Diskuze

Co o tramvaji určitě nevíte aneb deset pražských tramvajových nej

Víte, kde má trať největší stoupání a kde je největší tramvajová křižovatka? Vybrali jsme pro vás deset nejzajímavějších tramvajových rekordů z Prahy, které si můžete prohlédnout na 192 fotografiích.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ondřej N.

8. 1. 2008 11:48
Nejmodernější trať tramvají

No jestli postaví další "nejmodernější"  trať tramvají znovu Patrik Kotas, tak bude příští rok stát lístek na MHD tak 60 Kč...

0 0
možnosti

xx

8. 1. 2008 15:57
Re: Nejmodernější trať tramvají

Pro bezneho pravidlneho cestujiciho je dulezita hlavne cena kuponu a napr. rocni podrazil jen o 600 Kc - tedy 50 Kc mesicne coz je snadno zduvodnitelne narustem cen nafty a elektricke energie + cen dalsich vstupu.

0 0
možnosti
RM

Trent-R

8. 1. 2008 9:12
Nad Trojou

Po tom kolejovém přejezdu zobrazeném v zastávce Nad Trojou se nikdy během výuky kvůli stavbě metra nejezdilo....Problematické místo zúžení bylo o několik desítek metrů dále směrem k Trojské a tehdy tam byl vybudován jiný, provizorní přejezd.....

0 0
možnosti

Ali

10. 1. 2008 19:18
Re: Nad Trojou

Ano, souhlas...

0 0
možnosti

jk

8. 1. 2008 4:12
13 let

nejak mi nedochazi, jak mohl byt trat na Barrandov prvni novy usek po 13 letech, kdyz trat do Modran byla zprovoznena v roce 1995.

jinak tabulka planovanych trati je bohuzel cira utopie, kdyz treba letos jde z rozpoctu hl. m. Prahy na stavbu novych tramvajovych trati kulate cilo 0 (z 11 mld kapitalovych investic do dopravni infrastruktury), OP Praha 2007-2013 obsahuje krom trate Laurová - Radlická jen trate Barrandov - Slivenec (odhad cca 380 mil. Kč) a Počernická - sídliště Malešice (odhad cca 1130 mil. Kč.

 Barrandov - Slivenec (odhad cca 380 mil. Kč) a Počernická - sídliště Malešice (odhad cca 1130 mil. Kč.

0 0
možnosti

Občan

8. 1. 2008 18:56
Re: 13 let

možná první zahájený nový úsek, to by cca sedělo ... každopádně to šnečí tempo je ostuda

0 0
možnosti

noname

8. 1. 2008 3:24
re odstrašující příklad

no jeremenkova budějovickou nekříží, takže nevím, kde to jako mělo být. Kdysi dávno byla Budějovická tramvajovou tratí a ta teď slouží jako parkoviště, ovšem nevím co tam bydlí za ty VIP, je to obklopené paneláky. A jestli tam protestovali proti zbudování tratě, tak se vůbec nedivím, protože tam neexistují parkovací místa a nepochybuji, že kdyby město dalo dotyčným jiné možnosti parkování, že by proti tomu nic nenamítali.

0 0
možnosti

x

8. 1. 2008 16:05
Re: re odstrašující příklad

A rovnez hluk tramvaji neni zrovna zanedbatelny.

0 0
možnosti

Nejko

7. 1. 2008 20:14
10 Pražských tramvajových nej

1. Nejčistší 2. Nelepší vytápění 3. Nejprázdnější 4. Nejlepší přístřešek pro lidi bez domova 5. Nejméně poruchové

6. Nejpohodlnější a nejklidnější jízda 7. Nejvíce prostoru pro nohy mezi dedadly 8. Bezkonkurenčně nejlepší držátka (slajdovací poutka) 9. Nejépe řešené tramvajové ostrůvky kam se cestující bez problemu vejdou 10. Nejlépe utracených 26 korun za život.

0 0
možnosti

Hampy

9. 1. 2008 8:58
Re: 10 Pražských tramvajových nej

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
RB

roba21

7. 1. 2008 19:23
Pěkný článek

R^

0 0
možnosti

grim

7. 1. 2008 21:08
Re: Pěkný článek

Pekny clanek? Probudte se, clovece, vzdyt je to clanek uplne o nicem :-©Rv

0 0
možnosti

TM

7. 1. 2008 17:39
Trať do Malešic

Trať do Malešic je taky pěkná blbost, vyhozené peníze k ničemu. Ze stávajících šesti autobusových linek nahradí (možná) jednu, ostatní budou muset zůstat. Komu asi ty peníze půjdou do kapsy, že se taková blbost prosazuje?

0 0
možnosti
PM

Merk

7. 1. 2008 17:53
Re: Trať do Malešic

Nesmysl. Po plánované masivní nové výstavbě v Malešicích se tahle oblast bez tramvají dopravně složí.

0 0
možnosti

x

7. 1. 2008 15:44
Dalsi informace o prazskcyh tramvajich

Dalsi informace o prazskych tramvajich naleznete na http://www.prazsketramvaje.cz

0 0
možnosti

czechian

7. 1. 2008 15:44
14T? Ne, děkuji.

Chrastí to jak krabice Merkuru. Má to hnusný lososový interiér. Kamery úplně všude. Design vykradená Porsche lokomotiva. Děkuji, ale tohle si v Plzni nechte. ;-O

0 0
možnosti

x

7. 1. 2008 15:45
Re: 14T? Ne, děkuji.

Kamery slouzi pouze jako zpetna zrcatka a zplati se nebot je tramvaj tak vandali mene nicena.....

0 0
možnosti

Pepa Riha

7. 1. 2008 13:32
Tramvaj na Radlickou

Tak by me docela zajimalo kdo vymyslel , ze budou jezdit tramvaje na radlickou paraelne s metrem. Nevim kolik tato  akce bude stat ale, 2 roky bude radlicka rozkopana a tyto tramvaje asi tezko nekdo bude vyuzivat kdyz jezdi stejne pres andel. Kdo by jel na radlickou z andelu tramvaji kdyz muze rychleji metrem ?  To si zase nekdo nabalikoval ...

0 0
možnosti

carnero

7. 1. 2008 14:14
Re: Tramvaj na Radlickou

Nevím, ale tramvají z Radlické to vyjde časově uplně stejně jako metrem. V současné době je Laurova - Anděl rychlejší než Radlická - Anděl. A když do toho člověk započítá cestu do stanice metra a ven. A také to odkud může tramvají dojet bez přestupu. Je tramvaj velmi zdatnou konkurencí metra na tomto úseku.

A cílem není nabalíkovat se, ale odlehčit silně přetíženému metru (ráno se do něj na Radlické často ani nevejdu). Provoz se rozdělí na dva spoje a již to, že půlka zaměstanců centrály ČSOB by teoreticky jezdila tramvají metru ulehčí.

Osobně tuto tramvaj očekávám a jsem rád, že se konečně dostavuje!

0 0
možnosti