- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak jsem se dozvěděl, že nejlepší je pouze francouské a Gripeníky. A u těch objednávek - tak už vím že více než 500 objednaných kusů Boingu je méně!!! než něco přes 400kusů Abasu...
Neměl by autor k dipozici nějaký fotky kokpitu těch kamerama a radarama osazenejch letadel?
Vyčerpávající článek, pěkně řazenej. No prostě dobrý. Jak dlouho jste tam byl?
Nevím kde sháněl autor článku informace,ale bojový letoun Su 29 neexistuje.Patrně chtěl napsat SU 27.U letadla SU 33 si také nejsem jist,jestli je to správně,protože to je letadlo určené na letadlové lodě.
Teda ty jsi znalec Jestli ti vadí jenom to malý písmenko. Tak si navíc pako.
Je to zkratka Sukhoi 27. Pokud se ti to tak líbí víc. Ale jak si přišel na to, že by to mělo být zrovna tvoje 'SU-27' mi zůstává záhadou. viz: en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-27Až si to přečteš můžes se vyjádřit dál. Do té doby, nemachruj, když nemáš křídla.
"Airbusu A380 nedostatkem zájmu nestrádal téměř stejně velký Boeing 777-300ER"
Jestly je Boeing 777 stejně velký jako Airbus 380 tak jak by potom dopadlo porovnání A380 vs. Boeing 747 JumboJet.
Žiju v tom že A380 konkuruje B747 a né B777.
777: délka 73.9m, rozpětí 64.8, výška 18.5m
A380: délka 73m, rozpětí 79.8m, výška 24.1m
I když je B777 velké letadlo, tak autor s tím "téměř" trošku ustřelil.
Ale jinak výborný článek, díky za něj!
Musím se přidat, opravdu super článek s perfektní galerií.