- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevíte někdo (třeba p. Kasík), proč česká televize vysílá celou sérii Mayday na přeskáčku? Viz. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Mayday_episodes
A ještě k tomu ty příšerný překlady názvů dílů. Proč se překladateli nelíbí původní názvy? To už si může napsat vlastní text pro celých 50 minut...
Myslím, že je to proto, že Česká televize vybírá zajímavé díly. Některé epizody z kanadského originálu byly zaměřeny spíše na S.Ameriku, protože probíraly tam známé případy. Co se týče překladů, jde o standardní postup, ne každý umí anglicky. V článku vždy uvádím anglický i český název.
Ten rozměr šroubů je tam popsán opravdu velmi nejasně a přitom to byla hlavní příčina nehody. Napsad, že šroby byly o jeden stupeň menší, je poravdu blábol.
A v tom letadle byly určitě metrické šrouby
Je to nějaké neúplné a nejasné. Byla to chyba toho mechanika, že tam dal menší šrouby nebo tam dal stejný šrouby co tam byly a chyba se teda stala už předtim? Jak byl potrestanej ten, kdo chybu způsobil?
Pěknej Blábol.
Ta zpráva je stará už DVA roky.
Plha se hlásí Jde o dokument, událost se stala před téměř 18 lety... A v článku to samozřejmě uvádíme, a to velice výrazně.
Bylo to před několika lety v televizi. A bylo zajímavé to, že v reportáži tenkrát ten pilot, co byl venku, nepřežil. Ani náhodou - prostě záhy umrznul. Tak buďto se staly dva stejné nepravděpodobné příběhy nebo někdo v televizi pěkně kecal. No, nebylo by to poprvé, že?
Podobných nehod se bohužel stalo více. Tato je unikátní právě tím, že kapitán přežil. Nevím ovšem, o jakém konkrétním případu mluvíte, takže Vás maximálně můžu odkázat na celkem obsáhlý seznam neobvyklých leteckých katastrof http://www.planecrashinfo.com/unusual.htm.
Už nevím v jak se jmenovala ta knížka. Vyšla v někdy kolem roku 1968 u nás. Byla o našich pilotech za 2 sv. války. Myslím, že se ta perut jmenovala 311 bombardovací. Nevím,určitě mě nějaký zlalec opraví. K věci: Autor (Myslím že se jmenoval Vild)popisuje jak jeden pilot nebo snad radista na bombardéru Welington vylezl z letadla za letu a hasil oheń na křídle termoskami a vodou co měli k pití. Asi to bylo v menší rychlosti nežli 600k/m ale také síla!
Jo, to je fakt, ten člověk za to dostal VC. O půl roku později ho sestřelili, tužím že to bylo ve 41. roce. Ale nebyl to Čechoslovák, jestli se nepletu. Mohl to udělat protože Wellington měl plátěná křídla a daly se do toho plátna prokopnout chyty...
Když to tak počítám, mohlo by se jednat o záměnu Withwort W5/16 ,(7,94mm) a W9/32 (7,16mm) i když nevím, zda je to v normalizované stupnici (tedy aspoň v anglosaských zemích).
usudkem mi to vubec nehraje. Kdyby tam misto 8 m sroubu dal 5 mm, tak to uz jo, to uz by byl velky rozdil. Ale dle meho nemuzou byt 8 mm srouby vcetne reservy naprosto bezpecne, a 7 mm srouby ze stejneho materialu a pevnosti jiz v 5!!! kilometrech vysky letu naprosto kaputt.
myslim ze si to nepochopil, jedna se o zavit 7,5 nasrouboval do 8 maticky
Hluk v kabině a nelze komunikovat, to je poněkud nedomyšlené, jo armáda ta to má jistě vymakaný, na to prachy jsou vžy. Vypasení generálové se zeleným mozkem a tlačítkem. Škoda, že není Bůh, ale ona by ho stejně z týhle zeměkoule ranila mrtvice.
V letadle se bezne neleta bez okna, proto ten hluk. A nevim, jak s tim souvisi armada