- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jisté je jedno,že kapitán KLM neměl vůbec startovat dyž nedostal ke startu povolení ale jen k rolování(pojíždění) A vůbec měli zrušit všechny lety a letiště pro nepříznivé počasí uzavřít.Cestujícím zapaltit ubytování.Vyšlo by to levněji než nejhorší bouračku dvou letadel a 583 mrtvých.
Netusi nekdo z vas, kdy se to vlastne stalo? Pa autor patrne povazuje tento udaj za nepodstatny.
Ničemu se nedivím, jestli kapitán KLM přidával plyn levou rukou, jak uvádí autor článku a tudíž musel pravou držet berany
Co ta havárie měla společného s terorismem, jak bylo uvedeno hned v úvodu? Celý článek je slabý. Autor by se měl věnovat událostem, jako je svatba J. Paroubka nebo Volvo M.Topánka. Bulvár na iDnes ještě jde, ale když jde o něco odbornějšího, tak jsou chytrolíni v řiti.
Ale, pane dokonalý, pročpak hned taková silná slova? Možná měl na mysli
tu ohlášenou bombu na jiném letišti, která způsobila přeplnění Los Rodeos. Takže kdo ví, jak to nakonec s tím blbem bude...
A kdo je vlastně ten pan Topánek?
Víte jakou rychlost získá plně natankované letadlo KLM během kilometru? Pořádnou.
Jak již uvedlo několik diskutujících, tento článek je velice slabý a připomíná mlácení prázdné slámy a řada podstatných informací zde chybí. V závěru pořadu mě velice zaujala informace o postoji KLM k závěru vyšetřování. Jejich zástupce se údajně snažil svalit vinu za nehodu na dispečery, protože poslouchali v rádiu fotbal a na piloty PanAmu kvůli tomu, že odbočovali na jiné spojce než měli. Pominu-li možná nedorozumění, špatnou viditelnost, osvětlení dráhy apod., je to velice scestná argumentace. Jak by zněla obhajoba řidiče, který by projel křižovatku na červenou, přejel chodce a tvrdil, že za to nemůže, protože chodec tam neměl přecházet.Pohyb letadel po ploše je výhradně věcí dispečerů a pilotů a nikdo další jim do toho nemá co mluvit. Holandský kapitán neměl startovat aniž by dostal výslovné povolení a na tom nelze nic oddiskutovat. Je to taková nebalost, že projetí křižovatky na červenou v obci rychlostí 200 km/hod. by proti tomu bylo k pousmání a vyřešení domluvou.
tag bacha gdyby ovšem řitič jedoucí na červenou přejel chodce tag bypak nemohl tvrdit že za to nemůže anóbrž chodec tam neměl co dělat jelikož chodec přecházivše přeze silnic v pravém úhlu(ten chodec ne ta silnic) ke směru jízdy řiďiče jedoucího na červenou má zelenou.
Na ranveji v plamenech skončila obě letadla. Na obrázku je to druhé, které našli až za 20 minut. Popis obrázku tedy není vyloženě špatný, ale zavádějící.
A popisek "Zvětšit fotografii" je taky zavádějící.Pod pojmem "fotografie" si představím něco jiného než obrázek z digitální rekonstrukce.