- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
http://tropko.blog.sme.sk/c/118060/10-100-metrov-nad-Sibirou-Oci-a-toto-mozem-krutit.html
laickym pohledem mi prijde ze funkci "kdyz se s rizenim 30s pretahujete tak se vypne cast autopilota a neda vam to nijak vedet" musel vymyslet nejakej manazer!! :))) -naprosto nesmyslna funkce, urcite bylo docela narocny ji vytvorit a spis skodi nez ze by ji nekdy nekdo vedome vyuzil ... :)
Pro mě - skromného amatérského pilůtka ULLa s trapnými 80 hodinami náletu - je celá záležitost nepochopitelná. Jak je možné nevědět jaká je pádová rychlost letadla bez klapek, jak je možné nevědět jaký max. úhel stoupání je ještě bezpečný. A pokud jde o školení: piloti očividně nevěděli, že může dojít k odpojení autopilota křidélek, a že to není zvukově signalizováno je hrubý nedostatek ve školení, nejspíš i na straně Airbusu.
A to je prave ono - i mistr tesar se utne.
Navic zde pusobi psychologie - profesionalni revnivost, rodinne animozity (jeden se boji promluvit, druhy mele pate pres devate, aby vypadal chytre ...) a je to tu.
to musim rict,ale tady se presne ukazalo,ze zenske maji mnohem lepsi intuici a pohotovost,nez muzi.Ta holka,i kdyz se o letadla beztak vubec nezajimala,hned poznala,ze letadlo neridi a netlacila na knipl,hochovi to nedoslo a pak to tak dopadlo....
Ano, vidíme to denně na silnicích, obvzláště v situacích Auto x Tramvaj.
Kdyby tam byl Bruse Willis nebo ženská co letí hlídat děti do zahraničí,tak by letadlo zvedly a bylo by to v pohodě.
"zkušený pilot, čestný člověk" - ale blbec. Tam nešlo o štěstí co ho opustilo. (Mrcha!) Manželka plete pojmy. Jak jinak se vyrovnat s pohledy pozůstalých.
Pokud lítají na štěstí tak ať lítají sami.
Že první pilot nezasáhl bylo tím že na svém místě neseděl, tuším. Všichni stáli vzadu a žvanili, u kniplů sedělo jen děcko. Pak je to hodilo na dveře. Ve tmě se ani neměli podle čeho zorientovat, ale to je jejich problém. Štěstí s tím nemá co dělat. Blbé je že problém těch namyšlenců se stal problémem i pro cestující.
Jedinou nutnou podmínkou pro to, aby někoho nechali létat, je jeho dobrý fyzický zdravotní stav. IQ nikoho nezajímá.
Crichton presne na tohle tema napsal nejakej roman.
román se jmenuje "AIRFRAME" a skoro do puntíku odpovídá tomu co se tu píše.
Mě spíše zaráží aktuálnost článku než jeho obsah. Špičkový Airbus A310 havaroval poté, co pilotův syn usedl na otcovo místo. K havárii přitom nemuselo dojít ...... a to vše se odehrálo v roce 1994. 13 let stará aktualita to je opravdu BOMBA.!!!!!!!! Jen tak dál redaktoři iDNES. Přinášejte nám mnoho takových aktuálních zajímavostí! Přeji pěkný den