Diskuze

Jak se rozebírá dopravní letadlo. Byli jsme u toho

Technet.cz dostal exkluzivní možnost být u hloubkové revize Boeingu 737-500 společnosti ČSA po deseti letech provozu. Prolezli jsme torzo trupu, prozkoumali to, co „zbylo“ z motorů, navštívili i totálně odstrojenou pilotní kabinu. A takhle to vypadalo…
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

http://planes.rajce.idnes.cz/

11. 4. 2008 20:01
http://planes.rajce.idnes.cz/

http://planes.rajce.idnes.cz/

Fotografie o letadlech.:-)R^

0 0
možnosti
MK

Markéta+

1. 2. 2007 8:12
Moc hezký

Super článek, pochopí to i laik, který vidí letadlo leda tak okolo Ruzyně:-). Moc se mi líbil. Díky

0 0
možnosti

Tomáš Kubín

31. 1. 2007 9:57
poděkování autorům

Naprosto úchvatný článek! Děkuji autorům.

0 0
možnosti

Tepich

26. 1. 2007 0:30
gratulace

potechnicke strance vynikajici clanek. jsem technik a je to presne tak jak to je napsane. Rekl bych ze clanek je napsany tak ze tomu rozumi kazdy. Bravo!!!! R^

0 0
možnosti

eee

23. 1. 2007 20:27
eee

VVVV

0 0
možnosti

Honza

20. 1. 2007 23:50
Dobrej clanek

Az na ty zbytecny anglicky slova v ceskym textu dobrej clanek.

0 0
možnosti

Bukanyr ze zatoky

24. 1. 2007 12:55
Re: Dobrej clanek

To asi jinak neslo, rekl bych, ze tomu ti technici fakt tak rikaji.

0 0
možnosti

JOJO

20. 1. 2007 1:46
SUPER

Za tento článek by si autor zasloužil pořádnou odměnu!!!

BRAVO!!!R^

0 0
možnosti

xxx

16. 1. 2007 13:19
životnost letadel

Škoda že se autor nezmínil o letové životnosti každého letadla, které uvádí výrobce a mělo by být oznámeno každému pasažérovi před vstupem na palubu, aby si uvědomil "do čeho jde". Za tento časový limit by neměl jít žádný slušný dopravce - to neplalí o tzv. nízkorozpočtových dopravcích pro něž zisky jsou opravdu nad životy pasažérů. O tom by "mohli povídat" pasažéři Boeingu 747společnosti TWA, jejichž letadlo se rozsypalo krátce po startu z letiště J.F.K. kousek od pobřeží Long Islandu, New York, pár let tomu. Letadlo mělo dle verdiktu šetření leteckých inspektorů odlétáno už téměř dvojnásobek své životnosti stanovené výrobcem a drak letadla už byl tak unavený že se prostě rozpadl. TWA přišlo s teorií že prý vybuchly nádrže - ale stovky plážových povalečů na plážích Long Islandu coby svědkové onoho neštěstí (stroj byl blízko pobřeží a v malé výšce po startu) potvrdili verdikt inspektorů - stroj se ve vzduchu rozpadl. Nikdo nepřežil.

0 0
možnosti

emanueldrozd

28. 1. 2007 12:03
Re: životnost letadel

TWA nebyly nízkonákladové airolinky. Takže nestrašte lidi tím, že když létají s Ryan-Air či Smart Wings, tak jsou více v nebezpečí než u ČSA či BA.

0 0
možnosti

Tomas

2. 1. 2007 11:39
Pět neděl jo???

Teď mě tak napadá, za jak dlouho by jim tu "rozborku" udělala parta 65 životem vyškolených cikánů :-)) ..... 10 hodin ? (samosebou i s odvozem do sběrných surovin!!) ;-D

0 0
možnosti

pamětník vlastních blbostí

23. 3. 2007 12:08
Re: Pět neděl jo???

No, to je ten problém. Rozeberou, ale už nedají dohromady.

Cikáni to umí jen jednosměrně.

0 0
možnosti

kenazam.l

27. 12. 2006 15:26
vlakno

 byla to dc 9!!

0 0
možnosti