- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
takže se těžko může usazovat. Předpokládm, že jde o chybný překlad, a že se jedná spíše o chloridy.
Proč zase čt změnila vysílací čas???Vždyť od osmi hodin to bylo z počátku,pak se tam nas*ala bubílková se svojí dementní šou a teď to zase obrátili - chovaj se jako komerční TV a přitom si za to nechaj platit....Tak jsem to neviděl,com mě mrzí.Jedinej pořad,kterej za něco v TV stoji......
Taky mne to naprdlo, chtěl jsem to vidět a místo toho bubílkovská politická ubohá trapárna! FUJ! Tak jsem radši koukal na Hitlera na ČT2.
Nějak mi nejde do hlavy, že ultrazvuková kontrola vrtule neobjevila praskliny. To musel někdo dost odfláknout, když ze zkušenosti vím, že ultrazvuková kontrola třeba svaru kovové konstrukce je schopna odhalit mikroskopické praskliny které svar znehodnocují a extrémně snižují jeho pevnost.
Ale přistát bez podvozku na pole v takové rychlosti a nikoho nezabít je kumšt. To se musí nechat.
To palivo mě taky překvapilo, myslel jsem, že při nouzovém přistání se vypouští palivo dopředu. I když bych asi zase nechtěl být na zemi tím pokropen...Je tady nějaký odborník, který to objasní?
tzv Fuel Drain - tj. vypuštěcí ventily pro palivo jsou buď hned pod motorem anebo někde pod nádržemi. Během letu se stejně vypouštěné palivo jakoby rozpráší za letounem, takže nelze nijak vypouštět "před sebe". Pokavaď se vypouští palivo z velkých výšek, dřív se vzniklý aerosol vypaří, když je letoun nízko, trak se přiznám, nevím, jaká je praxe s vypouštěním, ale asi pořad platí, lepší se aspoň o něco pokusit, než se rozsekat s plnými nádržemi.
..ze se cestujici nesnazili premistit na pravou stranu a vyvazovat :-) Ja bych se asi premistil z leve strany bliz ke zdravemu motoru, volna mista tam byla, jak jsem videl. Taky me prekvapilo ze piloti hnedka nezacali vypoustet palivo (ze by to u tohoto typu neslo?) nebo aspon precerpavat do nadrzi v pravem kridle.. (?) No, to me jenom napadlo pri sledovani poradu...
...to by k ničemu nevedlo, cestující by ve vlastním zajmu měl sedět přikurtovanej na sedačce - to je maximum, co můžou pro sebe udělat. Letoun se da dorovnat změnou vyvážení a přenastavením směrového kormidla. Proč nevypustili palivo - těžko odhadnout, ale tato možnost je u každého dopravního letounu.
nez vrtulak. Palivo pro tryskace je mene nebezpecne. (A taky to lita rychleji, nerve to tolik atd...)
Mýlíte se, v komerční dopravě se jedná o stejný typ paliva, čili Jet A, letecký kerosín nebo petrolej. Vrtulové motory u meněích dopravních letadel jsou v podstatě turbíny s převodovou skříní - tzv. reduktorem pro pohon vrtule. Název těchto motorů je turboprop nebo česky turbovrtulové. Pístové motory pro větší dopravní letouny pro komerční provoz se již takřka nevyskytují.
V clanku se pise o tom, ze prezilo vsech 29 cestujicich a zemrel pouze kapitan.... No a v odstavci o vysetrovani se mluvi o obetech. Tj mnozne cislo. Jak to tedy je...?