- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsou to podvodníci, objednala jsem foťák - uvedený že je skladem. Objednala jsem, zaplatila a nic. Za 4 dny došel e-mail, že není skladem a bude za 8-10 dní. Potom přišel e-mail že už ani nebude, že se přestal vyrábět. Napsala jsem ať vrátí peníze. Napsali mi, že mi blahopřejí, že částku 4.491,-Kč mi připsali na Pix pokladničku a že při dalším nákupu z ní můžu čerpat. Totální výsměch. Napsala jsem, že chci penize zpět na můj účet. Dnes mi naspali, ať pošlu číslo účtu a že po strhnutí slevového kodu 161,-Kč mi je vrátí. Opět výsměch, žádnej slevovej kupon jsem neměla. Výsledek - objednáte zboží, po 10 dnech se dozvíte že nebude a když chcete vrátit peníze, vrátí vám méně ? Pokud to nevrátí do konce týdne, podám žalobu.
Mám stejnou zkušenost pouze s tím rozdílem, že na peníze čekám od 19.12., kdy mi napsali, že mi je posílají!!!
Co dodat měsíc dluží peníze a to tvrdí jakou maj garanci zboží,pozor vyžadují smlouvu za příplatek nějakých 10% z ceny výrobku jako že vám vrátí peníze v případě nespokojenosti do 14dnů, čtrnáct dnů a nejsou schopni ani poslat zpět peníze a to je to mají ekonto!! Vše možno dokladovat!!!
NEDOPORUČUJI !!!!!!!!!!!!!!!!
Chtěl jsem si objednat zboží z jednoho britského e-shopu, ale chce to po mě platit kreditkou. Víte někdo jak na to?
Tipy na nějaké zahraniční netové obchody se spolehlivou dodávkou do ČR...?
Ze zahranici neobjednavat, jsou tam jine podminky (reklamace atd.). Objednavat pouze pokud nepocitam s tim, ze bych to pak reklamoval. tzn. pokud se to vyknedli, ze si poridim novou vec.
Věta uvedená v článku "Nezapomeňte, že do čtrnácti dní po doručení zboží máte nárok na odstoupení od smlouvy, tedy můžete zboží odeslat neporušené zpět na adresu obchodu a obchod vám musí vrátit peníze" není až tak pravdivá. Zboží zakoupené na dálku (tedy i přes internet) lze vrátit do 14 i v takovém stavu, který odpovídá běžnému opotřebení.
zdarec lidi, už jsem nakoupil přes net dost věcí a zatím jen pozitivní zkušenosti . platím předem převodem a zatím žádný problém s dodáním . 2x jsem měl problém se zbožím, které zcela neodpovídalo popisu, z toho 1x kasa.cz a po vysvětlení okamžitě vrátili kupní cenu . 1x erosstar.cz a také vrátili kupní cenu . . . myslím, že to chce věnovat tomu čas (pokud ho nemáte, tak asi vyděláváte tolik, že čas je pro vás dražší než peníze) a poohlédnout se jak po zboží, srovnání, cenách, recenzích uživatelů, dostupnosti obchodu (možný osobní odběr) a najdete optimální variantu . . . způsob nákupu přes net je naprosto super, protože máte možnost prakticky neomezeného výběru, kdežto v klasickém obchodě vám prodavač (majitel) nabídne, co zrovna má a bude se to snažit prodat (0% šance na porovnání) . . . a dobrý tah je, vybrat na netu, vyzkoušet v kamenném obchodě, koupit přes net . . . omlouvám se za tento postup dobrým klasickým prodejcům, ale "pokrok nezastavíš" . . .
Neni pravda jak se pise ve clanku ze se da usetrit pouze na zbozi od 10000 a vys. To vubec neni pravda. Da se usetrit i na zbozi za 500 pocitam-li i dopravu.,Jen je potreba poradne hledat.
Bydlím na totální samotě a tak kupuji prakticky vše přes net:
Lednice, mrazák, pračku, traktůrek, motorovou pilu, sekačku, auto, knížky oblečení, boty, částečně trvanlivý potraviny plovoucí podlahu, mobily, dlažbu, lustry, pneumatiky, televizi, satelit, lino, vybavení dílny, Osadníci z Katanu ... Prostě vše. Zásadně platím převodem, protože nechci podporovat toho molocha Českou poštu. Dovezou mi to až domů, odvezou starej přístroj, prostě je to paráda. nikdy žádnej problém.
a nejlepší jsou obchodníci co provozují 10 obchodů, myslí, že to nikdo neprohlídne a mají různý ceny a služby na každým obchodu... třeba mall.cz + korunka.cz + az-elektro.cz nebo třeba mironet.cz + elektroraj.cz nebo patro.cz + nakupnasplatky.cz + hyperobchod.cz , lidi si pak myslí, že našli nový obchod, ale ve skutečnosti je to stejná parta