- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ne ze bych chtel delat reklamu ale pokud ma nekdo zajem videt jak se takova turbina vyrabi,montuje a hromadu informaci okolo firma Skoda Power jako kazdy rok porada 20.10.2007 den otevrenych dveri
Skoda, ze nejsou zadny fotky ze vnitrni a spise spodni casti hemetiky. By mne zajimalo, jak tam ty konstrukce vypadaj, tenkrat se tam moc vrstev barvy nedavalo. Za tech 7 let, to uz asi bude pekne prorezly.
Po všech stránkách bezvadně zpracovaná reportáž. Díky mnohokrát za ni. Co bych za to dal, kdyby snímky byly v rozlišení aspoň 1280x1024.
Jo reportáž je fajn .....
..... a taky je fajn, takové hezký příměr autora dnešních novinářů ... kteří by si uzavírali životní pojisty a psali závěti pokud by jeli do JE ..... ale to že je denodenně někdo může snést na silnicích jim nedochází .... pak se není čemu divit čím nás krmí .......
... autore díky ......
Pekna reportaz, kdyby takhle tvorili i dalsi redaktori iDnes, to by byla hned jina kavicka
Myslim,ze elektricka energie nevznika indukci,jak je uvedeno v clanku. Je tam prece synchronni stroj,ktery je napajen krouzky do rotoru a nic se tam neindukuje. Indukcni stroje jsou asynchronni.
Ale vzniká indukcí. Jak jinak by se ze změn magnetického pole vzniklého otáčením rotoru vytvořil elektrický proud.
U asynchroních motorů se indukcí vytváří proud v kleci rotoru a ten vytváří jeho magnetické pole. To je možná původ tohoto omylu.
Škoda, že ti kteří by tyto články měli číst je nečtou a znalosti nahrazují nadšením v boji proti JE
Prosil bych autory, aby si svoji praci vice kontrolovali. Zase jsou zhusta zmotane popisky co je vpravo a co vlevo. Ctenar v tom ma pak docela maglajz. Bohuzel tenhle problem je na technetu pravidlem.
Jinak dekuji za velice zajimave informace. Skoda, ze jich neni vic.