- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
:-) v Tomto případě si myslím že nemáš pravdu. Právě naopak. Tyto statistiky se "měří" v odcestovaných kilometrecha a ne v čase straveném v letadle. Na kilometry je to stále nejbezpečnější doprava. A myslím že i na ten čas je to stejně. Ale to si nejsem tak jistá. Spíš se jen víc mluví o letadlech s kterými se něco stalo než o naprosté věčině která bezpečně doletěla. Spíš mají lidi strach že když už by se něco stalo (např. v 10km výšce) tak bude trvat ještě cca 15-20 min. než letadlo dopadne na zem což je právě těch 20 minut naprosté beznaděje a paniky které se bojíme.
Rád bych viděl ty statistiky počtu obětí vztažené na osobokilometry (ne na osobohodiny, jak nám letecké společnosti rády ukazují). Možná by to pak vypadalo jinak.
Je to úplně jednoduché,
stačí do letadla nenastoupit.
Kdi mi vysvetli, proc si mam v letadle pri nouzovem pristani sundat boty? Diky
aby si pri opustani lietadla neposkodil nafukovacie klzacky po ktorych sa smyka dole na zem ci vodu.
Tenhle dil jsem omylem videl a byl to dost dobry zabavny porad. Nejlepsi bylo, jak tam vsichni predstirali, ze nekoho bezpecnost cestujicich vubec zajima, pricemz kazdemu kdo obcas videl letadlo zevnitr je jasne, ze cestujici uvnitr jsou platici sardinky odepsane predem v pripade jakekoliv havarie.
Korunu tomu vsemu dodal ten profesor co doporucoval pocitat operadla sedadel k vychodu, cimz prokazal ze nepouzitelny akademicky personal bez kontaktu s realitou nemame jenom u nas. Myslenka jak v dymu, zmatku a totalni panice po pripadne havarii pocita nejaka operadla cestou mne opravdu rozesmala.
Jistě, ale ne každý propadne histerii a panice. Kdo si zachová alespoň část vědomí, dokáže těch pár blbých řad odpočítat
Samotneho mne postihla nehoda, ze let byl odlozen o ctyri hodiny, ktere jsem vyplnil pitim vodky s pochybnymi prateli. Neprejte si vedet co s nami potom delal vlastni let s CSA. Celou dobu letadlo delalo hrozne lopinky a vykruty, ktere lze videt pouze na MS v letecke akrobacii. Od te doby ma letecka doprava u mne utrum. Podobne letecke evoluce nepatri do dopravniho letectvi a je treba jim zabranit vsemi prostredky. Je zajimave, ze jsem letel i Boeingem, aniz tento havaroval. U vetsiny svetovych havarii jsou tato letadla a mel jsem silny pocit, ze se octnu na prednich strankach svetovych denniku. Cely let vsak probihal celkem klidne. Asi si z nehod vzala firma pouceni a snazi se vybudovat si mezi pasarery duveryhodnou pozici.
Vem si prášek.
90 procent cestujících přežije let? To já letěl 5x a vždycky jsme přežili všichni.
"A navíc, více než 90 % nehod se dá přežít." takže nehod, né letů :-)
jasně , není nad to jet do austrálie třeba autobusem