Diskuze

City Elefant - pantograf, který je lepší než Pendolino

Nevyniká rychlostí, aerodynamikou, trpí dětskými nemocemi. Přesto jej strojvedoucí považují za vlak, který je lepší než Pendolino. Vlak City Elefant jsme prolezli skrz naskrz.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Miroslav Zikmund

3. 8. 2008 12:31
Kraken je stále v provozu

Modrý Krakem 470.003-004 je v pravidelném provozu na trati Ptraha – Beroun.

0 0
možnosti

Franta

18. 8. 2008 19:28
Re: Kraken je stále v provozu

Občas jezdí i Praha - Benšov.

0 0
možnosti

Zaza

30. 7. 2008 22:12
City Elefant

Moje dcera miluje vlaky,na dovolené v Poděbradech jsem s dcerou jela na výlet klasickým vlakem,to byl hnus špinavej.Zpět do Poděbrad jsme se vezly Elefantem,no byla jsem unešená víc jak mé dítě je to opravdu komfortní vlak kde jsem se cítila lépe.:-)

0 0
možnosti

cejkis

30. 7. 2008 14:01
chybí kamery

!

Je to krásný stroj, ale běžte se podívat v jakém jezdí stavu po měsíci. Vše počmárané. Je nutné dovybavit prostory pro cestující kamerami a vše zaznamenávat. Strojvůdce by měl mít možnost na základě kamerového dohledu okamžitě přivolat na další zastávku polici.

0 0
možnosti

Pribi

1. 9. 2008 8:10
Re: chybí kamery

Slyšel jsem rozhovor dvou průvodčích, že stáli s CityElefantem, v dobách, když to byla novinka, půl hodiny na Masaryčce a někdo jim ukradl všechny záchodové mísy. Pak mají ty vlaky vypadat...

0 0
možnosti

Awathorn

24. 7. 2008 9:43
Zajímavý článek

Děkuji za pěkný článek,každý den jezdím vlakem do práce a tak si o něm rád přečtu něco bližšího.Vlak je to pěkný,bohužel vždy jen do doby než ho počmárá ta sprejerská svoloč.Jak zvenku tak zevnitř.Je fakt strašný jak si tahle lůza neváží práce jiných a je pro ně vrcholem frajeřiny když můžou něco poničit.;-O

0 0
možnosti

vozmen

9. 7. 2008 22:20
jedna vada na kráse

ve stanici Štítina se vozíčkář nedostane do vozu. Nástupiště je příliš pod úrovní podlahy vagonu. Na houno

0 0
možnosti

Pavel

9. 7. 2008 8:20
Bezpečností prvky

Dobrý den,

jak je na tom City Elefant s bezpečnostními deformačními zonami? Vím že obdobné systemy a USA tyto zony mají již defaultně!

Děkuju, Pavel

0 0
možnosti

nadsenec

18. 6. 2008 8:59
hmm

No hezky, hezky se to cte hezky to vypada, ale to je nejake sci-fi nebo demo verze, ne?

Protoze my se stale mackame v 50 let starych vlacich s malymi okynky bez poradneho vetrani, jak dobytek. A kdyz vam narvany vlak lidma zastavi  v lete na slunicku, tak je ve vlaku za chvili klidne 40 stupnu. Nekdy se stane, ze pantak chcipne mezi stanicema a musi pro nej jina lokomotiva. Jeste casteji se stane, ze z hlavaku odjede jen pulka soupravy, protoze ta druha uz toho ma dost. To je pak parada, kdyz se musi lidi narvat do jedne soupravy. Evidentne zodpovedni zamestnanci  CD takovym vlakem nejezdi.

Po precteni takoveho clanku mam pocit, ze si z nas CD delaji jen prdel.

0 0
možnosti

x

5. 7. 2008 17:32
Re: hmm

Zrovna z Hlavniho nadrazi odjizdi 471 casto. A nepojizdnost pantografu nebyva nijak casta a to mam od cloveka, ktery s tim jezdi do prace (nepracuje u CD !!) prakticky kazdy den. 

0 0
možnosti

marzena

16. 6. 2008 15:22
hezky clanek i vlak

ale nechapu, v cem ze je ta souprava lepsi nez Pendolino? Ze jezdi v Ostrave po trati s modernejsim zabezpecovacim zarizenim? prilis bombasticky nadpis, jak je obvykle..

jinak elefantem jsem jel a pripadalo mi to jako sci-fi. Na Benesov stale jezdi zabotlam a kdyz na me jednou na Karlstejne pri navratu z cyklovyletu vybafl elefant, kde jsou haky na kola a klimatizovana kabina pro cestujici, tak jsem sel do mdlob R^

0 0
možnosti

MaLer

21. 7. 2008 14:55
Re: hezky clanek i vlak

nn, na bene jezdi jiz vetsinou Esus. Zabotlam tam osobne pri cyklovyjizdkach vidam minimalne.

0 0
možnosti

JFD

12. 6. 2008 12:24
Nádherné, děkuji

Více a častěji

0 0
možnosti

honzajaka

7. 6. 2008 16:40
Tak

si říkám jak může být dětská nemoc nazvána úplně chybně vyřešena silová elektronika s igbt tranzistory, co za pár měsíců vždy nevyhnutelně vybuchnou (doslova). Přitom všude se využívají pouze gto tyristory

0 0
možnosti

a8n

7. 6. 2008 18:27
Re: Tak

Opravdu?

Traxx: In 2005, the Class 185 and its derivatives received a major redesign, including a new front section and the introduction of IGBT transistors.

ES64 F4, U4:Všechny trakční měniče jsou sestaveny z jednotných vodou chlazených IGBT modulů.

0 0
možnosti