Diskuse k článku

Formule v kanceláři - recenze notebooku Acer Ferrari 1100

Rodina notebooků Ferrari se rozrostla o další kousek a nám se podařilo získat prodejní vzorek pro test.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Asus Lamborginy

Asus Lamborginy

Tadle věcička je ae pěkně hnusná, horší fakt udělat nemohli:-D   nejlepší v týdle třídě je ASUS  Lamborginy to je teprve raketa a má 100 pro lepší design  než třady ta sračka:-D Ferrari cotoje??:-D

0/0
29.1.2008 9:32

Tom

Re: Asus Lamborginy

Nejprve by ses měl naučit psát a potom si můžeš kritizovat koho chceš;-)

0/0
28.11.2008 14:50

krabat

nalesteny prd

za tu cenu je to celkem klump. a ten vykon amd oproti intelu (sam mam amd radsi) je nesmysl. to autor asi musel hodne dlouho hledat nejaky nastroj, by mu to hodilo tyhle vysledky...

0/0
29.12.2007 15:27

Sch

Více agrese by neškodilo...

Za ještě vyšší cenu.Více červené, více lesku. Ještě přidat osvětlení větráčku, portů a stříbrné rámečky kolem všeho. Touchpad ve stylu kevlarlook a čůrajícího panáčka.  Tyhle pičičandy nahrazující kvalitu  u profimašin nenajdete. A vsadim se, že displej má lesklý a stejně hnusný jako většina konkurence. Tohle píšu na malém AmiloPro. Také nic moc. Chtěl jsem něco přenosného za nízkou cenu. Kdybych chtěl  něco většího, sáhnu po Lenovu. Protože kolik jen bych zbytečně zaplatil za nápis a styl Ferrari.

0/0
27.12.2007 19:56

Jirka

velikost a váha

Mohl by mi prosím někdo vysvětlit, proč poslední dobou každý 12-ti palcový notebook má kolem displeje na všechny strany 3 cm plastu??!! Když půjdu do displeje s touhle úhlopříčkou, budu chtít nejspíš mobilní notebook s co nejmenšími rozměry.. Nechápu proč to výrobci nechápou a zbytečně malé notebooky nafukujou...

0/0
27.12.2007 16:13

doctorX

book

cena, vykon, vse mi prijde trochu nadsazene, aneb verim pouze statistikam a grafum, ktere si sam zfalsuji.

0/0
26.12.2007 12:56

abcd1234

Re: book

me se hlavne libi ten graf, podle ktereho ma tenhle turion 2x silnejsi FPU jak stejne taktovane C2D8-o tomu by neveril ani misa sumachr;-D

0/0
26.12.2007 16:53

Jiří Zahrádka - Technet.cz

Re: Re: book

Míša se v tom třeba vyzná tak nebude tak překvapený :-)

0/0
26.12.2007 17:43

abcd1234

Re: Re: Re: book

hmm...uz jsem asi prisel na to v cem je figl...hledal jsem chvili na netu a opravdu v testech s Plovouci RADOVOU carkou vitezi turion...pokud jde o test Plovouci DESETINNE carky, tak na intel proste nema:-P ale ruku na srdce...doufam ze ani vy neverite tomu, ze ten Turion ma 2x vykonejsi FPU jak stejne taktovane C2D (on totiz Turion ho ve skutecnosti vubec nema vykonejsi - a tohle snad vi i Misa ve svym ferrari);-)

0/0
26.12.2007 18:22

Jiří Zahrádka - Technet.cz

Re: Re: Re: Re: book

To je úplný nesmysl :-) Více se dozvíte třeba na české wikipedii http://cs.wikipedia.org/wiki/Matematick%C3%BD_koprocesor

Mějte se

0/0
26.12.2007 22:08

abcd1234

Re: Re: Re: Re: Re: book

no a ja mel vzdycky za to, ze v americe RADY (tisice, miliony atd.) oddeluje carka a desetinnou cast (o kterou tady jde) tecka (od toho pak floating POINT);-)

ale zpet k tomu zazracnemu vykonu Turiona...prezentujete tady nesmysly, at uz vedome nebo ne, chtelo by to vymenit pochybne slovenske HWInfo za neco normalniho...tady mate podle vseho objektivni srovnani (podobne vysledky jsem nasel i jinde) http://hwmag.cz/clanek/hardware/fujitsu-siemens-s6410-v-testu?kapitola=5 ;-)

0/0
27.12.2007 12:59

Jiří Zahrádka - Technet.cz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: book

