Diskuze

EU se postavila proti odpojování nelegálních stahovačů od internetu

Ochranné autorské organizace si mohou připsat porážku v boji s uživateli, kteří nelegálně stahují multimediální obsah.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

5TR3550R

18. 8. 2008 23:04
Nenažraní kapitalisti

Nenažranost kapitalismu 8-oje a bude čím dál tím větší,lidi ani nemají čas nad tím přemýšlet,(poplatky u lékaře,zanedlouho dan ze vzduchu a dan z daně).Zákony nedělají polityci ale nadnárodní velmi bohaté koncerny aby za každou cenu bohatli ještě více,je to :-©

0 0
možnosti

Marek

14. 7. 2008 6:06
osa apod. do prrr....

ať jdou do Hajzlu o ty jejich shity nikdo nestojí....člověk si náhodou stáhne pár empétrojek a oni mu přijdou zničit počítač????

0 0
možnosti
JN

Janhura

14. 4. 2008 12:06
Způsob jak legálně stahovat cokoliv

1. PŘEDEM je potřeba uhradit patřičné poplatky tím, že se nakoupí CD, DVD disky.  Při placení je DŮLEŽITÉ se ujistit, že za koupi těchto prázných disků platíte i autorské poplatky.

2. Teprve potom je možné na tyto disky nahrávat stažená data.

POZOR, OBRÁCENÝ POSTUP JE NELEGÁLNÍ !

0 0
možnosti
JN

Janhura

14. 4. 2008 12:11
Re: Způsob jak legálně stahovat cokoliv

- a vůbec nejhorší ZLOČIN je stahovat a vypalovat na média, která jste někde ukradli a tudíž nezaplatili autorský poplatek !!!

0 0
možnosti
RP

rpavelka

12. 4. 2008 11:24
a co kdyz se neda kouit

At mi ty debilni organizace vysvetlico mam delat, kdyz nemuzu nikde v obchode najit nejaky film ci serial - shanim Velke sedlo, Uzemibilych kralu, pribehy veprika a prasatka, Misu kulicku!!!! Kde se da koupit?? zatim jsem nenasl - jen na P2P. A co mam delat ted vy magori z OSA a jine sit organizace??!!

0 0
možnosti

sid

13. 4. 2008 1:24
Re: a co kdyz se neda kouit

A co mam delat, kdyz u nas v pekarne nemaji hruskove satecky? Jenom tvarohove, nebo makove. Co mam tedy vy magori z Delvity a jine sit organizace delat?

Fakt jak malej harant...

0 0
možnosti
RP

rpavelka

12. 4. 2008 11:14
všechny ochranne spolky jsou pirati

a patri mezi hnuti potlacujici prava a svobody. Internet byl vzdy odjakziva siti, kde cokoliv kdo dal k dispozici, mohl kdokoliv precist stahnout. Kdyby radeji vsechny ty debilni spolky uvazovaly proc lide nechteji kupovat lichvrsky predrazene CDa DVD!!! Vzdyt se podivejte, jak rychle roste trh s DV za 49,- v ruznych casopisech. TI JE SPRAVNA CESTA.

0 0
možnosti

xko

13. 4. 2008 9:53
Re: všechny ochranne spolky jsou pirati

Souhlasim. Ale osobne vidim cestu v online poskytovani za primerene ceny, bez nejakych prihlouplych DRM a s kvalitnimi a kompletnimi tagy.

Jinak me prekvapuje, ze EU, ktera se ridi heslem "musime prekonat rekord v mnozstvi spatnych rozhodnuti za rok", udelala jednou po dlouhe dobe rozumny krok.

0 0
možnosti

Petr z IT branch

12. 4. 2008 10:37
zacinam mit pocit

Ze po case kazde svobodne medium zacne pritahovat pozornost politiku. A to je spatna zprava. Myslim ze pomalu nastava cas zacit pracovat na alternativni siti , ktera by byla mimo dosah vlad a politiku.

Protoze driv nebo pozdeji zacnou politici omezovat lidskou svobodu......Internet je krasna ukazaka toho principu Orwellovskeho v praxi......nejvetsim nebezpecim svobody jsou politici a hezky to dokazuji na pristupu k internetove siti......

0 0
možnosti

xko

13. 4. 2008 9:58
Re: zacinam mit pocit

Bohuzel, politici si vzdycky najdou zpusob, jak se vrtat lidem v zivoe a majetku. :-/ Dokud se lide hromadna nenastvou a neprosadi se misto demokracie se vseobecnym volebnim pravem nejaky rozumnejsi system, odolnejsi proti politikum, kteri maji v programu omezovani svobod, tak se nic nezmeni.

Budme radi, ze ten internet ale mame. Predstavte si, jaka by to byla katastrofa, kdyby sel internet kontrolovat stejne jako zbozi na hranicich. To bysme si pak nemohli prohlizet stranky XYZ, protoze nevyhovuji te ci one euronorme, za jine stranky by se muselo platit clo, aby se "podporili domaci vyrobci" atd. atd. Staci se podivat, jak politici zruinovali mezinarodni obchod, zvlaste zemedelstvi; a spoustu dalsich veci

0 0
možnosti

ICE

11. 4. 2008 23:50
Neni pirat jako pirat

Problem je podle me v tom koho oznacit za pirata a koho ne,clovek co si stahne par mp3,nejakej film ci serial,nebo dokonce hru,podiva se nebo si to zahraje doma podle me neni pirat.Clovek co to pali a prodava uz ano.Znam lidi co si hry nebo hudbu koupi,tnam i ty kteri nekoupi kvuli cene a apak i ty,kteri nekoupi i kdyby meli zadek ve vate....Takze muj nazor je trestat jen ty,kteri se na tom snazi obohatit...

0 0
možnosti

.

12. 4. 2008 11:16
Re: Neni pirat jako pirat

R^ Souhlas

0 0
možnosti

kokoton

11. 4. 2008 23:12
co se do toho eu sere?

proc by meli nejaci urednici kecat isp do toho, koho muzou pripojit. je to jejich vec.

0 0
možnosti

A

12. 4. 2008 9:46
Re: co se do toho eu sere?

omg... Nejdřív si přečti, co vlastně EU doporučila, než se začneš projevovat.

0 0
možnosti

Phanosh

11. 4. 2008 23:07
Phanosh

To se mi snad zdá! Každý odvádí poplatky za každý pevný disk, za každé DVD, za každou tiskárnu. Tyto prostředky mizí někde na Bahamách a ve Švýcarsku prostřednictvím party mafiánů zvané OSA. (Je třeba neustále zdůrazňovat, že to není instituce, nýbrž obyčejná společnost s ručením omezeným, která má v naší zemi pozici zcela mimo zákon a bez jakékoliv efektivní státní kontroly.) Když si firmy tohoto typu otvírají hubu, musí přijít studená sprcha. Jinak to prostě nejde.

0 0
možnosti

xko

13. 4. 2008 9:59
Re: Phanosh

Ono je celkem jedno, jestli tam je nebo neni nejaka statni kontrola. Podstatne je, ze nas to stoji penize a to je spatne.

0 0
možnosti

cb

11. 4. 2008 17:07
To je snad jasne.

O tom, co je a co neni nelegalni, muze rozhodnout jen soud, ne nejaky poskytovatl pripojeni.

0 0
možnosti