- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlášky českých webdesignérů jsou dost směšné. Považují se za ty, co to táhnou. Bohužel pro ně, není to tak.
Jsou to lidé, nadávající na Explorer a lidé, kteří jsou schopni zavrhnout stránku, nedodržující standardy. Ale tohle nikoho nezajímá. Jsou povrchní. Kupříkladu byli nominovány stránky čs hydrometeorologického ústavu jako nejhorší. Ano, jsou jednoduché, ale obsahu mají více, než všechny ty byznys stránky které kdy dělali.
Dále -- chci jet do Paříže a hledal jsem si nějakou zajímavou restauraci. Našel jsem mnoho světoznámých, kde stojí večeře i třeba 10.000 a kuchaři jsou světové kapacity. A stránky? Jednoduché, bez standardů? Zajímá to někoho? NE. Chci hlavně obsah, nikoli formu.
Pánové webdesignéři, jste jen nádeníci, uvědomte si to.
Webdesigneři se řídí tím, co po nich požaduje zákazník. Když je zákazníkovi jedno, že stránky nedodržájí standardy a vypadají jak z roku nebreč, tak proč ne - je to jeho věc.
No uvidíme, zda v Čechám někdo přijde s celosvětově nebo alespoň Evropsky úspešnym a známym "web 2.0" projektem.
Myslim, že pro skutečný rozšíření internetovejch služeb do každodenního života bude ještě třeba vykonat hodně práce na "přístupnosti" rozhraní aplikací a jejich ladnosti.
Klišé "splasklá bublina" se může opět opakovat.
A jinak k reklamě - myslim, že klasika v podobě přátelskýho pokecu o zkušenostech s produkty je asi nejjistější.