- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Čekal bych, že u vrtuláku se budou vrtule točit každá jiným směrem. Tady jsou ty vrtule stejné, tak předpokládám, že se točí stejným směrem. Nevadí to něčemu?
Nevadí to vůbec. V současnosti je to úplně běžné,že se vrtule u vícemotorových letadel točí stejným směrem. Na začátku letectví se báli,že by se letadlo stáčelo na jednu stranu,proto se u vícemotoráků objevovaly "protiběžné" vrtule,aby eliminovaly moment vznikající na směrovce.
Vážený pane Kužníku, i když za mně reagoval někdo s nickem "rychloslimejs"(díky) nemůžu to nechat jen tak. Nadpis článku zní "LETĚLI JSME V NEJMODERNĚJŚÍM VOJENSKÉM LETADLE.MADE IN ĆR." Jestli by tomu tak skutečně bylo, tak dle mého by ste se museli proletět v F-22, F-35, Su-30MKI, Eurofighter a pod. ale ne upgradovaném Fiatu G-222 jež je starý 40 let. To k tomu nejmodernějšímu.
V AV a.s. se vyrábí spíš pouze montuje část centroplánu. Z hlediska výroby se jedná o docela pracný výrobek o který jaksi mezi subdodavateli nebyl zájem neb je to lidově řečeno příliš moc práce za málo peněz. Ale na toto konto napsat do titulku "Made in ČR" považuju za vrchol diletantismu.
v honbě za senzací zdejším pisálkům často schází soudnost.
neda mi to a musim pridat svuj komentar. Nejsem zrovna odbornik, ale kdyz Italsky pilot komentuje letadlo a autor si jeho komentar prelozi jako:
"díky kompletně prosklenému kokpitu je z něj široký rozhled"
tak jsem mirne znejistel. protoze "glass cockpit" o nemz ital dle vseho mluvil, neznamena pekny velky okna z nichz je vyhled do krajiny (na to piloti kaslou), ale ze je pristrojovy panel slozen z displays misto starych budiku.
Chtělo by to vidět nebo slyšet originální vyjádření pilota.
Piloti totiž hodnotí i výhled z letounu při pojíždění a letu na vizuál, což vojenští piloti používají častěji než civilní dopraváci.
Na druhou stranu i vaše interpretace může být správná. Ale chtělo by to vážně originál citaci a z ní pak vycházet.
No vidim, ze diskuze je tu plna "odborniku" na letectvi.
Kazdopadne toto letadlo patri podle me k tomu nejlepsimu co by si nase armada mohla vybrat jako transportni letoun. Kdo ho mel moznost videt za letu jiste potvrdi.
...za An-26 z Itálie.... Co přesně je na Fiatech lepší, než na Antonovech, prosím zdejší odborné frikulíny, aby neblili, chci vědět CO je lepší? Jakmile napíšete avionika, jste firkulín, na ni se totiž neptám, když jde o éro....
an-26: mají krátký dolet, nejsou zabezpečeny proti případnému ostřelování
raketami země-vzduch, nemají moderní navigační prostředky a nemohou
tankovat palivo za letu.
omlouvám se žejsem dal nedopatřením odkaz doprostřed stránek, úvodní je zde:
http://www.c27j.cz/index.php?page=homepage
je tam vše co vás může zajímat. Sám jsem letoun viděl na živo i v letové ukázce, opravdu je to pěkně silný stroj s výbornou manévrovatelností. Určitě by se nám 2-3 hodily, jenže v jednotkách rychlého nasazení máme chemiky a ty se do nich nevejdou, takže úplně by to naše starosti nevyřešilo. Stále nám chybí transportní kapacita velkého formátu a nejen nám, skoro celé evropě. Snad se to rychle a koncepčně vyřeší.
Ach jo, tak to je opět zklamání. Čekal jsem že si hezky počtu a nestalo se. Co věta to nepřesnost, co odstavec, to matení veřejnosti. A navíc ten debilní TITULEK!!!!!
Pokud nenapíšete konkrétní nedostatky, pak bylo Vaše prohlášení zcela zbytečné. Informace pocházejí od testovacích pilotů a z oficiálních materiálů AV.
Made in CR ???
= kus neviditelnýho křídla? To si z nás ten autor dělá prdel...
Jako vždy spousta negativních příspěvků a jako vždy od anonymů. Pěkný článek, dobré aero, ale českému negativistickému blbečkovi se nikdo a ničím nezavděčí. Prostě místo mozku má pivní pěnu.
To je spíš problém redakce. Napsat "Letěli jsme v nejmodernějším vojenském letadle. Made in ČR" a pak dodat, že ČR v podstatě dodá jen neviditelnou část křídla, kterou smontuje z italských součástek tak to je hukot :D