- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hm, koukám že to tu šlape perfektně, teda....proč tu není můj text? Takže znova. Koupil sem iPhone - normálně v obchodě. Je to týden. Teď ho musím reklamovat. Prodejce říka - maximálně přehrajeme software. Nemůže mi ho vyměnit, když nebude ve 100% stavu(bez škrábanců a podobně) PROTOŽE na něj údajně nemám záruku. Jak je to možné, když tedy Apple na svoje výrobky v čechách poskytuje záruku 2 letou? Je to vůbec legální, prodávat iPhone bez záruky? ....doufám, že tentokrát se to zobrazí. Jestli je tu nejáká čekací lhůta a zobrazi se i ten první příspěvek - pak sorry, nezam to tu.
Autor pise, ze FSC ma zaruku jeden rok. To ale neni pravda. FSC poskytuje stejne zarucni podminky bez ohledu na to, zda je zakaznikem firma nebo jednotlivec. Min. trvani zaruky je tak 2 roky u nejnizsich modelu, u vetsiny je ale tri roky onsite, u Lifebooku dokonce s garantovanou opravou do 24 hodin.
Na lince ceske HP podpory mi rekli, ze nektere modely notebooky, i kdyz je u nas neprodavaji, maji rocni zaruku.. je treba si tam pred koupi radsi zavolat..
No jenže V ČR je problém s uplatněním záruky i na zboží zakoupené v ČR...
Kvici jak prase na zabijacce. Doufam, ze uz bude brzo po ni...
Tak mam uplne opacnou zkusenost, nez jakou prezentuje "kdosi" ze Samsungu. Koupil jsem telku na Pixmanii, po roce odesla, dovezl jsem ji v CR do servisu, tam mi rekli, ze jim to Samsung musi schvalit. Za dva dny zavolali, ze jim to Samsung schvalil a za tyden byla televize v poradku ...
2.U nas to tak funguje i kdyz prijdete v posledni den vasi zaruky , mate na novy dil opet 2 roky zaruku, (na ten vymeneny) , me bylo sdeleno, ze mi zaruka konci dnem 24-ho mesice od vypsani zar. listu, bez rozdilu dodani noveho dilu. Jeste dodam , tiskarna nebyla na ICO takze se reklamace neridi podle obchodniho zak. , ale obcanskeho. Kdyz jsem si chtel stezovat na zast. Canon , zrejme zamerne jsem dostal spatnou emailovou adresu , opet jsem volal pro upresneni, ale nikdo se vama zabyvat nebude, jste jen cislo....Nikdy nezapomenu na slecnu , ktera mi nedokazala odpovedet na otazku zaruky , tak zavolala "..." (nevim kdo to byl) aten s raznym hlasem suse rekl : TAK V CEM MATE PROBLEM! Tise a slusne jsem rekl, ze tedy nevim jak to slecna vylicila, ale problem nemam , mam jen dotaz ohledne zaruky...no a dal jsem si vyslech v podstate jen urazky....Jake je z toho ponauceni pro mne ? Jiz nikdy Canon...
Nejsou vubec vstricni! Z vlastni zkusenosti jsem zazil ze , kdyz mi vymenili dil v tiskarne , nedali mi ani zaruku na novy dil (vseobecne v CR platne-3 mesice na oparavu, pokud servis neda vetsi a na novy dil opet 2 roky!) V autor. servisnim stredisku to v Ostrave to nevi , nebo nechteji vedet a navic vas jeste urazi, ze "kdo ja vlastne jste" ?! Podotykam, ze jsem s nema hovoril velice slusne, nechtel jsem vyvolavat , zadny konflikt, a navic jsem prodejce a vim, ze arogantnost neni dobry nastroj na obhajobu.
Kdo sám nedržel na něco záruku alespon rok a netrnul, snad jsem dobře nakoupil a prodal a nebudou moji zákazníci nespokojeni, nepochopí! Mnoho zboží ani nemůže vydržet dva roky z principu a přesto krom potravin na něj není vyjímka!!!...
Vyrobci smejdu musi krachovat. Musite mit takove smlouvy ktere umozni vracet odpad oproti 100% nahrade.
Ceske servisy jsou specialita sama o sobe. Evropske nebo dokonce mezinarodni zaruky se u nas jako snad v jedine zemi neuznavaji. Napr. telefon koupeny v Arabskych Emiratech cesky servis odmitl a nemecky bez problemu zaruku uznal.
Jinak nakupuju dost v ramci EU a nikdy jsem se zarukou nemel problem. Stacilo se spojit s prodejcem a ten mi bud primo doporucil servis kam zaslat a nebo celou vec zaridil sam. A to za mnohem nizsi ceny nez u ceskych obchodniku. Je ale pravda, ze zaruka je nekde kratsi nez u nas (nekdy je ale i delsi).