- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V diskuzi zde se ukazuje, že řada lidí si nic moc nepředstaví pod těmi promilemi sklonu, co takle malej článeček na osvětu.
Zajímavý obsesní článeček je zničený spoustou překlepů a nesouvislých vět. První odstavec nedává smysl (ani v muzeu), vůz pro "měření vrchního měření" asi taky není to pravé ořechové. Když už jste to dávali dohromady tak dlouho, tak jste to mohli taky nechat někoho přečíst. Mě to přestalo bavit po třetí chybě/nesmyslu, a tak jsem si jen prohlížel fotky...
Školní vozy autorům článku trochu utekly (a přitom jich v Praze není málo...), ale co, novináři nemůžou všemu rozumět, když musí zvládnout takový počet rozmanitých témat.
V 9:08 jsem o tom psal...
Nikdy nás nesvezou, protože vozí jen mrtvé. To zní optimisticky.
Domnívám se, že autor článku má v textu malou, ale podstatnou chybu. Barrandovský kopec sklon 60 % ? To by nevyjela ani tatranská Zůbačka. A Troja 80 % ? Řekl bych, že se bude jednat spíš o sklon 6 a 8 %. V Rakousku jsem jel sjezdovku, která měla 75 % a to byl sakra jinej kopec.
Opravdu skvělý článek, bylo zábavné a poučné to celé číst.
Měla bych i jeden dotaz, když se někde dlouho nejezdí tak ty koleje hrozně zreznou. Existuje nějaký vůz, který to před prvním projetím tramvaje přeleští? Nikdy jsem nic takového neviděla
To se spíš dělá hezky růčo
Petrohradská verze nákladní tramvaje (zde č. 1) si zahrála v jednom z nejlepších ruských filmů posledního desetiletí - v BRATROVI. Sergej Bodrov ml. si na ní naskočí na útěku před čečenskými gangstery.
jo skvely film. Skoda sergeje bodrova jr.
jsou nej! Nebyla bych proti kdyby ještě jezdili pořád