- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No jestli postaví další "nejmodernější" trať tramvají znovu Patrik Kotas, tak bude příští rok stát lístek na MHD tak 60 Kč...
Pro bezneho pravidlneho cestujiciho je dulezita hlavne cena kuponu a napr. rocni podrazil jen o 600 Kc - tedy 50 Kc mesicne coz je snadno zduvodnitelne narustem cen nafty a elektricke energie + cen dalsich vstupu.
Po tom kolejovém přejezdu zobrazeném v zastávce Nad Trojou se nikdy během výuky kvůli stavbě metra nejezdilo....Problematické místo zúžení bylo o několik desítek metrů dále směrem k Trojské a tehdy tam byl vybudován jiný, provizorní přejezd.....
nejak mi nedochazi, jak mohl byt trat na Barrandov prvni novy usek po 13 letech, kdyz trat do Modran byla zprovoznena v roce 1995.
jinak tabulka planovanych trati je bohuzel cira utopie, kdyz treba letos jde z rozpoctu hl. m. Prahy na stavbu novych tramvajovych trati kulate cilo 0 (z 11 mld kapitalovych investic do dopravni infrastruktury), OP Praha 2007-2013 obsahuje krom trate Laurová - Radlická jen trate Barrandov - Slivenec (odhad cca 380 mil. Kč) a Počernická - sídliště Malešice (odhad cca 1130 mil. Kč.
Barrandov - Slivenec (odhad cca 380 mil. Kč) a Počernická - sídliště Malešice (odhad cca 1130 mil. Kč.
možná první zahájený nový úsek, to by cca sedělo ... každopádně to šnečí tempo je ostuda
no jeremenkova budějovickou nekříží, takže nevím, kde to jako mělo být. Kdysi dávno byla Budějovická tramvajovou tratí a ta teď slouží jako parkoviště, ovšem nevím co tam bydlí za ty VIP, je to obklopené paneláky. A jestli tam protestovali proti zbudování tratě, tak se vůbec nedivím, protože tam neexistují parkovací místa a nepochybuji, že kdyby město dalo dotyčným jiné možnosti parkování, že by proti tomu nic nenamítali.
A rovnez hluk tramvaji neni zrovna zanedbatelny.
1. Nejčistší 2. Nelepší vytápění 3. Nejprázdnější 4. Nejlepší přístřešek pro lidi bez domova 5. Nejméně poruchové
6. Nejpohodlnější a nejklidnější jízda 7. Nejvíce prostoru pro nohy mezi dedadly 8. Bezkonkurenčně nejlepší držátka (slajdovací poutka) 9. Nejépe řešené tramvajové ostrůvky kam se cestující bez problemu vejdou 10. Nejlépe utracených 26 korun za život.
Pekny clanek? Probudte se, clovece, vzdyt je to clanek uplne o nicem
Trať do Malešic je taky pěkná blbost, vyhozené peníze k ničemu. Ze stávajících šesti autobusových linek nahradí (možná) jednu, ostatní budou muset zůstat. Komu asi ty peníze půjdou do kapsy, že se taková blbost prosazuje?
Nesmysl. Po plánované masivní nové výstavbě v Malešicích se tahle oblast bez tramvají dopravně složí.
Dalsi informace o prazskych tramvajich naleznete na http://www.prazsketramvaje.cz
Chrastí to jak krabice Merkuru. Má to hnusný lososový interiér. Kamery úplně všude. Design vykradená Porsche lokomotiva. Děkuji, ale tohle si v Plzni nechte.
Kamery slouzi pouze jako zpetna zrcatka a zplati se nebot je tramvaj tak vandali mene nicena.....
Tak by me docela zajimalo kdo vymyslel , ze budou jezdit tramvaje na radlickou paraelne s metrem. Nevim kolik tato akce bude stat ale, 2 roky bude radlicka rozkopana a tyto tramvaje asi tezko nekdo bude vyuzivat kdyz jezdi stejne pres andel. Kdo by jel na radlickou z andelu tramvaji kdyz muze rychleji metrem ? To si zase nekdo nabalikoval ...
Nevím, ale tramvají z Radlické to vyjde časově uplně stejně jako metrem. V současné době je Laurova - Anděl rychlejší než Radlická - Anděl. A když do toho člověk započítá cestu do stanice metra a ven. A také to odkud může tramvají dojet bez přestupu. Je tramvaj velmi zdatnou konkurencí metra na tomto úseku.
A cílem není nabalíkovat se, ale odlehčit silně přetíženému metru (ráno se do něj na Radlické často ani nevejdu). Provoz se rozdělí na dva spoje a již to, že půlka zaměstanců centrály ČSOB by teoreticky jezdila tramvají metru ulehčí.
Osobně tuto tramvaj očekávám a jsem rád, že se konečně dostavuje!