- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Technete, technete...co takhle naučit se používat na fotoaparátu vyvážení bíle? A ještě jedna věc...co je tohle za zpackanou fotomontáž...?
A proc by to mela byt fotomontaz ? A pokud Vam pripada, ze jo, tak se ptejte tady http://www.aero.cz/main.php?pageid=204&cat=42.
V clanku jsem narazil casto na oznaceni L-159 albatros...mel jsem pocit ze Albatros byl L-39 a L-159 je ALCA ..kazdopadne jestli mate nekdo info jak je to ve skutecnosti rad se necham poucit
Tusim ze je to takhle
L - 39 Albatros
L - 159 A ALCA - jednomistna bojova verz
L -159 B Albatros II - dvoumistna bojova/cvicna verze - zatim existuje tusim jenom v jednom exeplari ktery ma Aero Vodochody
prostě si zaplatit letovou hoďku a s pilotem si zalétat? kolik by to tak asi mohlo stát? Byly by potřeba nějaké speciální zdravotní testy? Tušíte to někdo? Díky za info, V.
Na letišti v Líních u Plzně je jeden Albatros v soukromém vlastnictví a snad i létá za úplatu. Tak to zkusit tam, kontakt bohužel nemám - a je to dost drahé. Připrav tak 60000,- na hodinu možná víc ?? Je moc pěkně udělaný - takový černý ďáblík.
Rychlost 400 knotů (uzlů) = 400 námořních mil za hodinu = přibližně 740 km/h.
Každopádně o spárkách vyšel skoro stejný článek v L&K už asi před dvěma roky, takže nic nového.
Jo a ty "knoty" byste si taky mohli přeložit.
Díky za upozornění, údaj upřesníme.
Pekny clanek, ale kdyz uz jsou tak podrobne rozebirany jednotlive verze L-159, proc ve vyctu historie Aera chybi jedina zminka o modelech mezi L-39 a Alcou (i.e. - L-59 atd.)
btw MiG se pise "MiG":)
Vetsina zapadnich armad ted vyuziva k vycviku turbovrtulovych letounu. Jsou rychlejsi nezli L-159 a maji daleko nizsi provozni naklady (Pirateus) !