Diskuze

Co se povedlo: technologické perly roku 2006

Jak jsme slíbili, po článku o technologických propadácích roku 2006 je na místě ocenit i produkty, které naopak zaznamenaly velký úspěch. K radosti mnohých můžeme konstatovat, že těch úspěšnějších produktů je mnohem více. A to je dobře.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jgeez

2. 6. 2007 10:10
vokna nepadaj?

jesi je tu par paranu tak se jich zeptej jesi vokna nepadaj kdyz nebudes lizt jen na email nebo psat ve wordu domaci ukoly tak sou v poho zkus tam hodit par her par programu a uvidime co nepada

0 0
možnosti

YARDA

12. 1. 2007 11:58
Nechte autora !!!

Nelíbí se mi jak všichni odsuzují ten článek, potažmo i autora. Autor jasně říká, že je to jeho názor. Nikomu to co napsal nenuti. Všichni ti chytráci by mohli sami něco napsat, když jsou to takoví odborníci pře HW. Pane autore to už tak v té naši zemi chodí. Každý si myslí, že je lepší, chytřejší a nevím co ještě, než ten druhý. Jak by bylo hezké, kdyby si lidé vážili jeden druhého a dokázali neco taky ocenit. Snižovat práci druhých to je hodně jednoduché. S pozdravem J.Z. 

 

0 0
možnosti

dodo

12. 1. 2007 22:12
Re: Nechte autora !!!

promin, ale kdyz nekdo napise, ze Intel dela opravdovy quadcore a AMD jen spojil dva dulay dohromady neni subjektivni nazor autora, ale objektivni nesmysl.

0 0
možnosti

nebulon

11. 1. 2007 15:48
Perla

Z tohodle "krásného" článku je možno vyčíst nejvíce informací o perle jedné. Tou je prosím pěkně autor. Je to totiž, zřejmě velký komik a bavič, protože mě osobně pobavil hodně. Zejména pak odstavec o WVista, ze kterého sme se dověděli, že je to největší technická perla, protože se o ní nejvíce píše a hlavně, že autor ji má k dispozici, zatímco "bežní lidé" (pravděpodobně sme pro autora lůza) ne! Bravoooooo!!!To je srandy kopec.

Zbytek nemá cenu komentovat, páč je to jeden subjektivní blábol za druhým.

0 0
možnosti

DigitalDooM

11. 1. 2007 17:09
Re: Perla

No já myslím, že vám nikdo nebránil přijít s vlastním podobným žebříčkem a pokud vím stále nikdo nebrání :)  Vzhledem k tomu, že tyto články mohou vznikat jedině z autorovo názorů, tak nevím proč by neměl být do jisté míry subjektivní ...

Vsadím se, že vaše subjektivní bláboly by byly lepší, ale to tak koukám na technetu bývá, že je tu kdejaký odborník, ale najít slušně píšícího recenzenta HW, to v téhle zemi je skutečně nadlidský ukol, což vzhledem k neuvěřitelně vysoké koncentraci nadprůměrně vzdělaných, maxi objektivních naprosto dokonale se vyjadřujících lidí v diskusích je skutečně podivuhodné ... Takže pane ,,perlo" očekávám podobný článek od vás a milerád ho uveřejním, pokud bude lepší než ten můj, milerád přiznám, že jste prostě lepší no :) 

0 0
možnosti

Ozzy

11. 1. 2007 11:18
Tohle není článek, ale omezený výlev autora....

Je to jen názor jednoho člověka, proto by si měl autor spíš udělat blog. Buď objektivně nebo radši neotravovat blbostma.

1. Je vidět, že autor je pravý odpůrce LCD a obrazu s vysokým rozlišením.

2.Trinitron 21'' mám v práci a vždycky se těším domů na 19''LCD.

3.Tlačení do vícejádrových procesorů je fajn, ale kde jsou pro ně aplikace?

A technologických perel roku 2006 bylo opravdu dost, škoda, že tu žádný nejsou....

0 0
možnosti
JF

MikyMaus

11. 1. 2007 11:27
Re: Tohle není článek, ale omezený výlev autora....

Souhlasim, az na ty SMP. Ja osobne SMP vyuzivam na notebooku dost a uz bych nic jineho nechtel.

