- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Již delší dobu se zamýšlím, jak slušně a korektně oslovit nového zákazníka. Chtěl jsem postupovat slušně a tak jsem si zakoupil od jedné nejmenované firmy soft vč. aktuální databáze asi 130.000 firem v ČR. Po nákupu jsem zjistil, že podle zákona č.480/2004 Sb. nemohu vlastně nic. Zákon je ve své podstatě diskriminační a je v rozporu s podnikáním. Já nemohu firmě zatelefonovat, faxovat nebo e-mailem sdělit svou nabídku služeb a výrobků. Protože, když slušně uvedu, že se jedná o obchodní sdělení a nový potenciální zákazník se blbě vyspí a nahlásí mě na ÚOOÚ, tak mě budou popotahovat za uši.
Jak by jste postupovali Vy ? Když by jste chtěli získat nové zákazníky.
Myslím si, že by takový den využili naši úředníci. A aby byli světoví, udělali by si takové dny hned dva v týdnu. Takže třeba v úterý a ve čtvrtek by všechnu elektronickou poštu házeli rovnou do koše.. Pokud to už ovšem nedělají nyní
No,normálně mají na vyřízení žádost 30 dnů.Bohužel nečinnost se netrestá a rozhodnutí tak lze získat za 0,5 - 1 rok.Joo,kdybych já pozdě podal daňové přiznání,zaplatil poplatky ,.....Stát má na nás jen bič,my něj h.o.v..... Takže ouřadové to už dávno rozšířili na 20 dnů/měs.