychlíkem jen o půl hodinu déle, než autem. Za tohle ta malá oběť přece stojí.