Vcelku mě překvapuje, že máte odvahu zpochybňovat výsledky testů, když jste se teprve před chvílí konečně dozvěděl, co je FPU :-)

HWiNFO je dobrý program a měří všem stejně. Nebo si myslíte, že když vidí AMD, tak výsledek vynásobí nějakým koeficientem? :-) Sandra by to změřila jinak, ale i tak by X2 v FPU dopadla lépe. Záleží na metodice měření, nikdo Vám nezaručí, že zrovna Vaše aplikace poběží na konkrétním procesoru rychleji, než na jiném. HWiNFO testuje procesor prováděním několika aritmetických operací , neměří tak v obvyklých operacích za sekundu, což jasně plyne z toho, že jsou udávaná čísla bezrozměrná.

V uvedeném odkaze nemáte dva stejně taktované procesory (porovnávat takty jste začal Vy), takže z toho není vidět zhola nic :-)

0/0
27.12.2007 14:12

abcd1234

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: book

;-Dprogramoval jste treba nekdy v assembleru FPU? ja ano, tak me prosim nepoucujte co to FPU je...navic ocividne nechapete rozdil radova carka x desetinna tecka, ale to je jedno:-)

HWInfo NENI dobry program, je to zastaraly program (navic se slusnym rozptylem toho co nameri - vlastni zkusenost)...vysledky co z nej vylezou zrovna moc verohodne nepusobi, proto se v serioznich testech pouzivaji jine testy:-)

a netvrdim ze TurionX2 je spatny nebo pomaly procesor, ale v celociselnych operacich na C2D proste nema a v FPU mu sotva staci...a jestli nekdo tvrdi opak, nosi ruzove bryle, nebo je hlupak;-)

0/0
27.12.2007 16:12

Jiří Zahrádka - Technet.cz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: book

No z předchozích příspěvků (a vlastně i z tohoto) si nemyslím, že byste věděl, o čem píšete, ale internet je svobodné médium, tak si pište co chcete :-)Btw mrkněte se na ten odkaz co jste mi sám poslal, že je X2 výkonnější v FPU než výše taktované C2D je jasně vidět :o))) Mějte se

0/0
27.12.2007 16:39

abcd1234

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: book

taky mam o Vasich znalostech docela pochybnosti...aspon jsme si kvit;-D a piste si co chcete, ale pokud budete zamerne zkreslovat skutecnost, tak se pak nedivte...ale co se da delat, iDnes je spise bulvar a vetsinou se nad clanky tady akorat zasmeju...

a ano, mate pravdu, v testu Whetstone po vydeleni vysledku C2D 1.111 (protoze ma 1.111x rychlejsi procesor) je Turion o 15% rychlejsi...na druhou stranu v CPU multimedia benchmarku je v FPU testu intel rychlejsi asi 2.7x;-)

z jineho testu, 3DMark06 CPU (herni test - proveruje hlavne vykon FPU), TurionX2 na 2.2GHz: 1532b, C2D na 2GHz: 1660b

ten FPU vykon, co v clanku prezentujete, je holy nesmysl...k realnemu vykonu ma sakra daleko;-)

0/0
27.12.2007 17:00

Jiří Zahrádka - Technet.cz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: book

Zasmějete se, v diskusi si zvednete ego, nakonec nejsme tak špatný server že :-)

Není to holý nesmysl, ten test to tak naměřil. Má vlastní metodiku a určil to tak podle zadaných kritérií, pro oba procesory stejně. Co je reálné a co ne závisí na tom, jaké aplikace budete na procesoru provozovat, není důvod bezhlavě věřit Sandře a dalším.

0/0
27.12.2007 17:38

abcd1234

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: book

ego si zvedat nepotrebuju, nejsem hulan:-)

a ze to test takhle nameril, tomu bych i veril...jenze kdybych mel ted po ruce nejaky Athlon64, tak vam klidne naprogramuju takovy test, kde vyhraje s jeste vetsim prehledem...a nebo naopak, aby totalne prohral;-)

a neni duvod bezhlave verit HWInfu, kdyz Sandra, PCMark, 3DMark, vlastne i naprosta vetsina her atd. ukazuje, ze C2D je o neco malo rychlejsi i ve FPU vypoctech:-)

0/0
28.12.2007 10:36

Jiří Zahrádka - Technet.cz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: book

Vy jste nesmrtelný. Sám mi pošlete odkaz, kde je X2 v FPU rychlejší než C2D s vyšším taktem a stejně tu budete psát pořád to samé dokola s mrkajícími smajlíky ;-) Neuvěřitelné :-)