Nejde ani tak o aplikace vyuzivajici vice procesoru (ikdyz kazda multithreadova aplikace, bezici na OS, ktery to umi, vice procesoru vyuziva), ale spise o multitasking. Pro me je hodne prijemne, ze mi funguji dva programy najednou plnohodnotne a ze se nehadaji s ostatnimi a s jadrem OS o procesorovy cas...

0 0
možnosti

dodo

11. 1. 2007 7:50
autore clanku, vrat se domu

Posledni dobou pozoruji u clanku na technetu, ze obsahuji fakticke nesmysly. jako napriklad tento clanek. " Tedy AMD zatím jako platformu AMD 4x4 s dvěma dvoujádrovými procesory,

ale Intel má skutečný čtyřjádrový procesor, tedy QuadCore, v nabídce. " Nechtel bych pochybovat o autorovych znalostech zkusenostech, ale podle meho mineni je situace presne opacna, tedy ze Intel vyrabi Quad core na zaklade dvou 2-jadrovych jader, zatimco AMD vyrabi skutecne ctyrjadro. Nejsem zadny vzdelany v oboru, ani se o dane tema hloubeji nezajimam, presto mi takove zasadni desinformace na serveru tohoto typu prijdou jako fatalni chyba.

0 0
možnosti

Unlimited Jedi

10. 1. 2007 22:24
Amd vs Intel

ja mám svoje Pentium 4 a sem spokojenej :-)

0 0
možnosti

Rigante

11. 1. 2007 13:37
Re: Amd vs Intel

Tes sem na ten clanek tlemil jak tele z jara....   Ja na svoje Pentium4 nedam dopustit a on napise, ze se nevyrabi :)  Lol

0 0
možnosti
JV

ddtn1

10. 1. 2007 22:16
Amd vs Intel

Tak jo, musim se take vyjadrit..to uz je snad 50ty clanek co ctu jak jsou vychvalovany Intely se svym dual core..ano jsou to dobre procesory, ale zdaleka nejsou o tolik lepsi nez dualcore od AMD (dle testu o cca 6-8%) Ze P4 stala za prd se vi uz davno a je fakt ze marketing ma Intel perfektni. Co se tyce architektury tak tu ma stale AMD lepsi zvlaste u novych procesoru, zvlaste rozdelenim L1,2,3 cache a rezimem direct control misto zastaraleho FSB jak ho zname u Intelu takze v ctyrjadrovem procesoru ac AMD vyjelo dele dava Intelu zase pekne naprdel. A take hlavne co se tyce energeticke narocnosti o optimalizaci ve virtualizaci..ale tim nebudu obtezovat takove odborniky jako jsou tady :-D takze vice objektivity. BTW mam takovy dojem ze situace z konce clanku je presne opacna..Intel ma dvouprocesorou mrchu s dvema jadry, zatimco AMD jdnoprocesorove sasi s 4 jadry, ale to jen tak na okraj;-)

0 0
možnosti

Qíteček

10. 1. 2007 21:33
Vista?

No tak teda nevím, pačemu je Vista mezi perlama a zároveň me zi propadákama? Asi je autor zatím neviděl a čerpá z informací "jedna paní povídala"...

Já sem je teda taky eště neviděl, a asi v dohledný době ani neuvidím... Přece jenom ty HW požadafky...

0 0
možnosti

Warhead

10. 1. 2007 21:29
ATI vs Nvidia

Anketní průzkumy hovoří pro Nvidii a nemám ten pocit že by ATI měla být před ní ... je pravda že měla upěšné období ale nemožnost srovnávat 8800 GTX je právě proto že nvidia jí prostě vydala dřív ... tudíž řekl bych jasně vede a že se ATI o podobnou technlogii zajímala taky je vedlějsí , rozhodli se ubírat vědeckým směrem a je to jejich volba tudíž u mě Nvidia vede ;)

0 0
možnosti

nebulon

11. 1. 2007 15:02
Re: ATI vs Nvidia

Naprosto souhlasím. Ten článek je jeden blábol větší než druhý....

0 0
možnosti

Arachno1^ted

10. 1. 2007 21:16
lol

Da se řict, že je to cele nějake zmatene. Třeba kde sou mobily a podobně? Některe zmiňpvané věci  jsou docela zastarale( viz. FF , dvoujadra, Ati...total omg ... přiště to pořadně zduvodněte a pořadně rozmyslete.

0 0
možnosti