- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to je zas tunel...
Vysvetleni vestinou je to ze ten pilot by tam kolikrat stejne letel - prevoz stroje ci proste bezny cvicny let...
Muzeme se svezt i my, jako pacienti, ale to je precejen mene pravdepodobne, prednost urcite maji churaci typu Parouback, Lysohlavek, Dezider Cunek a ostatni chrochtacci, kteri zrovna, az vy budete nekde umirat, budou muset nutne odletet na nejake strasne dulezite jednani o dopadu recyklace ptaciho trusu na naplasti proti kurim okum
Chápu redaktora, že je nadšen z faktu, že mu armáda dovolila prohlédnout si letadlo, ale než začne psát oslavné ódy, měl by si přečíst pár faktů. Tak napřílad o té blbosti, že, cituji: "Tento typ letadla nabízí oproti běžnému modelu, který používají civilní aerolinky, řadu nejmodernějších systémů včetně plně automatického přistávání nebo navigačních přístrojů."
Automatickým přístáním, neboli autolandem, jsou vybaveny všechny, tedy i civilní A319. A není to ani tak moderní záležitost, protože první letadlo, certifikované na CATIII, tedy schopné zvládnout autoland, byla Caravelle, uvedená v roce 1955 a dalším HS Trident, představený v šedesátých letech.
Tahle vaše blbost se objevila už v prvním článku o A319CJ, dokonce podle mě ve stejné formulaci. Jedna malá rada na závěr - novinář se liší od přepisovače tiskových zpráv tím, že si dodané informace ověřuje a vyhledává upřesnění k danému tématu.
Ještě se upřesním, u CATIII mi vypadlo písmenko c.
Popis k obrázku (VSE1e9aab_IMG_0167.JPG) je špatný. Nejedná se o defibrilátor a kyslíkové lahve, ale o transportní ventilátor a kyslíkové lahve.