0/0
28.12.2007 11:41

abcd1234

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: book

asi mate po vanocich jeste zbytkovy alkohol, jinak si to neumim vysvetlit;-D

ano, v jednom urcitem testu vychazi Turion asi o 15% vykonejsi...ale hned pod tim v jinem takovem testu je doslova prevalcovan, toho jste si nevsiml??

ja jen porad tvrdim, ze dvojnasobny vykon oproti C2D v FPU, ktery tady prezentujete, je uplne mimo realitu...v realnych skutecnych programech, ktere FPU vyuzivaji, na C2D (i kdyz ne moc) ztraci...stejna situace je na desktopech Athlon X2 proti C2D...ale to Vy si asi jako zaryty AMDckar porad nehodlate pripustit:-) berte veci trochu s nadhledem...

dalsi diskuze uz stejnak asi nikam nepovede, takze se loucim a preji stastny novy rok:-)

0/0
28.12.2007 13:33

infium

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: book

Bys mel byt za poucky rad! Kdyby jsi se v tom vyznal tak nekecas takovy hovadiny. Ze se s tebou nekdo vubec bavi, vraz si facku ty desetinna tecko!!

0/0
28.12.2007 0:17

abcd1234

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: book

jak by rekl klasik...

Je ti lip ty zm*de?;-D

ted jsi mi to opravdu natrel...a vsem tam tady predvedl, ze jsi znalec;-Dsmekam pred tebou a fackovat se budu denne nejmin hodinu;-)

0/0
28.12.2007 10:40

AZOR

drahý

je brutálně předraženej, neni tam nic,co by hnalo cenu tak vysoko, poloviční cena by měla bejt

0/0
26.12.2007 6:22

p-ako

Re: drahý

logo ferrari nutno vyvážit zlatem;-D

0/0
26.12.2007 9:26

Robos

Re: Re: drahý

Logo Ferrari je vyvažováno logem Acer, něco jako "Rolls-Royce Velorex" :-P

0/0
26.12.2007 11:01

Subzero

Re: Re: Re: drahý

Tak to nevis o cem mluvis. Sam pouzivam Acera a jsem velmi spokojen... Klidne si kup treba IBM (dnes uz Lenovo), ale i ten ma sve nedostatky, navic ma nevkusny design...

0/0
26.12.2007 12:41

ToMyK

Re: Re: Re: Re: drahý

Kazdy pocitac ma sve nedostatky. Ale u nekterych je vyssi pravdepodobnost, ze se vam napr. ze servisu nevrati v horsim stavu nez tam sel. Vlastni zkusenost bohuzel mluvi za sebe :(

0/0
26.12.2007 14:27

petr stursa

Re: Re: Re: Re: drahý

No, to mas dost stesti. Pritelkyne ma Acer, je to totalni vrak, pomaly az hruza, zere jako zigulik, nevydrzi ani hodinu a pul.

Ja mam HP, vydrzi mi pri psani tak 4 hodiny, 3 roky s nim neni sebemensi problem. A to k nemu nejsem zrovna ohleduplny.

0/0
26.12.2007 16:53

Láďa

Re: Re: Re: Re: Re: drahý

Já mam acera asi půl roku a během tý doby se vysral takže na reklamaci měnili v podstatě všechno, desku, ramky. Ale zase jinak sem s nim naproso spokojenej a šlape jak švýcaryR^

0/0
26.12.2007 17:26

Zajdee

Re: Re: Re: Re: Re: Re: drahý

"během tý doby se vysral takže na reklamaci měnili v podstatě všechno" vs. "šlape jak švýcary" je velmi dobrý protimluv :D Srandisto :-)

0/0
26.12.2007 18:22

vlabra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: drahý

Švýcarky nešlapou, ty pasou :-) Jinak souhlas že si ten ťula tak trochu protiřečí. Asi to píše na tom svém Aceru :-)

0/0
27.12.2007 13:44

žlababa

Re: Re: Re: Re: Re: drahý

jen jestli nesrovnáváš Acer za 12000 s HP za 40000.

Ve stejné cnové kategorii není žádný rozdíl ve výkonu ani výdrži - a když už, tak spíš naopak ve prospěch Aceru, který za stejnou cenu mívá o malinko lepší konfiguraci.

Jediná nevýhoda aceru bývá v použitých povrchových materiálech - což se tohoto modelu rozhodně týkat nebude.

0/0
27.12.2007 23:11



Najdete na iDNES.cz