- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vážení přátelé,ony jsou soupravy vlaku sice nádherné,ale ruku na srdce,co vandalismus,vše co je pěkné je hned pryč a taky doufám že už ČD budou jezdit na čas a nebudou si moct dělat koniny ve zpožděních,ono když čekáte na vlak hodinu a spěcháte do práce,tak je to docela síla.Ale aspoň ČD se starají o kulturu cestování,bravo
Tohle je super věc, ale je jednoduchý důvod, proč to nemůže jezdit tady a to je napájecí systém. 15kV není moc kompatibilních s našimi 3 a 25kV. Bohužel. A udělat jednotku plně kompatibilní s naším elektrickým systémem není jen tak. Jak jste tady nadávali na ČD, tak určitě aspoň z 90% lze souhlasit. Na druhou stranu je pravda, že třeba zpoždění řešit na rozestavěných úsecích tratí je nesmysl a zaseká se na tom i Němec. Švýcar má ten svůj systém postavený hodně dobře, dokonce bych řekl geniálně, ale má to jeden háček. Jakmile se jim tam něco mimořádného stane, kompletně jim padne celý systém a ty zpoždění jsou pak téměř po celém státě. Ale je fakt, že chytit na SBB tři minuty zpoždění je docela vyjjímka. Takže se dočkáte upřimné omluvy, div si před Vámi nekleknou. Z třetího úhlu pohledu třeba takový Wiener Waltzer jezdí do Zürichu se zpožděním celkem pravidelně. (ale to je mezinárodní vlak)
Nemate pravdu, neni zadny problem vyrobit jednotku na jakekoliv z uvedenych tri napeti. Problem je pouze jejich kombinace a to u primestskych vlaku neni nutne resit. Pro Prahu a Ostravu staci vyrobit jednotky s napajenim 3kV SS, pro Brno s napetim 25kW 50Hz a treba pro Curych 15kW 16.5Hz.
Mj: City Elefant pro Prahu a Ostravu se vyrabeji jen pro 3kW, v Brne jezdit nemohou.
Ach jo, taková krása...v ČR by stačilo pár nočních jíst směrem na Ostravu a byl by z toho klasický český vlak, posprejovaný, s rozřezanými sedačkami, špinavý k zblití...
...je to smutné konstatování, ale Češi jsou národem prasat
Jsi mě rozesmál nočních jíst.... to by ten hlad tak velký?
Jednotlive jizdne neni az tak dulezite, yp je palba vzdy... zajimava je mesicni cena...
Kdyby to bylo alespoň 10* tolik, tak by možná někdo začal uvažovat o nápravě. Ale 2,6 milionu v podniku který má rozpočet na úrovni miliard?
Obecně se dá říct, že ze začátku snad. Když je to nové, tak to má všude samé blokování, ale ve druhé polovině životnosti už si to dělá co chce. Buď se zanesou kontakty nebo to při údržbě zalepí, aby se s tím dalo nějak jezdit.
hmm zajímavý Německý vlak český výroby jezdící ve Švýcarech ..